Olen iloisesti yllättynyt miten kiva ja fiksu on ollut Kesäradio. Ihanat jutut ja hienosti taustoitu tarinat. Olin hyvin skeptinen aluksi kaikenlaiseen ympäripyöreään jorinaan, mutta nyt te poijaat ootte saatte tämän tädin taputtamaan! Nice work!
Wimbergin naurukin on hurmaavaa :D Kiitos, maalausremppa on sujunut oikein mukavasti kanssanne.
Radio Suome kesäradio
6
135
Vastaukset
- Anonyymi
On tullut kuunneltua hieman. Ihan hyvää vaihtelua.
- Anonyymi
kaikki valtion radiot on todellisuudessa täyttä p**kaa!! #valitseyksityinensektiori #acab #iloveloop #ilovenrj #iloveseafm
- Anonyymi
On ollut hyvä valinta ottaa joku teema/aihe per päivä keskusteltavaksi. Samuli Aaltonen on mukava toimittaja, puhe on asiallista ja sanasta saa selvän. Fiksu mies, joka osaa kuljettaa ohjelman tunnit mielenkiintoisesti. Kiitos!
- Anonyymi
Kehitys on parempaan kyllä, vaihtelu virkistää, kun ei ihan samoja tarvitse kuunnella, eikä myöskään ole tullut ihan joka päivä leevi ja leevingssiä.
- Anonyymi
Minä kun toivoin , että loppuisi tuo kesäradio, en tykännyt juontajasta ollenkaan.
- Anonyymi
Maanantaina tulee se kiva tyttö Mia ääneen. Kaakonkulmalla asuessani sain kuunnella hänen juontojaan ja tykkäsin. Ootappa vaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852380- 431970
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!841772- 821590
- 491280
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261264- 771221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai461218- 481118
- 591111