Eikö kestä myöntää, että huumemyönteisiä, kun poistettiin keskustelu. Kysyin MIKSI persut ovat huumemyönteisiä? Se on kysymys johon voi myös vastata, pössyttelijätkin.
Huumemyönteiset persut
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät persut ole huumemyönteisiä.
- Anonyymi
Uutisen kuulussa "perussuomalaiset jyrkästi vastaan" jakari kääntää sen harhaisessa päässään muotoon "Huumemyönteiset persut". Antipersu addickin provoja kukaan muu ei tehtaile yhtä aneemisia trolleja.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e9c35c46-ac49-401a-b894-5138bf82aaca - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uutisen kuulussa "perussuomalaiset jyrkästi vastaan" jakari kääntää sen harhaisessa päässään muotoon "Huumemyönteiset persut". Antipersu addickin provoja kukaan muu ei tehtaile yhtä aneemisia trolleja.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e9c35c46-ac49-401a-b894-5138bf82aacaIhan terveeltä ei vaikuta tuo addick addick addick toitelusi joka kommentissasi ja joka kommenttiin. Jonkinlaisissa huumeissa kai tuollainen tapahtuu.
- Anonyymi
Useimmat narkit äänestää persuja.
- Anonyymi
kahvi on minun ainoa huume 🙂
- Anonyymi
ja perkele kuuntelen musiikkia 🤔 ennen muinoin en edes kuunnellut .
- Anonyymi
toiviainen oli se joka pysäytti poliisiautot helsinkivantaan lentokentällä muistan videon 🤣
Mietin silloin miten tällainen ihminen saa kulkea vapaana , pappien rikoksissa pitäisi olla koventamis peruste !!!
- Anonyymi
Khattia kanssa, sanoi spärdäri sulttaani
- Anonyymi
Vihervasemmisto puuhaa huumehuoneita ja kannabiksen laillistamista, niin että miten se nyt oli?
- Anonyymi
Nyt on aloittaja ilmeisesti sen verran päästään sekaisin, että on jo sekoittanut huumepuolueet perussuomalaisiin!
- Anonyymi
Aivan, ja tappelee täällä itsensä kanssa pöllypäissään, kumpi voittaa?
Anonyymi
31.07.2022 16:11
Sinä 🍌 toistat samat kirjoitusvirheet avauksessasi ja viesteissäsi joissa avaajan haukut joka olet sinä itse.Anonyymi
31.07.2022 16:22
Ja kun ei nouse hissi ylös asti sensuroit viestit millä käräytät aina itse itsesi trollaamisesta luotsinpestin suojista vaikka siitä on muistutettu viimeksi tänään ja lukuisia kertoja.- Anonyymi
ftt55 kirjoitti:
Anonyymi
31.07.2022 16:11
Sinä 🍌 toistat samat kirjoitusvirheet avauksessasi ja viesteissäsi joissa avaajan haukut joka olet sinä itse.Millaisista kirjoitusvirheistä mahtaa olla kyse, pistätkö esille, voisi itsekin seurata pitävätkö väitteesi paikkaansa.
Anonyymi
31.07.2022 19:23
Anonyymi kirjoitti:
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
Sensuroi jos pääsi itku? Jos siitä ei tule loppua bannaa banaani kun ei sinusta muuhun ole. Reppana..Anonyymi
31.07.2022 19:20
Anonyymi kirjoitti:
Millaisista kirjoitusvirheistä mahtaa olla kyse, pistätkö esille, voisi itsekin seurata pitävätkö väitteesi paikkaansa.
riittää että sensuroit jatkossakin kun sinua siitä muistutetaan millä sinä kuningasajattelija aina itse itsesi käräytät kun menee pikkuneidillä tunteisiin käryn käydessä 🤣🤣🤣
ps. Oletko sinä miljoonanikki puskista huutelija koskaan miettinyt miten sinä voit ammattitrolliksi olla niin pska trollaajaa että jäät AINA kiinni riippumatta millä palstalla pehmeitä pölötät milläkin nikeistäsi tai anonyyminä? Suomeksi,,miltä se tuntuu olla niin tyhmä kuin sinä olet?- Anonyymi
ftt55 kirjoitti:
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisista kirjoitusvirheistä mahtaa olla kyse, pistätkö esille, voisi itsekin seurata pitävätkö väitteesi paikkaansa.
riittää että sensuroit jatkossakin kun sinua siitä muistutetaan millä sinä kuningasajattelija aina itse itsesi käräytät kun menee pikkuneidillä tunteisiin käryn käydessä 🤣🤣🤣
ps. Oletko sinä miljoonanikki puskista huutelija koskaan miettinyt miten sinä voit ammattitrolliksi olla niin pska trollaajaa että jäät AINA kiinni riippumatta millä palstalla pehmeitä pölötät milläkin nikeistäsi tai anonyyminä? Suomeksi,,miltä se tuntuu olla niin tyhmä kuin sinä olet?Ammattitrolli ja niin helppo jauhotettava ettei ole ollut haastetta siinä koskaan. Tylsän helppo..Niin että nosta hiukan tasoa rotta nasufan jne. tai saat tyytyä vttuilemaan omille sivupersoonillesi.
- Anonyymi
ftt55 kirjoitti:
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ps. Oletko sinä miljoonanikki puskista huutelija koskaan miettinyt miten sinä voit ammattitrolliksi olla niin pska trollaajaa että jäät AINA kiinni riippumatta millä palstalla pehmeitä pölötät milläkin nikeistäsi tai anonyyminä? Suomeksi,,miltä se tuntuu olla niin tyhmä kuin sinä olet?Selvä, niitä todisteita, siis kirjoitusvirheitä et saa esiin. Toisteltue sellaisesta kyllä, mutta et kerrottua millaisia ne sitten ovat. Eipä kyllä taaskaan yllätä. Jatka rauhassa tärkeätä työtäsi, sekoiluasi ja valehteluasi palstalla. Eikä sitä viisautta lisää hymiömäärä.
- Anonyymi
Täh ??
- Anonyymi
Mistä olet saanut päähäsi, että Perussuomalaiset olisivat huumemyönteisiä ?
- Anonyymi
Huumeiden käyttö saa näkemään harhoja ja kuvittelemaan olemattomia.
Hullukin luulee kaikkien muiden olevan hulluja ja itse täysijärkinen yli-ihminen.
Voisiko aloittajan kohdalla olla kyse olla tästä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumeiden käyttö saa näkemään harhoja ja kuvittelemaan olemattomia.
Hullukin luulee kaikkien muiden olevan hulluja ja itse täysijärkinen yli-ihminen.
Voisiko aloittajan kohdalla olla kyse olla tästä?Jotain on pahasti kyllä vialla, lähes yhtä pahasti kuin tuolla ftt;llä, joka ei ole saanut koskaan mitään älyllistä palstalle. Sekoilee ja toistelee valheitaan niin anonyyminä kuin ftt;nä.
- Anonyymi
Täh ????
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun183047Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa812995- 612944
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2862237- 412132
- 542101
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211321- 421190
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo51163Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.991057