Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Oletteko kovin kriittisiä naisten kehoista/ ulkonäöstä?

Anonyymi

Ei ole tarkoitus erityisesti lesboja nyt mistään syyttää, mutta oman kokemuksen mukaan naiset ylipäätään on niin äärettömän kriittisiä ja ilkeitä toisten naisten ulkonäöstä.

Itse en ole vielä (uskaltanut) mennä paljoa kaapin ovea pidemmälle ja tämä on yksi niistä syistä.

Onko lesbot tai bi:t kovin ankaria toisen ulkonäöstä?

40

1093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastaan omasta puolesta. En kommentoi toisten naisten ulkonäköä kuin jos on jotain hyvää ja kaunista sanottavaa. Deitin täytyy miellyttää tietysti silmää ja häntä pitää fyysisesti viehättävänä, muuten ei tule mitään kaveruutta enempää.

      • Anonyymi

        Olet äärimmäisen pinnallinen ihminen koska valitset kumppanin ulkonäön mukaan. Tinder sopii sulle parhaiten. Ei tarvitse edes vaivautua tapaamaan. Riittää kun valitset valokuvan mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet äärimmäisen pinnallinen ihminen koska valitset kumppanin ulkonäön mukaan. Tinder sopii sulle parhaiten. Ei tarvitse edes vaivautua tapaamaan. Riittää kun valitset valokuvan mukaan.

        Hah. Tyhmä olet kun vedät tuollaisia johtopäätöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet äärimmäisen pinnallinen ihminen koska valitset kumppanin ulkonäön mukaan. Tinder sopii sulle parhaiten. Ei tarvitse edes vaivautua tapaamaan. Riittää kun valitset valokuvan mukaan.

        Luet nyt ihan omien suodattimien kautta. En näe pinnallisuutta siinä, jos rehellisesti kertoo, että ulkonäkö on yksi osa naisen viehätystä. Jokaisella on totta kai omat mieltymykset myös sen asian suhteen, kuten elämäntapojen, persoonan, huumorintajun jne.

        Muista pitää mieli avoimena. Vähän tulee vibat ikään kuin olisit katkera jostain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet äärimmäisen pinnallinen ihminen koska valitset kumppanin ulkonäön mukaan. Tinder sopii sulle parhaiten. Ei tarvitse edes vaivautua tapaamaan. Riittää kun valitset valokuvan mukaan.

        Ei toi minusta pinnalliselta kuulosta. Totta kai ulkonäön tulee miellyttää omaa silmää, mutta kaikilla on erilaiset silmät mitä tulee viehättävyyteen. Mielestäni ihan tervettä


    • Anonyymi

      Naiset ovat keskimäärin miehiä vähemmän kriittisiä ulkonäön suhteen, mutta tietysti kriittisiäkin löytyy. Ulkonäön painottaminen on selvästi lisääntynyt viimeisen vuosikymmenen aikana verraten aikaisempaan. Riippuu myös paljon siitä minkälaista "piireistä" etsit seuraa. Itse olen tottunut siihen, että ulkonäköä kommentoidaan ainoastaan positiivisesti, tai ei ollenkaan.

      • Anonyymi

        Kaikkien kokemukset tietenkin erilaisia, mutta minulla juuri toisin päin.
        Naiset, ihan mummista ja äidistä alkaen oli järjettömän kriittisiä minun ja muiden tyttöjen/naisten ulkonäöstä.
        Ja muitakin jotka elämän varrella on ollut hyvinkin julmia ne joilla itsekritiikki on kova.

        Pojat/miehet minulle harvoin sanoneet mitään….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien kokemukset tietenkin erilaisia, mutta minulla juuri toisin päin.
        Naiset, ihan mummista ja äidistä alkaen oli järjettömän kriittisiä minun ja muiden tyttöjen/naisten ulkonäöstä.
        Ja muitakin jotka elämän varrella on ollut hyvinkin julmia ne joilla itsekritiikki on kova.

        Pojat/miehet minulle harvoin sanoneet mitään….

        Ok, ajattelin että tässä kysyttiin aikuisiän kokemuksista liittyen seuran hakuun ja parisuhteiden muodostamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, ajattelin että tässä kysyttiin aikuisiän kokemuksista liittyen seuran hakuun ja parisuhteiden muodostamiseen.

        Juu, kyllä sitäkin.
        Mutta aikuiset ei aina ole aikuisia….

        Ja kun tähänastiset kokemukset on mitä on, niin mietin vain että miten lesbot suhtautuu noin yleensä, ei kaikki tietenkään ole samanlaisia.


    • Anonyymi

      en ole ollut kriittinen naisten kehoista, mutta en myöskään kehnoista tavoista ja se on ollut epäviisasta

    • Anonyymi

      En ole kriittinen. Naisten arvostelu ulkonäön perusteella on vastenmielistä. Sisin on tärkein. Silmät, hymy, mukana vuorovaikutusessa, ne kertovat aitoja asioita.

