Oon 15-vuotias laitoksessa asuva nuori. Sairastan anoreksiaa ja nyt se on riistäytyny käsistä. Ainoo asia mitä pystyn juomaan on sokerittomat juomat. Nyt juuri en pysty syömään mitään. Olen kotilomilla vielä hetken, mutta en tiedä mitä pitäis tehä. En haluu semmosia kommentteja, että ”syö” yms. koska juuri nyt en pysty. En luota oikein kehenkään ja tällä hetkellä on todella huono olo ja veikkaan, että sokerit on tippunu. Kotona ei oo verensokeri mittaria ni en pysty mitata. Mitä mun pitäis tehä?
Hätäseen apua
6
239
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää lopettaa lomailu ja palata laitokseen.
- Anonyymi
Tää muutenkin tulee olemaan mun viimenen loma hetkeen ni en uskalla. Muutenki sille päivälle milloin palaan ni on varattu jo junaliput niin pakko jaksaa sinne asti, vaikka väkisin.
- Anonyymi
No joku ongelma purkautuu kun 1 alat kertoa ääneen mitä olet itse varastanut ja palauttaa niitä. 2 kirjoitat ylös vihkoon kuka teki jotain sinulle milloin teki missä ja miten mikä oli väärin rumaa tai loukkaavaa. 3 et enää mieti verensokereita vaan otat kaupasta tuoretta kurkkua ja muutaman trio mehun sekä omenan ja karkkipussin. Karkkia ei tarvi niellä sen voi imeskellä tai purkka sen voi pureskella nielemättä. Sitten alat katsella ympärillesi ettei saa varastaa toisten tavaroita eikö koskea toisten ruokiin vaan ostat itsellesi omat ja käyt pesulla ettet haise pahalle.Jos kuukautiset ei ole tullut on pysyy poissa ostat jotain maksamakkaraa ja munia syöt niitä pikkulusikalla. Raiskauksista on usein seurauksena että syyttää itseään tai kokee kovan pettymyksen toiveesta mennä naimisiin. Pojilla on samoin samat tunteet.
- Anonyymi
Anteeksi, mutta nyt en ihan ymmärtänyt tän kommentin pointtia. En sanonut missään vaiheessa varastaneeni mitään?
- Anonyymi
Itsesäälissä rypeminen on rumaa oikeasti ei kannata mittarilla mittailla kun ei huvita syödä.Joko kuolet ja annat muiden elää tai alat elää itsekin.
- Anonyymi
Muista että OLET ARVOKAS IHMINEN!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2294948Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233620Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2732083Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,142044Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1221063- 32843
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.100791- 61777