Todisteasiamiehellä on asiaa

Numballa on jo vaimo ja avioliittotodistus. Hänellä on paperi todisteet vaimosta täysin kunnossa. Kyllä hänen kelpaa olla, kun on vaimo ja todisteet siitä.
Mullakin on vaimo täällä cihang maissa ja numba tietää sen varmuudella eikä epäile vaimoani laisinkaan. Minun vaimoni on kitaran mallinen hammaslääkäri, joka poraa hammaskiveä kuin paholainen. Appiukkoni oli hävittäjälentäjä Vietnamin sodassa ja numba toimi lennoston koelento kapteenina komeat kolme kymmentä vuotta. Semmoiset yhtäläisyyden löytyy. Minun jahteja on siellä täällä mutta numban lusxenbourgin jahti on Branpurin satamassa lippu humluten.

Muilla ei taida olla vaimoja kuin meillä kahdella? En ole nähnyt todistuksia ja papereita muiden vaimoista enkä lapsista. Neiti illuusioneiti esittelee Bangokin torilta ostettuja väärennöksiä ja esittelee niitä savon maalla. Ostanut illuusiovaimolle oman da pien bannin sinisillä kansilla ja leikkii että on vaimo. Omat todistukseni esittelen heti kun saa tapaamisoikeuden sijoittamalla vaimon oikealla tavalla kuviin puuhun passin ja lasten kanssa omaan syliinsä.
Sitten alkaa tapahtua täällä Chiang Maissa ja käytän tiikeri tekniikkaa. Tuttu TV:stä olikohan se Karade Kit kolmosessa vai nelosessa.

Veto on lyöty jo 2017 vuonna ja ei vieläkään ole tänne kukaan tullut rahojen kanssa marinoimaan palleja pää kainalossa, ohjeitteni mukaisesti. Minua hymyilyttää tuollainen luikkiminen.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näillä resupettereillä mitään vaimoja ole... Meillä kun on rakkaus vaimot eikä maksulliset vaimot niin on helppo olla ja elää elämääm. Se vaatii massia että saa vaimon ilmaiseksi ja sitä ei rattajan pojilla ole niin joutuvat maksu miehiksi ja luulee että se on rakkautta...

      By NumBaII, 61v aviomiehenä

    • Anonyymi

      Minullakin on vaimo, on ollut jo 32 vuotta. Annetaan hyvään kotiin tai huonompaankin. Mukaan saa todistukset ja kaikki paperit. Ei ole tauteja, hiiva on joskus mutta se hoidetaan emätinpuikoilla. Elloksen ja Hobby Hallin kuvastot tulee mukaan sekä Ford Focus 2005 mallisen farmariauto, ajettu 280000km pakoputki vähän pörpöttää ja vie pari litraa öljyä vaihtovälillä, vetokoukku ja kahdet renkaat, talvikiekot aika huonot. Mielellään jos hakee nuo pois ennen joulua kuleksimasta niin alan kattelemaan lentolippuja itselleni. Monta säkillistä akan rytkyjä lähtee myös mutta ne mahtuu siihen Fordiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe