On jättimäiset kassit ja paljon pulloja ja tölkkejä. Kaupassa yleensä jollain on lerssi lattialla siihen kompastuu kassien kans.
Lerssit piiloon.
17
865
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten on kyllä pitkä lerssi tai lyhyet jalat
- Anonyymi
Vaihtolämpöisyys on lerssin etu.
- Anonyymi
Tokmannilla kannattaa pitää lerssi visusti povitaskussa
- Anonyymi
Juuan k kaupan eines hyllyllä joku lepuutti lerssiään.
- Anonyymi
Juuan kaupat ovat hyvin naturisteja paikkoja. Hyvinkin luonnollista ja arkipäiväistä olla lerssi paljaana. Naiset yleensä banaanien luona sovittavat minkä ostavat kotiin.
- Anonyymi
Keipissä pitää esittää munaa. Kylän painavin kives punnitaan kiepissä perjaintaina puolenpäivän aikaan.
- Anonyymi
Kiepissä kivestä vilauttamalla saa bonukset talteen ja vaihtuvia kanta-asiakasetuja.
- Anonyymi
Kiepissä voi ottaa kaveri kuvan lerssit paljaana.
- Anonyymi
Kerran näin kaupassa uotisen jorman
- Anonyymi
Kiepissä otetaan usein luokkakokous kuva, jossa jokaisen pitää olla alasti....jopa henkilökunta ja asiakkaat.
- Anonyymi
Lerssi voi jäädä jumiin kassa hihnan väliin. Siin tilanteessa Juuassa ryöstetään jopa jyvät peräsuolesta.
- Anonyymi
Tyhjään tölkkiin oon lerssin piilottanut kauppareissun ajaksi mutta tölkin terävät reunat on tehnyt vähän ilkeitä haavoja.
- Anonyymi
Jos ujostuttaa niin voi kyllä laittaa lerssin päälle banaanin kuoren. Pallit voi varmuuden vuoksi naamioida kiivin kuoren alle.
- Anonyymi
Lerssi vetäytyy sisäänpäin joka kerta kun hyllyn takaa mulkaisee päivääsanomaton siiderivalas.
- Anonyymi
Pielisherkussa kolikko vyöry nyrjäytti lerssin kun se lepäsi veikkaus pelikoneen kolikko kaukalossa.
- Anonyymi
Onko sallittua lepuuttaa lerssiä pullonpalautus automaatissa kiepissä?
- Anonyymi
Tarkoitan siis pielisherkussa? Kiepissä se oliki kiellettyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2445811Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304254Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212460Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3072255Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1391253Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331237- 351014
- 171944