Niin suuri intohimo yhtä henkilöä kohtaan että ihan harmittaa jo ajatus siitä, jos en koskaan saa kokea edes yhtä yötä sen kanssa.
Minulla on noussut
29
2075
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi vain yksi yö? Oletko varattu?
Jos kaipaamasi henkilö ei harrasta yhdenyönjuttuja ja salasuhteita, niin ei kannata unelmoida sen enempää.- Anonyymi
Harrastetaan ihan kaikkea yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastetaan ihan kaikkea yhdessä.
Ai roskien keräämistäkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai roskien keräämistäkin?
Ihan ensimmäisenä on pakko kysyä, mistä päättelit meillä moisen harrastuksen olevan?
Ja loppuun lisään vielä että, miksi ei? Vois hyvin keräillä roskia. Voitte sitten kaikki tulla myöhemmin kiittämään meitä.
Mut ei me ees oteta sitä vastaan koska, miksi otettaisiin?
Jos aidosti ja oikeasti haluat kiittää, niin silloin et edes roskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ensimmäisenä on pakko kysyä, mistä päättelit meillä moisen harrastuksen olevan?
Ja loppuun lisään vielä että, miksi ei? Vois hyvin keräillä roskia. Voitte sitten kaikki tulla myöhemmin kiittämään meitä.
Mut ei me ees oteta sitä vastaan koska, miksi otettaisiin?
Jos aidosti ja oikeasti haluat kiittää, niin silloin et edes roskaa.🤣 siks koska tuo oli vain mun lippaläppä 🤣
- Anonyymi
Sama täällä.. huh..on se mies vaan niin no haluttava . Aijai että halut hyrrää..kainaloon kun pääsisi vielä kerran ja tapahtuisi paljon enemmänkin 😍🙈
- Anonyymi
Iske kiinni heti kun mahdollista! Minä en ole helppo nakki vaan varma.🥰 yksi yö voi vaihtua moneen
- Anonyymi
Vain yksi yö, tuo hullu yö, emme periksikään halunneet kai antaa...miten se laulu jatkui...kenen kappale?
Niin ihana ja houkuttava kun ajatus voi joskus ollakin, niin mitäs sen jälkeen? Sydäntä särkee, omatunto kolkuttaa ja elämä on ankeaa?
- Anonyymi
Voi ei. Paljastinko itseni. Kohta palsta räjähtää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei. Paljastinko itseni. Kohta palsta räjähtää
No kyllä sinä nolo olento olet paljastanut itsesi jo ajat sitten kun olet pörrännyt tuon naista esittävän miehen kimpussa joka nikin völjyssä roikkuen häntä kateuden kohteeksesi fantasioiden ja ala-arvoisesti nimitellen-sivusta
- Anonyymi
Taisin saada vielä sellaisen käsityksen, että jos kerran kokisin, en saisi sen jälkeen enää koskaan tarpeeksi.
- Anonyymi
Näin siinä tulee käymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin siinä tulee käymään.
Koska kokeillaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kokeillaan?
Jos third party hommat on käsitelty niin heti!
- Anonyymi
Sen kanssa? Kyllä tämä vaikuttaa siltä että ajatus on ylittänyt kaikki inhimillisesti saavutettavat tunteet.
- Anonyymi
Sama juttu.
- Anonyymi
Semmost se on joskus.
- Anonyymi
toi on panetusta tai jotain valloitushalua kun intohimo on jotain enemmän, se on latinasta ja merkitsee kärsimystä, alistumista, kipua ja nautintoa sen halun lisäksi ja sitä ei yhdessä yössä saati etukäteen ennätä kokea
- Anonyymi
Olkoot mitä on. Tunnetta siinä on kuitenkin.
- Anonyymi
Puhu vain omasta puolestasi!
En mä halua panna ketään! Ja vain sen yhden tietyn kanssa haluaisin vaikka vain halatakin mieluummin, tai vaikka vai pitää kädestä, kuin harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa!
Ja tottakai siis ihan kaikista mieluiten koko maailmassa rakastelisin sen rakastamani kanssa!
Ja myöskään tämä kaipuu hänen iholleen ei sammu, vaikka olisin libidoani rauhoitellut manuaalisesti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi!
En mä halua panna ketään! Ja vain sen yhden tietyn kanssa haluaisin vaikka vain halatakin mieluummin, tai vaikka vai pitää kädestä, kuin harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa!
Ja tottakai siis ihan kaikista mieluiten koko maailmassa rakastelisin sen rakastamani kanssa!
Ja myöskään tämä kaipuu hänen iholleen ei sammu, vaikka olisin libidoani rauhoitellut manuaalisesti!Aiva ihana teksti varsinki tuo alku mut lopussa tulee taas nimikirjaimet 🤣🤣 hyvähä se on tieten sekin laittaa ni tiesin että sinä. 🤭3😅🙃😊😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiva ihana teksti varsinki tuo alku mut lopussa tulee taas nimikirjaimet 🤣🤣 hyvähä se on tieten sekin laittaa ni tiesin että sinä. 🤭3😅🙃😊😅
I plus K
On - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I plus K
OnNuo kirjaimet tulivat sivusta!
Mulla ja hänellä on eri kirjaimet! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo kirjaimet tulivat sivusta!
Mulla ja hänellä on eri kirjaimet!Niion...tarkotin nimikirjaimilla erästä asiaa josta varmasti tuntee et on mun hölmöläinen kyseesdä
. I❤️hölmöläiseni
- Anonyymi
Ajattelen yhdestä miehestä samalla tavalla. Olen myös miettinyt, että se yksi yö saattaisi auttaa unohtamaan hänet. En siis tunne häntä kunnolla joten fantasioin häntä. Todellisuus varmaan niin erilaista ettei jatkoja tulisi. Ollaan muutenkin ihan täysiä vastakohtia toisillemme.
- Anonyymi
Myös melkoista kuumaa ajatusta H naisen suuntaan, näin tämän kuuman paketin tiistaina valkoisissa rintsikoissa. Taisit tahallaan kiusoitella? Kiusoittele vaan lisää en pahastu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603