Sysmän rantaravintolan heikko suoriutuminen tapahtumasta toiseen.

Anonyymi

Alkaa olemaan ikävä tunnelma seurata Marinan touhua, tapahtumasta ja vuodesta toiseen. Eikä tarvitse olla edes kun kesäinen lauantaipäivä niin jonot pitkät ja henkilökunta sekaisin.
Tällä kertaa porukkaa tuli ilmaiseksi kuuntelemaan Reetua, ottivat yhdet juomat tiskilta reilun 30 min jonotuksen jälkeen. Sama juttu Olli Halosen keikalla.
Yrittäjäkin itse usein paikalla, mutta ei vain tunnu tajuavan missä petrata.
Aivan surkea palvelu siihen nähden mitkä puitteet ja esiintyjät.

39

3963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuntuu johtaja olevan ite aina väärällä puolen tiskiä.

    • Anonyymi

      No se on Tomppa marinast moi!
      Tekee sysmäläisille ihan hyvää vähän jonotella ja selvittää päätä. Ite voin toki hakea omat juomani takahuoneesta. Hyvät oli bileet ;)
      Ciao Ciao!

      • Anonyymi

        Oli muute melkoisesti muualta tullutta sakkia ja kaikki puhuivat palvelun hitaudesta ja vessojen vähyydestä.


    • Anonyymi

      Menkää ite tekeen perässä! Aina vaan haukutaan.

    • Anonyymi

      Kilpailijako se täällä mustamaalaa? kateus se vie kalatkin vedestä.

    • Anonyymi

      En tiedä onko marinaa suunniteltu alun perinkään tuollaisiin tapahtumiin.
      Vessoja pitäisi sitten kiikuttaa jostain muualta lisää.

      • Anonyymi

        Sen siitä saa kun on vapaa pääsy ilman valvontaa. Pystyi ihan huoletta juomaan repusta omia juomia ja kusemaan järveen. Kiitos ilmaisesta keikasta.


    • Anonyymi

      No olihan tuolla Uotissa ihan erilainen meininki. Siellä henkilökunta palveli asiakkaita eikä jonotusajat olleet kohtuuttomat. Ja mikä merkillepantavaa, Uotin omistaja hääri itse tiskin takana, keräsi laseja, viihdytti asiakkaita juttelemalla koko ajan heille. Tätä voi sanoa hyväksi palveluksi. Ota mallia Marina

    • Anonyymi

      Olen kuullut että marinassa ylä aste ikäiset kakarat tarjoilee alkoholia!

      • Anonyymi

        Niin ja myös alaikäisille tarjoiltu alkoholia, olisiko tarpeellista hommata pätevämpi portsari jos alaikäisillä on mahdollisuus läträtä alkoholilla baarissa. Tästä myös tehty valitus ylemmälle taholle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja myös alaikäisille tarjoiltu alkoholia, olisiko tarpeellista hommata pätevämpi portsari jos alaikäisillä on mahdollisuus läträtä alkoholilla baarissa. Tästä myös tehty valitus ylemmälle taholle!

        Siellä mitään portsareita ole. Teinitarjoilijat vähä vaa tilaisuuden tullen myyvät kavereilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä mitään portsareita ole. Teinitarjoilijat vähä vaa tilaisuuden tullen myyvät kavereilleen.

        Pitäisi olla! Ei alaikäiset saa myydä alkoholia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla! Ei alaikäiset saa myydä alkoholia!

        Sysmällä on omat lakipykälät, kaikille myydään jos pystyy itse tiskiltä hakemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla! Ei alaikäiset saa myydä alkoholia!

        Otappa asioista selvää. Kyllä alle 18 vuotias saa anniskella. Tiettyjä ehtoja siinä tietenkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sysmällä on omat lakipykälät, kaikille myydään jos pystyy itse tiskiltä hakemaan.

        Joo ja selvempi ajaa kotiin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla! Ei alaikäiset saa myydä alkoholia!

        Ai ne portsarit valvookin sitä, ettei tarvoilijat myy alaikäisille viinaa🤔
        Oon ollu siinä luulossa, että portsit valvoo yleistä järjestystä, asiakkaiden ikää ja muuta vastaavaa, mut oonkin ollu väärässä.
        No, jokapäivä oppii näköjään jotain uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ne portsarit valvookin sitä, ettei tarvoilijat myy alaikäisille viinaa🤔
        Oon ollu siinä luulossa, että portsit valvoo yleistä järjestystä, asiakkaiden ikää ja muuta vastaavaa, mut oonkin ollu väärässä.
        No, jokapäivä oppii näköjään jotain uutta.

        Tossa on kaks eri lausetta, jotka ei välttämättä liity toisiinsa mitenkään, tulitko ajatelleeksi. Idiootti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa on kaks eri lausetta, jotka ei välttämättä liity toisiinsa mitenkään, tulitko ajatelleeksi. Idiootti!

        En tietenkään😂


      • Anonyymi

        Kyllä, tänä kesänäkin nähnyt useasti alaikäisen naishenkilön olevan tiskin takana vielä klo 00 jälkeenkin alkoholia myymässä


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, tänä kesänäkin nähnyt useasti alaikäisen naishenkilön olevan tiskin takana vielä klo 00 jälkeenkin alkoholia myymässä

        Eipähän pidä paikkaansa.


    • Anonyymi

      Kun lukee tätä ketjua kaikkine vivahteineen, niin enpä kyllä ihmettele miksi Sysmän kaltaiset kunnat kärsivät väestökatoa. Kyräilyä, kyräilyä, kyräilyä. Kateutta, kateutta, kateutta.

      Ongelma ei ole niinkään se, että ketjun aiheena oleva yritys olisi epäonnistunut palvelemaan asiakkaita, vaan se että sen pelätään kaikesta huolimatta menestyvän.

    • Anonyymi

      Sugardaddyn rantaklubi

      • Anonyymi

        Harvinaisen viisas kommentti. Ootko kateellinen?


    • Anonyymi

      Oisko sillä vetäjällä motivatsuuni kateissa 🤔

    • Anonyymi

      En ymmärrä kuinka kukaan jaksaa yrittää täällä Sysmässä, some täynnänsä nimettömiä kaikesta valittajia ja paskan puhujia joilla oma elämä on täysi nolla.

      • Anonyymi

        Juurikin näin.


      • Anonyymi

        Sysmässä on kesäisin monta ravintolaa ja kahvilaa , jos yksi ei miellytä on valikoimaa , että voi vaihtaa !


      • Anonyymi

        No tää on lähinnä herätys yrittäjälle. Et ole tainnut käydä paikanpäällä silloin kun on artistia paikalla.


      • Anonyymi

        Onko tässä ketjusta paskan puhumista? Vaikuttaa ihan faktaan perustuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tää on lähinnä herätys yrittäjälle. Et ole tainnut käydä paikanpäällä silloin kun on artistia paikalla.

        Onko olemassa joku laki joka kieltää yrittäjän vapaat? onko yrittäjän oltava aina töissä? eikö yrittäjä saa tehdä samanlaista työviikkoa kuin tavan duunari?

        Taitaa nyt joku haluta syödä nykyisen yrittäjän pois pelistä :( edellinen saatiin kypsymään ja lähtemään Asikkalaan. Mulla on pikkunen kutina siitä kuka paikkaa havittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko olemassa joku laki joka kieltää yrittäjän vapaat? onko yrittäjän oltava aina töissä? eikö yrittäjä saa tehdä samanlaista työviikkoa kuin tavan duunari?

        Taitaa nyt joku haluta syödä nykyisen yrittäjän pois pelistä :( edellinen saatiin kypsymään ja lähtemään Asikkalaan. Mulla on pikkunen kutina siitä kuka paikkaa havittelee.

        En kyl tarkoittanut sitä, että yrittäjä viettää ruuhkailtoina aikaa tiskin väärällä puolella.
        Lueppa aloitus uudelleen. Kyse oli siitä kuinka ei nähdä vaivaa kehittääkseen toimintaa siihen suuntaan, että paikalla viihtyisi muutkin kuin nuo 15 Sysmän omaa poikaa joille haetaan juomat jonon ohi.


    • Anonyymi

      Jaa se olis Marinan kesä pulkassa. Katsotaan mitä ensi kesänä kyseisessä paikassa tapahtuu. Tänä kesänä ilman muuta pettymykseksi jäivät Olli Halosen, Frederikin ja viimeisimpänä Harkimon keikat. Mukava että Sysmään saadaan tälläisiä tapahtumia, mutta rehellisesti sanottuna olivathan ne asiakaspalvelua tarkastellessa aivan ala-arvoista suorittamista. Onneksi oli taskussa muutama oluttörppö. Hanasta muovituoppiin 8e juoma reilu 30min odottamisen jälkeen ei kiitos enää.

      Muutama kerran arkipäivänä tuli käytyä syömässä ja oluella, niistä jäi mukava fiilis. Ruoka hyvää ja puitteet kunnossa silloin.

      • Anonyymi

        Katsotaann saadaanko sinne yrittäjää lainkaan, Sysmässä ei riitä mikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaann saadaanko sinne yrittäjää lainkaan, Sysmässä ei riitä mikään.

        Naapuri laajentaa..


      • Anonyymi

        Teille jotka kritisoitte aiheesta tai aiheetta: sen sijaan, että tuotte ajatuksenne julki tällä marginaalipalstalla, järjestäkää itse tapahtuma palveluineen ja esiintyjineen, jossa kaikki pelaa ja toimii kuin junan vessa.

        Sellaisen järjestäminen ei ole mitään rakettitiedettä ja ehkäpä hyvin toimivan tapahtuman innoittamana muutkin toimijat alkavat järjestää sellaisia.

        Terve kilpailuhan on kuluttajan kannalta parasta, kun taas kateellinen luoskutus täällä ei ole kenenkään etu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teille jotka kritisoitte aiheesta tai aiheetta: sen sijaan, että tuotte ajatuksenne julki tällä marginaalipalstalla, järjestäkää itse tapahtuma palveluineen ja esiintyjineen, jossa kaikki pelaa ja toimii kuin junan vessa.

        Sellaisen järjestäminen ei ole mitään rakettitiedettä ja ehkäpä hyvin toimivan tapahtuman innoittamana muutkin toimijat alkavat järjestää sellaisia.

        Terve kilpailuhan on kuluttajan kannalta parasta, kun taas kateellinen luoskutus täällä ei ole kenenkään etu.

        En käytä kyseisten ravitsemusliikkeiden palveluita ! Sillä on aivan sama oli jonot kuinka pitkät tahansa . Haen alkosta juomani ja nautin ne kotona hyvässä seurassa ilman jonoja ! Sillä terassilta levii melusaastetta josta kaikki eivät pidä ! Eikä ole mitään järkeä aamuun asti örveltää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapuri laajentaa..

        ... mihin johtavatkaan näiden "lukuisien" moittijoiden jäljet ?

        Todella toivon tarjouskilpailun tullessa joukossa olevan uutta verta, sillä kunnalle munien yhteen koriin laitto ei ole lainkaan hyvä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teille jotka kritisoitte aiheesta tai aiheetta: sen sijaan, että tuotte ajatuksenne julki tällä marginaalipalstalla, järjestäkää itse tapahtuma palveluineen ja esiintyjineen, jossa kaikki pelaa ja toimii kuin junan vessa.

        Sellaisen järjestäminen ei ole mitään rakettitiedettä ja ehkäpä hyvin toimivan tapahtuman innoittamana muutkin toimijat alkavat järjestää sellaisia.

        Terve kilpailuhan on kuluttajan kannalta parasta, kun taas kateellinen luoskutus täällä ei ole kenenkään etu.

        Klassinen "tee ite paremmin", puolustelija.
        Oletko sä ollut edes paikalla, jos käännät tämän kateellisten louskutukseksi?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe