Kokemuksia stressin/ahdistuksen tuomista fyysisistä oireista?

Anonyymi

Olisi mielenkiintoista kuunnella kuinka vakavia oireita edellämainitut asiat ovat aiheuttaneet. Minulla on jatkuvaa pistelyä ja kramppia jaloissa ja välillä menee jalat ihan lötköksi, tuntuu että jalat ei kanna. Ihan kuin löisi takareidet aivan lukkoon ja kävely muuttuu vaikiaksi. Myös silmäkulman tärinää, pakaran tärinää ja pannut merkille että vaikka nämä ovat läsnä kokoajan niin voimistuvat 10x kun iskee stressi päälle.

4

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ja sanottakoon vielä senverran että lihassairaus on poissuljettu, myös pullistuma poissuljettu. Pitkälti kuvattu päästä varpaisiin ja mitään ei ole löytynyt.

    • Anonyymi

      pitkäaikainen stressi saa kehon hälytystilaan, ainakin psoriasikseen, ekseemaan, mahahaavaan, korkeaan verenpaineeseen ja monentyyppisiin sydänsairauksiin vaikuttavat stressi ja ahdistus. Puhkeamiseen tai pahenemiseen.

    • Anonyymi

      Itse sain jonkinlaisen paniikkikohtauksen, kun oli kova ahdistus. Sattuu rintaa ja tuntuu ettei voi hengittää ja kuolee siihen paikkaan.

      Naapurin pyromaanipoika sytytteli tulipaloja kotonaan ja rappukäytävässä öisin. Yhteensä 4 kpl. Silti ei täysin tiedostanut, että ei ole ihme, jos tuollaisessa tilanteessa reagoi paniikkikohtauksella.

      Ahdistuksessa muutenkin saattaa puristaa ja pistää rintaa, tuntua mahassa, jos hermostun, menee maha ihan sekaisin. Ja heikko olo yleensäkin.

      Ehkä nämä ovat vähän voimakkaammasta kuin perus työstressi ym.

    • Anonyymi

      Itselläni tuli ms-tauti kovasta stressistä,siitä olen 100 varma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe