En vastaa mitään ennenkuin tiedän!?
Rakastatko minua?
39
695
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä tuli niin äkkiä kulta pieni😊jos voisimme hetken tapailla ja sitten katsoa rakkauttamme. Kuulostaisiko kohtuulliselta?
- Anonyymi
Voi sua raukkaa.
- Anonyymi
Kyllä todellakin rakastan!
- Anonyymi
Kyllä, aina työpaikan vessassa tulee kauhea ikävä sua kun joku on suihkuttanut puuvillahajustetta, se tuoksui varmaan siellä aieamnassakin. Siinä on niin vahva mielleyhteys suhun, nii kuin oli taxfreen hajullakin..
- Anonyymi
Kyllä nyt ei knappaa sihteerin valtuutus, että juoni ei ehkä elämässä ole olemassa, ikäänkuin teatterinäytelmässä, ei helvetissä.....
Neidillä ei ole mitään hätää, että siellä pärjäillään.....
https://m.youtube.com/watch?v=SfuJ_fkyPyg Tykkään kovasti. :)
- Anonyymi
❤️🔥💘💋
- Anonyymi
Kyllä muruseni, sydän rakkautta tulvillaan juuri sinulle 😍
- Anonyymi
Oispa mulle. Ko oon mä leivän muru
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oispa mulle. Ko oon mä leivän muru
Etkä oo ku pullanmuru, laskiaispullan 😉😋😂
- Anonyymi
Mistä sinä semmoista olet saanut päähäsi?
- Anonyymi
Rakastuin.
- Anonyymi
Vaikka noinkin tarkasti tuossa kerroit ketä tarkoitat ja kuka olet, niin en nyt ihan tiedä...
- Anonyymi
Olen rakastunut naiseen.
- Anonyymi
Minä mieheen.
- Anonyymi
Tossa 👉https://music.youtube.com/watch?v=rbzZEdQIqXw&feature=share👈
- Anonyymi
Rakastan sitä naista! Toivottavasti kaikki on hyvin😊
- Anonyymi
On kaikki hyvin. Onhan sullakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kaikki hyvin. Onhan sullakin?
Tottakai on tai no ihan ookoo mut olis vielä paremmin jos oisit mun kans 😊 Mauuu 🙃
- Anonyymi
No ei todellakaan ollut ! Mee muualle hokee tuomohanna mantraas !
- Anonyymi
Rakastan sitä miestä. Ikuisesti.
- Anonyymi
kerro se mulle
- Anonyymi
Samat sanat, mut ei tänne!
- Anonyymi
Rakastan enemmän kuin laki sallii. Rakastan aivan äärettömästi. Rakastan enemmän kuin ketään koskaan ikinä ennen. Rakastan aivan hulluna. Rakastan.
- Anonyymi
🤣just joo nii...no vähä sillee oon niiku ollu ymmärtävinäkin että enenpi ku laki sallii...ku hoet nii usein täällä palstalla kaikkee laittomuuksiin vihjailevaa
- Anonyymi
😄🙃
- Anonyymi
Jos kysyt multa ni en vastaa täällä mitää näin spesifiä... olen kyllä pohtinut asiaa ja jos kysyt irl kerron pohdintani. 🙃 Nih kerta
- Anonyymi
No mitäs luulet? En todellakaan! 😑
- Anonyymi
Mä en tiedä muusta kuin siitä, että mä rakastan yhtä S...aa!!! 💘
T.J***😍- Anonyymi
Uik uik uik🐁 Laitettii just 3 hiiren loukkua ullakolle. Ne juoksee siel kaikki yöt . Rasittavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uik uik uik🐁 Laitettii just 3 hiiren loukkua ullakolle. Ne juoksee siel kaikki yöt . Rasittavaa.
Miten tuo minnuu liittyy??? Mä tuonne kissan sinne niin... "KYLLÄ LÄHTEE HIIRET!" 😉
Oikeesti uskon, että ovat rasittavia, kun ravaavat ja jyrsivätkin vielä, mitä eteen tulee.
Samanlaisia on kyllä oravat, jos päättävät majoittautua jostain sopivista lautojen
raoista rakennuksen suojaan. Tappelevat vielä armotta paikasta "auringossa", jos
useampi sattuu samoille majoituspaikoille. Täysrähinä sitten pitkin päivää ja yötä 🤔
Hermo menee oikeesti! Jyrsijät yleensäkin vielä mm. tulipaloriskin lisääjiä, jos sähköistetty on paikat. Koeta kestää!😗
Illanjatkoja ja jaksuja! 😘
T.J*** 😍
- Anonyymi
Rakastan. Miksi muuten kirjoittelisin täällä, pyytäisin sinulta mitään tai odottaisin vastaustasi.
kirjain juuri se - Anonyymi
Rakastan Rakastan Rakastan
- Anonyymi
Kyllä, häntä, miestä rakastan kovin.❤️
- Anonyymi
Rakasta minua nyt kun kaikki muut ovat menneet.... naiselle ruskea silmäiselle. Tänne lähelle ter. OppeS
- Anonyymi
Sanoin sinulle T rakastavani ja en pyötäisi sanojani edelleenkään
- Anonyymi
Voi kulta... :)
- Anonyymi
Minulle ei ole kyllä sanottu.. Tnainen
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312268Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751184