Eli jos kiinnostusta löytyy, olen aikeissa painatuttaa Huittisaiheisen hiamerkin joka kuvastaisi Huittisia parhaalla mahrollisella tavalla!
Hahmotelmia olenkin jo lyijykynällä tehny ruutupaperille. Merkisä tulisi olemaan huittisjärven ääriviivat ja merkin keskellä liätevaunun siluetti,joka kuvastaisi pitäjämme päätuatantoa markkinatalouren saralla.Siankin piirsin, mutta sen pyyhekummilla hivutin poijes. Toisaalta sian saparo olis erustanut pitäjällämme taannoin järjestettyä saparovestivaalia..?
Hiamerkin saisi siis ompelijalla ompelututtaa vaikkapa varmarihousuihin tai tuulipuvun rintapiäleen,eli sellasiin kolttuihin mikkä päällä käyrään vaikkapa isolla kirkolla erustustehtävisä!
Näin Huittinen saisi näkyvyyttä ja pitäjämme väkiluku kohoaisi muuttoliikkeen johrosta! Hinnaksi kaavailin kymppiä, mutta vitonenkin piisaa! Miten on?laitetaanko panokone töihin?
Huittisten näkyväisyys
Anonyymi
3
173
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kovalla rahalla rakennettu taidepelto ja puupölkky vielä paikoillaan, vai onko odottamassa uutta visiota ja avustusten suuruutta.
- Anonyymi
Koprofiili taas vauhdissa karsatinmäen juurella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733864Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92071Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1141159
- 1121158
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906