Kuka jakaa mainoksia Järvikylään? Välillä tulee jopa viikkoja vanha mainoslehtinen Lidl tai Tokmanni. Välillä tulee ihan ajantasaiset lehdet, vaihtelee. Onko muilla kokemuksia? Mainosten niin väliä ole lainkaan, mutta kun jakajat saavat niistä kuitenkin palkankin.
Kuka jakaa mainoksia Järvikylään?
22
1256
Vastaukset
- Anonyymi
Meille on Ruskilaan Niemisentielle tullut monta kertaa vanja Tokmanni esite. Joskus ei tuu mainoksia lainkaan, mutta eipä haitanne netistä löytyy enkä paljon kyseistä kauppaa käytä.
- Anonyymi
Tokmanni on mennyttä Rustaki on parempi. Älkää vaan ostako Lötkö Kiilusilmää on vaarallinen https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008967484.html
- Anonyymi
Rusta on uudistunut ja valikoima pieneksi myymäläksi todella hyvä ja monipuolinen. Muita edullisia "sekatavarakauppoja" on Motonet (etuasiakkaana!) Halpa Halli, Prisma ja kirpparit. Just olin puhelimes Ällänkadulle, sinne ei tuu mainoksia edes joka viikko. Tokmanni tosiaan lähettää vanhoja esitteitä, joskus on saanu Satakunnan Viikkoo odottaa jopa kaks viikkoa. Tää on niin tätä!
- Anonyymi
Ikinä ei kannata suunnata Harjavallan Tokmannille, tuttava sai rahasta väärin takasin. Kassan takana istuva emäntä anto 50 setelistä 3 euroo takasin, puseron maksaessa 27 euroo. Ei juma kaksinkertanen hinta olis menny jos en olis ollu tarkkana. Seuraavaks Ulvilan Tokmannille - on hyvä ja palveleva myymälä ja vaatepuolta paljon vaikka myymälä suht pieni.
- Anonyymi
Tuttavan kanssa ihmeteltiin kauan autossa. Onneks huomasin jo liikkeessä ja sanoin tuttavalle, että onneks olin mukana. Kaveri tuumas, että ei ikinä enää uudestaan.
- Anonyymi
No kana Erkki se jakaa tietty!!!!
- Anonyymi
jali
- Anonyymi
Ei kanaerkki niitä jaa vaan professori...se susi proffa !!!
- Anonyymi
Näitä jaetaan Nakkilas ihan mielivaltaisesti, joskus tullut vaikka kuinka monta viikkoa vanha tarjouslehti. Ei mitään järkee!
- Anonyymi
Kana Erkki, se pullopohja lasit pääs.....!!!!!
- Anonyymi
Sitten kun jakaja tulee takaisin, voisiko pitää hanskat kädessä omikronin tai vesiripulin varalta?
- Anonyymi
Kana Erkki se on mikä foorumilla jakaa esitteitä ja torilla jauhaa juttujaan :)
- Anonyymi
Käsittämätöntä on tuo Tokmannin mainonta Nakkilan alueella. Taas eilen maanantaina 24.10.-22 kolahti tuo mainoslehtinen laatikkoon täällä Viikkalassa. Tarkempi tarkastelu vaan taas osoitti että eipä tarvitse vaan lähteä tarjousten perässä taaskaan ajelemaan.
- Anonyymi
Tokmannille en mee ilmoisna ikinä, hyi helvetti
Saimme kotiin Tokammin mainoslehden, laadimme tuttuun tapaan ostoslistan siinä olleista tarjouksista. Typerässä mainoslehdessä mainostettiin myös Tokammi Klubia ja liittymisestä klubiin luvatiin 10% alennus kertaostoksesta.
Koitimme liittyä netin kautta, mutta pettymys oli suurin, sillä se ei onnistunut,
ruudulle tuli vain ilmoitus "Käyttäjätilin luominen epäonnistui. Yritäthän myöhemmin uudelleen!"Eikä mitään selvitystä miksi liittyminen ei onnistu, vaikka meillä on kotimainen puhelinnumero, eikä lyhytnumeroestoja.
Luimme Tokmannin mainoslehdestä, että "Liity myymälässä tai verkossa".Mainoslehdessä luki "Voit liittyä Tokmanni Klubiin myös myymälöissämme kertomalla puhelinnumerosi kassalla ja seuraamalla ohjeita."
Läksimme ajamaan reilun puolen tunnin matkan Savonlinnan Tokmannille.
Keräsimme ostoslistalla olevat tuotteet kärryyn ja muutaman heräteostoksen ja menimme kassalle. Kysyimme, saammeko 10% alennuksen kun liitymme Tokmanni kulubiin. Kassanainen vastisi, että saamme.
Annoimme puhelinnumeromme. Maksoimme ostokset kortilla, reilut 119 euroa.
Ennen kuin menimme autoon päätimme vielä vilkaista kuittia. 10% alennusta siinä ei ollut,
palasimme kassalle ja kysyimme asiasta. Myyjä myönsi, että ei ollut tullut 10% alennusta.
Hän ei kuitenkaan osannut sitä enää antaa, kun ostokset oli jo maksettu.
Myyjä kysyi apua kollegaltaan ja lopulta haki kassalle myymälästä vastaavan.
Vastaavan mukaan alennuksen saisi vain kun olisi liittynyt netissä etukäteen.
Sanoimme, että yritimme, mutta se ei onnistunut ja mainoksessanne lukee, että liittyminen onnistuu kassalla.
Sanoimme, että palautamme ostokset, jos ei luvattua alennusta kerran saada.
Näytimme mainoslehteä ja vastaava myönsi asian olevan näin ja sanoin, että saamme alennuksen.
Asiaa selviteltiin reilu vartti, eikä alennusta onnistuttu antamaan.
Lopulta myyjä keksi perua korttiostoksen ja pyysi kuittausta, että rahat on palautettu.
Hän sanoi, että ostoksen summa oli nyt palauettu tilille ja meidän pitäisi maksaa ostokset uudelleen, jolloin saisimme alennuksen.
Sanoimme, että emme allekirjoita mitään, koska emme voi varmistaa mistään, että summa olisi kortille palautettu.
Myyjä kehoitti tarkistamaan pankkiautomaatilta onko palautus tullut.
Mitään palautusta ei tietenkään tullut. Palautukset näkyvätkin kuulemma vasta parin päivän päästä.
Vastaava totesi, että ostokset pitää jättää myymälään, jos emme maksa niitä uudelleen.
Purimme ostokset kassista kassalle ja poistuimme erittäin pettyneinä. 119 euron muuttuminen 238 euroksi ei ole pieni asia etenkään suurelle perheelle. Olemme suuri perhe ja kymmenien vuosien aikana olemme asioineet lähes viikottain eri Tokmanilla ja ostaneet paljon. Asia oli hoidettu tällä kertaa mielestämme erittäin sukealla tavalla, mainonta oli harhaanjohtavaa ja tuntui siltä, että
ostokset koitettiin maksattaa kahteen kertaan, sillä luottamus oli mennyt täysin.
Asia jäi vaivaamaan, meiltä oli mennyt rahat ja tavarat jäivät kauppaan ja aikaa meni lähes kaksi tuntia.
Myös mainoslehtinen jäi kassalle. Palasimme hakemaan myymälästä uutta mainosta asian jatkoselvittämistä varten.
Hämmästykseksemme mainoslehtiä ei enää ollut, vaikka niitä oli ollut aulassa useita paksuja nippuja vielä hetki sitten lähtiessämme. Ne oli viety piiloon, mutta onneksi sivupöydälle oli jäänyt yksi. Kotimatkalle kuuntelimme vielä epäuskoisena tilanteesta matkapuhelimella tehdyn lähes kahdenkymmenen minuutin pituisen ääninauhoitteen.
Tälläisiä kokemuksia Tokmannilla asioinnista! Pahasti olemme pettyneet kyseiseen firmaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokmannille en mee ilmoisna ikinä, hyi helvetti
Saimme kotiin Tokammin mainoslehden, laadimme tuttuun tapaan ostoslistan siinä olleista tarjouksista. Typerässä mainoslehdessä mainostettiin myös Tokammi Klubia ja liittymisestä klubiin luvatiin 10% alennus kertaostoksesta.
Koitimme liittyä netin kautta, mutta pettymys oli suurin, sillä se ei onnistunut,
ruudulle tuli vain ilmoitus "Käyttäjätilin luominen epäonnistui. Yritäthän myöhemmin uudelleen!"Eikä mitään selvitystä miksi liittyminen ei onnistu, vaikka meillä on kotimainen puhelinnumero, eikä lyhytnumeroestoja.
Luimme Tokmannin mainoslehdestä, että "Liity myymälässä tai verkossa".Mainoslehdessä luki "Voit liittyä Tokmanni Klubiin myös myymälöissämme kertomalla puhelinnumerosi kassalla ja seuraamalla ohjeita."
Läksimme ajamaan reilun puolen tunnin matkan Savonlinnan Tokmannille.
Keräsimme ostoslistalla olevat tuotteet kärryyn ja muutaman heräteostoksen ja menimme kassalle. Kysyimme, saammeko 10% alennuksen kun liitymme Tokmanni kulubiin. Kassanainen vastisi, että saamme.
Annoimme puhelinnumeromme. Maksoimme ostokset kortilla, reilut 119 euroa.
Ennen kuin menimme autoon päätimme vielä vilkaista kuittia. 10% alennusta siinä ei ollut,
palasimme kassalle ja kysyimme asiasta. Myyjä myönsi, että ei ollut tullut 10% alennusta.
Hän ei kuitenkaan osannut sitä enää antaa, kun ostokset oli jo maksettu.
Myyjä kysyi apua kollegaltaan ja lopulta haki kassalle myymälästä vastaavan.
Vastaavan mukaan alennuksen saisi vain kun olisi liittynyt netissä etukäteen.
Sanoimme, että yritimme, mutta se ei onnistunut ja mainoksessanne lukee, että liittyminen onnistuu kassalla.
Sanoimme, että palautamme ostokset, jos ei luvattua alennusta kerran saada.
Näytimme mainoslehteä ja vastaava myönsi asian olevan näin ja sanoin, että saamme alennuksen.
Asiaa selviteltiin reilu vartti, eikä alennusta onnistuttu antamaan.
Lopulta myyjä keksi perua korttiostoksen ja pyysi kuittausta, että rahat on palautettu.
Hän sanoi, että ostoksen summa oli nyt palauettu tilille ja meidän pitäisi maksaa ostokset uudelleen, jolloin saisimme alennuksen.
Sanoimme, että emme allekirjoita mitään, koska emme voi varmistaa mistään, että summa olisi kortille palautettu.
Myyjä kehoitti tarkistamaan pankkiautomaatilta onko palautus tullut.
Mitään palautusta ei tietenkään tullut. Palautukset näkyvätkin kuulemma vasta parin päivän päästä.
Vastaava totesi, että ostokset pitää jättää myymälään, jos emme maksa niitä uudelleen.
Purimme ostokset kassista kassalle ja poistuimme erittäin pettyneinä. 119 euron muuttuminen 238 euroksi ei ole pieni asia etenkään suurelle perheelle. Olemme suuri perhe ja kymmenien vuosien aikana olemme asioineet lähes viikottain eri Tokmanilla ja ostaneet paljon. Asia oli hoidettu tällä kertaa mielestämme erittäin sukealla tavalla, mainonta oli harhaanjohtavaa ja tuntui siltä, että
ostokset koitettiin maksattaa kahteen kertaan, sillä luottamus oli mennyt täysin.
Asia jäi vaivaamaan, meiltä oli mennyt rahat ja tavarat jäivät kauppaan ja aikaa meni lähes kaksi tuntia.
Myös mainoslehtinen jäi kassalle. Palasimme hakemaan myymälästä uutta mainosta asian jatkoselvittämistä varten.
Hämmästykseksemme mainoslehtiä ei enää ollut, vaikka niitä oli ollut aulassa useita paksuja nippuja vielä hetki sitten lähtiessämme. Ne oli viety piiloon, mutta onneksi sivupöydälle oli jäänyt yksi. Kotimatkalle kuuntelimme vielä epäuskoisena tilanteesta matkapuhelimella tehdyn lähes kahdenkymmenen minuutin pituisen ääninauhoitteen.
Tälläisiä kokemuksia Tokmannilla asioinnista! Pahasti olemme pettyneet kyseiseen firmaan.Ja toi edellinen juttu oli siis entisessä kotikunnassa. Porin Tokmannilla kyllä palvelu pelaa, mutta mieluimmin asioin Hintakaaressa, Halpahallissa tai Prismassa. Rahalle vastinetta, kun kysymyksessä on iso perhe
- Anonyymi
- Eli eilinen mainos: https://aijaa.com/b9xlWa
- Anonyymi
Arantilas, Viikkalas ja Anolassa ainakin mainoksia jakaa posti
- Anonyymi
Mitä se kuolevaisille kuuluu kuka niitä lappuja jakaa ja koska? Odottakaa vaa uutta vuotta ku kaikkie postilaatikot paukkuu ku itte führerin pistooli
- Anonyymi
Ja sitä ennen kusta täynnä joka saatana loota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitä ennen kusta täynnä joka saatana loota
Sinulla pää taitaa olla täynnä kusta!
- Anonyymi
On meilleki tullu vanhoja mainoksia vaikka kuinka, menee suoraan roskiin.
- Anonyymi
Teille, jotka kaipaatte mainoksia, niin meillä olis niitä tarjolla. Ainakin kahdelta vuodelta on kaikki tulleet mainokset niputettu ja välillä viety niitä kierrätyspisteisiin, mutta vielä löytyy. Ei mainoksia meille - ei enää yhtään on siirrytty nettimyymälöiden asiakkaaksi, tulee säästöä ja valikoima paljon suurempi/monipuolisempi kuin kivijalkamyymälöissä. Ja lisäksi palvelu on paljon parempi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621542Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271482Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2211223- 1281115
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3231072Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1561026Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3071018- 77994