Raisa Räisänen huhu Tampereen Tuotekadun liikekiinteistö??

Anonyymi

Onko tästä jotain tarkempaa tietoa ja sijaintia

16

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä tästä, mutta Helsingin keskustassa vuonna 1999 alkutalvesta oli hostellissa sellainen juttu, että hostellihuoneeseen tuli keskellä yötä mies (katseesta päätellen huumeissa) ja vartija lähti perään. Kerroin tuolloin ystävälleni tuosta ja hän oli sitä mieltä, että vartija oli juonessa mukana.

      Mitä Raisan juttuun tulee niin entä jos tekijällä oli jotain hampaankolossa (tai seksuaali-intohimorikollinen) Raisan NÄKÖISTÄ nuorta naista vastaan eli lähes samanlainen vaatetus kenkiä myöten kuin Raisalla, vaaleat hiukset värjätty tummemmiksi ja leikattu lyhyemmiksi tismalleen samalla tavoin ja jopa asunut/syntynyt Tampereella, mutta ei kuitenkaan nimenomaan tähän kadonneeseen Raisaan (?)

      • Anonyymi

        Ja entä jos Raisan juttu, Birgitta Silanderin juttu, Nelan juttu, Madeleine McCannin juttu, Bodomin juttu, Epsteinin juttu, Estonian uppoaminen jne. moni muu juttu liittyvät kaikki löyhästi toisiinsa (?)


    • Anonyymi

      Koirat sinne kiinteistöön nuuskuttamaan.
      Poliisilla on toki jälkikoiria

    • Anonyymi

      Huhuja aina riittää. Jos jotain rakennetaan, niin eihän sitä betonilaattaa siihen vaan tasamaalle pläjäytetä, vaan perustukset kaivetaan auki routarajan alapuolelle. Jos siellä ruumis olisi ollut haudattuna, niin olisihan se havaittu.

      • Anonyymi

        Miten voi huomata jos uhri kaivetaan pohjasepelin/hiekan alle. Seuraavana päivänä tai mikä päivä valu tehdään ruumis jää sinne alle. Ja monet ovat käyneet kyseisessä yrityksessä löyhkännyt on ja työntekijät valittaneen ruumiin hajusta yhdessä huoneessa. Asiasta ei ilmoitettu koska syy muka viemäreistä tai eläimistä. Toisekseen salassapitovelvollisuus työntekijällä.

        Tämä asia on varmaan poliisin tiedossa koska moni kysellyt huhun perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi huomata jos uhri kaivetaan pohjasepelin/hiekan alle. Seuraavana päivänä tai mikä päivä valu tehdään ruumis jää sinne alle. Ja monet ovat käyneet kyseisessä yrityksessä löyhkännyt on ja työntekijät valittaneen ruumiin hajusta yhdessä huoneessa. Asiasta ei ilmoitettu koska syy muka viemäreistä tai eläimistä. Toisekseen salassapitovelvollisuus työntekijällä.

        Tämä asia on varmaan poliisin tiedossa koska moni kysellyt huhun perään.

        Ja hän löytyy sieltä koska hänen sielunsa löysi jonkun johdattamaan.

        Mitä tulee huhuihin niin moni ollut totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi huomata jos uhri kaivetaan pohjasepelin/hiekan alle. Seuraavana päivänä tai mikä päivä valu tehdään ruumis jää sinne alle. Ja monet ovat käyneet kyseisessä yrityksessä löyhkännyt on ja työntekijät valittaneen ruumiin hajusta yhdessä huoneessa. Asiasta ei ilmoitettu koska syy muka viemäreistä tai eläimistä. Toisekseen salassapitovelvollisuus työntekijällä.

        Tämä asia on varmaan poliisin tiedossa koska moni kysellyt huhun perään.

        Vai pohjasepelin alle. Siinä tarvittaisiin jonkinlainen kaivinkone. Perustukset yleensä tiivistetään vibralla kovaksi, joten aika fakiiri on jos sinne kaivaa. Ja valuhommiin tullessaan olisivat kyllä huomanneert, jos pohjaa olisi kaivettu. Olin muuten itse töisssä kyseisessä firmassa, enkä koskaan kuullut mitäään juttuja mistään löyhkästä. Vai salassapitovelvollsuus höhöröhöhö. Ei tämmösiä vainoharhoja, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai pohjasepelin alle. Siinä tarvittaisiin jonkinlainen kaivinkone. Perustukset yleensä tiivistetään vibralla kovaksi, joten aika fakiiri on jos sinne kaivaa. Ja valuhommiin tullessaan olisivat kyllä huomanneert, jos pohjaa olisi kaivettu. Olin muuten itse töisssä kyseisessä firmassa, enkä koskaan kuullut mitäään juttuja mistään löyhkästä. Vai salassapitovelvollsuus höhöröhöhö. Ei tämmösiä vainoharhoja, kiitos.

        Moi, milloin olit siellä firmassa töissä sitten ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi huomata jos uhri kaivetaan pohjasepelin/hiekan alle. Seuraavana päivänä tai mikä päivä valu tehdään ruumis jää sinne alle. Ja monet ovat käyneet kyseisessä yrityksessä löyhkännyt on ja työntekijät valittaneen ruumiin hajusta yhdessä huoneessa. Asiasta ei ilmoitettu koska syy muka viemäreistä tai eläimistä. Toisekseen salassapitovelvollisuus työntekijällä.

        Tämä asia on varmaan poliisin tiedossa koska moni kysellyt huhun perään.

        Missä huoneessa on viemäri? Eihän niitä ole kuin vessoissa, keitiöissä, siivouskopeissa ja teollisuustiloissa. Harvemmin haisee muut kuin lattiakaivot, eikä ruumiin haju hiekan ja betonin alta tule.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä huoneessa on viemäri? Eihän niitä ole kuin vessoissa, keitiöissä, siivouskopeissa ja teollisuustiloissa. Harvemmin haisee muut kuin lattiakaivot, eikä ruumiin haju hiekan ja betonin alta tule.

        Myytinmurtajissa muistaakseni haudattiin sian ruho hiekan ja betonin alle. ja haju tuli läpi.


      • Anonyymi
        pervokki kirjoitti:

        Myytinmurtajissa muistaakseni haudattiin sian ruho hiekan ja betonin alle. ja haju tuli läpi.

        Ihmiset ei takuulla haista ja tuskin koiratkaan vuosien jälkeen, mutta jonkin aikaa tietysti haju pysyy.


    • Anonyymi

      No eikö sitä voi kuvata jollain kaikulaitteella.

    • Anonyymi

      Auki vaan maa pohjia myöten ja jos on vesiperä niin sitten tietty korvataan.

    • Anonyymi

      Kaverille joka oli töissä Firmassa Tuotekadulla, missä firmassa ja minä vuosina. Toisaalta aika vaikea kuvitella että ihmiset keksivät löyhkäävää huonetta ja kun ajallisesti kaikki täsmää Raisan Katoamiseen .Haju havainto haalistuu ajan myötä joten sekään ole indikaattori. Ja sanoit että et ole kuullut moisesta huhusta- ei pieni "viemäriongelma" hajua kaikki muista /ehdi sanoa. Mutta kysy työpaikaltasi onko jokin huone haissut niin pahalta ettei sitä voinut käyttää rakentamisen jälkeen.

      • Anonyymi

        Omassa firmassa oli huhu että joku oli tippunut jätepuristimeen- asia oli totta että siivooja oli kadonnut jälkiä jättämättä yrityksessämme.

        Poliisit etsivät yrityksen tiloista (ja jätepuristimiesta) Eikä vieläkään kaikki ole kuulleet huhua. Koska se kerrottiin vain 6 ihmiselle esimiehen toimesta, minä olin yksi niistä enkä osaa sanoa mihin hän hävisi.


    • Anonyymi

      Välttämättä tapaus ei selviämään tule koskaan, siinä on aivan liikaa kaikenmaailman muttia ja josseja.
      Toisekseen kaikki vaihtoehdot on joko pimeitä tai erittäin pimeitä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe