Sain äsken vastausen olen täysin nolla

Minua ei täällä kaivata, onko tosiaan näin !

287

1756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin se taitaa olla.
      Tee itse omat johtopäätöksesi asiasta.

    • Anonyymi

      Pertikki miten nyt noin .....olen sitä mieltä edelleen ...että olet tämän palstan sokeri ja suola ...pidän sinusta ....
      mimmimum.,,mi

      • Anonyymi

        ????
        Kertoo paljon tämän palstan tasosta.


      • Anonyymi

        Sinä nyt roikut kaikkien niiden nikkien perässä, joiden kuvittelet olevan mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nyt roikut kaikkien niiden nikkien perässä, joiden kuvittelet olevan mies.

        Kiitos kohteliaasta kommentistasi.
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi

        Tulokaan en tiedä häntä? Mutta kuka leikistä suuttuu,se leikistä leppyy!Älä katoa mihinkään.nin paljon kuin ihmisä on mielipteitä ja täläisellä sivulla,Jokaista pitäisi sietää eikä: NIMETÖMÄNÄ RISTIIN NAULITA.Nimetömänä on helppo suutaan päästää mörköjä,kun ei tarvitse kantaa siitä vastuuta.Terv. Itä-Hesinki Noita-akka!


    • Anonyymi

      Ei kannata närkästyä tai provosoitua, arvostelijallasi on huono päivä. Ken itsensä ylentää, hänet alennetaan. En tosin ole lukenut ketjua jossa sinut olisi nollattu mutta poimin luettavani otsikon perusteella. Pysy mukana vaan.

    • Vastasin ' Liekolle ' " aloituksessa " keskustelu poistui kun siihen tuli liian paljon todellisia faktoja klo 21:33 " Perään tuli kommentti' olen täysin nolla jne '

      • Anonyymi

        Sieltä ole mitään poistunut.
        Turhaan yrität selitellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä ole mitään poistunut.
        Turhaan yrität selitellä.

        Mistä poistumisesta kirjoitat, ?


    • Anonyymi

      Tämä on kaikkien kirjoituspalsta.
      Täällä on vaientaja tai pari.
      Älä piittaa.
      Kaiva niitä asioita, mitä koet mielenkiintoisiksi.
      Oo vaan oma ittes.
      Beng

    • Anonyymi

      Älä korvaas kallista nuijille Pertikki. Ne on persun kannattajia
      eikä se ole niitten ainoa vika.

      • Joopa, kun vastain Liekolle, arvelin että Liekko vastaa vasta kommentilla, en kyllä usko hän vastasi.


    • Et taatusti ole mikään nolla minun mielestäni pertikki.
      Minusta palstalta puuttuisi jotain jos poistuisit.
      Olen vain kyllästynyt persuketjuihin ja sanonut mielipiteeni.
      Kirjoittele rauhassa minun puolestani, unohdetaan entiset :)

      • Ei minulla ollu sua vastaan ikinä, tosiaan toivoisin ettei persu keskusteluja olisi, yhteiskunnallisista asioista on hyvä keskustella ilman vääristelyä, vääristely pilaa keskustelun.
        Voi olla ja onkin itse yli korostan tosi faktaa joka koetaan provosoinniksi niin tekee vastapuolikin.

        Illan päätteeksi katson elokuvan yle.areena puolelta.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Ei minulla ollu sua vastaan ikinä, tosiaan toivoisin ettei persu keskusteluja olisi, yhteiskunnallisista asioista on hyvä keskustella ilman vääristelyä, vääristely pilaa keskustelun.
        Voi olla ja onkin itse yli korostan tosi faktaa joka koetaan provosoinniksi niin tekee vastapuolikin.

        Illan päätteeksi katson elokuvan yle.areena puolelta.

        "tosiaan toivoisin, ettei persukeskusteluja olisi"
        Hohhoijaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tosiaan toivoisin, ettei persukeskusteluja olisi"
        Hohhoijaa...

        Toivotko sinä niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotko sinä niitä.

        Ymmärrätkö sinä tahallisesti väärin?
        Aloittajahan niitä persujuttujaan tänne lykkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö sinä tahallisesti väärin?
        Aloittajahan niitä persujuttujaan tänne lykkää.

        Anna esimerkki milloin viimeeksi tehdyt persu aloituksen, arvostelen persuja heidän tekemissä aloituksissa.
        Eilen arvostelin kun hän väitti turvapaikanhakijoitten työllisyysaste on korkeintaan 20 %, tilasto kertoo sen noin 40 %, oletan että hän väääristeli tahallaan, syyn hän tietää itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tosiaan toivoisin, ettei persukeskusteluja olisi"
        Hohhoijaa...

        Katsos vaan :)) annoit peukun itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos vaan :)) annoit peukun itsellesi.

        Luulotauti on tauti sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos vaan :)) annoit peukun itsellesi.

        No nyt se antoi jo toisenkin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsos vaan :)) annoit peukun itsellesi.

        Kerran annoin vahingossa itselleni peukun. Kerroin viestini jälkeen mitä olin tehnyt.
        Kyllä on suvussa koronaa. Väyllä on, amerikan vierailla yhdellä. Itseltä ja keverilta on helpottanut.
        Mutta kumma tauti, on tosi hyviä päiviä, sitten yht,äkkiä tulee päälle mahdottoman kova väsymys ja huono olo.
        Tämä aamu oli minulla huono, kaverilla viime keskiviikko. Nyt on helpottanut.
        Kuulemma tällaista voi jatkua pitkään.


      • Anonyymi

        Henosti kirjotettu Hänelle Liekko. Terv. tulokas itä Helsinki.Joistain kuin noita-akka.


    • Tarvitaanhan teitä nolliakin.
      Miljoonassakin niitä on kuusi. Ilman nollia miljoona olisi pelkkä ykkönen.

      • Numerot ei merkitse mitään sanoi 90-vuotias mies, en tunne vielä itseäni vielä vanhukseksi.


      • Pertikki kirjoitti:

        Numerot ei merkitse mitään sanoi 90-vuotias mies, en tunne vielä itseäni vielä vanhukseksi.

        Kyllä ne numerot ainakin minun pankitililläni merkitsee ratkaisevan paljon.
        90-vuotias mies on höperehtinyt, mutta menköön ikänsä piikkiin.


      • Tellukka kirjoitti:

        Kyllä ne numerot ainakin minun pankitililläni merkitsee ratkaisevan paljon.
        90-vuotias mies on höperehtinyt, mutta menköön ikänsä piikkiin.

        Elokuvaa katsellessa vastaan.
        Tämä 90-vuotias taiteilija tuumasi näin kun häntä haastateltiin, kyse oli voisiko hänen tauluistaan järjestää taidenäyttelyn. vähän tuli kiire mutta sain tehtyä 19 uutta taulua näyttelyyn vaikka sun mielestä menkööt höperyyden piikkin, tunnet tämän 90-vuotiaan paremmin kuin minä.
        Vastaat tieysti, höperöltä taiteilijalta syntyy hyviä tauluja just' höperyyden takia.


      • Pertikki kirjoitti:

        Elokuvaa katsellessa vastaan.
        Tämä 90-vuotias taiteilija tuumasi näin kun häntä haastateltiin, kyse oli voisiko hänen tauluistaan järjestää taidenäyttelyn. vähän tuli kiire mutta sain tehtyä 19 uutta taulua näyttelyyn vaikka sun mielestä menkööt höperyyden piikkin, tunnet tämän 90-vuotiaan paremmin kuin minä.
        Vastaat tieysti, höperöltä taiteilijalta syntyy hyviä tauluja just' höperyyden takia.

        Minkä aiheisia tauluja hän teki?


      • Pertikki kirjoitti:

        Elokuvaa katsellessa vastaan.
        Tämä 90-vuotias taiteilija tuumasi näin kun häntä haastateltiin, kyse oli voisiko hänen tauluistaan järjestää taidenäyttelyn. vähän tuli kiire mutta sain tehtyä 19 uutta taulua näyttelyyn vaikka sun mielestä menkööt höperyyden piikkin, tunnet tämän 90-vuotiaan paremmin kuin minä.
        Vastaat tieysti, höperöltä taiteilijalta syntyy hyviä tauluja just' höperyyden takia.

        Ai joo, luin vähän huolimattomasti.
        Olitkin sinä, joka teit kiireellä ne taulut. Siinähän lukee: "vähän tuli kiire mutta sain tehtyä 19 uutta taulua näyttelyyn".
        En tiennytkään sinun olevan jo 90-vuotias.


      • Tellukka kirjoitti:

        Minkä aiheisia tauluja hän teki?

        Akvarelli maalauksia, saattaa maalata vesiväreillä vieläkin, hänellä ollut taidenäyttely siellä ruotsissakin.
        Vähän erikoinen persoona, kuuluimmat taitelijat vähän omituisia voisko sanoa höperöiksi, Salvador Dali, Van Kohf poti ei ihan mielisairautta jotain psyykkisia oireita.

        Mitä se haittaa jos vähän höperö, kun ei ole ympäristölle vaarallinen.


      • Tellukka kirjoitti:

        Ai joo, luin vähän huolimattomasti.
        Olitkin sinä, joka teit kiireellä ne taulut. Siinähän lukee: "vähän tuli kiire mutta sain tehtyä 19 uutta taulua näyttelyyn".
        En tiennytkään sinun olevan jo 90-vuotias.

        Ymmärsit väärin tahallasi se kun on tapasi, arvasin tuon.


      • Pertikki kirjoitti:

        Ymmärsit väärin tahallasi se kun on tapasi, arvasin tuon.

        Elokuva päättyi, ny nukkumaan.


    • Anonyymi

      On!!!!

    • Anonyymi

      Palstalla suurin osa on tietämätöntä ja ajattelemaan kykenemätöntä
      ps-haittapuoleen kannatusjoukkoa, heidän suustaan ei koskaan tule mitään,
      mitä ihminen voisi ymmärtää.

      Nolla on heille ainoa numero, jonka he tuntevat, koska ovat saaneet
      kuulle sen niin usein. Sillä voi sitten haukkua sitten muitakin,
      kun ei itse pysty mitään keksimään.
      Haittapuolueen kannattajan sanavarasto käsittää max 20 sanaa.
      Saatte kohta todeta sen itse.

      • Anonyymi

        Persuissa on tohtori, varatuomari, valtiotieteen maisteri johdossa, monia korkeasti koulutettuja. Kuinka on oman koulutuksesi laita?


    • Anonyymi

      Se toi demuna Marinin kuolaaminen meni jo yli! Sit toi persuvihan kylvä joka ketjuun!

      • Anonyymi

        Kuolaaminen ei mitään kun vielä viha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolaaminen ei mitään kun vielä viha

        Tiedätkö minkä takia annoit peukun, taisit ymmärtää päinvastoin, ketkä oikein vihaa Marinia.


    • Anonyymi

      Ei tällä palstalla enää viihdy. Pelkkää politiikka koko palsta.

      Politiikka jakaa ihmisiä eri puolueiden kannattajaksi ja jos ei sitä ymmärrä, niin kannattaa pitää suunsa kiinni. Jokainen on olevinaan oikeassa, vaan kukaan ei kykene loppupeleissä sanomaa, kuka on oikeassa ja kuka väärässä.

      • Anonyymi

        Muitten puolueitten kannattajat ottavat asioihin vaikuttavat tekijät laajasti
        huomioon. Rasisitinen liike ei ole puolue oikeasti, sen ja sen kannattajien lähes ainoa
        tuntema sana on maahanmuutto.


      • 10.16 samaa mieltä.
        Voihan politiikasta kirjoittaa, mutta ei kannata sotkea joka ketjuun.
        Eri mieltäkin voi olla haukkumatta vastapuolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muitten puolueitten kannattajat ottavat asioihin vaikuttavat tekijät laajasti
        huomioon. Rasisitinen liike ei ole puolue oikeasti, sen ja sen kannattajien lähes ainoa
        tuntema sana on maahanmuutto.

        Hiertää se,persukateus!


    • Anonyymi

      Yhteiskunnalliset kuuluu joka päiväiseen elämään eikä vain yhden puolueen näkökulmasta.

      • Anonyymi

        Näin on, mutta jos hiukankin kyseenalaistat tämän ketjun aloittajan kommentin, niin saat heti kuulla olevasi, joku 4 HH tai persu. Olen tämän muutaman kerran saanut kokea ja en todellakaan ole koskaan äänestänyt persuja.
        Minusta on typerää tuollainen luulottelu, mutta häpeähän ei ole minun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, mutta jos hiukankin kyseenalaistat tämän ketjun aloittajan kommentin, niin saat heti kuulla olevasi, joku 4 HH tai persu. Olen tämän muutaman kerran saanut kokea ja en todellakaan ole koskaan äänestänyt persuja.
        Minusta on typerää tuollainen luulottelu, mutta häpeähän ei ole minun.

        Yhteiskunnallinen keskustelu on hirveän laaja ilman politiikkaa vaikka politiikka siihen liittyy vahvasti.
        Kun pureudumme asian ytimeen, ongelmaan syntyy mielipiteitä keskustelua. Esim. Menemme kohti lamaa, syntyy yleinen mielipide, keskustelu kenen etu olisi turvattava, eduskunnassa käydään omaa keskustelua, palstalla ja julkisuudessa omaa keskustelua jos käydään, vaikkei käydä kyllä ihmisillä on jonkunlainen mielipide kuinka toimia ketkä etusijalla, tuskin kansalaiset ainakaan laajasti mieti sitä jonkun poliittisen mielipiteen näkökulmasta.

        Poliittisen keskustelun paikka ei pitäisi olla pääasia tämän kaltaisilla palstoilla, niille on omat osionsa.

        Vaalien alla keskustelua käydään politiikasta vähän joka paikassa, siitä ei voi välttyä.

        Pertikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteiskunnallinen keskustelu on hirveän laaja ilman politiikkaa vaikka politiikka siihen liittyy vahvasti.
        Kun pureudumme asian ytimeen, ongelmaan syntyy mielipiteitä keskustelua. Esim. Menemme kohti lamaa, syntyy yleinen mielipide, keskustelu kenen etu olisi turvattava, eduskunnassa käydään omaa keskustelua, palstalla ja julkisuudessa omaa keskustelua jos käydään, vaikkei käydä kyllä ihmisillä on jonkunlainen mielipide kuinka toimia ketkä etusijalla, tuskin kansalaiset ainakaan laajasti mieti sitä jonkun poliittisen mielipiteen näkökulmasta.

        Poliittisen keskustelun paikka ei pitäisi olla pääasia tämän kaltaisilla palstoilla, niille on omat osionsa.

        Vaalien alla keskustelua käydään politiikasta vähän joka paikassa, siitä ei voi välttyä.

        Pertikki

        Kysymys olikin siitä, että miksi et hyväksy oman kommentisi kyseenalaistamista, vaan alat nimittelemään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys olikin siitä, että miksi et hyväksy oman kommentisi kyseenalaistamista, vaan alat nimittelemään.

        Miten vastaan hänelle joka nimittelee ampparimieheksi, kouluja kämättömäsi savolaiseksi, milloin mitenkin, jos sanon oman mielipiteen kyseen alaistaen hänen ideologisen mielipiteen.
        Tiedän kun pysyisin anonyyminä ei sanomisiani pidettäisi poikkeavana.


      • Anonyymi

        Harvemmin anonyyminä, on joskus syytetty jonkun anonyymin kommettia minun kirjoittamakasi, paljon saa lukea anonyymien persu vastaisia huutoja yhdistättekö nekin minuun.
        Harvemmin tai koskaan joudun jonkun muun puolueen kanssa vastatusten, esiintyykö täällä edes muitten puolueitten huutelijoita, en juuri huomannu.
        Persun tekemät aloitukset aistii heti ja niitä saattaa olla hyvin monta esillä yhtäaikaa.
        Sitten persu sämpylä rouva heti hihkasee " näätkö persuja joka paikassa "

        Jos olisi odottanut yön yli en olisi tehdyt aloitusta, toisessa ketjussa vastasin Liekko nimimerkille, arvelin että saattapi vastata takaisin, vastaus tuli PS sämpylä mummolta kuten aloituksesta näkyy.
        Sääsi keskustelu on omansa, sinnekkin sämpylä persu on tunkeutunut kommenteillaan jota osin näkyy poistoina


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin anonyyminä, on joskus syytetty jonkun anonyymin kommettia minun kirjoittamakasi, paljon saa lukea anonyymien persu vastaisia huutoja yhdistättekö nekin minuun.
        Harvemmin tai koskaan joudun jonkun muun puolueen kanssa vastatusten, esiintyykö täällä edes muitten puolueitten huutelijoita, en juuri huomannu.
        Persun tekemät aloitukset aistii heti ja niitä saattaa olla hyvin monta esillä yhtäaikaa.
        Sitten persu sämpylä rouva heti hihkasee " näätkö persuja joka paikassa "

        Jos olisi odottanut yön yli en olisi tehdyt aloitusta, toisessa ketjussa vastasin Liekko nimimerkille, arvelin että saattapi vastata takaisin, vastaus tuli PS sämpylä mummolta kuten aloituksesta näkyy.
        Sääsi keskustelu on omansa, sinnekkin sämpylä persu on tunkeutunut kommenteillaan jota osin näkyy poistoina

        Nimmari kerkesi poistua se tässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin anonyyminä, on joskus syytetty jonkun anonyymin kommettia minun kirjoittamakasi, paljon saa lukea anonyymien persu vastaisia huutoja yhdistättekö nekin minuun.
        Harvemmin tai koskaan joudun jonkun muun puolueen kanssa vastatusten, esiintyykö täällä edes muitten puolueitten huutelijoita, en juuri huomannu.
        Persun tekemät aloitukset aistii heti ja niitä saattaa olla hyvin monta esillä yhtäaikaa.
        Sitten persu sämpylä rouva heti hihkasee " näätkö persuja joka paikassa "

        Jos olisi odottanut yön yli en olisi tehdyt aloitusta, toisessa ketjussa vastasin Liekko nimimerkille, arvelin että saattapi vastata takaisin, vastaus tuli PS sämpylä mummolta kuten aloituksesta näkyy.
        Sääsi keskustelu on omansa, sinnekkin sämpylä persu on tunkeutunut kommenteillaan jota osin näkyy poistoina

        Tunnut olevan jo melko vainoharhainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnut olevan jo melko vainoharhainen.

        Sämpylä mummon tunnistan, sen verran monta vuotta on ollu näkysällä.
        Sämpy kirjoittaa anonyyminä vaikka rekattu, sen tunnistaaa kun peukuttaa itselleen, en ole ole erityisen vainoharhainen vaikka niin väität, SINÄ et nähtvästi ole vainoharhainen.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Sämpylä mummon tunnistan, sen verran monta vuotta on ollu näkysällä.
        Sämpy kirjoittaa anonyyminä vaikka rekattu, sen tunnistaaa kun peukuttaa itselleen, en ole ole erityisen vainoharhainen vaikka niin väität, SINÄ et nähtvästi ole vainoharhainen.

        Vai ihan sämpylämummo...
        Mitä enemmän selittelet, sitä sekavammaksi kuvittelusi muuttuvat.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Miten vastaan hänelle joka nimittelee ampparimieheksi, kouluja kämättömäsi savolaiseksi, milloin mitenkin, jos sanon oman mielipiteen kyseen alaistaen hänen ideologisen mielipiteen.
        Tiedän kun pysyisin anonyyminä ei sanomisiani pidettäisi poikkeavana.

        No niin, et siis kykene vastaamaan, vaan alat syytteleen taas toisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ihan sämpylämummo...
        Mitä enemmän selittelet, sitä sekavammaksi kuvittelusi muuttuvat.

        Moikkaaminen itselleen on merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys olikin siitä, että miksi et hyväksy oman kommentisi kyseenalaistamista, vaan alat nimittelemään.

        Peukku mikä peukku


    • Anonyymi

      Mikä oli kysymys?

    • Anonyymi

      On paljon edistystä, jos itse tuntee itsensä olevan nolla. Jos luulee olevansa toisia parempi, niin siinä varmasti erehtyy. Näitä kaiken osaavia ja tietäjiä on meissä aivan liikaa. Nollana on hyvä olla, ei rasitu polla.

      • Anonyymi

        Ei tartte persun häävi olla, kun pääsee sanomaan ketä tahansa nollaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tartte persun häävi olla, kun pääsee sanomaan ketä tahansa nollaksi.

        Tulihan se demuretkun oksennu,typeryyttään!


    • Anonyymi

      Pitkään aikaan paras aloitus, ne naurattaa ja naurattaa, kun tietää sen yksilön,
      sen pölhöpuupään, joka sen nolla-kommentin takana on.
      Se ei itse pysty koskaan nousemaan miinus sadasta edes nollaan.

    • Anonyymi

      Onks tää nyt taas jonkun onnettoman sympatiaa
      itselleen kerjäävän ihmisen avunhuuto.
      Yks päivä oli otsikko `: minä kuolen :
      Tosissaan alkaa näyttämään siltä että vanhusten
      mielenterveys alkaa reistailla niinkuin isommissa määrin
      Vaikka luulilis että tämän ikäiset osaisivat jo käsitellä
      yksinäisyyttä ja elämistään järkevästi ja samanikäiset
      ystävät apuna.Loppusuorallahan tässä jo mennään mutta
      meillä on vielä kaikki hyvin verrattuna muun maailman menoon
      Nauttikaa joka päivästä ,lähimmäisistä , linnun laulusta

      • Anonyymi

        "Vaikka luulilis että tämän ikäiset osaisivat jo käsitellä
        yksinäisyyttä"
        Vähän tuntuu sinulla olevan ymmärrystä eikä ollenkaan toisen asemaan
        asettumisen kykyä.


    • Tämä otsikkosi oli luukussa "Trendaavat keskustelut", ja siksi tulin lukemaan mielipiteesi.
      Minun mielestäni ko. arvio on pielessä. En tiedä, mihin se alun alkaen viittaa, mutta jätä omaan arvoonsa.

      • Anonyymi

        Et taaskaan tiedä mistä on kyse, niin miksi tulet kommentoimaan.


      • Anonyymi

        Makriina pysy siellä kaheksankympissä riitoinesi äläkä tule tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makriina pysy siellä kaheksankympissä riitoinesi äläkä tule tänne.

        Makriina on tervetullut aina ikärajalla ei suurta merkitystä, kuka täällä perillä kenenkään iästä.


    • Anonyymi

      Pertikki LUPASI jo lähteä palstoilta pätemästä aikoja sitten. Ei pitänyt sekään lupaus paikkaansa.

      • Anonyymi

        Puhuu kuin suutari pieri.


      • Anonyymi

        Ihanaa, ettei pitänyt paikkansa !!! Pertikki on palstan suola ja sokeri !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, ettei pitänyt paikkansa !!! Pertikki on palstan suola ja sokeri !!!

        Hyvin sanottu: suola ja sokeri, olen täysin samaa mieltä.

        Terveisiä Mikkeliin!


    • En jatka hyödytöntä kun muuta menoa, iltasella jos sittenkään.

    • Anonyymi

      Kumpana parempi, huudella anonyyminä mielummin , vastailla nimimerkillä.

    • Anonyymi

      Mä kuulin että "Tornator " jo romutettu on , mä itse tunnen kokeneeni saman kohtalon :D

      Gubbe 73

    • Huomasin vanhan nikin olevan voimassa. Kirjoitin tällä pitkään 60 sivuilla.
      Minua häädettiin pois ikäloppuna, vaihdoin vuosikymmentä ja nikkiä.
      Ei siellä ollut kun pari kirjoittajaa jotka jokaisen päivitykseni jälkeen kertoivat että olisi parempi häipyä ikäisten seuraan.
      Lueskelin Tommy Taabermanin runoja.

      Tämäkin on hyvä.

      Jokaisesta heikosta kohdastasi
      ole kiitollinen: Yhä on muurissa aukko
      pahan lähteä ja hyvän tulla.

      • Anonyymi

        Tule joukkoon sekalaiseen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tule joukkoon sekalaiseen...

        Olen joukossa ollut jo aika kauan. Nykyisin olen liekko, nostalgian takia otin hetkeksi vanhan nikin käyttöön..
        Tuo profiilikuva on otettu Puumalan reissulta noin kymmenen vuotta sitten.
        Puumala on hieno paikka, sinne voisi mennä uudelleenkin.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Olen joukossa ollut jo aika kauan. Nykyisin olen liekko, nostalgian takia otin hetkeksi vanhan nikin käyttöön..
        Tuo profiilikuva on otettu Puumalan reissulta noin kymmenen vuotta sitten.
        Puumala on hieno paikka, sinne voisi mennä uudelleenkin.

        Mielikki.mummo muistui mieleen 60-kymppisissä, ihminen on sama vaikka nimi toinen, ei nimi naista/miestä pahenna jos ei hän sitä itse...jos pahentaa on NOLLA


      • Pertikki kirjoitti:

        Mielikki.mummo muistui mieleen 60-kymppisissä, ihminen on sama vaikka nimi toinen, ei nimi naista/miestä pahenna jos ei hän sitä itse...jos pahentaa on NOLLA

        En ole omasta mielestäni vielä nolla :D
        Jos olen jonkun mielestä niin viis veisaan.
        En riidellyt kenenkään kanssa. Mutta siellä oli muutama jotka halusivat pitää jöötä palstalla.
        Kävin katsomassa niin samaa taitaa olla, mutta hyvä että on jotain mikä pitää mielenkiinnon elämään.
        Olisi muutakin tekemistä kun istua netissä. Korona eristi lomalaisista.
        Välillä on kehnoja oloja koronan jälkimainingeissa.
        Kaveri on lomalla, hyvin viihdytään yhdessä mökillä, ulkona sataa joten ollaan sisätiloissa.
        Kaveri on innokas hevosveikkaaja, joten hän on omalla koneellaan.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        En ole omasta mielestäni vielä nolla :D
        Jos olen jonkun mielestä niin viis veisaan.
        En riidellyt kenenkään kanssa. Mutta siellä oli muutama jotka halusivat pitää jöötä palstalla.
        Kävin katsomassa niin samaa taitaa olla, mutta hyvä että on jotain mikä pitää mielenkiinnon elämään.
        Olisi muutakin tekemistä kun istua netissä. Korona eristi lomalaisista.
        Välillä on kehnoja oloja koronan jälkimainingeissa.
        Kaveri on lomalla, hyvin viihdytään yhdessä mökillä, ulkona sataa joten ollaan sisätiloissa.
        Kaveri on innokas hevosveikkaaja, joten hän on omalla koneellaan.

        Mikäpä sulla kaverikin vielä, täällä maaseutu kaupugissa en kohdannu eri'puraa, en vihaa, joskus piipahdan lähi-pubissa tai torilla, on ihmiset pääosin ystävällisiä, tuntemattomat haluaa jutella ihan uteliaisuuttaan.
        Somessa täällä ensi kerran joskus kahdeksan vuotta sitten, 60-kymppisissä ihan hyvin, Facebookissa oon muutamassa keskustelu ryhmässä, sieltä lentää kuin leppäkeihäs jos vähänkin vihoittelee.
        Ajankulua tämä on ei muuta yksin olijalle, toista nuorempa ei nämä kiinnostanu kun muutakin.

        Päivä kerrallaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pertikki on ihan itse pilannut maineensa kommentoijana jatkuvalla negatiivisella persu-probagandalla.

      Samoin kuten ovat itse maineensa pilanneet mm. romanit ja maahantulleet muun uskonnon harjoittajat.

      • Anonyymi

        Pertikki on helppo maalitaulu kun kirjoittaa rekattuna toisi kuin te kaikki anonyymit joita ei toisistaan erota.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pertikki on helppo maalitaulu kun kirjoittaa rekattuna toisi kuin te kaikki anonyymit joita ei toisistaan erota.
        Siili

        Kirjoittaa rekattuna ja syytää kommentteja anonyyminä.
        Hänet tunnistaa helposti ilman nimimerkkiäänkin.


      • Anonyymi

        Ei sen kummemmin kuin te muutkaan.
        Siili


      • Anonyymi

        Luuletko sinä tosiaan, että kaikilla persuvastaisilla kirjoittajilla on aivan sama ongelma yhdysssanojen ja oikeinkirjoituksen kanssa?
        Kyllä pertikin sepustukset huomaa väkisinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pertikki on helppo maalitaulu kun kirjoittaa rekattuna toisi kuin te kaikki anonyymit joita ei toisistaan erota.
        Siili

        Eipä sinuakaan eroita, jos et kirjoita rekkautuneena.
        Siili


    • Ens'viikolla ilimat tuas lämpenöö, mikä tässä sanoi Ritari-ässä.

    • Anonyymi

      Hyvä ihminen, jos otat tosissasi arvostelut ja arvioinnit tällaisessa paikassa, niiin sitten olet vähän väärässä osoitteessa. Muuten saat olla täällä aivan samoin kuin kaikenkarvaiset kahelitkin, jotka toivottelevat vaikka mitä tyhjistä päistään. - Nm. Koveta kuoresi

      • Anonyymi

        Tuohon olisi sopinut hyvin se yksi sinun vakiovastaus:"Älä ota upseerien murheita..jne"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon olisi sopinut hyvin se yksi sinun vakiovastaus:"Älä ota upseerien murheita..jne"

        Ei olisi. - Nm. Sovittele vain omasi


    • Anonyymi

      Et ole nolla vaan arvostelijalla ei ole täysi polla!

    • Anonyymi

      Oletko savolainen miettinyt sitä, että saattaisi omalla käytökselläsi , olla sanottavaa .
      Nöyryyttä ja oikeanlaista suvaitsevaisuutta peliin, vääränlainen suvakkkius ei kanna , näinä vaikeina aikoina. Vähemmän parjausta persulähimmäistä kohtaan!

      • Anonyymi

        Miksi yhden pitäisi olla nöyrä jos muutkaan ribät ole? Ja mitä se " nöyryys" täällä tarkoittaa,? Sitäkö että luopuu mielipiteustäänja arvoistaan?
        Siili


    • Anonyymi

      Ketä persu pitää lähimmäisenä, ei ainakaan vasemmisto hallitusta ja sen puolueita, te täällä olette aloitaneet solvaamisen, täällä olijat eivät ole ilmaiseet puolue kantaa te olette. Vihanne on kohistunut turvapaikanhakijoihin, kun päättäjät ja viranomaiset ovat hoitaneet siten kuin se on mahdollista.
      Jos olisitte pitäneet suunne kiinni ettekä olisi lietsoneet mitä olette lietsoneet, ei mitään tämän kaltaista eripuraa olisi palstalla esiintynyt.
      Olisiko muitten pitänyt hiljaa ja ohittaa mitä se mitä persut kirjoittaa, tyytyä ettei mitään sano vastaan jos sanoo vastaan se on pahasta, olemmeko suvakkeja, vihreitä, kepuja, demareita, vasemmistolaisia jotka on turmioksi yhteiskunnalle, Marinista ei saisi sanoa hiiskaustakaan.

      Uskoakseni olemme olemme ihan tavallisia vanhoja eläkeläisiä, puhuisimme ihan tavallisen kansalaisen tavoin meitä kiinostavista meitä koskettavista, arkielämään liittyvistä iloista ja murheista, mielummin pohtimalla.

      Vaikka minä en olisi täällä, täällä hyvin monta jotka sanoo teille anonyyminä vastaan, varmasti sanovat jatkossakin ilman minua sen olen huomannu.
      Ei persuja pelätä kun sanotte että pelkäämme teitä, viha on liian jyrkkä sana mihinkään keskusteluun.

      Kyllä ymmärrätte miten keskustellaan, samaa mieltä on vaikea olla joka asiassa eikä ole tarvis, silloin syntyy keskustelua mielummin oikealla tavalla.

      • Puumerkkini ettei jää epäselväksi


    • Liero kokeilee kannatustaan palstalla valehtelemalla, että joku olisi sanonut hänen olevan täysin nolla.
      Ja porukat menivät helppoon ja uskoivat.

      Sellaista kommenttia ei nimittäin ole olemassakaan, missä olisi niin kirjoitettu.
      Tarkistin asian ja siinä kommentissa lukee täsmälleen näin:
      """Uskotko sinä enää itsekään omia puheitasi?
      Uskottavuutesi palstalla on nollassa.
      Jos sitä edes on joskus ollut."""

      Nyt pitää sanoa, että tämän ketjun aloitus ei mitenkään nostanut hänen uskottavuuttaan siitä nollasta piirunkaan vertaa. Meni jo miinuksen puolellekin tuo säälittävän lapsellinen empatian kerjääminen valehtelemalla.

      • Anonyymi

        Eläpä oo nuin kova. Miksi pittää kirjoittaa nuin ilikiästi?
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläpä oo nuin kova. Miksi pittää kirjoittaa nuin ilikiästi?
        Siili

        Ei tämän ketjun aloittajakaan mikään pulmunen ole, joten tasapuolisuutta kehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämän ketjun aloittajakaan mikään pulmunen ole, joten tasapuolisuutta kehiin.

        Kuka täällä on pulmunen ja tarviiko ollakkaan. Jokainen vastaa omista kirjoituksistaan. Mielipiteitä asioista saa olla mut kannattaisiko kuitenkin muistaa että täällä kirjoittajatkin on ihmisiä# haavoittuvaisiakin.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka täällä on pulmunen ja tarviiko ollakkaan. Jokainen vastaa omista kirjoituksistaan. Mielipiteitä asioista saa olla mut kannattaisiko kuitenkin muistaa että täällä kirjoittajatkin on ihmisiä# haavoittuvaisiakin.
        Siili

        Toistan, ole tasapuolinen- Äläkä moiti vain toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan, ole tasapuolinen- Äläkä moiti vain toista.

        Ymmärrätkö edellisen vastaukseni sisällön?
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan, ole tasapuolinen- Äläkä moiti vain toista.

        En toista vaan pyydän uudelleen lukemaan aiemmat kommenttini. Koskee kaikkia vaikka Tellukan tekstiin oli helppo kohdentaa koska oli sopivasti esillä.
        Siili


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eläpä oo nuin kova. Miksi pittää kirjoittaa nuin ilikiästi?
        Siili

        Siili, joka vanheni kymmenellä vuodella hetkessä levittämään hameenhelmansa kieron suojattinsa päälle:
        """Kuka täällä on pulmunen ja tarviiko ollakkaan. Jokainen vastaa omista kirjoituksistaan."""


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Siili, joka vanheni kymmenellä vuodella hetkessä levittämään hameenhelmansa kieron suojattinsa päälle:
        """Kuka täällä on pulmunen ja tarviiko ollakkaan. Jokainen vastaa omista kirjoituksistaan."""

        Telleri. Päivääkään en ole vanhentunut mutta silti minua ei ikäryhmäotsikot estä kirjoittelemasta missä haluan.
        Tulleeko sinusta iän myötä entistä häijympi? Terävä kieli.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Telleri. Päivääkään en ole vanhentunut mutta silti minua ei ikäryhmäotsikot estä kirjoittelemasta missä haluan.
        Tulleeko sinusta iän myötä entistä häijympi? Terävä kieli.
        Siili

        Lisään vielä et päinvastoin nuorruin😂
        Siili


      • Anonyymi kirjoitti:

        Telleri. Päivääkään en ole vanhentunut mutta silti minua ei ikäryhmäotsikot estä kirjoittelemasta missä haluan.
        Tulleeko sinusta iän myötä entistä häijympi? Terävä kieli.
        Siili

        """He joilla ei ole mitään ssisllista asiaa korvaavat sisällön mrnemällä henkilöön.
        Siili"""

        Todistitpa siinä oman lausahduksesi paikkansa pitäväksi omalla kohdallasi.


    • Anonyymi

      Porskuta menemään täällä vain. He joilla ei ole mitään ssisllista asiaa korvaavat sisällön mrnemällä henkilöön.
      Siili

      • Anonyymi

        Aivan kuten tekee aloittajakin.


      • Oliko sinusta tämä aloitus oikeasti asiallinen, jossa mennään jonkun "Sämpylä mummon" henkilöön syyttäen hänen sanoneen aloittajaa täysin nollaksi, vaikka sellaista kommenttia ei ole missään koskaan ollutkaan.
        Aikuinen mies, että ilkiääkin, mutta saipahan itsetunnolleen nyt vahvistusta (jopa 60 palstalta asti) vaikkakin kieroin keinoin.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Oliko sinusta tämä aloitus oikeasti asiallinen, jossa mennään jonkun "Sämpylä mummon" henkilöön syyttäen hänen sanoneen aloittajaa täysin nollaksi, vaikka sellaista kommenttia ei ole missään koskaan ollutkaan.
        Aikuinen mies, että ilkiääkin, mutta saipahan itsetunnolleen nyt vahvistusta (jopa 60 palstalta asti) vaikkakin kieroin keinoin.

        Ai että oikein jopa 😆
        Siili


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Oliko sinusta tämä aloitus oikeasti asiallinen, jossa mennään jonkun "Sämpylä mummon" henkilöön syyttäen hänen sanoneen aloittajaa täysin nollaksi, vaikka sellaista kommenttia ei ole missään koskaan ollutkaan.
        Aikuinen mies, että ilkiääkin, mutta saipahan itsetunnolleen nyt vahvistusta (jopa 60 palstalta asti) vaikkakin kieroin keinoin.

        Juu. Täällähän kaikki aloitukset ja lopetukset kaikilta muilta näkyykinnolevan asiallisia. Nimim. Lapsellista käydä yhden kimppuun urakalla


    • Anonyymi

      Meitähän on useita sitten samanarvoisia . Mukavaa etten ole ainoa

    • Ihmiset eivät ole klooneja, klooni tarkoittaa huudetaan kuorossa ymmärtämättä mitä huutavat.

      Arvomaailma, oikeudenmukaisuus on näinä päivinä koetuksella yksilö tasolla, kun oikeus ja arvot pettää valtiollisella tasolla näin venäjällä, uskallan väittää ei sielläkään huudeta kuorossa Putinin nimeen koska on vaiennettu suuri kansanosa.

      Pienessä piirissä voidaan vaientaa heille epämieluisa, mitä ihmiset viimekädessä puolustavat, oikeamielisyyttä ja arvomaailmaa.
      Viime sodassa taisteli keskenään, vastakkain lännen arvomaailma oikeusvaltioiden kokoama liittoutuma vastaan natsit ja fasistit, kumpi voitti hyvä vai paha.
      Ääripäät nostaa päätään italiassa, unkarissa, maitten sisällä taistellaan valasta kuka saa parhaiten äänensä kuuluville.

      Ihmisillä on omatunto, se näkyy puheissa kirjoituksissa mitä haluavat.

      En nyt kirjoita itsestäni, olen kaikkein huonoin arvostelemaan itseäni, onko helpompi arvostella muita sen päätette.

      • Anonyymi

        Pertikki...Sinulla on omatunto tallella ja toivon että minullakin on ...Toivon vain sinulle hyvää elämää ja kaikkea hyvää ....
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pertikki...Sinulla on omatunto tallella ja toivon että minullakin on ...Toivon vain sinulle hyvää elämää ja kaikkea hyvää ....
        mimmimum-..mi

        Hyvin venyvä omatunto hänellä niin kuin aloituksesta näkyy missä valehtelee saaneensa tuollaisen viestin.


    • Anonyymi

      Täällä ei herkkähipiäiset pärjää..........joten paras poistua jos isltä tuntuu. Jos kiitoksia kaipaa, niin tämä ei ole oikea palsta siihen.

      • Anonyymi

        Herkkähipiäinen, tarvittessa et tiedä miten kovaluontoinen, naurettavaa etsiä suomi24 arvokkuutta säälin kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herkkähipiäinen, tarvittessa et tiedä miten kovaluontoinen, naurettavaa etsiä suomi24 arvokkuutta säälin kera.

        Arvokkuus näkyy peukkuina, tarvittaessa voit peukuttaa itseäsi yhden kerran mikä on väärin, herkällä sormella voisit peukuttaa miljoona kertaa itseäsi, tehkää valitus.


    • Anonyymi

      Osittain suomi24 on henkisesti alamittaisten terapiahuone,
      tyhmät ja katkeroituneet haukkuvat viisaampia.
      Karavaani kulkee, koirat räksyttää.

      • Anonyymi

        Miten sinä löysit tänne?
        Alamittaisena?


      • Anonyymi

        Osittain totta. Suvakki-tyhmyrit haukkuvat kovin sanoin PS-kannattajia täysin vailla minkäänlaisia perusteluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä löysit tänne?
        Alamittaisena?

        Jospa hän kuvittelee olevansa se alamittaisten terapeutti.


    • Anonyymi

      Perusteluja ei tarvita. Kaikki muut tietävät jo eikä sillä ole väliä
      mitä persu ajattelee, koska ei se mistään tajua mitään.

    • Anonyymi

      Piristy Pertikki et ole lähelläkään nollaa.....on sitä joillakin pollaa´....
      ...mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Kyse oli siitä että uskottavuus on nollassa.
        Jos nyt et sattunut sitä ymmärtämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse oli siitä että uskottavuus on nollassa.
        Jos nyt et sattunut sitä ymmärtämään.

        En ole lukenut asianomaista kommenttia .....mutta hyvä että sinä tiedät.
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole lukenut asianomaista kommenttia .....mutta hyvä että sinä tiedät.
        mimmimum-..mi

        Et ole lukenut sitä, mutta kuitenkin kommentoit asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse oli siitä että uskottavuus on nollassa.
        Jos nyt et sattunut sitä ymmärtämään.

        Persujen uskottavuus kuinka korkealle sen sen arvostatte riippuu jos kysyy sitä heiltä, onko tulos oikea kaikkien mielestä.

        Tuleeko vastauksia, käyn aamulla tarkastamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole lukenut sitä, mutta kuitenkin kommentoit asiaa.

        Mitä asiaa ?
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen uskottavuus kuinka korkealle sen sen arvostatte riippuu jos kysyy sitä heiltä, onko tulos oikea kaikkien mielestä.

        Tuleeko vastauksia, käyn aamulla tarkastamassa.

        Ja mitähän tuokin tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole lukenut asianomaista kommenttia .....mutta hyvä että sinä tiedät.
        mimmimum-..mi

        Anon. 19:38
        Kysymys meni väärään kohtaan , anteeksi, tarkoitus sama jossa arvosteltiin uskottavuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anon. 19:38
        Kysymys meni väärään kohtaan , anteeksi, tarkoitus sama jossa arvosteltiin uskottavuutta.

        Ei siinä kommentissa persujen uskottavuudesta ollutkaan kyse, vaan sinun.
        Vai oletko persu?


    • Anonyymi

      Pertikki kulta pyydän sulta
      unohda huonot asiat
      Sinulla on rahkeita mihin vaan
      suo tarvitaan...
      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Käy Pertikki kellon vedossa, piristää kummasti ikämiestä!

      • Anonyymi

        Kirjoituksistasi päätellen sinä olet vetänyt liikaakin Nimim. Pää pehmennyt


    • Oliko tarkoitettu vitsiksi, jos oli oli helvetin huonoa huumoria vedit mummimum kirjoituksen lokaan ilkkumisella toista ihmistä kohtaan.

      Yleisellä palstalla olisi hyvä olla puuttumatta vaki' palstalaisen henkilökohtaisiin ominaisuuksiin.

      • Anonyymi

        Pata kattilaa soimaa.......


    • Anonyymi

      Saisikohan tuolla Petikin säälinkerjäämisellä pimpulaa palstan niiltä seuraajanaisilta?
      Lohkeisi melko varmasti, sitäkö lienee tuolla "aloituksellaan" tarkoittanut?

      • Anonyymi

        Sulla ne ajatukset pyörii aina vain tuolla alapään puolella.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ne ajatukset pyörii aina vain tuolla alapään puolella.
        Siili

        Heheee, mistä sää hänen ajatukset tiedät, kun kirjoitat "aina pyörii"?


      • Inhoan säälimistä, myötämielimen on siihen parempi sana.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Inhoan säälimistä, myötämielimen on siihen parempi sana.

        Miksi olla myötämielinen aiheettomasta vikinästä. Itse keksit päästäsi että sinun olisi sanottu olevan täysin nolla. Kai itse vain tunsit alemmuutta ja tarvitsit mummoilta oman itsetuntosi pönkittämistä. Naurettava hahmo olet vanha ukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olla myötämielinen aiheettomasta vikinästä. Itse keksit päästäsi että sinun olisi sanottu olevan täysin nolla. Kai itse vain tunsit alemmuutta ja tarvitsit mummoilta oman itsetuntosi pönkittämistä. Naurettava hahmo olet vanha ukko.

        Sinä lienet häijy vanha akka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heheee, mistä sää hänen ajatukset tiedät, kun kirjoitat "aina pyörii"?

        No eikös hää sitte aina mieluimmin puhuis alapään asioista 😉. Aiheestahan tuon tunnistaa.
        Siili


    • Anonyymi

      Aloitus lähti solvauksesta toisessa aloituksessa jos oikein luin, solvaus jatkuu loppuun asti.

      • Anonyymi

        Solvauksesta?
        Jos jonkun kirjoittajan uskottavuus on mennyt, niin se on mennyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Solvauksesta?
        Jos jonkun kirjoittajan uskottavuus on mennyt, niin se on mennyt.

        Anonyymin uskottavuus voi perustella, palstalle voi tulla kuka tahansa ulkopuolinen heittää herjaa.
        Sama kun pimessä paikassa joku solvaa sinua et vain pysty tunnistamaan huutelijaa.


      • Anonyymi

        Paitsi sellaista solvausta ei mistään löydy, sitä ei ole koskaan ollutkaan, josta aloittaja vikisee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi sellaista solvausta ei mistään löydy, sitä ei ole koskaan ollutkaan, josta aloittaja vikisee.

        Esillä aloitus Liekko nimimerkin kohdalla löydät kohdan - -keskustelu poistui kun siihen tuli liikaa faktoja 30.07.2022 klo 21:56


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Esillä aloitus Liekko nimimerkin kohdalla löydät kohdan - -keskustelu poistui kun siihen tuli liikaa faktoja 30.07.2022 klo 21:56

        Kumpaa se nyt on= Onko kyseinen aloitus vielä vai ei?


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Esillä aloitus Liekko nimimerkin kohdalla löydät kohdan - -keskustelu poistui kun siihen tuli liikaa faktoja 30.07.2022 klo 21:56

        Faktahan siinä on, että uskottavuutesi palstalla on nolla. Ei mitään koskaan lukenut että sinä olisit täysin nolla. Huono itsetuntosi sai sinut lukemaan rivien välistä sellaista ja itku pääsi. Mummojen hameitten helmaan itkemään ja pyyhkimään kyyneleitään kuin pikkupoika äitinsä helmoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaa se nyt on= Onko kyseinen aloitus vielä vai ei?

        Näkyy olevan kun tarkistin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faktahan siinä on, että uskottavuutesi palstalla on nolla. Ei mitään koskaan lukenut että sinä olisit täysin nolla. Huono itsetuntosi sai sinut lukemaan rivien välistä sellaista ja itku pääsi. Mummojen hameitten helmaan itkemään ja pyyhkimään kyyneleitään kuin pikkupoika äitinsä helmoihin.

        Miten voit kirjoittaa kaikkien palstalaisten mielipiteenä jonkun palstauskottavuudesta. Mikä se ylipäätään on. Palstauskottavuus. Mikähän lienee sinun pslstauskottavuutesi? Kirjoitat yhtenä anonyyminä muiden anonyymien seassa. Onko palstauskottavuutesi tuolloin miinuksen puolella?
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit kirjoittaa kaikkien palstalaisten mielipiteenä jonkun palstauskottavuudesta. Mikä se ylipäätään on. Palstauskottavuus. Mikähän lienee sinun pslstauskottavuutesi? Kirjoitat yhtenä anonyyminä muiden anonyymien seassa. Onko palstauskottavuutesi tuolloin miinuksen puolella?
        Siili

        Opettelehan sinäkin lukemaan. Eihän tuo kirjoittaja mitään kaikkien palstalaisten mielipidettä kirjoittanut, vain omansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit kirjoittaa kaikkien palstalaisten mielipiteenä jonkun palstauskottavuudesta. Mikä se ylipäätään on. Palstauskottavuus. Mikähän lienee sinun pslstauskottavuutesi? Kirjoitat yhtenä anonyyminä muiden anonyymien seassa. Onko palstauskottavuutesi tuolloin miinuksen puolella?
        Siili

        "Mikähän lienee sinun pslstauskottavuutesi?"

        Käytiinkös siinä nyt taas henkilöön, kun asiallinen asia puuttui?
        Heittäytyyköhän kyseinen Anonyymi nyt lapseksi ja tekee aloituksen siitä, että hänen palstauskottavuuttaan on epäilty. Tuleeko siili itse sitten puolustamaan raivokkaasti häntäkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mikähän lienee sinun pslstauskottavuutesi?"

        Käytiinkös siinä nyt taas henkilöön, kun asiallinen asia puuttui?
        Heittäytyyköhän kyseinen Anonyymi nyt lapseksi ja tekee aloituksen siitä, että hänen palstauskottavuuttaan on epäilty. Tuleeko siili itse sitten puolustamaan raivokkaasti häntäkin?

        Oli se niin härski kommentti, että nimimerkin voisi vaihtaa silliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettelehan sinäkin lukemaan. Eihän tuo kirjoittaja mitään kaikkien palstalaisten mielipidettä kirjoittanut, vain omansa.

        Hän puhui palstauskottavuudesta. Ja mitähän se mahtaa pitää sisällään. Yhden kirjoittajan mielipiteenkö?
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän puhui palstauskottavuudesta. Ja mitähän se mahtaa pitää sisällään. Yhden kirjoittajan mielipiteenkö?
        Siili

        Näytti kirjoittavan vain oman mielipiteensä. Ei ollut monikossa, jos nyt ymmärrät mitä monikkossa tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytti kirjoittavan vain oman mielipiteensä. Ei ollut monikossa, jos nyt ymmärrät mitä monikkossa tarkoittaa?

        Ai kyse oli vain hänen kokemastaan palstauskottabuudesta.
        Mitä palstauskottavuudella itseasiassa täällä tarkoitetaan. Tällaisella palstalla jossa kuka vaan voi heitellä mitä vaan.

        Millä mitataan esim. Sinun palstauskottavuuttasi?
        Silli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kyse oli vain hänen kokemastaan palstauskottabuudesta.
        Mitä palstauskottavuudella itseasiassa täällä tarkoitetaan. Tällaisella palstalla jossa kuka vaan voi heitellä mitä vaan.

        Millä mitataan esim. Sinun palstauskottavuuttasi?
        Silli

        Entä sinun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mikähän lienee sinun pslstauskottavuutesi?"

        Käytiinkös siinä nyt taas henkilöön, kun asiallinen asia puuttui?
        Heittäytyyköhän kyseinen Anonyymi nyt lapseksi ja tekee aloituksen siitä, että hänen palstauskottavuuttaan on epäilty. Tuleeko siili itse sitten puolustamaan raivokkaasti häntäkin?

        Raivokkaasti🤣🤣🤣🤣🤣
        Yhtä raivokasta kuin sinunkin kirjoituksesi.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Solvauksesta?
        Jos jonkun kirjoittajan uskottavuus on mennyt, niin se on mennyt.

        Kenen mielestä mennyt?
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sinun?

        Sinä et näytä edes tietävän mitä palstauskottabuus tarkoittaa.
        Oisko parempi olla käyttämättä sanoja joiden merkitystä ei ymmärrä?
        Siili


    • Anonyymi

      Pertikille rehellinen kysymys.

      Älä vain aloita niillä perus-suomalaisilla jorinoilla

      Mitä eroa on sosiaalidemokraateilla kommunisteihin verrattuna? Ajattelin myös kysyä noista sgokilaisita, mutta selvisi Wikistä.

      Nyt on valinnanvaraa puolueissa, joiden ideologiaa en oikein tunne, saati hallitse. Ainakaan minusta ei tule "persun" äänestäjää ikinä, vaikka mieheni usein kuittasikin nämä politiikka keskustelut Veikko Vennamolla.

      Soinikin sai puolueensa johtoon, jututtaen Kallion juoppoja, joista bongasi tämän Toni Halmeen tyylillä "kaikilla kalja rahaa ja rutosti".

    • Piti miettiä milloin tehdyt persuista aloitusta, en oikein muista. en saa esittää ainakaan nimimerkillä kritisoivia lausuntoja persuista, muut sen ymmärtäneet käyttämällä anonyymejä hyvä ohje. Parempi ohje olisi suomi24 ei käytettäisi nimimerkkejä, ei olisi vaan olisi nimimerkki pakko, no eihän sekään käy niin jatkukoon entisellään.

    • Anonyymi

      Namuttelun puutetta huokuu ilmiselvästi, tarttis aisakelloa soittaa.

    • Näihän se on, jatkossa kirjoitan anonyymiä ihan mitä vaan, Marista, demareista muitten puolueen kannatajista.
      Sen jälkeen olen kuin muutkin anonyymit, en ota vatuuta mitä sanon PS sämpylä mummolle jonka tunnistan heti, sanon päin naamaamaan H-44 -Hallaahonäänestäjälle44 jonkaka tunnistan heti.

      Puskassa tavataan jos tunnistatte minut mitä se taas haittaa.

      • Anonyymi

        Kävitköhän sinä itse nyt solvaten toiseen palstahenkilöön. Saa nähdä onko niin herkkä ja lapsellinen että tekee aloituksen siitä. Tuskinpa vain.


      • Anonyymi

        No johan on melkoista uhoamista. Tulee mieleeni yksi pikkupoika, kun hän oli jotain 3-4 vee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No johan on melkoista uhoamista. Tulee mieleeni yksi pikkupoika, kun hän oli jotain 3-4 vee.

        Taitaa se ikähaarukka olla vielä alempana.


      • Anonyymi

        Voi olla melkoisen vaikeaa sanoa päin naamaa, jos ei toisen kasvot ole näytöllä.


    • Anonyymi

      Noinko siellä todellakin kirjoitettiin?

      Minä luin sen näin: "Uskottavuutesi palstalla on nollassa."

      • Anonyymi

        Lähti liian aikaiseen eli on ihan eri asia olla "täysi nolla" eli eikö nytkin uskottavuutesi ollut nolla, kun muokkasit tekstin oman mielesi mukaan.

        Ota nyt kuitenkin rauhallisesti. Olethan saanut palstan tunnetuilta naisilta täyden sympatian, makriina, siili ja mimmumummi vai mikä lie.


      • Anonyymi

        Kyllä kirjoitettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähti liian aikaiseen eli on ihan eri asia olla "täysi nolla" eli eikö nytkin uskottavuutesi ollut nolla, kun muokkasit tekstin oman mielesi mukaan.

        Ota nyt kuitenkin rauhallisesti. Olethan saanut palstan tunnetuilta naisilta täyden sympatian, makriina, siili ja mimmumummi vai mikä lie.

        Vuosien aikaan mistä aloitus, sama henkilö käyny päälle kun kritisoinut persu kirjoittajaa ja tosi pohjalta, en osaa valehdella, voinut yli kritisoida mutta niin myöskin vastapuoli, nimimerkillä oleva on helppo syyllistää, monta kertaa kun anonyymi kritisoi persua se on yhdistetty minuun.
        En luultavasti viihdy ilman nimimerkkiä, anonyyminä oleminen alkaisi tympimään, joskus heittäny anonyyminä tuntuu jotenkin tyhmältä.

        pe


    • Anonyymi

      Soidinkutsuja mummoille hehee. Pesee ja linkoaa.

    • Anonyymi

      893 lukukertaa, 167 kommenttia ja ainoastaan vajaa parikymmentä kannattajaa.
      Tosiasiaa ei voi kiistää.

      • Anonyymi

        Outoa...
        Kannatusprosentti lähes sama kuin Marinillakin.
        Kohta ei hyvä heilu!


      • Anonyymi

        Kannattajista osa aloittajan omia puskakommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattajista osa aloittajan omia puskakommentteja.

        No jos sinä kannatat puskista omias se ei tarkoita että kaikki niin tekisivät
        Siili


    • Anonyymi

      Puska on hyvä paikka siitä kun voi pyytää lapsenlapsia kylään, mummo tiesin että olet täällä kun et ollut kotona.

      • Anonyymi

        Hehe...
        pertikkihän se heti mummoraasun päälle rymisti.


    • Anonyymi

      Kuka olisi tuon luonto avauksenkaan tehdä paremmin kuin ....Pertikki ...kiitos sinulle
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Meinaatko, ettei muut osaa linkittää?


      • Anonyymi

        Mum#mu*mi on ihan lätkässä!


      • Anonyymi

        Ai se ketju, missä mimmimummi odotteli jatkuvasti urosta pesälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mum#mu*mi on ihan lätkässä!

        No eikös saisi olla. Sehän on mimmimummin oma asia eikä sinulle kuulu vai kateusko iskee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikös saisi olla. Sehän on mimmimummin oma asia eikä sinulle kuulu vai kateusko iskee.

        Samaa mieltä. Eikös ole paremminkin ihanaa että ihmiset tuntevat sympatiaa toisiaan kohtaan. Kun kerran vielä kykenevät. Kirjoituksista päätellen täällä aika usealla on jo ne ajat ohi.


    • Anonyymi

      Surkea ketju, surkeampi ketju mistä aloitus sai kimmokkeen.
      Ei ihme että hyvät keskustelijat kaikkoaa, on jo kaikonneet sekä uudet tulijat jää tulematta.

      • Anonyymi

        Keskustelijat etsivät omaa tasoa missä viihtyvät, hyvät keskustelijat siellä missä sivistys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelijat etsivät omaa tasoa missä viihtyvät, hyvät keskustelijat siellä missä sivistys.

        Miten arvostelisit tämän jutun...Ruotsinkielisiltä tutun Bettinan mies suutelee vaimonsa silmät aina aamuisin ....Bettina sanoi että limaiset silmäni hän suutelee ....olisiko ihanaa...
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi

        Ottiko noin koville, kun uskottavuus lähti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottiko noin koville, kun uskottavuus lähti?

        Mikä uskottavuus?
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä uskottavuus?
        mimmimum-..mi

        Sinäkin siis huomasit asian.
        Eihän sitä koskaan ollutkaan.


    • Anonyymi

      Tuon ikäisenä ei enää kannata riidellä.

    • Anonyymi

      Ano 18:09

      Onko vain sinun kantasi uskottavuudesta.

    • Anonyymi

      Halusin vain vähäsen keventää tätä haukkumis ja moittimisketjua....
      Tuli vaan mieleeni tuo Bettinan sanoma lause ...vaikka hänen miehensä on jo kuollut....
      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Pertikki sai oivalluksen aloitukseensa kun eräs persu kirjoitti nasevasti......persuna on hyvä olla kun ei tarvitse olla Marinin nolla.

    • Anonyymi

      Varsinainen solvaukseen oli se toinen mistä tuli kimmoke tähän, sehän oli pelkkää solvausta persut ja vastakkainen puoli. tämän ketjun aloittaja osallistui siihen muutamalla kommetilla eikä nekään olleet pahoja. Eräs täällä olija on koko jupakan syyllinen, ilman häntä palsta olisi jatkunut kuin ei mitään olisi tapahtunut.

      • Anonyymi

        Juu...
        Totta kai...


      • Minusta syyttely kannattaisi lopettaa.
        Hirveän pitkä ketju aiheesta jonka olisi voinut muutamalla lauseella kuitata.
        Koko palsta on muuttunut joko parsut vastaan muut, tai syyttely siitä mitä joku kirjoitti.
        Vai onko täällä tuomioistuin joka päättää syylliset.
        Tulee mieleen, miksi ihmeessä roikun täällä vielä.
        Kai tähänkin tulee riippuvuus josta pitää vieroittaa itsensä.
        En usko ett ihan heti poistun, tunnen itseni ja heikon luonteeni :D
        Joskus kannattaisi viljellä vähän huumoria, sen avulla ratkeaa moni kiperä tilanne.


      • Anonyymi
        liekko kirjoitti:

        Minusta syyttely kannattaisi lopettaa.
        Hirveän pitkä ketju aiheesta jonka olisi voinut muutamalla lauseella kuitata.
        Koko palsta on muuttunut joko parsut vastaan muut, tai syyttely siitä mitä joku kirjoitti.
        Vai onko täällä tuomioistuin joka päättää syylliset.
        Tulee mieleen, miksi ihmeessä roikun täällä vielä.
        Kai tähänkin tulee riippuvuus josta pitää vieroittaa itsensä.
        En usko ett ihan heti poistun, tunnen itseni ja heikon luonteeni :D
        Joskus kannattaisi viljellä vähän huumoria, sen avulla ratkeaa moni kiperä tilanne.

        Samma här liekko. Jotennii on kiva käyvä vilkasemassa, mitäs mielenkiintoista on, ja heittää joku kommentti.
        Toisaalta samaa tahkoomista, mutta menee paremman puutteessa.


      • No mitä nyt sitten on tapahtunut.

        Tälleen lyhyesti näin, että aloittaja syyllistää jonkun tuntemattoman/olemattoman sellaisesta mitä kukaan ei ole koskaan hänelle missään sanonutkaan. Sitten ihailijakuoro alkaa haukkumaan sitä mielikuvitushahmoa (Sämpylä mummoko se oli vai mikä, jota ei ole olemassakaan) ja kehumaan aloittajaa (mikä oli aloituksen tarkoituskin).

        Näin minä sen näen.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        No mitä nyt sitten on tapahtunut.

        Tälleen lyhyesti näin, että aloittaja syyllistää jonkun tuntemattoman/olemattoman sellaisesta mitä kukaan ei ole koskaan hänelle missään sanonutkaan. Sitten ihailijakuoro alkaa haukkumaan sitä mielikuvitushahmoa (Sämpylä mummoko se oli vai mikä, jota ei ole olemassakaan) ja kehumaan aloittajaa (mikä oli aloituksen tarkoituskin).

        Näin minä sen näen.

        Sämpylämumm on ainakin minulle täysin vieras. Yhtään kirjoitustaan en ole nähnyt. Ja tämän ikäluokan palstalle tulin trendaavan otsikon kautta.
        Siili


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        No mitä nyt sitten on tapahtunut.

        Tälleen lyhyesti näin, että aloittaja syyllistää jonkun tuntemattoman/olemattoman sellaisesta mitä kukaan ei ole koskaan hänelle missään sanonutkaan. Sitten ihailijakuoro alkaa haukkumaan sitä mielikuvitushahmoa (Sämpylä mummoko se oli vai mikä, jota ei ole olemassakaan) ja kehumaan aloittajaa (mikä oli aloituksen tarkoituskin).

        Näin minä sen näen.

        No Telleri onko tämä nyt sitten koko palstan kaatava asia?
        Sanoisinko jo et paljon melua tyhjästä.
        Siili


    • Anonyymi

      Ei pitäisi antaa syytä häirinköintiin, aloittaja ollut ikäpalstoilla kait kymmenen vuotta.

      • Anonyymi

        Ai pitäiskö olla nöyränä kusi sukassa vai?
        Siili


    • Anonyymi

      Eikö jo olisi sitten aika alkaa kirjoittelemaan 80 sivulla...tai toinen vaihtoehto olisi mennä Ukrainaan kivittämään Venäläisiä kun kirjoitukset alkavat olla hiekkalaatikolla laipiolla toisen silmille hiekkaa heitellä.Aikuistukaa ja yrittäkää jotain muuta kirjoiteltavaa keksiä.Lapsetkin hiekkalaatikolla järkevämpiä asioita puhuvat.

    • Anonyymi

      Jokainen on asetettava yhtenäiseen asemaan kuinka se onnistuu kun suurin osa anonyymejä jotka pitävät suurinta ääntä, siinä nimimerkillä on helposti alakynnessä jos puolustaudut näkyvästi sinut ajetaan nurkkaan hiljentämällä, onko pakko hiljentyä kyllä voi olemalla alistettu.

      • Anonyymi

        Jos tämä nimimerkki jatkuvasti rienaa ja halveksii persujen kannattajia ja hehkuttelee ihanaa pääministeriään, niin saakin varautua vastustukseen.


      • Anonyymi

        Mitä vastaan siinä puolustauduttiin? Sellaista vastaan, mitä kukaan ei ole kyseiselle henkilölle koskaan sanonut. Omaa mielikuviyustaan vastaan siinä puolustautuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä nimimerkki jatkuvasti rienaa ja halveksii persujen kannattajia ja hehkuttelee ihanaa pääministeriään, niin saakin varautua vastustukseen.

        Anonyymit he eivät rienaa ketään, ps sämpylä mummo ensimmäisenä puolustamassa SANNA MARINIA .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vastaan siinä puolustauduttiin? Sellaista vastaan, mitä kukaan ei ole kyseiselle henkilölle koskaan sanonut. Omaa mielikuviyustaan vastaan siinä puolustautuu.

        Niin ei ole vuosiin sanonut PS SÄMPYLÄ MUMMO aina ollu ensimmäisenä puolustamassa PERTIKKIÄ nytkin annan teille kummallekkin peukut siitä hyvässä.

        Sanonta hai seuraa laivaa läpi myrskyjen ja vaarojen ettei tämä hukkuisi, tämä hain nimi on PERUSSUOMALAINEN SÄMPYLÄ MUMMO häntä ilman ei pertikki olisi selvinny tätä raskasta 70 PLUS taivalta näin pitkälle kiitos PS MUMMO. lupaan puolustaa perussuomalaisia kuolemaani viimeisen hegen vetoon asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä nimimerkki jatkuvasti rienaa ja halveksii persujen kannattajia ja hehkuttelee ihanaa pääministeriään, niin saakin varautua vastustukseen.

        Eikö noista asiasta ja erimielisyyksistä voi kirjoittaa asiallisesti asiasta.

        Mitä tarkoitat "vastustamisella".
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vastaan siinä puolustauduttiin? Sellaista vastaan, mitä kukaan ei ole kyseiselle henkilölle koskaan sanonut. Omaa mielikuviyustaan vastaan siinä puolustautuu.

        No onko tuo tällaisen ketjun väärti?
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä nimimerkki jatkuvasti rienaa ja halveksii persujen kannattajia ja hehkuttelee ihanaa pääministeriään, niin saakin varautua vastustukseen.

        No eikö hän saa pysyä omassa kannassaan kuten tekin?
        Miten minusta näyttää että rienausta saa hänkin niskaansa ja oikein urakalla.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö hän saa pysyä omassa kannassaan kuten tekin?
        Miten minusta näyttää että rienausta saa hänkin niskaansa ja oikein urakalla.
        Siili

        Kyllä hän saa pysyä omassa kannassaan, mutta hänen pitää myös ymmärtää eriävä mielipide tai se, että kyseenalaistaa hänen mielipiteensä. Valitettavasti näin ei tapahdu.

        Toki täällä on pari muutakin, jotka eivät hyväksy, kuin oman mielipiteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän saa pysyä omassa kannassaan, mutta hänen pitää myös ymmärtää eriävä mielipide tai se, että kyseenalaistaa hänen mielipiteensä. Valitettavasti näin ei tapahdu.

        Toki täällä on pari muutakin, jotka eivät hyväksy, kuin oman mielipiteensä.

        Oma mielipide on aina oma, periaatteet on periaatteita.
        Henkilöön kohdistuvaa ajojahtia se on väärin.

        Eriävä mielipide esim. Vääristely ilman perustelua, persu ideologia yrittää hallita palstaa pitäisi alistua olemaan arvostelematta heitä, jos haluaa esiintyä persuna ei tämä 70 plus ole sen paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma mielipide on aina oma, periaatteet on periaatteita.
        Henkilöön kohdistuvaa ajojahtia se on väärin.

        Eriävä mielipide esim. Vääristely ilman perustelua, persu ideologia yrittää hallita palstaa pitäisi alistua olemaan arvostelematta heitä, jos haluaa esiintyä persuna ei tämä 70 plus ole sen paikka.

        Ahaa, täällä siis pitää edustaa jotakin määrättyä puouetta, jotta palsta olisi oikea sinulle/minulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, täällä siis pitää edustaa jotakin määrättyä puouetta, jotta palsta olisi oikea sinulle/minulle?

        Aloittajana minä en edusta mitään puoluetta , enkä tiedä mitä puoluetta äänestän.
        Politiikasta voi ihan hyvin keskustella asiapohjalta, ei siihen tarvita ideologikiaa.
        Minä en ihannoi marinia ihmisenä, katson hänen kaudella on onnistuttu, en pysy arvoimaan mikä on Marinin vaikutus onnistumiseen, kuitenkin häneen luotetaan.

        Jos politikko tai kannattaja toimii esittää vaikka vääristellen, populismi ei oikein ole rehellinen, kokoomus omalla ideologillaan, kuin muutkin puolueet.

        Kun keskustellaan taloudesta silloin käsiteltävä asia pitäisi olla yhteinen ilman ideologiaa, vihreät haluaa suojella luontoa, persut vastustaa maahanmuuttoa minusta siinä on jotenkin eroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajana minä en edusta mitään puoluetta , enkä tiedä mitä puoluetta äänestän.
        Politiikasta voi ihan hyvin keskustella asiapohjalta, ei siihen tarvita ideologikiaa.
        Minä en ihannoi marinia ihmisenä, katson hänen kaudella on onnistuttu, en pysy arvoimaan mikä on Marinin vaikutus onnistumiseen, kuitenkin häneen luotetaan.

        Jos politikko tai kannattaja toimii esittää vaikka vääristellen, populismi ei oikein ole rehellinen, kokoomus omalla ideologillaan, kuin muutkin puolueet.

        Kun keskustellaan taloudesta silloin käsiteltävä asia pitäisi olla yhteinen ilman ideologiaa, vihreät haluaa suojella luontoa, persut vastustaa maahanmuuttoa minusta siinä on jotenkin eroa.

        "Kun keskustellaan taloudesta silloin käsiteltävä asia pitäisi olla yhteinen ilman ideologiaa, vihreät haluaa suojella luontoa, persut vastustaa maahanmuuttoa minusta siinä on jotenkin eroa."

        Tottakai puolueilla pitää olla eroja, muutenhan meille riittäisi vain yksi puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän saa pysyä omassa kannassaan, mutta hänen pitää myös ymmärtää eriävä mielipide tai se, että kyseenalaistaa hänen mielipiteensä. Valitettavasti näin ei tapahdu.

        Toki täällä on pari muutakin, jotka eivät hyväksy, kuin oman mielipiteensä.

        Miten hän osoittaisi sen että ymmärtää eriävän mielipiteen tai että hyväksyy mielipiteensä kyseenalaistamisen? Onko väärin pysyä kannassaan, perustella ja puolustaa sitä?
        Eikö nämä vaatimukset koske kaikkia täällä?
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä nimimerkki jatkuvasti rienaa ja halveksii persujen kannattajia ja hehkuttelee ihanaa pääministeriään, niin saakin varautua vastustukseen.

        No koitappa ymmärtää ja hyväksyä hänen mielipiteensä.😆
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten hän osoittaisi sen että ymmärtää eriävän mielipiteen tai että hyväksyy mielipiteensä kyseenalaistamisen? Onko väärin pysyä kannassaan, perustella ja puolustaa sitä?
        Eikö nämä vaatimukset koske kaikkia täällä?
        Siili

        Hän voisi ohittaa sellaisen kommentin, mikäli ei kykene siihen ottamaan kantaa, muuten, kuin nimittelemällä eriävän mielipiteen kirjoittajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No koitappa ymmärtää ja hyväksyä hänen mielipiteensä.😆
        Siili

        "Sämpylämumm on ainakin minulle täysin vieras. Yhtään kirjoitustaan en ole nähnyt. Ja tämän ikäluokan palstalle tulin trendaavan otsikon kautta.
        Siili"

        eli sinulla ei ole mitään tietoa tämän palstan aiemmista kirjoituksista, mutta tarve oli tulla riitelemään ja heittämään muutaman sanan lauseita, kera lapsellisten emojien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän voisi ohittaa sellaisen kommentin, mikäli ei kykene siihen ottamaan kantaa, muuten, kuin nimittelemällä eriävän mielipiteen kirjoittajaa.

        Aloittaja, ettei ymmäretä vääriin, otetaan räikeä esimerkkin puolustan maahanmuuttoa koska suomi tarvitsee sitä, minä pystyn perustelemaan, pakolaiset ei niitä hyväksy kukaan, joudumme hyväksymään niin muutkin valtiot, vastapuoli ei oikein hyväksy mitenkään, kehitysapu ym.
        Ihmisten eriarvostaminen, etninen tausta, ilmaston suojelu ei ole humpuukia
        Nämä törmää usein toisiisa,

        Pidän asioista joita ei muita kiinnosta, ei tarvii, en ole muitten heitä kiinostavia vastaa.

        Yksi ihmisen henkilön loukkaamattomuus suoja, politikoita saa haukkua Orpoa, Marinia, Purraa kun perustelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän voisi ohittaa sellaisen kommentin, mikäli ei kykene siihen ottamaan kantaa, muuten, kuin nimittelemällä eriävän mielipiteen kirjoittajaa.

        Ohittaa kommentin joka on osoitettu hälle nimittelemällä?
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sämpylämumm on ainakin minulle täysin vieras. Yhtään kirjoitustaan en ole nähnyt. Ja tämän ikäluokan palstalle tulin trendaavan otsikon kautta.
        Siili"

        eli sinulla ei ole mitään tietoa tämän palstan aiemmista kirjoituksista, mutta tarve oli tulla riitelemään ja heittämään muutaman sanan lauseita, kera lapsellisten emojien.

        Jos riitelyksi katsotaan se että puolustan hyökkäyksen kohteeksi joutunutta niin totta helvetissä riitelen ja vielä kera lapsellisten emojien😇🙃🤪😜. Kun mä kerran voin.

        Kommentoidakseni näiden päivien keskusteluja minun ei tarvitse tuntea palstan historiaa, nämä tässä ketjussa kirjoitetut antavat ihan riittävästi aihetta kommentointiin.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos riitelyksi katsotaan se että puolustan hyökkäyksen kohteeksi joutunutta niin totta helvetissä riitelen ja vielä kera lapsellisten emojien😇🙃🤪😜. Kun mä kerran voin.

        Kommentoidakseni näiden päivien keskusteluja minun ei tarvitse tuntea palstan historiaa, nämä tässä ketjussa kirjoitetut antavat ihan riittävästi aihetta kommentointiin.
        Siili

        Me ihmiset olemme niin erilaisia. Minä en hyväksy ilkeitä nimittelyjä. Sinä taas "silmät ummessa" hyväksyt ne.

        Mitäpäs tässä, jatka vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ihmiset olemme niin erilaisia. Minä en hyväksy ilkeitä nimittelyjä. Sinä taas "silmät ummessa" hyväksyt ne.

        Mitäpäs tässä, jatka vaan.

        Mite niin hyväksyn? Kumpi tässä nyt ei oikein ymmärrä?
        Siili


    • Anonyymi

      Pertikki on tämän palstan parhaita miehiä ....miehekäs ja silti upea kirjoittaja mistä aiheesta vaan ...
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        heheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheehheehheehheehheeheeheeheeheeheeheehehehehehehehehehehehehheehheehheehheehheehheeheeheeheehee!!!!!!!!!!!!!!!

        EI voi olla totta!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheehheehheehheehheeheeheeheeheeheeheehehehehehehehehehehehehheehheehheehheehheehheeheeheeheehee!!!!!!!!!!!!!!!

        EI voi olla totta!!!!!

        Sinä anonyymi millä sinä olet näkyvämpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä anonyymi millä sinä olet näkyvämpi.

        Tuolla hekotuksella🤣🤣🤣😍.
        Siinähän sitä on asiallista sisältöä kerrakseen.
        Siili


      • Anonyymi

        Koominen kommentti "miehekäs, ja silti upea kirjoittaja"?

        Oletko siis sitä mieltä, että miehekkäät miehet ei olisi upeita kirjoittajia, noin yleensä?

        Toisekseen, mikä on miehekäs mies? Minä en kykenisi sitä määrittelemään kirjoitusten perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koominen kommentti "miehekäs, ja silti upea kirjoittaja"?

        Oletko siis sitä mieltä, että miehekkäät miehet ei olisi upeita kirjoittajia, noin yleensä?

        Toisekseen, mikä on miehekäs mies? Minä en kykenisi sitä määrittelemään kirjoitusten perusteella.

        No.mimmimummihan einolekaan sinä. Koitas nyt sinäkin kunnioittaa toisten mielipiteitä.
        Siiöi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No.mimmimummihan einolekaan sinä. Koitas nyt sinäkin kunnioittaa toisten mielipiteitä.
        Siiöi

        Minä vain kyseenalaistin hänen kommentinsa ja kysyin lisäselvitystä.

        Kyse ei ole kunnioituksesta, eikä halventamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vain kyseenalaistin hänen kommentinsa ja kysyin lisäselvitystä.

        Kyse ei ole kunnioituksesta, eikä halventamisesta.

        Mikä sinä olet kyseenaöaidtamaan kenenkään kommenttia tainmielipidettä
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinä olet kyseenaöaidtamaan kenenkään kommenttia tainmielipidettä
        Siili

        Etkö ymmärrä, että tämä on keskustelupalsta.

        Sinulle tämä näyttää olevan riitelyn tarpeen tyydyttämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä, että tämä on keskustelupalsta.

        Sinulle tämä näyttää olevan riitelyn tarpeen tyydyttämistä.

        No justiisa. Minähän se olen ainoa joka täällä rauhan tyyssijassa riitelen😇


    • Pikku hiljaa tullaan päätökseen, en lähde korvat luimussa ikäpalstoilta.

      Tulin kauan sitten 60 plus arkaillen ja koin vähitelen omaksi kun tarpeeksi pitkään täällä tulee jonkunlainen riipuvuus, iltasella tuumaa tympäsee koko palsta, aamulla joutessain kurkkaampa pikkasen sinne niin kohta on menny tunti kaks, tätä rataa kun paljon ylimääräisä aikaa.

      Lähden täältä mutta omilla ehdoilla, en silleen että sanotaan ' olet nolla, ei täällä kukaan snua kaipaa '

      • "Lähden täältä mutta omilla ehdoilla, en silleen että sanotaan ' olet nolla, ei täällä kukaan snua kaipaa '"

        Odotteletko vieläkin, että joku sanoisi niin? Ei tähän mennessä ainakaan ole kukaan muut sellaista sanoneetkuin sinä itse.
        Tännehän saa tulla ja mennä niinkuin itse haluaa ilmoittelematta sitä tai kyselemättä toisten mielipiteitä sinusta. Vielä vähemmän syyttelemättä toisia kommentoijia siitä, jos itseään tympäisee.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        "Lähden täältä mutta omilla ehdoilla, en silleen että sanotaan ' olet nolla, ei täällä kukaan snua kaipaa '"

        Odotteletko vieläkin, että joku sanoisi niin? Ei tähän mennessä ainakaan ole kukaan muut sellaista sanoneetkuin sinä itse.
        Tännehän saa tulla ja mennä niinkuin itse haluaa ilmoittelematta sitä tai kyselemättä toisten mielipiteitä sinusta. Vielä vähemmän syyttelemättä toisia kommentoijia siitä, jos itseään tympäisee.

        Haluatko viruttaa aloitusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko viruttaa aloitusta.

        Ettei jäisi yksistään sinun tehtäväksesi.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        "Lähden täältä mutta omilla ehdoilla, en silleen että sanotaan ' olet nolla, ei täällä kukaan snua kaipaa '"

        Odotteletko vieläkin, että joku sanoisi niin? Ei tähän mennessä ainakaan ole kukaan muut sellaista sanoneetkuin sinä itse.
        Tännehän saa tulla ja mennä niinkuin itse haluaa ilmoittelematta sitä tai kyselemättä toisten mielipiteitä sinusta. Vielä vähemmän syyttelemättä toisia kommentoijia siitä, jos itseään tympäisee.

        Siellähän se ressukka jo toisella palstalla parkuu kohtaloaan ja vakuuttaa viattomuuttaan.
        Eihän hän itse mitään persukeskusteluja ole aloittanut vaan ne toiset.
        Taisi ottaakin koville se uskottavuuden kannatuksen vähyys.

        Alkaa mennä jo lapselliseksi ne selittelyt ja perustelut omasta palstakäyttäytymisestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän se ressukka jo toisella palstalla parkuu kohtaloaan ja vakuuttaa viattomuuttaan.
        Eihän hän itse mitään persukeskusteluja ole aloittanut vaan ne toiset.
        Taisi ottaakin koville se uskottavuuden kannatuksen vähyys.

        Alkaa mennä jo lapselliseksi ne selittelyt ja perustelut omasta palstakäyttäytymisestään.

