Sappikivetkö

Anonyymi

Hei. Kyselen täällä odottaessani että kello on 8 nii voin soittaa päivystykseen.
Mulla alko eilen illalla jtn kello 9 jomottaa tylppää kipua oikealta ylhäältä kulkiluiden alta. Sitten tuntu todella täydeltä ylävatsa. Menin silti syömään kalaa ja kismetin. Sitten pahoinvointikin ylty ja yökäilin ja mitään ei tullut. Sitten mulle tuli paniikkituntemuksia ja vatsaa poltto, kylmähiki, en uskaltanut nukkua. Otin buranan ja kipu laimeni mutta hirvee polte ja kurina mutta silti tuntemukset on oikealla edessä ja selässä. Mulla on myös kutissu ja kuumottanut iho kolme päivää.
Olen absolutisti enkä polta mutta syön joka päivä nikotiinipurukumia ja se on tosi kitkerää.
Mä epäilen että mulla on sappikivikohtaus mutta mä pelkään että on muutakin.
Tajusin että tammikuusta asti Mulla on ollut todella outoja oireita esim silmät kutissu, Vatsa toimii oudosti ja shit väri vaihtuu vihreään,keltaiseen,harmaaseen,normaaliin ja tämän viikon ollut oranssia.
Mä käytän lääkkeitä ja 10päivää sitten otin ellaonen. Mulla aiemmin päivällä tuli stressireaktio sen ajatuksen takia ja oon ollu aivan pois tolaltani ja itkenyt. Sitten illalla tuli tää. Yritin muistaa kaikki jutut..
Johtuuko tää nikoonistä vai sappikivitautista?
Olen nainen ja 31
Kasvot on ihan kalpeat.
Ai niin ja se tärkeä että olen laihtunut 1.5kuukaudessa 7kiloa.. Kun nexplanon poistettiin. Ja syönyt terveellisemmin eli hedelmiä ja vähemmän muita ruokia.. Paitsi nyt viikonloppuna la pizzaa ja eilen lohta ja suklaata ja riisipuuroa. Mulla on myös laktoosi intoleranssi. Musta tuntuu että saan hermoromahduksen huolen takia :( 😞 kiitti jos vastaatte joku

13

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti sait apua.

      Mutta tuo tekstinkohta jossa sanot syöväsi lääkkeitä ei kuulostanut hyvältä. Ehkä jotkin niistä ovat tarpeen mutta lääkkeet yleensä ovat myrkkyjä.
      Niiden kaikkien tavaraselosteessa on pitkä lista sivuvaikutuksia ja vaarallisiakin sairauksia.
      Jostain kumman syystä niistä ei välitetä mutta silti kyseiset sairsudet vaan lisääntyy.
      Jos siellä sanotaan "harvinainen 1/10 000 lla niin se tarkoittaa pääkaupunkiseudulla alueella 100 tapausta tuon lääkkeen aiheuttamaa myrkytystä. Eli ei mikään "harvinainen". Kyllä 100 sairasta täyttäisi suuren osan meilahtea.

      En voi sensuurin takia mitään ohjeita antaa mutta ehkä voit keskustella jonkun ihmislääkätin kanssa onko kaikki lääkkeet tarpeen.

      • Anonyymi

        Lääkkeet ovat myrkkyä jos niitä itse annostellaan , joten kun ottaa määrän minkä lääkäri on kirjoittanut reseptiin niin on lääkkeestä apu, jotta paras lopettaa tuo että lääkkeet on myrkyllisiä , kun et näytä ymmärtävän niiden tarkoitusta ja voit puheillaan vaikuttaa ihmiseen negatiivisesti näillä myrkky jutuillasi .

        Ruokakin on myrkkyä jos sitä syö liikaa , joten kohtuus joka asiassa on hyvä pitää mielessä.


    • Anonyymi

      Jos olet vyötärölihava niin se vaikeuttaa ruuan kulkemista suolistossa ja se ei etene normaalisti vaan jämähtää muhimaan yhteen paikkaan.
      Se ei ole hyvä juttu.
      Mutta silloin syy ei ole jokin elin vaan suma.

    • Anonyymi

      Noniin kyllä yöllä säikähdin pahan päiväisesti kun se kouristuskipu vaan jatku ja jatku mutta mitään ei tapahtunut. Just joku jumi. On hellittänyt mutta vielä todella epämukavaa.
      Tulehdusarvot oli hyvä muut pikatestit.
      Isoja tuloksia täytyy vielä odottaa.
      En vielä uskalla nukkua pitää oottaa etten ole yksin. Panadolilla nyt pärjäämään ja katsomaan tulokset sitten. Ajat meni hyvin ku heti pääsin päivystykseen peukku

      • Anonyymi

        T. Aloittaja
        Nii joo ja mulla on ollut vuoden kohta sellanen vyötärölihavuus missä ylhäällä on enemmän rasvaa ku alhaalla. Ja olin ylipainonrajalla. Nyt on kivasti laskenut.
        Mä aion kuitenkin ruveta eleleen sappikiviruokavaliolla. Sinne menee juustot mut maitoa vissiin sai? Pizzat helppo menee mutta kanahampurilainen on kiva. Suklaatakaan ei ole tehnyt mieli nii helppo siitä luopuu. Se vaan että mitä keksii tilalle ku pähkinät vissiin käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T. Aloittaja
        Nii joo ja mulla on ollut vuoden kohta sellanen vyötärölihavuus missä ylhäällä on enemmän rasvaa ku alhaalla. Ja olin ylipainonrajalla. Nyt on kivasti laskenut.
        Mä aion kuitenkin ruveta eleleen sappikiviruokavaliolla. Sinne menee juustot mut maitoa vissiin sai? Pizzat helppo menee mutta kanahampurilainen on kiva. Suklaatakaan ei ole tehnyt mieli nii helppo siitä luopuu. Se vaan että mitä keksii tilalle ku pähkinät vissiin käy

        Kannattaa juoda riittävästi nesteitä ettei jumi tule nesteen puutteen takia.
        Ja vyötäröjumppa liikuttaa myös suoliston sisältöä eteenpäin.


    • Anonyymi

      Kysy lääkäriltä - siis ihmislääkäriltä eikä eläinlääkäriltä.

      Vaihtoehtoinen lääketiede tukeutuu tiukasti hopeaveden juontiin sekä koronarokotteen välttämiseen.

      • Anonyymi

        Vaihtoehtoinen lääketiede on sinänsä plus minus nolla


      • Anonyymi

        Mä varmaan muuttusin siitä siniseksi ku yks nainen oli juonut niin paljo että kasvot ja kädet siniset. Googlesta löytyy asia


    • Anonyymi

      Mene tutkimuksiin, ei täältä suolesta kannata mitään kysellä.
      Jos varat riittää, mene yksityiselle saat varmemmin hyvät tutkimukset.

    • Anonyymi

      Stressi reaktiot ilmenevät usein vatsan oikkuiluilla,
      Mutta jos kävisit lääkärissä silti että saisit tietää onko sappikivet
      Mutta kuten usein, on masennus pohjalla ja kun saa ahdistuskohtauksia niin paras mennä niistä myös lääkäriin , että saa oikean avun . ,

      • Anonyymi

        Joo kävin lääkärillä. Tulehdusarvot normaalit ja vissiin muutkin arvot kun ei ole soittanut. Diagnoosia en saanut enkä arvailua mitä voisi olla.
        Panadolia olen nyt ottanut ja vielä on arkana.
        Olin ihan varma että oli eka sappikivikohtaus. Kun on ollut se nopea laihtuminenkin. Toivottavasti ei tulee uudelleen kun haluan laihtua lisää.
        Olin tälläviikollakin vähentänyt juomista varsinkin mehun ja korvannut vesimelonilla.
        Mutta ihoa ja silmää polttelee vieläkin. Se on ikävin oire mitä oli.
        Koronarokotteita en ole ottanut.
        Ruokahalu on mennyt kyllä jo aiemmin.

        Jääkaapistakin löytyy 2 mozzarellaa 😀 Mut en uskalla syödä. Menin syömään kuitenkin leivän juustolla mut ei kai se yksi mitään tee.
        Tiiän vähän mitä ei saa syödä Mutta en tiiä mitä saa syödä 😮 mitä mä ostan kaupasta?
        Linsseistä tykkään ja herneistä.
        Banaaneja ja mandariinit hyvä.. Mut en mä keksi. Varmaan maustamaton kana vois olla hyvää. Ja ehkä tonnikalavedessä. Ja kurkku.

        Muuten miten käy rasvaliukoisten vitamiinien ku ei syörasvaa? Voiko niistä tulla puutos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kävin lääkärillä. Tulehdusarvot normaalit ja vissiin muutkin arvot kun ei ole soittanut. Diagnoosia en saanut enkä arvailua mitä voisi olla.
        Panadolia olen nyt ottanut ja vielä on arkana.
        Olin ihan varma että oli eka sappikivikohtaus. Kun on ollut se nopea laihtuminenkin. Toivottavasti ei tulee uudelleen kun haluan laihtua lisää.
        Olin tälläviikollakin vähentänyt juomista varsinkin mehun ja korvannut vesimelonilla.
        Mutta ihoa ja silmää polttelee vieläkin. Se on ikävin oire mitä oli.
        Koronarokotteita en ole ottanut.
        Ruokahalu on mennyt kyllä jo aiemmin.

        Jääkaapistakin löytyy 2 mozzarellaa 😀 Mut en uskalla syödä. Menin syömään kuitenkin leivän juustolla mut ei kai se yksi mitään tee.
        Tiiän vähän mitä ei saa syödä Mutta en tiiä mitä saa syödä 😮 mitä mä ostan kaupasta?
        Linsseistä tykkään ja herneistä.
        Banaaneja ja mandariinit hyvä.. Mut en mä keksi. Varmaan maustamaton kana vois olla hyvää. Ja ehkä tonnikalavedessä. Ja kurkku.

        Muuten miten käy rasvaliukoisten vitamiinien ku ei syörasvaa? Voiko niistä tulla puutos.

        Jos syö rasvaliukoisia vitamiineja vaikka kokeet eivät ole näyttäneet puutosta , niin saattaa saada oireita myrkytyksiä voi tull, maksa arvot menee päin peetä .
        Ihmiset luulevat usein että muka luonnon tuotteet ovat hyväksi ja vaarattomia, mutta näin ei ole, luonnontuotteet aiheuttavat maksavaurioita ja ainut hyöty niistä on kun myyjä saa isot rahat tällä propagandalla ja ihmisten hyvä uskoisuudella


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe