Oon tällänen perus kohta 13-vuotias ja mulla oli eilen illalla 2-3 kertaa todella paha vatsakipu. Kuukaudet alkaa ensi viikolla ja nyt aamulla oli sama kipu.
Kipu alkaa ja sitten se vaan hetki hetkeltä kipenee koko ajan. En tiedä mitä tekisin. En ole ollut pojan kanssa sängyssä kertaakaan, joten en voi olla raskaana. Ainakin luulisin niin.
Vatsakivut aamulla
Anonyymi
3
274
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vaikka lääkäriin tai terveydenhoitajaan ottaisit yhteyttä.
- Anonyymi
Voisko johtua siitä että sun kuukautiset alkaa.Sulla on ovulaatio mikä kuuluu kuukautiskiertoon.Ota buranaa jos kivut on kovat.
Voipi olla kyse PMS oireista eli ennen kuin kuukautiset alkaa niin keho voi oireilla monella tavalla esim. särkee selkää, alavatsaa, ruoka himoja, päänsärkyä, hikoilua ja jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422442Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012014- 221816
- 241595
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241445- 1001329
- 431328
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391275Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371171- 361046