Alkaako menkat??

Anonyymi

Mä oon 12v ja oon 157cm pitkä ja painan n.38-40kg paino vaihtelee todella usein mutta yleensä vain pieninä grammoina. Valkovuotoa ollu ehkä vuoden. Rinnat on alkanu kasvaa, ehkä A-kuppi tai vähän pienempi. Karvoitusta myös löytyy mutta kainaloissa ei ole. Välillä iltaisin tulee todella pieniä kramppeja joskus jopa myös kylkeen. Tai sitten se kylki juttu on joku muu asia. Joillakin mun kavereilla on menkat ja haluaisin tietää alkaako mulla pian. Harrastan jalkapalloa mutta en enää käy paljoa treeneissä. Joskus kerran tai kaks käyn viikossa.

3

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voiko joku vastata?

• Anonyymi

Mulla on aika samat oireet ja oon saman painonen. Oon 11v ihan koht 12v. Mulla alko valkovuoto noin 1 vuosi sitte. Rinnat on jo ihan tarpeeksi isot mut ei silti hirveen isot XD. Karvotusta on alhaalla ja kainaloissa varmaan yks karva. Mulla sattuu alamahaan aina aamulla joskus päivällä ja illalla silleen kramppimaisesti. Mää ootan et mun menkat alkaa mut silti tiiän että sit ku ne alkaa oon silleen " MIKS NIITTEN PITI ALKAA just nyt". En voi vastata sulle ku itellä ei oo viel alkanu

• Anonyymi

ai rinnat on isot 11 vuotiaalla. Kuule kun ne kasvaa vielä . Niistä tulee vielä isommat . 11 vuotialla ei rinnat ole vielä lopulisessa koossa. Koita kestää nyt vaan että saat tosi isot rinnat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60