        Noin lujillekkos se sulla ottaa vainota ja seurata. Hakeudu hoitoon sillä tuo ei ole enää tervettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko viruttaa aloitusta.

        Tellukkahan elää näistä. Hirmuinen Telleri🤣.
        Siili


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        "Lähden täältä mutta omilla ehdoilla, en silleen että sanotaan ' olet nolla, ei täällä kukaan snua kaipaa '"

        Odotteletko vieläkin, että joku sanoisi niin? Ei tähän mennessä ainakaan ole kukaan muut sellaista sanoneetkuin sinä itse.
        Tännehän saa tulla ja mennä niinkuin itse haluaa ilmoittelematta sitä tai kyselemättä toisten mielipiteitä sinusta. Vielä vähemmän syyttelemättä toisia kommentoijia siitä, jos itseään tympäisee.

        Oleppa jo hilijaa ja tuki se miehekäs suusi😅
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oleppa jo hilijaa ja tuki se miehekäs suusi😅
        Siili

        Mikä sinä olet käskemään toista hiljaiseksi. Sinäkö se olet, joka joka palstalla nät yhden lauseen kommentteja heittelet?

        Niinpä tietysti.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin lujillekkos se sulla ottaa vainota ja seurata. Hakeudu hoitoon sillä tuo ei ole enää tervettä.

        Jonkun kommentin lukeminen ja sen mainitseminen ei ole mitään vainoa tai seuraamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tellukkahan elää näistä. Hirmuinen Telleri🤣.
        Siili

        Kukas se tuolla aikaisemmin samassa ketjussa kirjoittikaan:

        """He joilla ei ole mitään ssisllista asiaa korvaavat sisällön mrnemällä henkilöön.
        Siili"""

        Mitä siinä nyt sitten lukeneekaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oleppa jo hilijaa ja tuki se miehekäs suusi😅
        Siili

        Eiköhän minulla ole ihan sama oikeus kirjoitella täällä avoimilla yleisillä keskustelupalstoilla kuin toisillakin.
        Minä en ole niitä ressukoita, jotka tarvitsevat siihen kenenkään toisen lupaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinä olet käskemään toista hiljaiseksi. Sinäkö se olet, joka joka palstalla nät yhden lauseen kommentteja heittelet?

        Niinpä tietysti.....

        Näkeehän sen noista typeristä emojeista.
        Mitä nuo nauravat pärstät sitten hänen kommenteissaan merkanneetkaan. Liekö on olevinaan jotenkin humoristinen, vai?
        Taitaa olla varsinainen ilotyttö hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oleppa jo hilijaa ja tuki se miehekäs suusi😅
        Siili

        Mites siiliä miehekkyys on yhtäkkiä alkanut tympimään. Täällähän on oikein kannustettu erästä avaamaan suutaan lisää ja lisää, kun hän on niin miehekäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites siiliä miehekkyys on yhtäkkiä alkanut tympimään. Täällähän on oikein kannustettu erästä avaamaan suutaan lisää ja lisää, kun hän on niin miehekäs.

        No naiselle se ei liene niin toivottava ominaisuus.
        Siili


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Näkeehän sen noista typeristä emojeista.
        Mitä nuo nauravat pärstät sitten hänen kommenteissaan merkanneetkaan. Liekö on olevinaan jotenkin humoristinen, vai?
        Taitaa olla varsinainen ilotyttö hän.

        Niin oonhi. Ilotyttö. Ja mä olen mä. Siihen teidän on vaan tyytyminen.
        Siili


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Eiköhän minulla ole ihan sama oikeus kirjoitella täällä avoimilla yleisillä keskustelupalstoilla kuin toisillakin.
        Minä en ole niitä ressukoita, jotka tarvitsevat siihen kenenkään toisen lupaa.

        Niivvai saa sulle silti sanoa niin kuin sinäkin sanelet muille. Tuntuuko kivalta?
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niivvai saa sulle silti sanoa niin kuin sinäkin sanelet muille. Tuntuuko kivalta?
        Siili

        Menehän hoitelemaan sitä kaalinpääaloitustasi.
        Sinusta on tullut ihmeellinen riidankylväjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menehän hoitelemaan sitä kaalinpääaloitustasi.
        Sinusta on tullut ihmeellinen riidankylväjä.

        Hän on ollut aina…lusiina


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niivvai saa sulle silti sanoa niin kuin sinäkin sanelet muille. Tuntuuko kivalta?
        Siili

        Ei hetkauta mitenkään.
        Mitäs minä olen sinulle sanellut?
        En tee ruikutusaloitusta vaikka kuinka yrität. Niin "miehekäs" en sentään ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ollut aina…lusiina

        Niin just.
        Aina ollut. Siili kun saa noron, niin se vetää sitä paskavanaa yli ketjun. Jäkätystä jäkätyksen perään. Mutta kukapa välittää ...


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ei hetkauta mitenkään.
        Mitäs minä olen sinulle sanellut?
        En tee ruikutusaloitusta vaikka kuinka yrität. Niin "miehekäs" en sentään ole.

        "Ei hetkauta mitenkään."

        Oikea asenne sinulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niivvai saa sulle silti sanoa niin kuin sinäkin sanelet muille. Tuntuuko kivalta?
        Siili

        Missäs Tellukka on käskenyt jonkun/sinun pitää suunsa kiinni. Vedäpä todisteita esiin tai valehtelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No naiselle se ei liene niin toivottava ominaisuus.
        Siili

        Taidat sitten olla mies sinäkin kun jatkuvasti turpa levällään mitään sanomatta kuitenkaan. Joutavaa tyhjän ruputusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat sitten olla mies sinäkin kun jatkuvasti turpa levällään mitään sanomatta kuitenkaan. Joutavaa tyhjän ruputusta.

        Kiitoooos😊. Oliko kenties vielä lisättävää?
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs Tellukka on käskenyt jonkun/sinun pitää suunsa kiinni. Vedäpä todisteita esiin tai valehtelet.

        Ei varsinaisesti ole käskenyt pitää suuta kiinni mutta erittäin epämiellyttävästi puhuu joillekin ja se antaa erinomaisen ilkeän ihmisen vaikutelman. Eli ei ole pulmunen hänkään. Lueppas vastaukseni Tellukalle.
        Siili


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Niin just.
        Aina ollut. Siili kun saa noron, niin se vetää sitä paskavanaa yli ketjun. Jäkätystä jäkätyksen perään. Mutta kukapa välittää ...

        Kommenteista päätellen välittämistä on kovastikin. Tosin en tiedä montako teitä oikeasti on.
        Siili


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ei hetkauta mitenkään.
        Mitäs minä olen sinulle sanellut?
        En tee ruikutusaloitusta vaikka kuinka yrität. Niin "miehekäs" en sentään ole.

        Juu et tee. Kirjoitustesi perusteella vaikuttaa siltä että sinullakaan ei ole myötäelämisen kykyä vai onko niin että sitä ei ole koskaan ollutkaan. Annat kovan vaikutelman mutta sellainenhan sinänolet ollut niin kauan kuin minä muistan.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ollut aina…lusiina

        Alkuun olin lusiina mut en enää vuosiin.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menehän hoitelemaan sitä kaalinpääaloitustasi.
        Sinusta on tullut ihmeellinen riidankylväjä.

        Ai minä luulin et tällä palstalla pitää kirjoittaa samalla tyylillä kuin muutkin🤣🤣🤣🤣🤣. Ja joo. Menen. Pysykää te täällä.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuun olin lusiina mut en enää vuosiin.
        Siili

        Sinäkö tuolla 80 plus palstallakin käyt heittämässä näitä muutaman sanan ilkeyksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän se ressukka jo toisella palstalla parkuu kohtaloaan ja vakuuttaa viattomuuttaan.
        Eihän hän itse mitään persukeskusteluja ole aloittanut vaan ne toiset.
        Taisi ottaakin koville se uskottavuuden kannatuksen vähyys.

        Alkaa mennä jo lapselliseksi ne selittelyt ja perustelut omasta palstakäyttäytymisestään.

        Sinä vaikutat kovinkin fiksulta ja asialliselta ja aikuiselta🙄🤭
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö tuolla 80 plus palstallakin käyt heittämässä näitä muutaman sanan ilkeyksiä?

        Siellä en ole käynyt. Kuten sanoin aiemmin, trendialoituksen takia tulin tälle palstalle.
        Siili


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei varsinaisesti ole käskenyt pitää suuta kiinni mutta erittäin epämiellyttävästi puhuu joillekin ja se antaa erinomaisen ilkeän ihmisen vaikutelman. Eli ei ole pulmunen hänkään. Lueppas vastaukseni Tellukalle.
        Siili

        """He joilla ei ole mitään ssisllista asiaa korvaavat sisällön mrnemällä henkilöön.
        Siili"""


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vaikutat kovinkin fiksulta ja asialliselta ja aikuiselta🙄🤭
        Siili

        """He joilla ei ole mitään ssisllista asiaa korvaavat sisällön mrnemällä henkilöön.
        Siili"""


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu et tee. Kirjoitustesi perusteella vaikuttaa siltä että sinullakaan ei ole myötäelämisen kykyä vai onko niin että sitä ei ole koskaan ollutkaan. Annat kovan vaikutelman mutta sellainenhan sinänolet ollut niin kauan kuin minä muistan.
        Siili

        """He joilla ei ole mitään ssisllista asiaa korvaavat sisällön mrnemällä henkilöön.
        Siili"""


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai minä luulin et tällä palstalla pitää kirjoittaa samalla tyylillä kuin muutkin🤣🤣🤣🤣🤣. Ja joo. Menen. Pysykää te täällä.
        Siili

        Ei täällä tarvitse ilmoitella menemistään. Vai odotatko nyt, että sinuakin aletaan kerjäämää jäämään.
        Ehei. Jos olisit mies, niin joku/eräs mummo varmasti sinuakin itkunpiukeasti pyytäisi ehdottomasti jäämään palstalle.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ei täällä tarvitse ilmoitella menemistään. Vai odotatko nyt, että sinuakin aletaan kerjäämää jäämään.
        Ehei. Jos olisit mies, niin joku/eräs mummo varmasti sinuakin itkunpiukeasti pyytäisi ehdottomasti jäämään palstalle.

        En ilmoitellut, vastasin pyyntöön poistua myöntävästi jos et dattunut huomaamaan. Oliko vielä jotain muuta ystävällistä sanottavaa kenties?
        Siili


      • Anonyymi

        Kannattaa miettiä mitä elältään haluaa, positiivisia hyvää olon tuottavia ja mielekkäitä asioita ja sitä mille altistaa itsensä. Seuransa voi onneksi valita ja kannattaa pitää itsestään huolta.

        Tällainen keskustelupalsta mistä inhimillisyys, ystävällisyys ja kyky asettua toisen ihmisen asemaan on hukassa, ei ole paras vaihtoehto.


    • Anonyymi

      Pertikki kulta älä sitä enää mieti ....se on olutta ja menyttä ....
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Aivan tosi, sillä sehän olikin vain unta.


    • Anonyymi

      Eturauhanen voi hyvin,kun jaksaa itsensä kanssa väitellä.

      • Anonyymi

        Onko eturauhanen alkanut vihottelemaan, hieronta sisäisesti saattaisi auttaa.


    • Anonyymi

      Onneksi ei mene negatiivisen puolelle.

    • Anonyymi

      Miksi aloittaja loukkaantuu siitä kun joku sanoo hänestä totuuden vaikka itse on kovin innokas sanomaan niitä totuuksia toisista.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      136
      2283
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      393
      1833
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      29
      1810
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1240
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1119
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      101
      1109
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1043
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1034
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      987
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      898
    Aihe