Hätäseen apua

Anonyymi

Oon 15-vuotias laitoksessa asuva nuori. Sairastan anoreksiaa ja nyt se on riistäytyny käsistä. Ainoo asia mitä pystyn juomaan on sokerittomat juomat. Nyt juuri en pysty syömään mitään. Olen kotilomilla vielä hetken, mutta en tiedä mitä pitäis tehä. En haluu semmosia kommentteja, että ”syö” yms. koska juuri nyt en pysty. En luota oikein kehenkään ja tällä hetkellä on todella huono olo ja veikkaan, että sokerit on tippunu. Kotona ei oo verensokeri mittaria ni en pysty mitata. Mitä mun pitäis tehä?

6

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitää lopettaa lomailu ja palata laitokseen.

• Anonyymi

Tää muutenkin tulee olemaan mun viimenen loma hetkeen ni en uskalla. Muutenki sille päivälle milloin palaan ni on varattu jo junaliput niin pakko jaksaa sinne asti, vaikka väkisin.

• Anonyymi

No joku ongelma purkautuu kun 1 alat kertoa ääneen mitä olet itse varastanut ja palauttaa niitä. 2 kirjoitat ylös vihkoon kuka teki jotain sinulle milloin teki missä ja miten mikä oli väärin rumaa tai loukkaavaa. 3 et enää mieti verensokereita vaan otat kaupasta tuoretta kurkkua ja muutaman trio mehun sekä omenan ja karkkipussin. Karkkia ei tarvi niellä sen voi imeskellä tai purkka sen voi pureskella nielemättä. Sitten alat katsella ympärillesi ettei saa varastaa toisten tavaroita eikö koskea toisten ruokiin vaan ostat itsellesi omat ja käyt pesulla ettet haise pahalle.Jos kuukautiset ei ole tullut on pysyy poissa ostat jotain maksamakkaraa ja munia syöt niitä pikkulusikalla. Raiskauksista on usein seurauksena että syyttää itseään tai kokee kovan pettymyksen toiveesta mennä naimisiin. Pojilla on samoin samat tunteet.

• Anonyymi

Anteeksi, mutta nyt en ihan ymmärtänyt tän kommentin pointtia. En sanonut missään vaiheessa varastaneeni mitään?

• Anonyymi

Itsesäälissä rypeminen on rumaa oikeasti ei kannata mittarilla mittailla kun ei huvita syödä.Joko kuolet ja annat muiden elää tai alat elää itsekin.

• Anonyymi

Muista että OLET ARVOKAS IHMINEN!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1473
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      931
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      764
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      691
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      679
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      662
    Aihe