Minulla on noussut

Anonyymi

Niin suuri intohimo yhtä henkilöä kohtaan että ihan harmittaa jo ajatus siitä, jos en koskaan saa kokea edes yhtä yötä sen kanssa.

29

2075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi vain yksi yö? Oletko varattu?

      Jos kaipaamasi henkilö ei harrasta yhdenyönjuttuja ja salasuhteita, niin ei kannata unelmoida sen enempää.

      • Anonyymi

        Harrastetaan ihan kaikkea yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harrastetaan ihan kaikkea yhdessä.

        Ai roskien keräämistäkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai roskien keräämistäkin?

        Ihan ensimmäisenä on pakko kysyä, mistä päättelit meillä moisen harrastuksen olevan?
        Ja loppuun lisään vielä että, miksi ei? Vois hyvin keräillä roskia. Voitte sitten kaikki tulla myöhemmin kiittämään meitä.
        Mut ei me ees oteta sitä vastaan koska, miksi otettaisiin?
        Jos aidosti ja oikeasti haluat kiittää, niin silloin et edes roskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ensimmäisenä on pakko kysyä, mistä päättelit meillä moisen harrastuksen olevan?
        Ja loppuun lisään vielä että, miksi ei? Vois hyvin keräillä roskia. Voitte sitten kaikki tulla myöhemmin kiittämään meitä.
        Mut ei me ees oteta sitä vastaan koska, miksi otettaisiin?
        Jos aidosti ja oikeasti haluat kiittää, niin silloin et edes roskaa.

        🤣 siks koska tuo oli vain mun lippaläppä 🤣


    • Anonyymi

      Sama täällä.. huh..on se mies vaan niin no haluttava . Aijai että halut hyrrää..kainaloon kun pääsisi vielä kerran ja tapahtuisi paljon enemmänkin 😍🙈

      • Anonyymi

        Iske kiinni heti kun mahdollista! Minä en ole helppo nakki vaan varma.🥰 yksi yö voi vaihtua moneen


    • Anonyymi

      Vain yksi yö, tuo hullu yö, emme periksikään halunneet kai antaa...miten se laulu jatkui...kenen kappale?

    • Niin ihana ja houkuttava kun ajatus voi joskus ollakin, niin mitäs sen jälkeen? Sydäntä särkee, omatunto kolkuttaa ja elämä on ankeaa?

      • Oletpa sieluton. 🤮


      • Anonyymi

        Voi ei. Paljastinko itseni. Kohta palsta räjähtää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei. Paljastinko itseni. Kohta palsta räjähtää

        No kyllä sinä nolo olento olet paljastanut itsesi jo ajat sitten kun olet pörrännyt tuon naista esittävän miehen kimpussa joka nikin völjyssä roikkuen häntä kateuden kohteeksesi fantasioiden ja ala-arvoisesti nimitellen-sivusta


    • Anonyymi

      Taisin saada vielä sellaisen käsityksen, että jos kerran kokisin, en saisi sen jälkeen enää koskaan tarpeeksi.

      • Anonyymi

        Näin siinä tulee käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin siinä tulee käymään.

        Koska kokeillaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska kokeillaan?

        Jos third party hommat on käsitelty niin heti!


    • Anonyymi

      Sen kanssa? Kyllä tämä vaikuttaa siltä että ajatus on ylittänyt kaikki inhimillisesti saavutettavat tunteet.

    • Anonyymi

      Sama juttu.

      • Anonyymi

        Semmost se on joskus.


    • Anonyymi

      toi on panetusta tai jotain valloitushalua kun intohimo on jotain enemmän, se on latinasta ja merkitsee kärsimystä, alistumista, kipua ja nautintoa sen halun lisäksi ja sitä ei yhdessä yössä saati etukäteen ennätä kokea

      • Anonyymi

        Olkoot mitä on. Tunnetta siinä on kuitenkin.


      • Anonyymi

        Puhu vain omasta puolestasi!

        En mä halua panna ketään! Ja vain sen yhden tietyn kanssa haluaisin vaikka vain halatakin mieluummin, tai vaikka vai pitää kädestä, kuin harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa!

        Ja tottakai siis ihan kaikista mieluiten koko maailmassa rakastelisin sen rakastamani kanssa!

        Ja myöskään tämä kaipuu hänen iholleen ei sammu, vaikka olisin libidoani rauhoitellut manuaalisesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu vain omasta puolestasi!

        En mä halua panna ketään! Ja vain sen yhden tietyn kanssa haluaisin vaikka vain halatakin mieluummin, tai vaikka vai pitää kädestä, kuin harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa!

        Ja tottakai siis ihan kaikista mieluiten koko maailmassa rakastelisin sen rakastamani kanssa!

        Ja myöskään tämä kaipuu hänen iholleen ei sammu, vaikka olisin libidoani rauhoitellut manuaalisesti!

        Aiva ihana teksti varsinki tuo alku mut lopussa tulee taas nimikirjaimet 🤣🤣 hyvähä se on tieten sekin laittaa ni tiesin että sinä. 🤭3😅🙃😊😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiva ihana teksti varsinki tuo alku mut lopussa tulee taas nimikirjaimet 🤣🤣 hyvähä se on tieten sekin laittaa ni tiesin että sinä. 🤭3😅🙃😊😅

        I plus K

        On


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I plus K

        On

        Nuo kirjaimet tulivat sivusta!
        Mulla ja hänellä on eri kirjaimet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo kirjaimet tulivat sivusta!
        Mulla ja hänellä on eri kirjaimet!

        Niion...tarkotin nimikirjaimilla erästä asiaa josta varmasti tuntee et on mun hölmöläinen kyseesdä
        . I❤️hölmöläiseni


    • Anonyymi

      Ajattelen yhdestä miehestä samalla tavalla. Olen myös miettinyt, että se yksi yö saattaisi auttaa unohtamaan hänet. En siis tunne häntä kunnolla joten fantasioin häntä. Todellisuus varmaan niin erilaista ettei jatkoja tulisi. Ollaan muutenkin ihan täysiä vastakohtia toisillemme.

    • Anonyymi

      Myös melkoista kuumaa ajatusta H naisen suuntaan, näin tämän kuuman paketin tiistaina valkoisissa rintsikoissa. Taisit tahallaan kiusoitella? Kiusoittele vaan lisää en pahastu.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe