Festivaalin nimi muuttuu.
2023 Itsenäisyyspuiston tapahtuman nimi on
Sukkamehurock,uutena yhteistyökumppanina on Mehukatti mehu
Sampea ja Shampanjaa festivaali
11
191
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa hieman rohkeampi nimi: Sukkanauhavyörock. Naiset, joilla sukkanauhat, ilmaiseksi sisään drinkkilippu. Tosin taitais olla paikalla silloin vain miehiä, sillä epäilen yhdenkään varkautelaisen naisen käyttävän arkenakin säännöllisesti ko. asustetta esim töissä tms. Jos olen väärässä, saa korjata!
- Anonyymi
Ei ole kukaan warkautelaisnainen sukkanauhoja tai korsettia -tai mitä tahansa sexasua- käyttänyt. Sen sijaan kolmekin joensuulaista naista sellaisia käytti ja olivat kyllä todella kuumia pakkauksia.
- Anonyymi
Varkaudessa on vain kylmiä pakkauksia ja sen näkee jo naamasta… Missä on elämä ja pikkupaheet? Uusi slogan: City of Warkaus a place for retirement!
Battle Beast olis kiva nähdä.Ulkolaisia bändejä sais myös tulla.
- Anonyymi
piikles
- Anonyymi
kari väisänen
- Anonyymi
jauhelihakeitto
- Anonyymi
jauhelihakeitto
- Anonyymi
jauhelihakeitto
- Anonyymi
pertillä menny selkä lentopallossa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771232
- 1121207
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804