Minkäslaisen puristimen tuo vaatii? Osa on halpa ja helposti saatavilla, mutta sopivanlaista puristinta en meinaa löytää. Olen valmis askartelemaan paskartelemaan jos joku vaan tietää miten sais?
Renault Clio 3 alapallon vaihto?
4
94
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla puuttuu tietoa ja taitoa. Vie suosiolla korjaamolle.
- Anonyymi
Kaiken muun olen autoon tehnyt. Alatukivarret osaisin pakettina vaihtaa helposti itse. Haluaisin säästää ja vaihtaa vain pallon ja se on niitä harvoja asioita mikä itsellä vielä tekemättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken muun olen autoon tehnyt. Alatukivarret osaisin pakettina vaihtaa helposti itse. Haluaisin säästää ja vaihtaa vain pallon ja se on niitä harvoja asioita mikä itsellä vielä tekemättä.
Listaa mitä olen autoihin tehnyt vuosien varrella:
Polttimoiden vaihdot joka paikkaan (ajo, parkki, jarru, sumuvalo jne.)
Akun vaihto
Termostaatin ja vesipumpun vaihto
Jakoremmin vaihto
Kansipahvin vaihto
Etu alatukivarret
Raidetangon päät
Kallistuksenvakaajat
Moniurahihnan vaihto
Pakoputken vaihto
Perushuollot tottakai (suodattimet, öljyt, tulpat jne.)
Vaihteistoöljyn vaihto sekä manuaaliin, että automaattiin
Jotain varmasti vielä unohtuikin! :P
Voi kun olen niin tietotaidoton!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822