Ei saa oma rauha kun käy tapakalla.

Anonyymi

Ei minä saa oma koskan oma rauha kun käyn tupakalla kun toi aivo infarktti nais potilas millä on vasen puoli halvantunut käy aina 5 min välin tupakalla ehdin hädin tuskin muutama sekuntti istua tupakka paikalla niin kullu tömps tömps tömps kun hän on tulossa tupakalle.

Eikö hän vois vähän harventa tuota tupakointia eikö hän ikinä lue mitä tupakka paketissa luke juu sinä luke että tupakka aiheutta halvauksia eli just sittä tupakkasta on toi aivo halvaus tullut.

Ja sitten sinä tupakka paketissa luke että tupakka tappa eli sitten kun hänellä tule se seurava aivo infarktti niin hän kuole että se olis ihan hänen oma parasta ajatellen hyvä harventa sittä tupakointia.

20

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu näin on.

    • Anonyymi

      Juu ehdottomasti.

    • Anonyymi

      Pelkästän sen ensimäisen aivo infarkttin hoitaminen maksa paljon yhteiskunnalle.

    • Anonyymi

      Ja se että hän on 50 vuotta polttanut niin sen kyllä huoma kun hän käy niin tiheästi tupakalla.

    • Anonyymi

      Hänelle pitä laitta lepositeet sitten jos hän ei pysy paikalla.

      • Anonyymi

        Niin sairasta sellainen toiminta, kuntouttavia sidotaan sänkyyn kun ei jakseta hoitaa


    • Anonyymi

      Niin sitten loppu vihdoin tämä tramppaminen edes takasin.

    • Anonyymi

      Vaikeahan se on hänelle jos on vaki polttaja, ja kuten sanoit niin ajat senkun lyhenee sauhuten välillä.
      Koita puhua sairaanhoitajalle jos he voisivat vaikuttaa ja vaikka ensiksi antaa nikotiinin laastaria kautta ja vähän ajan kuluttua ehkä voisi pärjätä ilman nikotiinia.
      Usein se kuitenkin on se totuttu tapa ja monella on siitä vaikea luopua.
      Ei se niin helppoa ole , ja aivoinfarktissa voi tapahtua jälkivaikutuksiakin aivojen toiminnassa . Yritä puhua hänelle, n
      Vaikka sitä varmaan olet kokeillut jo.

    • Anonyymi

      Jos minä kysyn hänelttä että onko hän lukennut mitä tapakka askissa luke niin hän sano että ei.

      Ja sitten minä sanon että tupakka askissa luke että tupakka aiheutta halvauksia.

      Ja sen jälken kysyn hänelttä että onko hänellä mitän oma kohtaisia kokemuksia halvauksesta.

      Ja sitten hän vasta että hänellä on ollut aivo infarktti.

      Ja sitten minä kysyn hänelttä että onko hän lukennut mitä muuta tupakka askissa luke ja hän vasta ei.

      Ja sitten minä sanon että tupakka askissa luke että tupakka tappa ja sanon hänelle että toi on seurava mitä hänellä tapahtu.

      Ja sitten sanon hänelle että kun hänellä tule seurava aivo infarktti niin hän kuole.

    • Anonyymi

      Ja vois koitta puhua asiasta hänen miehelle että hän ostaisi vähemmän tupakka hänelle tai mielummin osta nikotini purkka tai lastaria tai että hänen mies anta ne tupakkat hoitsuille että ne voi sännöstellä ne niin kaikki hyvän asian eten ei hänen mies halua menettä rakkansa.

    • Anonyymi

      On se tuo tupakka tainu vaikuttaa aloittajankin aivokemiaan.

      • Anonyymi

        Käytän nuuska en poltta tupakka.

        Suomi24 on sensurointi viestit ensi tule vika viesti:

        Jokin meni pielen yrittä hetken päästä uudellen ja sitten se viesti mene ylläpitäjälle joka sen tarkista ennen kun hän sen julkaise.

        Ja se jälken tule vika viesti:

        Oj se on rikki nyt.


    • Anonyymi

      Ensin kiitos käyt tupakalla siihen osoitetussa paikassa.Kun kerrostaloissa taloissa on tupakointi kielto!Moni antaa vieraidensa tupakoida häirtsevästi yhä Heka-itä kerostalon parveke.Menen sen taakse itse ei tupakoi.Luule ihmiset ei haista,kun vieras,vieraat ei joka päivä ole. toinen toturen torvi paistaa pohjaan amiaisen tai ilta ruokansa? kykii lasitukset kiini ja tuletaa ne hajut parvekeelle.Samalla siellä tupakoiden piilossa.Haisee.Haise kaikinan vuorokauden aikoina! Mitä tulee henkilöön 5min. päästä tupakalle takaisin: Uskon on yksinäinen joka haluaa vain sinä juttu seuraa. Tupakasta itse päset eron ja saat oman rauhan. Mars terveyskeskus.pyytää resepti lääke tupakasta irti pääsemiseen. Se on 3kk resepti mutta olet tupakasta irti loppu elämäsi!Lääkeen kanssa tupakoidaan ja tupakka jää pois itsestään.Moni kesi ei rahaa siihen. Maksa yhtä paljon kuin röökisi.Mutta tulevaisuus jää raha muuhun terveytesi kohene ja jaksamisesi elämän.

    • Anonyymi

      Oletko miettinyt polttamisen lopettamista?

    • Anonyymi

      Sitten toi nainen ryntä aina ensimäisenä otta ruoka ja jos siellä on joku muu ennen häntä niin hän röyhkeästi etuile.

      Ja niin hän tukki että ei muut pääse ottaman ruoka kun hän on niin hidas.

      Hänen pitäisi otta vimeisenä ruoka että muut pääse ottaman ruoka.

    • Anonyymi

      Sitten toi nainen ryntä aina ensimäisenä otta ruoka ja jos siellä on joku muu ennen häntä niin hän röyhkeästi etuile.

      Ja niin hän tukki että ei muut pääse ottaman ruoka kun hän on niin hidas.

      Hänen pitäisi otta vimeisenä ruoka että muut pääse ottaman ruoka. :(

    • Anonyymi

      Voisiko joku hoitsu tuoda hänelle pöytän.

      Minulla tuli sellainen tunne että hän halua hasta ritta minun kanssa kun hän röyhkeästi etuili minua. :(

    • Anonyymi

      Voisiko joku hoitsu tuoda hänelle pöytän.

      Minulla tuli sellainen tunne että hän halua hasta ritta minun kanssa kun hän röyhkeästi etuili minua.

    • Anonyymi

      Hoito paikkassa kannustettan oma toimisuten yrittetän olla vähän fixumpia vaikka välillä on vähän huonompi päivä tai välillä mene hermot ja pyydetän anteksi jos ollan sanottu vähän rumasti... :)

    • Anonyymi

      Kiitos samoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      149
      6371
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3848
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe