Rumat naapurin lapset

Anonyymi

Naapurissa on rumia lapsia, epäsiistejä. Me ollaan ainoo perhe joka opllan hyväkäytöksisiä ja siistejä ja erittäin kauniita. Joka pivä muut perheet tulevat luoksemme ja kehuvat meitä ja ihastelevat. Vänän on hei rankkaa.

Eilenkin yks mies katsoi mua ja sanoin et kuka toi on??? Ihasteli ja tuli jutteleen.

En tiiä, on kiva olo kun kehutaan, mutta ei aina, siihen kyllästyy. Pussi kohta päähän et saa olla rauhassa. Koulussakin kaikki tykkää meidän lapsita ja ihastelee ja on kateellisia. Se on kurjaa. Meillä on upo uusi auto ja se taas on kauteuden aihe. Meiän on varmasti muutettava hienosto aluelle, saatasiin olla rauhassa. Mutta ei yleensä se muuta jonka tuntee olonsa vähän liian hienoksi muita kohtaan, vaan he jotka ns kiusaavat ja ahdistelevat.

4

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinulla on isot luulot itsestäsi.

• Anonyymi

Taas sama trolli, joka kirjoittaa ihan skeidaa, hänet tuntee kirjoitusasusta ja tyylistä ja valtavasta määrästä kirjoitusvirheitä.

• Anonyymi

Tuollainen ihmisten haukkuminen on kiellettyä, sekä netissä, se on myös rikos! Tämä otsikko ilmiannettu ylläpidolle !

• Anonyymi

Ai tämä hullu kirjoittelee täällä vieläkin. Käy sääliksi - hukkaan heitettyä elämää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olemme myös

voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet
      Ikävä
      78
      1481
    2. Miksi himoitset

Niin paljon kaivattuasi?
      Ikävä
      101
      1405
    3. Kaivatulla on asiaa

kirjoita asiasi kaivatulle tähän ketjuun
      Ikävä
      132
      1401
    4. Sofian hieno auto

Seiskassa on juttua Sofian instassa olleesta kalliista ökyautosta. Jutussa kerrotaan Sofian ajavan autoaan, siis : onko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1341
    5. Nyt mä keksin

Alat vaan sitten harmaantuu ja rypistyy tosi nopeesti 🤭
      Ikävä
      54
      1041
    6. Eihän asia minulle kuulu...mutta

Ketä sinä mies odotat?
      Ikävä
      57
      1018
    7. Lukekaappa Iltalehestä keitä Ilkka Repo syyttää törkykirjoittelusta

Nettilehdessä kiistää kirjoittaneensa yhtään mitään. Ilkan mukaan kirjoittelijat ovat istuvia ja entisiä Haapaveden kaup
      Haapavesi
      82
      940
    8. Hannu Karpo

Kiitos sinulle kun lausuit lopuksi vielä painavaa asiaa terveydenhuollosta. Tästä me kärsimme joka päivä. Kipuja on mutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      927
    9. Jmies, pitäisikö meidän nähdä ja selvittää asiat?

Se voi kieltämättä tuntua kuin teloituskompanjan eteen tulemiselta, kun en valitettavasti pysty vastaamaan tunteisiin. M
      Ikävä
      16
      883
    10. Mystinen kosminen voima heikkenemässä - maailmankaikkeus voi musertua

Tämä kun tapahtuu, niin siinä menee Lapuakin kuin Vesivehmaan jenkassa. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uusi-havain
      Lapua
      9
      829
    Aihe