Elokuussa vierailee hulppeita risteilyaluksia Jätkäsaaressa. Sellaisia yli 300-metrisiä ja jopa 18 kantisia.
Sieltä voi suomalainenkin aloittaa elämysmatkan!
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008971690.html
Komeutta Jätkäsaaressa
8
112
Vastaukset
- Anonyymi
Tuovat kakkapökäle kuorman Suomeen ja jatkavat matkaa öljyn voimalla!
- Anonyymi
Jättää jätteet satamaan, hinta sisältyy satamamaksuihin.
Myllyt on dieselit, onneksi polttaa vähärikkistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättää jätteet satamaan, hinta sisältyy satamamaksuihin.
Myllyt on dieselit, onneksi polttaa vähärikkistä.Noi tietäväiset on Laivat ja Mereenkulku -palstalla. Täällä vain niitä pökäleiden jauhajia.
- Anonyymi
Jätkällä on väärä saari.
- Anonyymi
No tulihan se sieltä!
- Anonyymi
Tarttee kai mennä sit Jätkän terminaalille kattoon komeita paatteja!
- Anonyymi
Jätkästä ei oikein hyvin näje nuita paatteja. Saapihan sinne toki männä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätkästä ei oikein hyvin näje nuita paatteja. Saapihan sinne toki männä.
Länsisatamasta näkee hyvin Hernesaaren laiturin ''LHD''
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984