Karkaaminen kotoa?

Anonyymi

Juup, haluisin karata kotont, mut minne karkaisin ku ei oo sellasii hyviä kavereita?
Ihan vaan jonnekin kaupunkiin kiertelemään?
Muttaa mistä sitten saisin ruokaa?
Suojaa?
Entä sitten kun tulee talvi?
Enkä haluaisi olla siellä yksin?
Ehkä en karkaa?
Vai karkaanko sittenkin ?
Jos haluankin takaisin?
Mitä voisin sitten sanoa vanhemmille?
Voi luoja...

5

124

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voit sä varmaan lusia jonkun aikaan varastetuilla varoilla täytyy vain ensin löytää paikka mihin jemmata enmä tiedä ruokaa/säilykkeitä. Ja jos asut paikka kunnalla jossa sua ei etittäs niin on mahdollista löytää paikkoja mihin en tiiä suhteiden avulla tunkeutua. Okei oon tosi huono suunittelee kotoa karkaamista ei ihme, että on jäänyt tekemättä. Toinen vaihto ehto on ettet enään ikinä palaa minnekkään. Tosin jos tietäisit minne matkata koko ajan pysyäksesi hengissä niin siinä tapauksessa pysyt elossa

• Anonyymi

Sitä mäki oon miettinyt, mutta sinuna ottaisin vaan ihan saatanasti rahaa mukaan ja nukkuisin halvoissa hotelleissa yms.

• Anonyymi

Jos sulla on vielä oikeasti hyvä oma koti etkä asu missään natsi laitoksessa ÄLÄ KOSKAAN karkaa. Ei oo wörtti voin kokemuksesta sanoa. Jos kotona oikeasti sellainen tilanne niin puhujollekkin. Itselle esim turvakoti oli parasta ikinä. Puhua voit myös esim tässä chatissa luottamuksella ja anonyymisti siitä mikä ahdistaa: https://sekasin247.fi/

• Anonyymi

hyvä paikka on niiku kauppakeskukset yms ota vaa vitust rahaa ja jos etit hkaveria nii hit me up

• Anonyymi

also en suosittele mihinkää lähtöä ellet asu oikeesti jossai kunnon perselaitokses(niiku mä🤠)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 137
      1762
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      226
      1164
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      855
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      258
      622
    5. 33
      571
    6. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      551
    7. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      215
      539
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      531
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      456
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      19
      454
    Aihe