Eli kyselisin mikä on hyvä tuntipalkka aloittelevalle roskakuskille jolla on 8v kokemusta? Ei viittis ihan tessin taulukkopalkalla mennä ajelemaan.
Ja toinen kysymys on voiko roskakuski tehdä vain aamuvuoroa?
Roskakuskit
4
483
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittajalle🤔🤔🤔mistä 8 v kokemus.
- Anonyymi
Ajo kokemusta kuorma-autolla 8v.
- Anonyymi
Nykypalkoista en tiedä mutta vuonna 1982 ajoin jäteautoa ja apumies oli aina autossa ja palkka 55 markkaa tunti eli eurolaskurin mukaan vähän yli 4 tuhatta euroa./kk. Vrt.ajoin sitä ennen stokmannin ajoja kuormaautolla hki ja tampere väliäkin ja palkka oli 34 markkaa tunti.
Roskakuskin palkkataso on laskenut noista ajoista ja työtahti kiristynyt olen kuullut. - Anonyymi
Ennen roskakuski ajoi aamuvuorolla ja työstä maksettiin urakkapalkka ja apumies mukana.
Nyt kaksivuorotyö ei apumiestä,kuukausipalkka mutta urakkatyö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855