Usko sydämeesi

Anonyymi

Niin ne sanoo. Uskon itseäni siis ja järkeni sanoo että tilanne oli kuten sen ajattelinkin olevan. Miehellä oli kiinnostusta ja liian suuri kynnys lähestymiseen. Haluaisi varmasti vieläkin että meistä tulisi me ja telepatiaakin on.

64

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se varmaan toteutuu. Pienin askelin eteenpäin.

      • Anonyymi

        Voisi ajatella että me oltaisiin vielä pieni vauva. Uuden edessä ja opettelua riittää. Pienin vauvan askelin siis eteenpäin.


      • Anonyymi

        Eikös se tarvitse molempia vanhempia että siitä voi kasvaa yhteinen taival.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi ajatella että me oltaisiin vielä pieni vauva. Uuden edessä ja opettelua riittää. Pienin vauvan askelin siis eteenpäin.

        Hyvin kuvattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kuvattu

        Jotta voi tulla me niin sitä pitää hyvin hoitaa. Sitä pitää ruokkia ja antaa huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotta voi tulla me niin sitä pitää hyvin hoitaa. Sitä pitää ruokkia ja antaa huomiota.

        Näinpä nuinpa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotta voi tulla me niin sitä pitää hyvin hoitaa. Sitä pitää ruokkia ja antaa huomiota.

        Edelleenkin, se on just näin. Miten voi joku ajatella näin samoin?! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin, se on just näin. Miten voi joku ajatella näin samoin?! :)

        Ethän sinä tuolla tavalla ole ajatellut. Olet vain kompannut mitä sanon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä tuolla tavalla ole ajatellut. Olet vain kompannut mitä sanon.

        Ajattelen samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen samoin.

        Sen jälkeen kun olit lukenut tuon kirjoituksen? Vai ajattelitko ennen lukemista tuolla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen jälkeen kun olit lukenut tuon kirjoituksen? Vai ajattelitko ennen lukemista tuolla tavalla.

        Hyvä nainen! Luu kurkkuun noille. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä nainen! Luu kurkkuun noille. :)

        Vähän ihmettelen miten voi ajatella täysin samalla tavalla kuin minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän ihmettelen miten voi ajatella täysin samalla tavalla kuin minäkin.

        Hän on varmaankin juuri sinun hän. Mikä muu voisi selittää moisen yhteensattuman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on varmaankin juuri sinun hän. Mikä muu voisi selittää moisen yhteensattuman.

        Ei edes hänkään voisi saada samaan aikaan samaa ajatusta mieleen. Tuo vauvaidea oli täysin minun. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen jälkeen kun olit lukenut tuon kirjoituksen? Vai ajattelitko ennen lukemista tuolla tavalla.

        Ajattelen suhteista yleisesti noin. Ei tietenkään ollut samaan aikaan ajatuksissani. Taidat olla aikamoinen vauva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen suhteista yleisesti noin. Ei tietenkään ollut samaan aikaan ajatuksissani. Taidat olla aikamoinen vauva.

        Olipa tylysti ilmaistu. Miksi olet ilkeä kun mitään pahaa sinulle tehnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen suhteista yleisesti noin. Ei tietenkään ollut samaan aikaan ajatuksissani. Taidat olla aikamoinen vauva.

        Se joka vauvaksi muita kutsuu taitaa itse olla vain se vauva.


    • Anonyymi

      Kyllä

      • Anonyymi

        En saa tuolle asialle mitään muuta järkevää selitystä. Miksi olisi kiinnostunut niin kovasti ja sitten kehoituksesta ei lähestyisi. Ei voi olla muu syy kuin se ettei uskoltanut lähestyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa tuolle asialle mitään muuta järkevää selitystä. Miksi olisi kiinnostunut niin kovasti ja sitten kehoituksesta ei lähestyisi. Ei voi olla muu syy kuin se ettei uskoltanut lähestyä.

        Mahdollisesti miestä ei vain kiinnostanut tarpeeksi?!?!?!?!!!!!?!? Oliskos ehkä sellanen hyvä selitys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisesti miestä ei vain kiinnostanut tarpeeksi?!?!?!?!!!!!?!? Oliskos ehkä sellanen hyvä selitys?

        Ajattelin sitäkin mutta se tunne palaa aina takaisin. Jos kuuntelen sydäntäni niin siinä on iso ristiriita sen asian kanssa mitä koin irl ja mitä ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin sitäkin mutta se tunne palaa aina takaisin. Jos kuuntelen sydäntäni niin siinä on iso ristiriita sen asian kanssa mitä koin irl ja mitä ajattelen.

        Ei voi tietää, täytyy vaan ottaa selvää vaikka ikäänkuin hieman urkkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tietää, täytyy vaan ottaa selvää vaikka ikäänkuin hieman urkkia.

        Menen sillä mitä sydän tuntee. Se selkeästi haluaa että kaipaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisesti miestä ei vain kiinnostanut tarpeeksi?!?!?!?!!!!!?!? Oliskos ehkä sellanen hyvä selitys?

        Sinä se jaksat tyrkyttää trollille tuota samaa ajatusta vuodesta toiseen etkä yhtään uudistu tai kehity tässä asiassa, ei sillä että trollimiehen fantasiamatka naisen ajatusmaailmaan uudistuisi myöskään millään tavalla, mutta sinä voisit jo pikkuhiljaa ottaa opiksi, etkä kuvitella oikeaa henkilöä tänne mitätöitäväksi ja olematonta itsetuntoasi paikkaamaan. Olet tainnut itse saada pakit joltain jo kauemman aikaa sitten kun jankkaat tuota samaa, mutta narsistisena ihmisenä pyrit laittamaan muita sijaiskärsimään, vaikka tosiasiassa kiusaat vain omaa päätäsi.


    • Kuuntele sydäntäsi on hyvä ohje.

      • Anonyymi

        Sydämmen kuuntele on hyvä, mutta entä jos sitä ei saa kuitenkaan toimimaan..ei sit millään? Niin kuuntele silti..mun sydän on huutanut erään miehen perään jo vuosia, mutta kun tiiän jo etukäteen ettei onnistu nii ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sydämmen kuuntele on hyvä, mutta entä jos sitä ei saa kuitenkaan toimimaan..ei sit millään? Niin kuuntele silti..mun sydän on huutanut erään miehen perään jo vuosia, mutta kun tiiän jo etukäteen ettei onnistu nii ei.

        Noh, enpä osaa tuohon paljon sanoa. 😔


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Noh, enpä osaa tuohon paljon sanoa. 😔

        Niin, ei aina voi seurata sydäntä, vaikka ihan hyvähän se olis, mutta joskus on otettava todellisuus esille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei aina voi seurata sydäntä, vaikka ihan hyvähän se olis, mutta joskus on otettava todellisuus esille.

        Se on vaan surullista.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se on vaan surullista.

        Tiedän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydämmen kuuntele on hyvä, mutta entä jos sitä ei saa kuitenkaan toimimaan..ei sit millään? Niin kuuntele silti..mun sydän on huutanut erään miehen perään jo vuosia, mutta kun tiiän jo etukäteen ettei onnistu nii ei.

        Tämä sivusta ei aloittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei aina voi seurata sydäntä, vaikka ihan hyvähän se olis, mutta joskus on otettava todellisuus esille.

        Se kuka tuon kommentin laittoi niin tiedostan täysin, kyseisen asian, typerä lipsahdus eihän se tietenkään voi mihinkään johtaa
        -mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuka tuon kommentin laittoi niin tiedostan täysin, kyseisen asian, typerä lipsahdus eihän se tietenkään voi mihinkään johtaa
        -mies

        Eikä tarkoituskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tarkoituskaan

        Ei mahdollista


    • Anonyymi

      Hippusen oot kyllä sekasin....

      • Anonyymi

        Nähtävästi. Hieman kaduttaa jo, että tänne eksyin.


      • Anonyymi

        Kuka täällä oleva ei olisi hieman sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka täällä oleva ei olisi hieman sekaisin.

        Ajankysymys. Palstakooma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajankysymys. Palstakooma

        Huomenta sinnekin. Jospa tämäkin päivä paremmaksi kääntyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta sinnekin. Jospa tämäkin päivä paremmaksi kääntyisi.

        Sen tekikin. Tänään kohdattava monenmoista päivän pilaajaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen tekikin. Tänään kohdattava monenmoista päivän pilaajaa

        Tämäpä. Todella monta pilaajaa edessäpäin.


      • Anonyymi

        Hippusen oot itte kyllä nyppysoosies ym pohjanmaan kotkotuksiesi kanssa Lillputti itse sekaisin onko ikääntyneellä teiniprinsella jäänyt jotain hampaankoloon kun ei ole saanut riittävästi huomiota mustamaalauksillaan trollien kautta? Sun elämä on pelkkää psykologista peliä ja kakrujen leikkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hippusen oot itte kyllä nyppysoosies ym pohjanmaan kotkotuksiesi kanssa Lillputti itse sekaisin onko ikääntyneellä teiniprinsella jäänyt jotain hampaankoloon kun ei ole saanut riittävästi huomiota mustamaalauksillaan trollien kautta? Sun elämä on pelkkää psykologista peliä ja kakrujen leikkiä

        Sun elämä on varmaan pelkkää lääkkeitä ja vainoharhoja 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun elämä on varmaan pelkkää lääkkeitä ja vainoharhoja 😂😂😂

        Sinulla aloituksia tehtailevalla miehellä se vasta onkin kun koet jokaisen kommentin koskevan sinua. En pidä uskottavana, että kyseinen henkilö olisi itse ehtinyt tai kyennyt vastaamaan, mutta näinhän tämä kaava täällä aina pyörii ruokkien tai vahvistaen alemman älykkyystason omaavien mielikuvia. Mölinää mölinän perään ja autuasta kuvittelua, että kabumm nyt kohdentui sähäkkä slurraus oikealle tai oletettu kommentoi sitä ja tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla aloituksia tehtailevalla miehellä se vasta onkin kun koet jokaisen kommentin koskevan sinua. En pidä uskottavana, että kyseinen henkilö olisi itse ehtinyt tai kyennyt vastaamaan, mutta näinhän tämä kaava täällä aina pyörii ruokkien tai vahvistaen alemman älykkyystason omaavien mielikuvia. Mölinää mölinän perään ja autuasta kuvittelua, että kabumm nyt kohdentui sähäkkä slurraus oikealle tai oletettu kommentoi sitä ja tätä.

