Kun ne jotkut sanovat että Raamatussakin se lukee:
"Alussa Jumala loimaan, siis Loimaan. "
Onko Loimaa Luojan ensimmäinen luomiskohde?
16
980
Vastaukset
- Anonyymi
Siis Jumala loi maan, ei Loimaan,
- Anonyymi
Eikö Loimaa olekaan siis maailman alkupiste?
Kuitenkin hyvin ajateltu aloitus.- Anonyymi
Kyllä jumala ensin harjoitteli luomishommia ja tekin Loimaan. Mutta sellainen harjoituskappale siitä tuli, että lopputarkastus on vieläkin tekemättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jumala ensin harjoitteli luomishommia ja tekin Loimaan. Mutta sellainen harjoituskappale siitä tuli, että lopputarkastus on vieläkin tekemättä.
Äläs ny. Mää luulen, et tää on kyl maanpäälline paratiisi. Meil o mettää ja järvee ja tillaa vaik kui paljo, eikä pipo kirist päätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs ny. Mää luulen, et tää on kyl maanpäälline paratiisi. Meil o mettää ja järvee ja tillaa vaik kui paljo, eikä pipo kirist päätä.
Onnistunut alue tuo alkuluominen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakennusvalvojakin irtisanoutui heti alkuvaiheessa, kun huomasi, minkälaista sähläämistä se luomishomma oli. Kärsii siinä valvojankin uskottavuus ja brändi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakennusvalvojakin irtisanoutui heti alkuvaiheessa, kun huomasi, minkälaista sähläämistä se luomishomma oli. Kärsii siinä valvojankin uskottavuus ja brändi.
Julkisivulautakunta omassa katselmuksessaan esitti alueen purkamista maisemaan sopimattomana, mutta valitusprosessi on vielä kesken. Rakentajataho, eli Luoja on selvitystilassa ja virkaholhouksessa, joten purkaminen jäisi kaupungin omaksi tehtäväksi.
- Anonyymi
kyllä
- Anonyymi
Jos pipo ei kiristä, niin se valahtaa silmille, ettei näe oikein. Anna vaan pipon mieluimmin kiristää.
- Anonyymi
On kyllä. Loimaalta löytyy edelleenkin neandertalilaisia.
- Anonyymi
Hyvä ajatus.
- Anonyymi
Facebookissa oli erikoinen opetus:
https://www.facebook.com/groups/199736268501518/posts/572760241199117/
Pitää siis tehdä jotain. - Anonyymi
Kyllä siinä niin kävi, että Jumala Loimaan !
- Anonyymi
Juu, taisi tosiaan olla ensimmäinen kohde. Sen jälkeen Jumala petrasi ja loi muut paikkakunnat.
- Anonyymi
Hyvä hyvä😂😂😂
- Anonyymi
Siis alussa Jumala Loimaan !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890