kaipaako sua

kukaan???

🌙🌚
1691
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Ei..

Äänestä

Ei kaipaa.

Äänestä

Kaikki.

Äänestä

Tuskin..

Äänestä

Ei kaipaa. Halus että häivyn viikoksi hänen läheltään... 🤷‍♀️

Äänestä

Mitä väliä? Mä menen ja teen, vapaus on ihanaa. Onhan noita sukulaisia, kavereita, vanhempia, so not. Mä en ehdi muualle projekteistani.

Äänestä

Eipä ne "kaipailevat" ainakaan viestiä puhelimeeni laita. Pitäisi vissiin asettaa oma numero julkiseksi, kun se on ollut salainen jo vuosia. Joku vissiin kirjoitti täällä köysikaupoista. Eikö sen sinivalkoisen hinausköyden pitäisi olla kyllin vahvaa kaulan ympärille? Se mitä täällä nettikeskusteluista olen lukenut on että juuri köysi on se juttu jos oikeasti haluaa päästä elämästä helpolla. Miksi sitten keskityn juuri näihin asioihin? Siksi, koska nämä asiat ovat myös omassa mielessäni. Ymmärrän täysin kaikki vitutukset joista posse täällä avautuu.

Äänestä

Kai ehkä joskus joku, vaikka oma äiti ,..

Äänestä

Ei mutta minäkaipaan erästä komeaa seksikästä nappisilmäistä miestä
Mn🏊🎈😘

Äänestä

Ei. Olen lähinnä pilkan kohde. Itse kaipaan montaakin ja monenmoista.

Äänestä

Verottaja kaipailee, käräjäoikeuskin ja katsastuskonttori.
Laita paikalliseen roskalavaan ilmo, otan vastaan ilmasen köyden, autohajos ja betoni kengät irtos. Solmunteko ohjeet kaupapäälle olis ihan kiva.

Äänestä
  • Mikä on katsastuskonttori? Tarkoititko hammaslääkäriä?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä on katsastuskonttori? Tarkoititko hammaslääkäriä?

Eiköhän tuo yleensä tarkoita auton katsastusta, eikä suun. Heh.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo yleensä tarkoita auton katsastusta, eikä suun. Heh.

😂😂😂

Positiiviset puolet tässä, että netti toimii ja pystyt kirjoittamaan oletettavasti omin käsin tänne, eli aivot ja kädet toimii. Lisäksi hammaslääkäri ja urologikaan ei kaipaa! ja osaisit vielä tehdä solmunkin ohjeiden avulla. Ite en osaisi hahmotushöiriön takia. Pitäisi itsellä solmukin saada kaupan päälle 😁
    Sinussahan on potentiaalia siis vaikka mihin, usko ja luota siihen. -naisen neuvo sivusta sivullisena

Äänestä

Kaipaa mutta ihan eri henkilöt kuin hän, jonka aion unohtaa!

Äänestä

Ei kaipaa vaan melkein kaikki vihaa ja siitähän sä nautit

Äänestä

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

kukaan???

🌙🌚

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu