Huumemyönteiset persut

Anonyymi

Eikö kestä myöntää, että huumemyönteisiä, kun poistettiin keskustelu. Kysyin MIKSI persut ovat huumemyönteisiä? Se on kysymys johon voi myös vastata, pössyttelijätkin.

31

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eivät persut ole huumemyönteisiä.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uutisen kuulussa "perussuomalaiset jyrkästi vastaan" jakari kääntää sen harhaisessa päässään muotoon "Huumemyönteiset persut". Antipersu addickin provoja kukaan muu ei tehtaile yhtä aneemisia trolleja.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e9c35c46-ac49-401a-b894-5138bf82aaca

Ihan terveeltä ei vaikuta tuo addick addick addick toitelusi joka kommentissasi ja joka kommenttiin. Jonkinlaisissa huumeissa kai tuollainen tapahtuu.

• Anonyymi

Useimmat narkit äänestää persuja.

• Anonyymi

kahvi on minun ainoa huume 🙂

• Anonyymi

ja perkele kuuntelen musiikkia 🤔 ennen muinoin en edes kuunnellut .

• Anonyymi

toiviainen oli se joka pysäytti poliisiautot helsinkivantaan lentokentällä muistan videon 🤣
        Mietin silloin miten tällainen ihminen saa kulkea vapaana , pappien rikoksissa pitäisi olla koventamis peruste !!!

• Anonyymi

Khattia kanssa, sanoi spärdäri sulttaani

• Anonyymi

Vihervasemmisto puuhaa huumehuoneita ja kannabiksen laillistamista, niin että miten se nyt oli?

• Anonyymi

Nyt on aloittaja ilmeisesti sen verran päästään sekaisin, että on jo sekoittanut huumepuolueet perussuomalaisiin!

• Anonyymi

Aivan, ja tappelee täällä itsensä kanssa pöllypäissään, kumpi voittaa?

• Anonyymi
        31.07.2022 16:11

Sinä 🍌 toistat samat kirjoitusvirheet avauksessasi ja viesteissäsi joissa avaajan haukut joka olet sinä itse.

• Anonyymi
        31.07.2022 16:22

Ja kun ei nouse hissi ylös asti sensuroit viestit millä käräytät aina itse itsesi trollaamisesta luotsinpestin suojista vaikka siitä on muistutettu viimeksi tänään ja lukuisia kertoja.

• Anonyymi
        ftt55 kirjoitti:

Anonyymi
        31.07.2022 16:11

Sinä 🍌 toistat samat kirjoitusvirheet avauksessasi ja viesteissäsi joissa avaajan haukut joka olet sinä itse.

Millaisista kirjoitusvirheistä mahtaa olla kyse, pistätkö esille, voisi itsekin seurata pitävätkö väitteesi paikkaansa.

• Anonyymi
        31.07.2022 19:23

Anonyymi kirjoitti:
        Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Sensuroi jos pääsi itku? Jos siitä ei tule loppua bannaa banaani kun ei sinusta muuhun ole. Reppana..

• Anonyymi
        31.07.2022 19:20
        Anonyymi kirjoitti:
        Millaisista kirjoitusvirheistä mahtaa olla kyse, pistätkö esille, voisi itsekin seurata pitävätkö väitteesi paikkaansa.

riittää että sensuroit jatkossakin kun sinua siitä muistutetaan millä sinä kuningasajattelija aina itse itsesi käräytät kun menee pikkuneidillä tunteisiin käryn käydessä 🤣🤣🤣
        ps. Oletko sinä miljoonanikki puskista huutelija koskaan miettinyt miten sinä voit ammattitrolliksi olla niin pska trollaajaa että jäät AINA kiinni riippumatta millä palstalla pehmeitä pölötät milläkin nikeistäsi tai anonyyminä? Suomeksi,,miltä se tuntuu olla niin tyhmä kuin sinä olet?

• Anonyymi
        ftt55 kirjoitti:

Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

riittää että sensuroit jatkossakin kun sinua siitä muistutetaan millä sinä kuningasajattelija aina itse itsesi käräytät kun menee pikkuneidillä tunteisiin käryn käydessä 🤣🤣🤣
        ps. Oletko sinä miljoonanikki puskista huutelija koskaan miettinyt miten sinä voit ammattitrolliksi olla niin pska trollaajaa että jäät AINA kiinni riippumatta millä palstalla pehmeitä pölötät milläkin nikeistäsi tai anonyyminä? Suomeksi,,miltä se tuntuu olla niin tyhmä kuin sinä olet?

Ammattitrolli ja niin helppo jauhotettava ettei ole ollut haastetta siinä koskaan. Tylsän helppo..Niin että nosta hiukan tasoa rotta nasufan jne. tai saat tyytyä vttuilemaan omille sivupersoonillesi.

• Anonyymi
        ftt55 kirjoitti:

Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä, niitä todisteita, siis kirjoitusvirheitä et saa esiin. Toisteltue sellaisesta kyllä, mutta et kerrottua millaisia ne sitten ovat. Eipä kyllä taaskaan yllätä. Jatka rauhassa tärkeätä työtäsi, sekoiluasi ja valehteluasi palstalla. Eikä sitä viisautta lisää hymiömäärä.

• Anonyymi

Täh ??

• Anonyymi

Mistä olet saanut päähäsi, että Perussuomalaiset olisivat huumemyönteisiä ?

• Anonyymi

Huumeiden käyttö saa näkemään harhoja ja kuvittelemaan olemattomia.
        Hullukin luulee kaikkien muiden olevan hulluja ja itse täysijärkinen yli-ihminen.
        Voisiko aloittajan kohdalla olla kyse olla tästä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huumeiden käyttö saa näkemään harhoja ja kuvittelemaan olemattomia.
        Hullukin luulee kaikkien muiden olevan hulluja ja itse täysijärkinen yli-ihminen.
        Voisiko aloittajan kohdalla olla kyse olla tästä?

Jotain on pahasti kyllä vialla, lähes yhtä pahasti kuin tuolla ftt;llä, joka ei ole saanut koskaan mitään älyllistä palstalle. Sekoilee ja toistelee valheitaan niin anonyyminä kuin ftt;nä.

• Anonyymi

Täh ????

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      20
      9044
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      21
      3492
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      40
      2075
    4. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      13
      1832
    5. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      88
      1804
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      11
      1274
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      24
      1248
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      67
      1065
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167