Manipulointi on keino

Anonyymi

yrittää saada toinen murtumaan. Vaikka sitten keksimällä tarinoita. Valheistakin jää joskus kuitenkin kiinni.

19

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näytät tietävän asiasta. Miksi teet tuollaista? Onko oma elämäsi retuperällä ja siksi purat pahaa oloasi toisiin internetissä? Nautitko maalittamisesta?

      • Anonyymi

        Toi on rikollista touhua! Alkaako totuudet selvitä valheistas ja kalterit avautua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on rikollista touhua! Alkaako totuudet selvitä valheistas ja kalterit avautua!

        Mitä ihmettä sinä harhainen palstapösilö selität?


    • Anonyymi

      Kaikki ajallaan. 🙏

    • Anonyymi

      Niitä sanotaan kyl satukirjoiksi....olisit hyvä kirjottaan kirjan. Rakastan sua satusetä.

      • Anonyymi

        Varsinki tällä vihapastalla rkastan...mut en muualla. Viha tarvii rakkautta. Huutaa ja kutsuu et tuu sylii ja nää mut


    • Anonyymi

      Eihän se toki kannata kysyä toiselta jos joku asia epäilyttää?

      • Anonyymi

        Ei. Epäilen vaa yksinäni.mitä se auttas kysyy ku kieltää vaa aina kaiken. Mielummin ihan mite vaa...en mä jaksa riidellä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Epäilen vaa yksinäni.mitä se auttas kysyy ku kieltää vaa aina kaiken. Mielummin ihan mite vaa...en mä jaksa riidellä...

        Viekää hoitoon nämä kaks kiusaajaa! Ovat ottaneet naapurit kohteikseen ja valehtelevat mitä inhottavavampia asioita, mustamaalaavat! Nää ihmiset tiedetään! 112 on heille hyvä asia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viekää hoitoon nämä kaks kiusaajaa! Ovat ottaneet naapurit kohteikseen ja valehtelevat mitä inhottavavampia asioita, mustamaalaavat! Nää ihmiset tiedetään! 112 on heille hyvä asia!

        Minä en ole kiusannu enkä tehny mitää pahaa naapureille enkä kellekään. Voiko rakkaus olla rikos tai kiusaamista. Rakkaus onnvain tunne joka pitää elää läpi. Rakkaus on hyvä asia! Mut tekonsa voi valita


    • Anonyymi

      Sitähän tässä teet. Jospa heräisit.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Kiusaajat ovat manipuloinnin mestareita!

      Totuus tulee esiin lopulta - AINA

      • Anonyymi

        Eli voinko luottaa siijen että tuut lopulta möntää sen kaiken minkä jo tiedänkin sinusta mutta minkä kiellät irl.


      • Anonyymi

        Todella epävakaata menoa on. Kuin olisi tekemisissä.. no en viitsi sanoa


      • Anonyymi

        Ja porukasta kyse


    • Anonyymi

      Voiko ihminen joka jo murettu, murtua vielä enemmän.

    • Anonyymi

      Minusta aina pitäisi pyrkiä totuuteen. Jos joku on haitta toiselle, puhukaa asia selväksi, jos toinen on rasite itselle. Älkää olettako tai eläkö harhoissa, koska se rikkoo lopulta ihmisen sisältä ja silloin alkaa uskomaan kaikkeen sellaiseen, joka ei ole ainakaan itselle hyväksi.

      Näkemyserot ja haluttomuus ymmärtää toista selviää aina puhumalla parhaiten. Silloin pelisäännöt on selkeitä ja ymmärrettäviä. En usko pahantahtoisuuteen, ennen kuin kuulen sen toisen suusta ja olen kuullutkin ja ottanut toiseen sen jälkeen etäisyyttä.

      Manipulointi yritykset voi olla myös oma olettamus, joka ei ole totta. Puhumalla sekin selviää parhaiten. Itse en usko moniinkaan väitteisiin täällä, jollei niitä ole hyvin perusteltu. Enemmän uskon olettamuksiin ja harhoihin täällä, joilla ei ole totuuden kanssa juurikaan tekemistä.

      Lukemalla näitä kommentteja täällä punnitsen aina, onko tarina uskottava vai ei ja yleensä totean ettei. Uskomalla hyvään ja käyttäytymällä hyvin pääsee yleensä vähemmällä. Puhukaa ihmiset niin elämä voi tuntua helpommalta kuin nyky tilanne.

      Manipulointia voi olla hyvää ja huonoa vähän samoin kuin on valkoisia valheitakin, joiden tarkoitus ei ole paha. Välttää näin ehkä pahemman toteutumista. Olen kokenut valkoisia valheitakin, en ole niistä tykännyt mutta ymmärtänyt jälkeenpäin syynkin niille. Toiset voi nekin ottaa henkilökohtaisina loukkauksina ja tuntua oman arvon alentumisena.

      En tykkää valkoisista valheista, mut olen ne hyväksynyt kärsijän roolissa. On tilanteita, joissa on vaara kärjistymisiin ja silloin hyvä kysyä itseltä, haluaako itse kokea riitoja vai mielummin sovittelua. Tyytyisin mielummin sovitteluun. Tiedän, toiset hakee riitaa jo pienistäkin asioista.

      • Anonyymi

        Itse taidat olla hoidon tarpeessa 🤔⬆️


    • Anonyymi

      Ettet nyt vaan itse manipuloisi toista tällaisella viestillä suolisivuilla. Jospa ottaisit henk koht yhteyttä etkä omassa päässä kuvittelisi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe