Juup, haluisin karata kotont, mut minne karkaisin ku ei oo sellasii hyviä kavereita?
Ihan vaan jonnekin kaupunkiin kiertelemään?
Muttaa mistä sitten saisin ruokaa?
Suojaa?
Entä sitten kun tulee talvi?
Enkä haluaisi olla siellä yksin?
Ehkä en karkaa?
Vai karkaanko sittenkin ?
Jos haluankin takaisin?
Mitä voisin sitten sanoa vanhemmille?
Voi luoja...
Karkaaminen kotoa?
5
124
Vastaukset
Voit sä varmaan lusia jonkun aikaan varastetuilla varoilla täytyy vain ensin löytää paikka mihin jemmata enmä tiedä ruokaa/säilykkeitä. Ja jos asut paikka kunnalla jossa sua ei etittäs niin on mahdollista löytää paikkoja mihin en tiiä suhteiden avulla tunkeutua. Okei oon tosi huono suunittelee kotoa karkaamista ei ihme, että on jäänyt tekemättä. Toinen vaihto ehto on ettet enään ikinä palaa minnekkään. Tosin jos tietäisit minne matkata koko ajan pysyäksesi hengissä niin siinä tapauksessa pysyt elossa
- Anonyymi
Sitä mäki oon miettinyt, mutta sinuna ottaisin vaan ihan saatanasti rahaa mukaan ja nukkuisin halvoissa hotelleissa yms.
- Anonyymi
Jos sulla on vielä oikeasti hyvä oma koti etkä asu missään natsi laitoksessa ÄLÄ KOSKAAN karkaa. Ei oo wörtti voin kokemuksesta sanoa. Jos kotona oikeasti sellainen tilanne niin puhujollekkin. Itselle esim turvakoti oli parasta ikinä. Puhua voit myös esim tässä chatissa luottamuksella ja anonyymisti siitä mikä ahdistaa: https://sekasin247.fi/
- Anonyymi
hyvä paikka on niiku kauppakeskukset yms ota vaa vitust rahaa ja jos etit hkaveria nii hit me up
- Anonyymi
also en suosittele mihinkää lähtöä ellet asu oikeesti jossai kunnon perselaitokses(niiku mä🤠)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624