Mä oon 12v ja oon 157cm pitkä ja painan n.38-40kg paino vaihtelee todella usein mutta yleensä vain pieninä grammoina. Valkovuotoa ollu ehkä vuoden. Rinnat on alkanu kasvaa, ehkä A-kuppi tai vähän pienempi. Karvoitusta myös löytyy mutta kainaloissa ei ole. Välillä iltaisin tulee todella pieniä kramppeja joskus jopa myös kylkeen. Tai sitten se kylki juttu on joku muu asia. Joillakin mun kavereilla on menkat ja haluaisin tietää alkaako mulla pian. Harrastan jalkapalloa mutta en enää käy paljoa treeneissä. Joskus kerran tai kaks käyn viikossa.
Alkaako menkat??
3
285
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko joku vastata?
- Anonyymi
Mulla on aika samat oireet ja oon saman painonen. Oon 11v ihan koht 12v. Mulla alko valkovuoto noin 1 vuosi sitte. Rinnat on jo ihan tarpeeksi isot mut ei silti hirveen isot XD. Karvotusta on alhaalla ja kainaloissa varmaan yks karva. Mulla sattuu alamahaan aina aamulla joskus päivällä ja illalla silleen kramppimaisesti. Mää ootan et mun menkat alkaa mut silti tiiän että sit ku ne alkaa oon silleen " MIKS NIITTEN PITI ALKAA just nyt". En voi vastata sulle ku itellä ei oo viel alkanu
- Anonyymi
ai rinnat on isot 11 vuotiaalla. Kuule kun ne kasvaa vielä . Niistä tulee vielä isommat . 11 vuotialla ei rinnat ole vielä lopulisessa koossa. Koita kestää nyt vaan että saat tosi isot rinnat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709