    • Anonyymi

      Olen sporttinen ja pidän itsestäni huolta, enkä syty 100kg naisesta vaikka olis kuinka mukava. Toki ulkonäön täytyy miellyttää silmää ja olla sitä vetovoimaa, muuten jää ystävyyden tasolle.

      • Anonyymi

        Ihailet itseäsi varmaan joka päivä kokovartalopeilistä aina ohimennen.


    • Anonyymi

      En arvostele muiden ulkonäköä. Nuorempana ulkonäkö oli tärkeää, mutta nyt olen huomannut että luonne tekee ihmisestä viehättävän. Tykkään kyllä kehua puolisoni ulkonäköä, en mitenkään yliampuvasti vaan vaikka sanomalla että "näytätpä ihanalta" yms. Naiset on ihania ja upeita.

    • Anonyymi

      En ole kriittinen. En kiinnostu ihmisistä ulkonäön perusteella. Mutta kun kiinnostun naisesta, on hän upein maan päällä omaan silmääni. Jos hänellä sattuu olemaan vaikka vatsamakkaroita, on nekin seksikkäintä mitä tiedän.

      • Anonyymi

        Näin minäkin koen. Kiinnostun ensin, ja sitten huomaan kuinka kauniilta hän näyttää. En edes katsele kenenkään ulkonäköä, jos en ole ensin kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin minäkin koen. Kiinnostun ensin, ja sitten huomaan kuinka kauniilta hän näyttää. En edes katsele kenenkään ulkonäköä, jos en ole ensin kiinnostunut.

        Samat sanat. Lisäksi, jos joku nainen on arvostellut jonkun sivullisen ulkonäköä tai painoa, on se arvostelu, vaikkei kohdistukaan minuun, ihan turn off. En halua tutustua ihmiseen, joka on kärkäs arvostelemaan muita. Sellainen luonne ei viehätä minua.


    • Anonyymi

      Hyväkäytöksinen voi aina olla kanssaihmisiä kohtaan. Parisuhdetta ajatellen on joitain ulkoisiakin kriteerejä, eivät tarkkoja.

    • Anonyymi

      Jos en tunne ihmistä entuudestaan, kiinnostuksen herättää tietysti ekaksi ulkonäkö. Jos pääsee sitten tutustumaan ihmiseen ja huomaan luonteen olevan ihan kauhea, ei se ulkonäkö sitä tilannetta pelasta. Jos taas luonnekin on miellyttävä, tod. näk. on, että ihastun.
      Juuri näin mulle n. vuosi sitten kävi. Tapasin töissä hyvännäköisen naisen, jota en tuntenut. Sain tutustua häneen ja täytyy sanoa, että miellyttävämpää ihmistä saa hakea. Vaikka tiedän, ettei meistä voi ikinä tulla mitään,naitin joka kerta, kun saan edes hetken keskustella tämän naisen kanssa. Hänen seuransa piristää todella paljon ja meidän välillä vallitsee molemmin puolinen kunnioitus.

      • Anonyymi

        Kunnioitus onkin todella tärkeää ihmissuhteissa. Välillä tuntuu, ettei sellaista enää arvosteta yhtä laajasti kuin ennen.


    • Anonyymi

      Fyysiseen olemukseen kuuluu myös siisteys, se pitää olla kunnossa. Puhtaat vaatteet ja hiukset pesty. Kiloilla ei ole väliä jos on sinut itsensä kanssa.

    • Anonyymi

      Hoikka tai pulleampi, mutta jos suhtautuminen liikuntaan on erikoisen ehdottoman yök, yök, ei ikinä liikuntaa missään olosuhteissa ikinä niin onhan se aika ikävää, myös henkilölle itselleen noin niin kuin henkilön oman fyysisen ja psyykkisen terveyden kannalta.

    • Anonyymi

      Se valehtelee, joka väittää ettei ulkonäöllä ole väliä!!! Kyllä sillä vaan on merkitystä, koska osittain kipinä syntyy siitä ulkonäöstä. Toki luonnekkin pidemmän päälle ratkaisee.. Esim, jos katsoo julkkis lesbo pareja niin kyllä vakka on valinnut kantensa.

    • Anonyymi

      Tutustuin tässä taannoin yhteen naiseen, joo ihan kiva tyyppi, mutta ulkonäkö ei vaan sytyttänyt ja thats'it. Kyllä se vaan niin menee, että kaiken täytyy natsata.

    • Anonyymi

      Ei pidä unohtaa sitä, että se vaihtelee, millainen ulkonäkö miellyttää. Toki epäsiisteys on usein ehkä eiei. Mutta muutoin toista miellyttää hoikka toista runsaampi muoto, yksi tykkää pitkistä hiuksista, toinen vaikkapa kaljusta naisesta. Eli kyllä ulkonäkö vaikuttaa mielenkiinnon heräämiseen, mutta en minä muiden muotoja tai ulkonäköä arvostele.
      No, jos jotain mielessä arvostelen, niin vaikka sitä, että esim huulet pumpataan niin pulleaksi, ettei ne enää kunnolla liiku, siitä en tykkää. Mutta toiset saa tykätä.
      Mutta arvet, makkarat tai roikkuva nahka, pituus, rintojen malli tms ei ole asioita joita kritisoisin. En ole itsekään täydellinen, mutta hyvä näin.
      Mutta kuten muutama muukin on kommentoinut, täydellinen sohvaperuna ei sopisi minun kumppaniksi. Minun liikuntaharrastus vie aikaa ja haluaisin toisen välillä lähtevän kanssani liikkeelle tai vaikka metsään. Tai hänen pitäisi olla innostunut jostakin harrastuksesta ja käyttää siihen omaa aikaansa.

    • Anonyymi

      Jotenkin tuntuu että mainitsemasi ilkeys ja kriittisyys toisten naisten ulkonäköä kohtaan ois yleisempää heteronaisten keskuudessa. Itse en tuollaista ilmiötä tunnista etenkään naisten välisissä suhteissa.
      Älä nyt ainakaan tuon takia jää kaapin perukoille.
      Ja eihän sun ulkonäön tarvi kaikkia naisia miellyttää 😉

      • Anonyymi

        Ihan sama, kuin väittäisit että lumi on vihreää.. Samalla tavalla lesbotkin arvostelevat toisten ulkonäköä yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama, kuin väittäisit että lumi on vihreää.. Samalla tavalla lesbotkin arvostelevat toisten ulkonäköä yms

        Ei kyl samalla tavalla ku hetskut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyl samalla tavalla ku hetskut.

        Ajatteletko tosissasi sen olevan kiinni seksuaalisesta suuntautumisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatteletko tosissasi sen olevan kiinni seksuaalisesta suuntautumisesta?

        Osittain kyllä. Ei hetero naiset arvioi miesten ulkonäköä samalla tavalla kuin naisten. Hetsku naiset tuntuu vertailevan itseeän toisiin naisiin yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osittain kyllä. Ei hetero naiset arvioi miesten ulkonäköä samalla tavalla kuin naisten. Hetsku naiset tuntuu vertailevan itseeän toisiin naisiin yms.

        Tää on muuten totta. Seksuaalinen jännite ja tunteet muuttaa kaiken. Aivan kaiken. Naisista tykkäävä nainen katsoo ja suhtautuu naisiin täysin eri tavalla kuin heterot. Ja varsinkin niihin omalla kohdalla potentiaalisiin. Ei voi yhtään verrata heteroihin, koska ihan eri näkökulma ja kulttuuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on muuten totta. Seksuaalinen jännite ja tunteet muuttaa kaiken. Aivan kaiken. Naisista tykkäävä nainen katsoo ja suhtautuu naisiin täysin eri tavalla kuin heterot. Ja varsinkin niihin omalla kohdalla potentiaalisiin. Ei voi yhtään verrata heteroihin, koska ihan eri näkökulma ja kulttuuri.

        Kyllä, täysin samaa mieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää on muuten totta. Seksuaalinen jännite ja tunteet muuttaa kaiken. Aivan kaiken. Naisista tykkäävä nainen katsoo ja suhtautuu naisiin täysin eri tavalla kuin heterot. Ja varsinkin niihin omalla kohdalla potentiaalisiin. Ei voi yhtään verrata heteroihin, koska ihan eri näkökulma ja kulttuuri.

        Samaa mieltä minäkin.


    • Onhan mulla oma makuni, mutta en minä ketään irvaile.

    • Anonyymi

      Itseäni ei ainakaan ulkonäkö vaivaa. Mietin kyllä miltä itse näytän, ja haluan näyttää hyvältä, mutta vain jotta olisin tyytyväinen peiliin katsoessani.

      Muiden ihmisten ulkonäkö ei ole tärkeä. Tärkeämpää on luonne ja yhteinen kemia

    • Anonyymi

      Vaikka toinen olis kuinka mukava, mutta jos fyysinen vetovoima puuttuu, niin jutusta ei tule yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Fyysinen vetovoimakaan ei synny ulkonäön perusteella. Kemia on jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fyysinen vetovoimakaan ei synny ulkonäön perusteella. Kemia on jotain muuta.

        Mä en ainakaan heti voi tietää onko fyysistä vetovoimaa vai ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fyysinen vetovoimakaan ei synny ulkonäön perusteella. Kemia on jotain muuta.

        Kemiassa kaikki loksahtaa paikoilleen. Siinä on joka taso mukana. Kokonaisuus sulautuu toiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kemiassa kaikki loksahtaa paikoilleen. Siinä on joka taso mukana. Kokonaisuus sulautuu toiseen.

        Se on juurikin näin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe