Osaisiko joku neuvoa jotakin sivustoa tai foorumia, josta voisi etsiä purjehdusparia jolla- / (pienois)katamaraanipurjehdukseen? Kiitos vinkeistä!
Purjehdusparin löytäminen
5
75
Vastaukset
- Anonyymi
Pursiseuroista voisi tiedustella.
- Anonyymi
Facebookin kivojen tyyppien gastipörssi
- Anonyymi
Millaisesta jollasta on kyse, voisin olla kiinnostunut?
- Anonyymi
Kehottaisin välttämään kaikkia ns. high maintenance naisgasteja, etenkin rakennekynsillä ja parilla huonosti koulutetulla räksyttävällä koiralla varustettuja. Viimeisin tapaus ei osannut arvostaa sy UppoCippo n 1:n funktonaalista estetiikkaa, väitti korkokenkiensä mutaantuvan kölistään pohjaan juuttuneeseen veneeseeni kahlatessa ja koirillakaan ei kuulemma ole tarpeeeksi tilaa juoksennella ympäriinsä. Koetin varovasti ohjata leidiä tyhjentelemään septin täyttämää pilssiä muumimuki ja tiskiharja varustuksenaan mutta aluspäällikön selvät ohjeet tuntuivat menevän ohi korvien. En edelleenkään tajua mikä näitä nykynaisia vaivaa, kuulemma siniseen hiuskiehkuraan jämähtänyt öljyinen septi ei ole irronnut vieläkään ja tarvitsisin tätä solakkavartaloista leidiä vetämään muutamia kaapeleita ahtaaseen peräboksiin.
- Anonyymi
Nykyisin on vaikea löytää hyvää miehistöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423