Oon 15-vuotias laitoksessa asuva nuori. Sairastan anoreksiaa ja nyt se on riistäytyny käsistä. Ainoo asia mitä pystyn juomaan on sokerittomat juomat. Nyt juuri en pysty syömään mitään. Olen kotilomilla vielä hetken, mutta en tiedä mitä pitäis tehä. En haluu semmosia kommentteja, että ”syö” yms. koska juuri nyt en pysty. En luota oikein kehenkään ja tällä hetkellä on todella huono olo ja veikkaan, että sokerit on tippunu. Kotona ei oo verensokeri mittaria ni en pysty mitata. Mitä mun pitäis tehä?
Hätäseen apua
6
232
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää lopettaa lomailu ja palata laitokseen.
- Anonyymi
Tää muutenkin tulee olemaan mun viimenen loma hetkeen ni en uskalla. Muutenki sille päivälle milloin palaan ni on varattu jo junaliput niin pakko jaksaa sinne asti, vaikka väkisin.
- Anonyymi
No joku ongelma purkautuu kun 1 alat kertoa ääneen mitä olet itse varastanut ja palauttaa niitä. 2 kirjoitat ylös vihkoon kuka teki jotain sinulle milloin teki missä ja miten mikä oli väärin rumaa tai loukkaavaa. 3 et enää mieti verensokereita vaan otat kaupasta tuoretta kurkkua ja muutaman trio mehun sekä omenan ja karkkipussin. Karkkia ei tarvi niellä sen voi imeskellä tai purkka sen voi pureskella nielemättä. Sitten alat katsella ympärillesi ettei saa varastaa toisten tavaroita eikö koskea toisten ruokiin vaan ostat itsellesi omat ja käyt pesulla ettet haise pahalle.Jos kuukautiset ei ole tullut on pysyy poissa ostat jotain maksamakkaraa ja munia syöt niitä pikkulusikalla. Raiskauksista on usein seurauksena että syyttää itseään tai kokee kovan pettymyksen toiveesta mennä naimisiin. Pojilla on samoin samat tunteet.
- Anonyymi
Anteeksi, mutta nyt en ihan ymmärtänyt tän kommentin pointtia. En sanonut missään vaiheessa varastaneeni mitään?
- Anonyymi
Itsesäälissä rypeminen on rumaa oikeasti ei kannata mittarilla mittailla kun ei huvita syödä.Joko kuolet ja annat muiden elää tai alat elää itsekin.
- Anonyymi
Muista että OLET ARVOKAS IHMINEN!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12309
Luonnollinen nainen saa aikaan miehissä yrjöreaktioita
Kieroutuneisuutta tämäkin. https://www.helsinginuutiset.fi/teemat/80552051331864Kulttuuriväki jaksaa itkeä leikkauksia
Mikseivät tee sitä kulttuuriaan niin hyvin, että yleisö on valmis siitä maksamaan tarpeeksi hyvin. Tehdään hömppäpömppää2931476- 321245
Naisten mafia päätti uusista ravinto suosituksista!
Päättikö ”naismafia” uusista ravitsemissuosituksista? Nyt puhuu työryhmän ainoa mies Vaikka ravitsemussuositukset tehnyt1081111- 711051
Suomi täyttää 107 vuotta. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyspäivää?
Itsenäisyyspäivänä 6.12. monessa kodissa juhlitaan Suomen itsenäisyyttä. On sini-valkoiset kynttilät ja ehkä parempaa r153979Poliisioperaatio Itäkylässä
Mikä oli tämä poliisioperaatio Itäkylässä? Kärähtikö kannabiskasvattamo?24921- 72892
- 66852