Alkaako menkat??

Anonyymi

Mä oon 12v ja oon 157cm pitkä ja painan n.38-40kg paino vaihtelee todella usein mutta yleensä vain pieninä grammoina. Valkovuotoa ollu ehkä vuoden. Rinnat on alkanu kasvaa, ehkä A-kuppi tai vähän pienempi. Karvoitusta myös löytyy mutta kainaloissa ei ole. Välillä iltaisin tulee todella pieniä kramppeja joskus jopa myös kylkeen. Tai sitten se kylki juttu on joku muu asia. Joillakin mun kavereilla on menkat ja haluaisin tietää alkaako mulla pian. Harrastan jalkapalloa mutta en enää käy paljoa treeneissä. Joskus kerran tai kaks käyn viikossa.

3

387

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voiko joku vastata?

• Anonyymi

Mulla on aika samat oireet ja oon saman painonen. Oon 11v ihan koht 12v. Mulla alko valkovuoto noin 1 vuosi sitte. Rinnat on jo ihan tarpeeksi isot mut ei silti hirveen isot XD. Karvotusta on alhaalla ja kainaloissa varmaan yks karva. Mulla sattuu alamahaan aina aamulla joskus päivällä ja illalla silleen kramppimaisesti. Mää ootan et mun menkat alkaa mut silti tiiän että sit ku ne alkaa oon silleen " MIKS NIITTEN PITI ALKAA just nyt". En voi vastata sulle ku itellä ei oo viel alkanu

• Anonyymi

ai rinnat on isot 11 vuotiaalla. Kuule kun ne kasvaa vielä . Niistä tulee vielä isommat . 11 vuotialla ei rinnat ole vielä lopulisessa koossa. Koita kestää nyt vaan että saat tosi isot rinnat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2290
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      25
      920
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      892
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      564
      823
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      728
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      24
      612
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      60
      581
    Aihe