Paljonkohan nuo sekakäyttäjät aiheuttaa kaupoille asiakaskatoa?
Eipä ainakaan itse sinne viitsi asioimaan mennä kun juopot ja narkkarit on rahaa pummaamassa ja häiriköimässä aamusta iltaan kyseisessä paikassa.
Ja esim apteekkiin ajan mieluummin Kouvolan Tornionmäkeen, siellä on mukava asioida kun ei tarvitse edes autosta nousta.
Kauppakeskus Kuusaantorin ympärillä pyörivä roskasakki karkoittaa asiakkaat
11
1313
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kanssa välttelen kyseistä kauppakeskusta juuri tämän takia. S-marketissa kun käy niin aina siellä asioi muutama täysin sekaisin oleva narkki ja kärrykatoksessa käy pihalla nappikauppa suojassa katseilta.
- Anonyymi
ei asioida siellä tuon roskasakin takia
muuten kyllä käytäisiin, mutta onhan onneksi muitakin paikkoja missä ei huumehörhöt häiritse.- Anonyymi
En tiedä onko onnea vai sattumaa. Mutta kyseisessä kaupassa melko usein olen asioinut, enkä ole havainnut kyseistä häirintää. Pari kertaa pihalla joku jotain uskonlehtiä tarjonnut, mutta siitäkään en ole suurta murhetta ottanut vaikka en pidä tuota ihan normaalina toimintana. Tiedä sitten, että laskeeko joku tuontapaisen häiritseväksi huumehörhöiksi.
- Anonyymi
Ne pari jehovantodistajaa pysyvät aina rauhallisina eivätkä tyrkytä mitään tai aiheuta ongelmia toisin kuin ne crack narkkarit jotka ovat täysin sekaisin. Me palstalaiset kyllä erotetaan jehovan kannattajat huumekauppiaista.
- Anonyymi
no on teillä pienet ongelmat.
- Anonyymi
Eikö tuo ole lähinnä kauppakeskuksen liikkeiden ongelma kun asiakkaat menee muualle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuo ole lähinnä kauppakeskuksen liikkeiden ongelma kun asiakkaat menee muualle
Taitaa olla vain yksin sinun ongelma. Eipä kukaan tuttu tuossa kaupassa käyneenä ole kohdannut tuollaisia murheita kun sinä. Mikähän on todellinen murheesi kun samaa jauhat usealla viestillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla vain yksin sinun ongelma. Eipä kukaan tuttu tuossa kaupassa käyneenä ole kohdannut tuollaisia murheita kun sinä. Mikähän on todellinen murheesi kun samaa jauhat usealla viestillä.
Mitähän kauppaa mahdat tarkoittaa, kyseisessä kauppakeskuksessa kun on useita kauppoja.
Eikä minulle ole ongelma sen enempää juopot kuin narkkaritkaan sillä pystyn pitämään puoleni noiden kävelevien lääkekaappien suhteen takuuvarmasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän kauppaa mahdat tarkoittaa, kyseisessä kauppakeskuksessa kun on useita kauppoja.
Eikä minulle ole ongelma sen enempää juopot kuin narkkaritkaan sillä pystyn pitämään puoleni noiden kävelevien lääkekaappien suhteen takuuvarmasti.Ilmeisesti yritit jotain sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti yritit jotain sanoa?
En kyllä ole huomannut,ihan ok kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti yritit jotain sanoa?
Oletko tyhmä vai hölmö vai molempia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k342871Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190