Itse olen jo pitkään haaveillut ¨äidistä¨ jonka kanssa leikkiä, voitaisiin olla ulkona ihan normaali äiti ja poika, mutta kun päästään johonkin piiloon ni sit heittäydyttäis tuhmiks.. Oon siis M18..
Pojalle äiti?
15
1188
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin olet? Olen 32 vuotias nainen Helsingistä ja tuo sinun kuvailema leikki kuulostaa todella kiihottavalta....
- Anonyymi
Vantaalta.
- Anonyymi
Onko sulla joku Kik tai joku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla joku Kik tai joku?
siis joku viestintäsovellus mis voitais jutella. T:Toivonmukaan kohta sun poika.
- Anonyymi
Voisitko kuvailla sun ulkonäköä?
T. Toivottavasti kohta sun äiti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kuvailla sun ulkonäköä?
T. Toivottavasti kohta sun äitiOon 176cm pitkä ¨söpö¨ sinivihreet/siniharmaat silmät, normaali ruumiinrakenne. Ja melko baby face.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 176cm pitkä ¨söpö¨ sinivihreet/siniharmaat silmät, normaali ruumiinrakenne. Ja melko baby face.
Ja unohtu hiukset, hiukset on keskipitkät, päältä tummaks värjätty, sivuilt lyhyemmät ja luonnon väri kai vaaleenruskee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja unohtu hiukset, hiukset on keskipitkät, päältä tummaks värjätty, sivuilt lyhyemmät ja luonnon väri kai vaaleenruskee
Kuulostaa hyvältä 😘
Itse olen 164 cm 106 kiloa, kelpaako tämmöinen pulleampi nainen sulle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä 😘
Itse olen 164 cm 106 kiloa, kelpaako tämmöinen pulleampi nainen sulle?Vois kelvatakkin.. Pitää enste jutella ja kattoo ollaanko samoilla aallonpituuksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vois kelvatakkin.. Pitää enste jutella ja kattoo ollaanko samoilla aallonpituuksilla.
Joo no taidatkin olla semmoinen poika joka etsit jotakin fitnesstypykkää jota kehtaa esitellä kavereille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä 😘
Itse olen 164 cm 106 kiloa, kelpaako tämmöinen pulleampi nainen sulle?mulle kyllä kelpais. onko sulla kik mihin voisin laittaa viestiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulle kyllä kelpais. onko sulla kik mihin voisin laittaa viestiä?
Sori ei mulla ole semmoisia...voitko kuvailla itseäsi? Kiva kuulla että sulle kelpaisin... 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori ei mulla ole semmoisia...voitko kuvailla itseäsi? Kiva kuulla että sulle kelpaisin... 😘
oon hoikka ruskeahiuksinen pitkä kundi joka kaipaisi just sun kaltaista naista yhteisiin leikkeihin. kerron mieluusti sulle lisää itsestäni kahden kesken joten missä voisin saada suhun yhteyttä?
Päijät hämeestä 65V mamia 50v pojalle..löytyiskö
- Anonyymi
Kukin tyylillään mu on joitain fantasioita jotka olisi syytä jättää ihan vai fantasioiksi
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172602Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811730- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704