Juup, haluisin karata kotont, mut minne karkaisin ku ei oo sellasii hyviä kavereita?
Ihan vaan jonnekin kaupunkiin kiertelemään?
Muttaa mistä sitten saisin ruokaa?
Suojaa?
Entä sitten kun tulee talvi?
Enkä haluaisi olla siellä yksin?
Ehkä en karkaa?
Vai karkaanko sittenkin ?
Jos haluankin takaisin?
Mitä voisin sitten sanoa vanhemmille?
Voi luoja...
Karkaaminen kotoa?
5
124
Vastaukset
Voit sä varmaan lusia jonkun aikaan varastetuilla varoilla täytyy vain ensin löytää paikka mihin jemmata enmä tiedä ruokaa/säilykkeitä. Ja jos asut paikka kunnalla jossa sua ei etittäs niin on mahdollista löytää paikkoja mihin en tiiä suhteiden avulla tunkeutua. Okei oon tosi huono suunittelee kotoa karkaamista ei ihme, että on jäänyt tekemättä. Toinen vaihto ehto on ettet enään ikinä palaa minnekkään. Tosin jos tietäisit minne matkata koko ajan pysyäksesi hengissä niin siinä tapauksessa pysyt elossa
- Anonyymi
Sitä mäki oon miettinyt, mutta sinuna ottaisin vaan ihan saatanasti rahaa mukaan ja nukkuisin halvoissa hotelleissa yms.
- Anonyymi
Jos sulla on vielä oikeasti hyvä oma koti etkä asu missään natsi laitoksessa ÄLÄ KOSKAAN karkaa. Ei oo wörtti voin kokemuksesta sanoa. Jos kotona oikeasti sellainen tilanne niin puhujollekkin. Itselle esim turvakoti oli parasta ikinä. Puhua voit myös esim tässä chatissa luottamuksella ja anonyymisti siitä mikä ahdistaa: https://sekasin247.fi/
- Anonyymi
hyvä paikka on niiku kauppakeskukset yms ota vaa vitust rahaa ja jos etit hkaveria nii hit me up
- Anonyymi
also en suosittele mihinkää lähtöä ellet asu oikeesti jossai kunnon perselaitokses(niiku mä🤠)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368