S-Marketin kassa

Anonyymi

Mistä helevistä on löydetty tämä hinkseleitä käyttävä kärttyinen pinkkipää vanha eukko. On kyllä semmonen kassa että oksat pois. Melkein jää ostokset ostamatta jos ei muuta löydy.

25

1310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jäähän ne ostamatta jos ei sulla rahat riitä, turha siitä on mukavia kassahenkilöitä syyttää.

      Suosittelen vaihtamaan myös lääkitystä kun sua noin skitsottaa taas kaikki

    • Anonyymi

      On se hyvä, kun huomataan mikä meininki On.

    • Anonyymi

      Hnkilökunta vaihtuu tiheään niin s-marketissa kuin cittarissakin. Onko korona vai mikä lie hiertää.

      • Anonyymi

        Palvelut laajenee niin lisää henkilökuntaa kun nykyiset ei ehdi. Näissä kahdessa ehdottomasti äkin paras palvelu tarjonta


    • Anonyymi

      S-Market mennyt palvelussa alaspäin ja hinnat nousseet (enemmän kuin tämä nykyinen nousu tai sitten sen varjolla).Kaiken lisäksi tavaravalikoima ei ole enää sitä mitä se oli.

      • Anonyymi

        Ne sinun nuoruudessa 60-luvulla hyllyssä olleet tavarat eivät sinne enää kuulukaan.

        Aivan hyvä kauppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne sinun nuoruudessa 60-luvulla hyllyssä olleet tavarat eivät sinne enää kuulukaan.

        Aivan hyvä kauppa.

        kyllä minä tarkoitin markkinoille tulleita uusiatuotteita.Suosikista niitä parhaiten löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä minä tarkoitin markkinoille tulleita uusiatuotteita.Suosikista niitä parhaiten löytää.

        kuka nyt kävis suoliahdessa ja suosikissa,anna mun kaikki kestää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka nyt kävis suoliahdessa ja suosikissa,anna mun kaikki kestää

        Paras kauppa ja palvelu Ääneseudulla jokainen sentään voi valita missä käy ja mistä saa sen mitä tarvitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras kauppa ja palvelu Ääneseudulla jokainen sentään voi valita missä käy ja mistä saa sen mitä tarvitsee.

        Mene kertomaan heti nesteele hopi hopi


    • Anonyymi

      Jaaha, sama polakin kersa taas spämmäämässä täällä.

      Sanoit että myyjät vaihtuu tiuhaan, pitäiskö niitten sitten olla loppu elämä yhdessä paikassa vaan töissä ?

      Miksei työpaikkaa ei saisi vaihtaa ?

      Olisiko parempi olla suomi24 aktiivisin kitisijä niin kuin sää oot.

      Ps. S-market paras kauppa äkissä

      • Anonyymi

        S-market on ihan hyvä kauppa käydä, olen aivan samaa mieltä. henkilökunnan vaihtuvuus pistää vaan silmään ja sijaisia on jos minkälaisia.


    • Anonyymi

      Niin kassa vastaa kuin....

    • Anonyymi

      Liiterissä on ripeät kassaneidit. Ääs ja Koo hidasta on, välillä todella hidasta. Itteä ei kiinnosta siinä kassalla muu kuhan ei ole naama kuin norsun *erse, ja nopeasti ohi

      • Anonyymi

        Aamulla Liiterin kassaneitejä ei näy. Ovatko aamukahveilla vai missä piilottelvat?


    • Anonyymi

      Voi sinua IDIOOTTI.loan heittoon alennuit.ilman kasvokuvaa.paljonko lie ÄLYKKYYS OSAMÄÄRÄSI.

      • Anonyymi

        Älykkyysosamääräni on isompi kuin sun kenkien kokonumero ja oma älykkyytesi yhteen laskettuna 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykkyysosamääräni on isompi kuin sun kenkien kokonumero ja oma älykkyytesi yhteen laskettuna 🤣🤣

        Höpsistä ei ne ole alle 80.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä ei ne ole alle 80.

        Osui ja upposi kjäh kjäh 😆🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä ei ne ole alle 80.

        Tuntuu olevan, vissiin periytyvää tuo teidän suvun typeryys ja mielenvikaisuus 😁


    • Anonyymi

      On kyllä harvinaisen raivostuttava tapaus.

      • Anonyymi

        Joo niin olet, harmi kun sinusta ei pääse eroon


    • Anonyymi

      Sokoksella palvellaan. Lidhillä piilotellaan.

      • Anonyymi

        Kerran kävin Lidl ssä ja se riitti..ei paljoa asiakkaita niin ei jonoja


    • Anonyymi

      Ihan selkee pirdelirputtaja koko eukko.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1582
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      38
      1020
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      182
      676
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe