sain äskettäin melko halvalla sellasen golffi projektin johosta pitäs saada leimalle airbagi valo pois palamasta, opiskelen sähkölla niin uskon että osaisin korjata sen mutta voiko se vahingossa laueta ilman akkua kun sitä korjaa?
voiko airbag laueta ilman akkua?
6
779
Vastaukset
- Anonyymi
Teoriassa ei voi, koska sähkönallin laukaisuun tarvitaan sähköä.
- Anonyymi
eli siellä ei ole mitään kondensaattoreita tai mitään sen tapaista?
- Anonyymi
Airbagien kanssa täytyy tietää hyvin tarkkaan, mitä on tekemässä.
Vaikka ottaisit akun irti, voi pelkkä staattinen sähkö räpsäistä sen verran, että tyyny poksahtaa.
Ja se ei ole leikin asia, jos tyyny poksahtaa. - Anonyymi
Voinko laueta jos tahdistimesta loppuu patteri
- Anonyymi
Pysytäänpäs asiassa!
Turvatyynyn laukeaminen on ihan eri juttu, kuin jonkun nettitrollin laukeaminen.
Sitä paitsi tahdistimien patterit vaihdetaan hyvissä ajoin ennen, kun ne loppuvat.
- Anonyymi
Toyotan turvatyynyt ei laukea vaikka olisi pitänyt.
Siksi niistä on takaisinkutsuja tietyin väliajoin.
https://www.youtube.com/watch?v=g5E4edXKuHM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014