Missä on Fortumin hallitus? Yksi tärkeimmistä osapuolista puuttuu Uniper-keskustelusta kokonaan. Valtionyhtiön ylimmän johdon pitäisi pystyä vastaamaan myös kriittisiin kysymyksiin ja avaamaan päätöksenteon taustoja.
Fortumin johto perunakuopassa?
6
96
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä Fortumin tulosvaroitusta edelleen odotellessa tulee mieleen Kepun puluesihteeri Jarmo Korhonen tuosta perunakuopasta.
- Anonyymi
Varmaan saamme tottua taas näihin kepu näkymiin vastuuhenkilöt pakenee aidan yli
https://tinyurl.com/kepupakenee
"Kesällä 2010 keskustan silloinen hallintopäällikkö Aki Haaro pakeni toimittajia hyppäämällä keskustan puoluetoimiston takapihalla olevan aidan yli. "
https://yle.fi/uutiset/3-9114225 Anonyymi kirjoitti:
Varmaan saamme tottua taas näihin kepu näkymiin vastuuhenkilöt pakenee aidan yli
https://tinyurl.com/kepupakenee
"Kesällä 2010 keskustan silloinen hallintopäällikkö Aki Haaro pakeni toimittajia hyppäämällä keskustan puoluetoimiston takapihalla olevan aidan yli. "
https://yle.fi/uutiset/3-9114225Tuskin nyt toveri hyvä vuonna 2010 aidan yli hyppääminen vaikuttaa Marinin ja Tuppuraisen toimiin, heillä avaimet Fortum kassakaappiin, ei kellään muilla.
Yliväpeli Orhonen on pahoillaan että noinkin huonoja asian tietäjiä yhä olemassa v2022
kun nyt on kaikki media käsissämme, ettei vajota noin kuin Taistolaisten kokous asioihin nyt.
Olet lapsen tasolla tietämyksinesi. Sinulla lienee vähän kuulijoita, ehkä jokunen muukin täällä tasollasi. Kuka oli sinulle Taistolaisista suurin idoli ? Että oikein olisi Neuvostoliittoon pitänyt littyä, josta liittymättömyydestä olet nyt kauhean pahoillasi .-. tekstisi sen kertoo.
Tuskin enää vanhoilla päivilläsi Venäjälle haluaist haluaisit muuttaa -luulisin. Mutta epäilempä että esim Tarjalle on peti pedattuna, Putin et KGB tietää tasan tarkkkaan DDR
yhteytensä ja sen mukaiset asian ajamisensa Suomessa.- Anonyymi
Yliväpeli_Orhonen kirjoitti:
Tuskin nyt toveri hyvä vuonna 2010 aidan yli hyppääminen vaikuttaa Marinin ja Tuppuraisen toimiin, heillä avaimet Fortum kassakaappiin, ei kellään muilla.
Yliväpeli Orhonen on pahoillaan että noinkin huonoja asian tietäjiä yhä olemassa v2022
kun nyt on kaikki media käsissämme, ettei vajota noin kuin Taistolaisten kokous asioihin nyt.
Olet lapsen tasolla tietämyksinesi. Sinulla lienee vähän kuulijoita, ehkä jokunen muukin täällä tasollasi. Kuka oli sinulle Taistolaisista suurin idoli ? Että oikein olisi Neuvostoliittoon pitänyt littyä, josta liittymättömyydestä olet nyt kauhean pahoillasi .-. tekstisi sen kertoo.
Tuskin enää vanhoilla päivilläsi Venäjälle haluaist haluaisit muuttaa -luulisin. Mutta epäilempä että esim Tarjalle on peti pedattuna, Putin et KGB tietää tasan tarkkkaan DDR
yhteytensä ja sen mukaiset asian ajamisensa Suomessa.Ja Pankkiksen harrastama Sipilän sekä Lintilän valkopesu se vaan saa jatkoa. Nuo Uniper-kauppojen käpykaartilaiset, joihin Pankkiksenkin voi lukea.
- Anonyymi
Yliväpeli_Orhonen kirjoitti:
Tuskin nyt toveri hyvä vuonna 2010 aidan yli hyppääminen vaikuttaa Marinin ja Tuppuraisen toimiin, heillä avaimet Fortum kassakaappiin, ei kellään muilla.
Yliväpeli Orhonen on pahoillaan että noinkin huonoja asian tietäjiä yhä olemassa v2022
kun nyt on kaikki media käsissämme, ettei vajota noin kuin Taistolaisten kokous asioihin nyt.
Olet lapsen tasolla tietämyksinesi. Sinulla lienee vähän kuulijoita, ehkä jokunen muukin täällä tasollasi. Kuka oli sinulle Taistolaisista suurin idoli ? Että oikein olisi Neuvostoliittoon pitänyt littyä, josta liittymättömyydestä olet nyt kauhean pahoillasi .-. tekstisi sen kertoo.
Tuskin enää vanhoilla päivilläsi Venäjälle haluaist haluaisit muuttaa -luulisin. Mutta epäilempä että esim Tarjalle on peti pedattuna, Putin et KGB tietää tasan tarkkkaan DDR
yhteytensä ja sen mukaiset asian ajamisensa Suomessa.Yliväärentäjä se olettaa, että pääministeri hoitaa valtionfirmoja ja omistajaohjausministeri kassavirtaa.
Fortum on pörssiyhtiö eikä suinkaan operoi valtionvaroilla, mutta vastaavasti Fortumin hallituksen pitäävalvoa toimintaa.
Silloin Sipilä ja hallitus oli mukana kun Uniperi kauppojatehtiin takki auki, mistään mitään ymmärtämättömät ketkut.
Mutta Yliväärentäjän ymmärrys nyt näihin ei yllä.
- Anonyymi
Kaikki muistamme Imatran Voiman / IVO:n kankeuden yhtiönä. Kepuhallitukset ovat antaneet yhtiön mellastaa suomalaisilta ylihintaa veloittamalla ja siirtämällä rahat diktatuurimaitten energiahuoltoon, Sipilän konkkayhtiöitten ostamiseen ja Saksan kaasupolitiikkaan, sekä Romanian huipputappiollisiin hiilivoimalamodernisointeihin.
Kepun toiminta Fortumissa on ollut samankaltaista kuin toimita Sossujen Postilaitoksen tuhoamisen saralla on ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761747
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471298- 671197
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html201959- 45915
- 57832
- 69788
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119674
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660