Kauppakeskus Kuusaantorin ympärillä pyörivä roskasakki karkoittaa asiakkaat

Anonyymi

Paljonkohan nuo sekakäyttäjät aiheuttaa kaupoille asiakaskatoa?
Eipä ainakaan itse sinne viitsi asioimaan mennä kun juopot ja narkkarit on rahaa pummaamassa ja häiriköimässä aamusta iltaan kyseisessä paikassa.
Ja esim apteekkiin ajan mieluummin Kouvolan Tornionmäkeen, siellä on mukava asioida kun ei tarvitse edes autosta nousta.

11

1140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse kanssa välttelen kyseistä kauppakeskusta juuri tämän takia. S-marketissa kun käy niin aina siellä asioi muutama täysin sekaisin oleva narkki ja kärrykatoksessa käy pihalla nappikauppa suojassa katseilta.

    • Anonyymi

      ei asioida siellä tuon roskasakin takia
      muuten kyllä käytäisiin, mutta onhan onneksi muitakin paikkoja missä ei huumehörhöt häiritse.

      • Anonyymi

        En tiedä onko onnea vai sattumaa. Mutta kyseisessä kaupassa melko usein olen asioinut, enkä ole havainnut kyseistä häirintää. Pari kertaa pihalla joku jotain uskonlehtiä tarjonnut, mutta siitäkään en ole suurta murhetta ottanut vaikka en pidä tuota ihan normaalina toimintana. Tiedä sitten, että laskeeko joku tuontapaisen häiritseväksi huumehörhöiksi.


    • Anonyymi

      Ne pari jehovantodistajaa pysyvät aina rauhallisina eivätkä tyrkytä mitään tai aiheuta ongelmia toisin kuin ne crack narkkarit jotka ovat täysin sekaisin. Me palstalaiset kyllä erotetaan jehovan kannattajat huumekauppiaista.

    • Anonyymi

      no on teillä pienet ongelmat.

      • Anonyymi

        Eikö tuo ole lähinnä kauppakeskuksen liikkeiden ongelma kun asiakkaat menee muualle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo ole lähinnä kauppakeskuksen liikkeiden ongelma kun asiakkaat menee muualle

        Taitaa olla vain yksin sinun ongelma. Eipä kukaan tuttu tuossa kaupassa käyneenä ole kohdannut tuollaisia murheita kun sinä. Mikähän on todellinen murheesi kun samaa jauhat usealla viestillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla vain yksin sinun ongelma. Eipä kukaan tuttu tuossa kaupassa käyneenä ole kohdannut tuollaisia murheita kun sinä. Mikähän on todellinen murheesi kun samaa jauhat usealla viestillä.

        Mitähän kauppaa mahdat tarkoittaa, kyseisessä kauppakeskuksessa kun on useita kauppoja.
        Eikä minulle ole ongelma sen enempää juopot kuin narkkaritkaan sillä pystyn pitämään puoleni noiden kävelevien lääkekaappien suhteen takuuvarmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän kauppaa mahdat tarkoittaa, kyseisessä kauppakeskuksessa kun on useita kauppoja.
        Eikä minulle ole ongelma sen enempää juopot kuin narkkaritkaan sillä pystyn pitämään puoleni noiden kävelevien lääkekaappien suhteen takuuvarmasti.

        Ilmeisesti yritit jotain sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti yritit jotain sanoa?

        En kyllä ole huomannut,ihan ok kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti yritit jotain sanoa?

        Oletko tyhmä vai hölmö vai molempia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe