Oon ihan helvetin loppu. Oon ollu enemmän ja vähemmän sairas vuodesta 2009. Mulla on kaksi kertaa kuvattu pää vuonna 2010 ja vuonna 2019. Lisäksi poissuljettu ms tauti. Oireina on ollut jo 12 vuotta huimaus, joka viimeisen viiden vuoden aikana on mennyt siihen pisteeseen etten ole työkykyinen. Nyt viimeisen vuoden aikana on tullut oireisiin mukaan puutuneisuus. Kaikki oireet ovat oikeastaan vasemmalla puolella. Jalan heikkous, silmän näön heikentyminen ja kipu silmän takana, takaraivon ja vasemman puolen kasvot puutuvat myös usein. En saa unta, koska tuntuu että päässä ei veri kierrä kunnolla ja siellä olisi jotain ylimääräistä. Paineentunnetta ollu jo vuosia. Mitä hittoa tää voi olla? Eri verikokeet katsottu, on ultrattu ja kuvattu ja ties mitä...
Puutuneisuus ja huimaus
0
202
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82670Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636