        Tuo ei ollut edes aloittajalta. :)


    • Anonyymi

      Mä oon heteromies!!! Sydämeeni kelpaa vain nainen.

      • Anonyymi

        Hienoa sinulle! Minäkin olen vain heteronainen!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa sinulle! Minäkin olen vain heteronainen!!

        Et ole sinä aloittaja olet naisten pään sisäistä elämysmatkaa ikuisesti läpikäyvä mies, että valitan ei ollut tämäkään aloitus sen kummempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole sinä aloittaja olet naisten pään sisäistä elämysmatkaa ikuisesti läpikäyvä mies, että valitan ei ollut tämäkään aloitus sen kummempi

        En olekaan mies. Valitan ei tuo sinunkaan luulemisesi ollut tuon kummempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olekaan mies. Valitan ei tuo sinunkaan luulemisesi ollut tuon kummempi.

        Onhan se erittäin kerrassaan kekseliästä luoda alter egoja netin anonyymipalstalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se erittäin kerrassaan kekseliästä luoda alter egoja netin anonyymipalstalla

        Niin sinulla. Luot itse tänne persoonia millä haukut muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa sinulle! Minäkin olen vain heteronainen!!

        Niin, Usko on miehen nimi! Mun mieleen mahtuu oikeastaan vain naiset.


    • Anonyymi

      Toivon että tästä voisi tulla jotain.. oot kyllä minun sydämessä ikuisesti...

      • Anonyymi

        Jospa voisi tulla. Hän oli viimekin yönä unissani pyörimässä. Sanoi kauniita sanoja.


    • Anonyymi

      Onnittelut sinulle, että osasit nostaa kynnyksen niin korkealle omalla käytökselläsi.

      • Anonyymi

        En minä mitään sellaista tehnyt mikä olisi nostanut meidän kynnystä. Se johtui ihan siitä tunteesta mikä oli meidän välillä.


      • Anonyymi

        Kuinka niin? Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään sellaista tehnyt mikä olisi nostanut meidän kynnystä. Se johtui ihan siitä tunteesta mikä oli meidän välillä.

        Tunteesta minkä aikaansait käytökselläsi. Veditkö liian pitkään vaikesti tavoiteltavan roolia ja kaikki kosahti siihen.... no joo, ei ole pakko tunnustaa, mut usein käy juuri noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteesta minkä aikaansait käytökselläsi. Veditkö liian pitkään vaikesti tavoiteltavan roolia ja kaikki kosahti siihen.... no joo, ei ole pakko tunnustaa, mut usein käy juuri noin.

        Ilmaisin sille miehelle aika selkeällä suomenkielellä että lähestyminen olisi toivottavaa. Niin ei kuitenkaan tapahtunut. Oli liian iso kynnys tunteiden takia lähestyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmaisin sille miehelle aika selkeällä suomenkielellä että lähestyminen olisi toivottavaa. Niin ei kuitenkaan tapahtunut. Oli liian iso kynnys tunteiden takia lähestyä.

        Jos noin oli, tunteet eivät olleet molemminpuolisia, tai sitten on taustalla jokin järkisyy, miksi ei halua edetä pidemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin oli, tunteet eivät olleet molemminpuolisia, tai sitten on taustalla jokin järkisyy, miksi ei halua edetä pidemmälle.

        Voihan se olla että tunteita oli ja ei uskoltanut lähestyä tai ei kokenut sitä siinä tilanteessa luontevaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla että tunteita oli ja ei uskoltanut lähestyä tai ei kokenut sitä siinä tilanteessa luontevaksi.

        Turha tuota enää on edes miettiä. Mitään ei tapahtunut, eikä todennäköisesti tule tapahtumaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha tuota enää on edes miettiä. Mitään ei tapahtunut, eikä todennäköisesti tule tapahtumaankaan.

        En voi olla miettimättä. Olen kyllä yrittänyt olla ja tullut siihen tulokseen että en pysty unohtamaan. Kai se on sitten tarkoitettu niin että minun kuuluu kaivata häntä.


    • Anonyymi

      Ja sinulla aloittaja on vain kiinnostus provosoida lisää palstalla? Miksi sinulla ei ole kiinnostusta?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1570
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1062
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1039
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      153
      829
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      742
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      699
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      640
    8. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      636
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      34
      634
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      605
    Aihe