Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minulla on noussut

Anonyymi

Niin suuri intohimo yhtä henkilöä kohtaan että ihan harmittaa jo ajatus siitä, jos en koskaan saa kokea edes yhtä yötä sen kanssa.

29

1847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi vain yksi yö? Oletko varattu?

      Jos kaipaamasi henkilö ei harrasta yhdenyönjuttuja ja salasuhteita, niin ei kannata unelmoida sen enempää.

      • Anonyymi

        Harrastetaan ihan kaikkea yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harrastetaan ihan kaikkea yhdessä.

        Ai roskien keräämistäkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai roskien keräämistäkin?

        Ihan ensimmäisenä on pakko kysyä, mistä päättelit meillä moisen harrastuksen olevan?
        Ja loppuun lisään vielä että, miksi ei? Vois hyvin keräillä roskia. Voitte sitten kaikki tulla myöhemmin kiittämään meitä.
        Mut ei me ees oteta sitä vastaan koska, miksi otettaisiin?
        Jos aidosti ja oikeasti haluat kiittää, niin silloin et edes roskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ensimmäisenä on pakko kysyä, mistä päättelit meillä moisen harrastuksen olevan?
        Ja loppuun lisään vielä että, miksi ei? Vois hyvin keräillä roskia. Voitte sitten kaikki tulla myöhemmin kiittämään meitä.
        Mut ei me ees oteta sitä vastaan koska, miksi otettaisiin?
        Jos aidosti ja oikeasti haluat kiittää, niin silloin et edes roskaa.

        🤣 siks koska tuo oli vain mun lippaläppä 🤣


    • Anonyymi

      Sama täällä.. huh..on se mies vaan niin no haluttava . Aijai että halut hyrrää..kainaloon kun pääsisi vielä kerran ja tapahtuisi paljon enemmänkin 😍🙈

      • Anonyymi

        Iske kiinni heti kun mahdollista! Minä en ole helppo nakki vaan varma.🥰 yksi yö voi vaihtua moneen


    • Anonyymi

      Vain yksi yö, tuo hullu yö, emme periksikään halunneet kai antaa...miten se laulu jatkui...kenen kappale?

    • Niin ihana ja houkuttava kun ajatus voi joskus ollakin, niin mitäs sen jälkeen? Sydäntä särkee, omatunto kolkuttaa ja elämä on ankeaa?

      • Oletpa sieluton. 🤮


      • Anonyymi

        Voi ei. Paljastinko itseni. Kohta palsta räjähtää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei. Paljastinko itseni. Kohta palsta räjähtää

        No kyllä sinä nolo olento olet paljastanut itsesi jo ajat sitten kun olet pörrännyt tuon naista esittävän miehen kimpussa joka nikin völjyssä roikkuen häntä kateuden kohteeksesi fantasioiden ja ala-arvoisesti nimitellen-sivusta


    • Anonyymi

      Taisin saada vielä sellaisen käsityksen, että jos kerran kokisin, en saisi sen jälkeen enää koskaan tarpeeksi.

      • Anonyymi

        Näin siinä tulee käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin siinä tulee käymään.

        Koska kokeillaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska kokeillaan?

        Jos third party hommat on käsitelty niin heti!


    • Anonyymi

      Sen kanssa? Kyllä tämä vaikuttaa siltä että ajatus on ylittänyt kaikki inhimillisesti saavutettavat tunteet.

    • Anonyymi

      Sama juttu.

      • Anonyymi

        Semmost se on joskus.


    • Anonyymi

      toi on panetusta tai jotain valloitushalua kun intohimo on jotain enemmän, se on latinasta ja merkitsee kärsimystä, alistumista, kipua ja nautintoa sen halun lisäksi ja sitä ei yhdessä yössä saati etukäteen ennätä kokea

      • Anonyymi

        Olkoot mitä on. Tunnetta siinä on kuitenkin.


      • Anonyymi

        Puhu vain omasta puolestasi!

        En mä halua panna ketään! Ja vain sen yhden tietyn kanssa haluaisin vaikka vain halatakin mieluummin, tai vaikka vai pitää kädestä, kuin harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa!

        Ja tottakai siis ihan kaikista mieluiten koko maailmassa rakastelisin sen rakastamani kanssa!

        Ja myöskään tämä kaipuu hänen iholleen ei sammu, vaikka olisin libidoani rauhoitellut manuaalisesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu vain omasta puolestasi!

        En mä halua panna ketään! Ja vain sen yhden tietyn kanssa haluaisin vaikka vain halatakin mieluummin, tai vaikka vai pitää kädestä, kuin harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa!

        Ja tottakai siis ihan kaikista mieluiten koko maailmassa rakastelisin sen rakastamani kanssa!

        Ja myöskään tämä kaipuu hänen iholleen ei sammu, vaikka olisin libidoani rauhoitellut manuaalisesti!

        Aiva ihana teksti varsinki tuo alku mut lopussa tulee taas nimikirjaimet 🤣🤣 hyvähä se on tieten sekin laittaa ni tiesin että sinä. 🤭3😅🙃😊😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiva ihana teksti varsinki tuo alku mut lopussa tulee taas nimikirjaimet 🤣🤣 hyvähä se on tieten sekin laittaa ni tiesin että sinä. 🤭3😅🙃😊😅

        I plus K

        On


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I plus K

        On

        Nuo kirjaimet tulivat sivusta!
        Mulla ja hänellä on eri kirjaimet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo kirjaimet tulivat sivusta!
        Mulla ja hänellä on eri kirjaimet!

        Niion...tarkotin nimikirjaimilla erästä asiaa josta varmasti tuntee et on mun hölmöläinen kyseesdä
        . I❤️hölmöläiseni


    • Anonyymi

      Ajattelen yhdestä miehestä samalla tavalla. Olen myös miettinyt, että se yksi yö saattaisi auttaa unohtamaan hänet. En siis tunne häntä kunnolla joten fantasioin häntä. Todellisuus varmaan niin erilaista ettei jatkoja tulisi. Ollaan muutenkin ihan täysiä vastakohtia toisillemme.

    • Anonyymi

      Myös melkoista kuumaa ajatusta H naisen suuntaan, näin tämän kuuman paketin tiistaina valkoisissa rintsikoissa. Taisit tahallaan kiusoitella? Kiusoittele vaan lisää en pahastu.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe