Kauppakeskus Kuusaantorin ympärillä pyörivä roskasakki karkoittaa asiakkaat

Anonyymi

Paljonkohan nuo sekakäyttäjät aiheuttaa kaupoille asiakaskatoa?
Eipä ainakaan itse sinne viitsi asioimaan mennä kun juopot ja narkkarit on rahaa pummaamassa ja häiriköimässä aamusta iltaan kyseisessä paikassa.
Ja esim apteekkiin ajan mieluummin Kouvolan Tornionmäkeen, siellä on mukava asioida kun ei tarvitse edes autosta nousta.

11

1286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse kanssa välttelen kyseistä kauppakeskusta juuri tämän takia. S-marketissa kun käy niin aina siellä asioi muutama täysin sekaisin oleva narkki ja kärrykatoksessa käy pihalla nappikauppa suojassa katseilta.

• Anonyymi

ei asioida siellä tuon roskasakin takia
      muuten kyllä käytäisiin, mutta onhan onneksi muitakin paikkoja missä ei huumehörhöt häiritse.

• Anonyymi

En tiedä onko onnea vai sattumaa. Mutta kyseisessä kaupassa melko usein olen asioinut, enkä ole havainnut kyseistä häirintää. Pari kertaa pihalla joku jotain uskonlehtiä tarjonnut, mutta siitäkään en ole suurta murhetta ottanut vaikka en pidä tuota ihan normaalina toimintana. Tiedä sitten, että laskeeko joku tuontapaisen häiritseväksi huumehörhöiksi.

• Anonyymi

Ne pari jehovantodistajaa pysyvät aina rauhallisina eivätkä tyrkytä mitään tai aiheuta ongelmia toisin kuin ne crack narkkarit jotka ovat täysin sekaisin. Me palstalaiset kyllä erotetaan jehovan kannattajat huumekauppiaista.

• Anonyymi

no on teillä pienet ongelmat.

• Anonyymi

Eikö tuo ole lähinnä kauppakeskuksen liikkeiden ongelma kun asiakkaat menee muualle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tuo ole lähinnä kauppakeskuksen liikkeiden ongelma kun asiakkaat menee muualle

Taitaa olla vain yksin sinun ongelma. Eipä kukaan tuttu tuossa kaupassa käyneenä ole kohdannut tuollaisia murheita kun sinä. Mikähän on todellinen murheesi kun samaa jauhat usealla viestillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla vain yksin sinun ongelma. Eipä kukaan tuttu tuossa kaupassa käyneenä ole kohdannut tuollaisia murheita kun sinä. Mikähän on todellinen murheesi kun samaa jauhat usealla viestillä.

Mitähän kauppaa mahdat tarkoittaa, kyseisessä kauppakeskuksessa kun on useita kauppoja.
        Eikä minulle ole ongelma sen enempää juopot kuin narkkaritkaan sillä pystyn pitämään puoleni noiden kävelevien lääkekaappien suhteen takuuvarmasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän kauppaa mahdat tarkoittaa, kyseisessä kauppakeskuksessa kun on useita kauppoja.
        Eikä minulle ole ongelma sen enempää juopot kuin narkkaritkaan sillä pystyn pitämään puoleni noiden kävelevien lääkekaappien suhteen takuuvarmasti.

Ilmeisesti yritit jotain sanoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä ole huomannut,ihan ok kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tyhmä vai hölmö vai molempia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      176
      2145
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      38
      1503
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1184
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      942
    5. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      254
      883
    6. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      866
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      812
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      745
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      733
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      209
      707
    Aihe