Festareilta palaamassa ollut mies pahoinpideltiin rajusti Varkaudessa – poliisi pyytää havaintoja https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008965839.html juhli
Mene Sampeen
30
259
Vastaukset
- Anonyymi
7 vs 1, hatun noston paikka?
- Anonyymi
Katselen Sammessa siltaa auon somessa pitkin iltaa
- Anonyymi
Täällähän joku sanoi hommaavansa hakkaajat jollekkin? Onko kyse juuri tästä?
- Anonyymi
Sampifestareiden järjestäjien järkkäämä juttu, saadaan näkyvyyttä.
- Anonyymi
voisi sanoa että sampea samppakaljaa ja sairaalaa, niitä festareilta saa!
- Anonyymi
Onhan tämä nyt hanurista jos pitää alkaa Pirtivirransillalla pelkäämään yksin kävelyä. Tuskin olivat edes mitään matuja.
- Anonyymi
Ihana Varkaus🤔
- Anonyymi
Mikään järjestetty ole, siellä hän Sammessa joitte ja päätä auoitte. Vai järjestää hakkaajat sitä olisit ollut jo aikoja sitten pää paskana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään järjestetty ole, siellä hän Sammessa joitte ja päätä auoitte. Vai järjestää hakkaajat sitä olisit ollut jo aikoja sitten pää paskana
Pidä se turpas kiinni jo eläkää täällä enää auo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä se turpas kiinni jo eläkää täällä enää auo
Poliisi voi selvittää missä olit kun laitoit viestejä sammesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi voi selvittää missä olit kun laitoit viestejä sammesta
On siellä joku kuvannutkin tubeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siellä joku kuvannutkin tubeen
Olitte niin kännissä ette muista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitte niin kännissä ette muista
Matuja,just tollasta paskanpuhumista ei ihme että on turpaan kolissu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matuja,just tollasta paskanpuhumista ei ihme että on turpaan kolissu
Kaikki ei kuuntele teidän isottelua
- Anonyymi
Antakaa viranomaisten hoitaa asiat ja pää kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antakaa viranomaisten hoitaa asiat ja pää kiinni
Maksa vaikka miljoona veroja pää kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksa vaikka miljoona veroja pää kiinni
Kun et ketään kunnioita näin kävi sillalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun et ketään kunnioita näin kävi sillalla
Liukastuit banaaninkuoreen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liukastuit banaaninkuoreen
Ja vielä humalassa
- Anonyymi
Skumppaolut kiersi masussa ja bajamajaan paskalle🤣🤣🤣🤣 kesken keikan 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skumppaolut kiersi masussa ja bajamajaan paskalle🤣🤣🤣🤣 kesken keikan 🤣🤣🤣
Freemankinlauloi ,haju lensi yli bajamajan yli kaupungin talon män🤣🤣🤣🤣
Ajetaan me (paskoo)skumpalla🤣🤣🤣 - Anonyymi
Terveiset John Lordille sinne pilven päälle.sitten tuli sade rankka
- Anonyymi
Tainnut muutamilla pää seota aikoja sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tainnut muutamilla pää seota aikoja sitten
Vielä alkoholia tälläisille
- Anonyymi
Köpen pojat alkaneet jo tuommoista. Ja äitee vaan esittää,että ei ne mittää.
Ikävä juttu
- Anonyymi
penttinen
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511