Riemu ylimmillään.

Tyttö Neitinen Belörffi 2010 matkustaa junttilaan vääntämään kättä ylivertaisten lastensa kanssa tarkastamaan onko isukki vieläkin ja aina vaan voimakkaampi.

Riemujuhlat varmaankin järjestyy, jopa olympialaiset mökillä selvittäen onko isukki vieläkin keloseipäänheiton kingi.

Pallogrillin ympärillä kaikki rakkaat kloonit luonnollisesti, nyt juhlivat kerrankin kimpassa kaikki läsnä Laiffi, Totuuspelle, 44, Sairaspohkeinen, GolfAri, Herrat Hellä ja Koukku, Nasu-Marttakin pääsee mukaan.

On se niin kertakaikkiaan mukavaa ja juttu luistaa, sekä viina virtaa.

11

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on hienoa että joku sentään arvostaa ja rakastaa lapsiaan. Sensukkaan iskenyt lapsikateus. Sillä välin Hua Hinin viitakossa nukkuu hoikka lentomajuri. https://aijaa.com/pvHYYd Jos täällä kerta aletaan arvostelemaan ulkonäköjä, niin mitä kummaa tuolle numeromiehen kaulalle on tapahtunut? Tuohon tarvii kaksi kravattia että yltää kaulan ympärille. Yleensä on kaksoisleuka lihavilla, mutta tuolla hepulla on kaulassakin jenkkakahvat.

      • Anonyymi

        Siinä sinulla varmasti askaretta muutamaksi viikoksi, pattaya savoon.


      • Anonyymi

        Outoa lapsiarvostusta on jättää lapsensa exien ja heidän uusien kumppaneidensa kasvatukseen itse lähtien uusille apajille, sekä aivankos aletaan arvostelemaan ulkonäköjä vallan uutena asiana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä sinulla varmasti askaretta muutamaksi viikoksi, pattaya savoon.

        tuosta saat vielä lisää materiaalia, tee vaikka paperinukke... niin aikasi menee rattoisasti satokauden päättymistä odotellessa. https://aijaa.com/iIRGGT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuosta saat vielä lisää materiaalia, tee vaikka paperinukke... niin aikasi menee rattoisasti satokauden päättymistä odotellessa. https://aijaa.com/iIRGGT

        vielä yksi... kuvassa thai riddleback 4 vuotta vanha, nyt niitä on jo kaksi... https://aijaa.com/fhyAnz nyt voit siitäkin tehdä oman paperinuken...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vielä yksi... kuvassa thai riddleback 4 vuotta vanha, nyt niitä on jo kaksi... https://aijaa.com/fhyAnz nyt voit siitäkin tehdä oman paperinuken...

        Miksi sensukka postittelee huahinin pallomahan kuvia ominaan? Normaalilla ihmisellä näkyy korvat edestäpäin katsottuna. Pallomahan korvat on takaraivolla ja kaula yhtä paksu kuin pää. Vaikea alatiesynnytys ja happivajaus selittää jo jonkin verran tätä mysteeriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vielä yksi... kuvassa thai riddleback 4 vuotta vanha, nyt niitä on jo kaksi... https://aijaa.com/fhyAnz nyt voit siitäkin tehdä oman paperinuken...

        Jäät ihan satanolla kakkoseksi.

        https://ibb.co/NpQhHdg

        Tämä katsos ei voi kuvata itseään eedenin maisemassa, on niin komea ja puoleensa vetävä kaikkien naisten lempipoikakaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sensukka postittelee huahinin pallomahan kuvia ominaan? Normaalilla ihmisellä näkyy korvat edestäpäin katsottuna. Pallomahan korvat on takaraivolla ja kaula yhtä paksu kuin pää. Vaikea alatiesynnytys ja happivajaus selittää jo jonkin verran tätä mysteeriä.

        No jokos normaali on tehnyt paperinuket, niin menee ensi viikkokin mukavasti.


    • Anonyymi

      Miksi tämä palstan kyrvånsyylä postailee toisten kuvia palstalle? Missä omat kuvat?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe