Fortumin johto perunakuopassa?

Anonyymi

Missä on Fortumin hallitus? Yksi tärkeimmistä osa­puolista puuttuu Uniper-keskustelusta kokonaan. Valtionyhtiön ylimmän johdon pitäisi pystyä vastaamaan myös kriittisiin kysymyksiin ja avaamaan päätöksenteon taustoja.

6

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässä Fortumin tulosvaroitusta edelleen odotellessa tulee mieleen Kepun puluesihteeri Jarmo Korhonen tuosta perunakuopasta.

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan saamme tottua taas näihin kepu näkymiin vastuuhenkilöt pakenee aidan yli
        https://tinyurl.com/kepupakenee
        "Kesällä 2010 keskustan silloinen hallintopäällikkö Aki Haaro pakeni toimittajia hyppäämällä keskustan puoluetoimiston takapihalla olevan aidan yli. "
        https://yle.fi/uutiset/3-9114225

        Tuskin nyt toveri hyvä vuonna 2010 aidan yli hyppääminen vaikuttaa Marinin ja Tuppuraisen toimiin, heillä avaimet Fortum kassakaappiin, ei kellään muilla.
        Yliväpeli Orhonen on pahoillaan että noinkin huonoja asian tietäjiä yhä olemassa v2022
        kun nyt on kaikki media käsissämme, ettei vajota noin kuin Taistolaisten kokous asioihin nyt.
        Olet lapsen tasolla tietämyksinesi. Sinulla lienee vähän kuulijoita, ehkä jokunen muukin täällä tasollasi. Kuka oli sinulle Taistolaisista suurin idoli ? Että oikein olisi Neuvostoliittoon pitänyt littyä, josta liittymättömyydestä olet nyt kauhean pahoillasi .-. tekstisi sen kertoo.
        Tuskin enää vanhoilla päivilläsi Venäjälle haluaist haluaisit muuttaa -luulisin. Mutta epäilempä että esim Tarjalle on peti pedattuna, Putin et KGB tietää tasan tarkkkaan DDR
        yhteytensä ja sen mukaiset asian ajamisensa Suomessa.


      • Anonyymi
        Yliväpeli_Orhonen kirjoitti:

        Tuskin nyt toveri hyvä vuonna 2010 aidan yli hyppääminen vaikuttaa Marinin ja Tuppuraisen toimiin, heillä avaimet Fortum kassakaappiin, ei kellään muilla.
        Yliväpeli Orhonen on pahoillaan että noinkin huonoja asian tietäjiä yhä olemassa v2022
        kun nyt on kaikki media käsissämme, ettei vajota noin kuin Taistolaisten kokous asioihin nyt.
        Olet lapsen tasolla tietämyksinesi. Sinulla lienee vähän kuulijoita, ehkä jokunen muukin täällä tasollasi. Kuka oli sinulle Taistolaisista suurin idoli ? Että oikein olisi Neuvostoliittoon pitänyt littyä, josta liittymättömyydestä olet nyt kauhean pahoillasi .-. tekstisi sen kertoo.
        Tuskin enää vanhoilla päivilläsi Venäjälle haluaist haluaisit muuttaa -luulisin. Mutta epäilempä että esim Tarjalle on peti pedattuna, Putin et KGB tietää tasan tarkkkaan DDR
        yhteytensä ja sen mukaiset asian ajamisensa Suomessa.

        Ja Pankkiksen harrastama Sipilän sekä Lintilän valkopesu se vaan saa jatkoa. Nuo Uniper-kauppojen käpykaartilaiset, joihin Pankkiksenkin voi lukea.


      • Anonyymi
        Yliväpeli_Orhonen kirjoitti:

        Tuskin nyt toveri hyvä vuonna 2010 aidan yli hyppääminen vaikuttaa Marinin ja Tuppuraisen toimiin, heillä avaimet Fortum kassakaappiin, ei kellään muilla.
        Yliväpeli Orhonen on pahoillaan että noinkin huonoja asian tietäjiä yhä olemassa v2022
        kun nyt on kaikki media käsissämme, ettei vajota noin kuin Taistolaisten kokous asioihin nyt.
        Olet lapsen tasolla tietämyksinesi. Sinulla lienee vähän kuulijoita, ehkä jokunen muukin täällä tasollasi. Kuka oli sinulle Taistolaisista suurin idoli ? Että oikein olisi Neuvostoliittoon pitänyt littyä, josta liittymättömyydestä olet nyt kauhean pahoillasi .-. tekstisi sen kertoo.
        Tuskin enää vanhoilla päivilläsi Venäjälle haluaist haluaisit muuttaa -luulisin. Mutta epäilempä että esim Tarjalle on peti pedattuna, Putin et KGB tietää tasan tarkkkaan DDR
        yhteytensä ja sen mukaiset asian ajamisensa Suomessa.

        Yliväärentäjä se olettaa, että pääministeri hoitaa valtionfirmoja ja omistajaohjausministeri kassavirtaa.
        Fortum on pörssiyhtiö eikä suinkaan operoi valtionvaroilla, mutta vastaavasti Fortumin hallituksen pitäävalvoa toimintaa.

        Silloin Sipilä ja hallitus oli mukana kun Uniperi kauppojatehtiin takki auki, mistään mitään ymmärtämättömät ketkut.
        Mutta Yliväärentäjän ymmärrys nyt näihin ei yllä.


    • Anonyymi

      Kaikki muistamme Imatran Voiman / IVO:n kankeuden yhtiönä. Kepuhallitukset ovat antaneet yhtiön mellastaa suomalaisilta ylihintaa veloittamalla ja siirtämällä rahat diktatuurimaitten energiahuoltoon, Sipilän konkkayhtiöitten ostamiseen ja Saksan kaasupolitiikkaan, sekä Romanian huipputappiollisiin hiilivoimalamodernisointeihin.

      Kepun toiminta Fortumissa on ollut samankaltaista kuin toimita Sossujen Postilaitoksen tuhoamisen saralla on ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1747
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1298
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1197
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      201
      959
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      915
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      57
      832
    7. 69
      788
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe