Palstan hitit heinäkuu 2022

Imatran anonyymi on taas avannu kiinnostavii keskusteluketjuja

2.7 Onko tämä suomenennätys?
4.7 Minulla on tietynlainen elämäntehtävä, tiedän sen
11.7 Minulla on tietynlainen elämäntehtävä, tiedän sen
12.7 Mikä neuvoksi?
16.7 Mikä on ideana
20.7 Mursu on kuollut nyt
25.7 Kopiotrolli pesiytynyt imatralaisille FB sivustoille
26.7 Tuleeko Heinäkuun hitit?
29.7 Kosken kuohuessa kuulemme Ukrainan kansallislaulun
30.7 Isopomo Bottaksen päällikkö!

Tähän ketjuun pääsee Imatran Somekerma purkamaan pahaa oloaan ja keskustelemaan heitä askarruttavista asioista.

131

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      askarruttaa onko ne luomut vai silikonit?

    • Anonyymi

      Askarruttaa kumpi oli ensin, muna vai Pena?

    • Anonyymi

      Toivotan onnee ketjun alottajan hyville yrityksille!
      T.Pikkupena

    • Anonyymi

      Hyvä imatran somekerma.

      • Anonyymi

        Kiitos kehuista! Pena alkaa olla nujerrettu!
        T.IsoPomo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kehuista! Pena alkaa olla nujerrettu!
        T.IsoPomo

        Miten nujersit Penan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kehuista! Pena alkaa olla nujerrettu!
        T.IsoPomo

        🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣

        🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nujersit Penan?

        Pena saatu aika hiljaiseksi täällä. Eikä porukastakaan kuulu enää mitään.
        T IsoPomo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pena saatu aika hiljaiseksi täällä. Eikä porukastakaan kuulu enää mitään.
        T IsoPomo

        Mie en oo ehtiny tänne kirjottaa ku on ollu omal sivul kiireit. Pari vanhaa keskusteluu just julkasin.


    • Anonyymi

      Oon kiusant Imatralaisii kopioinneil vuodesta 2016 lähtien, maalituksen kohteeks on joutunt kaikki ikään ja sukupuoleen katsomatta, yli 5000 kopioo on tult tehtyä,miut pistettiin ulos imatralaisist fb ryhmist kun oon niin kova riitelee, mut oon kirjautunt feikki rohviileil, jos et usko käy katto miu sivuloil siel on siul pien vinkki

    • Anonyymi

      IsoPomo 10.10.18 6:32
      Sinä teet minusta ja monista muista kuvakaappauksia, aamuin illoin, päivin öin, siis läpi vuorokauden
      Sinä olet tehnyt näitä kuvakaappauksia ( minusta ja monista muista) vuosia ja satoja kappaleita taitaa olla jo tuhansia kappaleita kuvakaappauksia
      Olet tehnyt niitä minun ja monen muun julkaisuista, ja julkaiset niitä omalla sivullasi, jota pyrit mainostamaan, että siellä kävisi mahdollisimman paljon seuraajia
      Teet näitä kuvakaappuksia pääasiassa Imatralaisista suljetuista ryhmistä, koska sinun uhrisi tekevät julkaisuita näissä, minun kohdalla olet laajentanut nämä kaappukset myös julkisiin ryhmiin joissa olen asiantuntija kommentoijana
      Teet tätä nimihaulla koska kaappauksissasi on näkyvissä uhrisi nimi vaaleansinisenä pohjalla, joten se on selvä osoitus vainoamisesta, haet uhrejasi nimihaun kautta
      Suljetuista Imatralaisista ryhmistä et pääse omalla profiilillasi tekemään yhtään kuvakaappausta, koska et ole niissä jäsenenä etkä nähtävästi tule koskaan jäseneksi niihin pääsemään
      Joten sinä teet Imatralaisissa ryhmissä nämä kaappaukset jollain muulla profiililla
      Etkö sinä itse todella tujua se mittakaava millä teet kuvakaappauksia useista ihmisistä, se täyttää vainoamisen tunnusmerkit
      Kukaan ei julkaisen sinusta kuvakaappauksia, vain sinä olet se vainoaja ja kuvakaappauksien julkaisija siinä suuressa mittakaavassa miten sitä teet
      Minulle ei tulisi mieleenkään, että omalla sivulla julkasisin kuvakaappauksia sinusta
      Jollain uhreistasi palaa pinna lopulta ja marssii syyttäjän luokse kertomaan tämän kaiken, sitten katsotaan ketkä ovat uhreja ja kuka on vainooja.
      Lopeta, olet sitten mikä lie, kun sinulla on vielä mahdollisuus siihen.

      • Anonyymi

        Pena haukkuu muita feikeiks mut onkii ite. Siinä se taas nähtii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pena haukkuu muita feikeiks mut onkii ite. Siinä se taas nähtii

        Ja penahan se tässä kiusaaja on,tuo käy hyvin tekstistä ilmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pena haukkuu muita feikeiks mut onkii ite. Siinä se taas nähtii

        Totta


    • Anonyymi

      Varislaulun sanoja et ainakaan enää julkaise täällä! Et sinä eikä porukkasikaan!
      T.IsoPomo

      • Anonyymi

        Etkä penderin listaa julkaise täällä,minä kiellän sen sinulta pena ja sinä tottelet minua kun et muuta voi

        T.IsoPomo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkä penderin listaa julkaise täällä,minä kiellän sen sinulta pena ja sinä tottelet minua kun et muuta voi

        T.IsoPomo

        Eihä tääl saa mainita kenenkää muun nimee ku miun. Sen kieltää palstan säännöt. Mut laitetaas se taas omalle näkyvii ettei pääse unohtumaa.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Eihä tääl saa mainita kenenkää muun nimee ku miun. Sen kieltää palstan säännöt. Mut laitetaas se taas omalle näkyvii ettei pääse unohtumaa.

        Siun nimen saa julkasta siks ko sie oot feikki


    • Anonyymi

      Askarruttaa miksi Pena tekee toistuvasti itsestään hölmön?

      • Mikshän Imatran Somekerma tekee itestää hölmön? Kuvitteeko et ihmiset ei oo selvillä tän porukan henkilöllisyyksistä


      • Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Mikshän Imatran Somekerma tekee itestää hölmön? Kuvitteeko et ihmiset ei oo selvillä tän porukan henkilöllisyyksistä

        Vuoden 2021 alust lähtei on suoltaneet tätä samaa paskaa tänne palstalle. Sama porukka alotti saman touhun täällä jo 2016, mut välil osasvat olla pitkää hiljaa.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Vuoden 2021 alust lähtei on suoltaneet tätä samaa paskaa tänne palstalle. Sama porukka alotti saman touhun täällä jo 2016, mut välil osasvat olla pitkää hiljaa.

        Hmm.... Hmmmm......


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Vuoden 2021 alust lähtei on suoltaneet tätä samaa paskaa tänne palstalle. Sama porukka alotti saman touhun täällä jo 2016, mut välil osasvat olla pitkää hiljaa.

        Oot sie varma et somekerma sinuu täällä härnää?Mitäs jos sie et vaa kiihkoissas huomaa et sinuu vedätetää koko aika?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot sie varma et somekerma sinuu täällä härnää?Mitäs jos sie et vaa kiihkoissas huomaa et sinuu vedätetää koko aika?

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        🤣🤣🤣

        Ihan mite vaan sitte.Ehkä joskus valkenee suillekii.Jatkakaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mite vaan sitte.Ehkä joskus valkenee suillekii.Jatkakaa

        Ketä kuuluu somekermaan? Penderin listan porukkako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kuuluu somekermaan? Penderin listan porukkako?

        Penanporukka kuuluu somekermaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Penanporukka kuuluu somekermaan.

        En usko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko

        Usko pois


      • Just nii 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Ketäs penan porukkaan kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketäs penan porukkaan kuuluu?

        Entisten tainion ryhmien ypt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entisten tainion ryhmien ypt.

        Minkä takia niillä meni nuppi noin sekasin?


      • Tainio.kuolee
        06.09.2016 14:00

        vanhat muistot haihtuu
        ja kuolee pois
        niikuin ne muistelijatkin

        liity ieluummin Salkkareitten katsojiin niin voit sitten
        Dementiakodissa katsella videoilta sen jaksoja
        lapsuusmuistojen sijasta

        Salkkarit pysyy,
        Tainio kuolee.
        niin se vaan on

        aidot Tainio-muistot on ihan sontaa Salkkareitten rinnalla


      • Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Tainio.kuolee
        06.09.2016 14:00

        vanhat muistot haihtuu
        ja kuolee pois
        niikuin ne muistelijatkin

        liity ieluummin Salkkareitten katsojiin niin voit sitten
        Dementiakodissa katsella videoilta sen jaksoja
        lapsuusmuistojen sijasta

        Salkkarit pysyy,
        Tainio kuolee.
        niin se vaan on

        aidot Tainio-muistot on ihan sontaa Salkkareitten rinnalla

        hahhaa-ninja
        06.09.2016 21:24

        JaShowJatkuu kirjoitti:
        Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

        vaa oha siel nyt Ninja-Nina ja Ylentäjä-Emppukii
        koht on taas kaik jäsenet yypeitä,
        JIIHAA


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        hahhaa-ninja
        06.09.2016 21:24

        JaShowJatkuu kirjoitti:
        Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

        vaa oha siel nyt Ninja-Nina ja Ylentäjä-Emppukii
        koht on taas kaik jäsenet yypeitä,
        JIIHAA

        Mikä sinnuu valvottaa öisin, miksi et nuku?
        Onks siul hermolois vikkaa?

        T:IsoPomo


      • Just sain kaikki kuvakaappaukset julkastuu. Niit olikii aika vähä.
        Seuraavaks alan nostaa näkyvii niit siu vanhoi kirjoksii. Niit onkii sit paljo.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Just sain kaikki kuvakaappaukset julkastuu. Niit olikii aika vähä.
        Seuraavaks alan nostaa näkyvii niit siu vanhoi kirjoksii. Niit onkii sit paljo.

        Onneksi et uskalla julkaista niitä täällä!

        T.IsoPomo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi et uskalla julkaista niitä täällä!

        T.IsoPomo

        Vai en uskalla. Tuo Isopomo 10.10.18 on miun sivult suoraa kopioitu, siihe on vaa PHn tilalle muutettu Isopomo.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Vai en uskalla. Tuo Isopomo 10.10.18 on miun sivult suoraa kopioitu, siihe on vaa PHn tilalle muutettu Isopomo.

        Oot kyllä oikeesti sekasin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot kyllä oikeesti sekasin

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        🤣🤣🤣

        Kuka on YP?


      • Anonyymi

        Itse keksitty keskustelu!
        T.IsoPomo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse keksitty keskustelu!
        T.IsoPomo

        Kopioitu PHn uuvesta Tainion ryhmästä. Se on kokonaa luettavis miun sivulla


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Kopioitu PHn uuvesta Tainion ryhmästä. Se on kokonaa luettavis miun sivulla

        Mikä järki kopioinnissa kun kerran voi lukea itse ryhmästä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä järki kopioinnissa kun kerran voi lukea itse ryhmästä?

        No voi voi, ryhmän yp on poistanu ne jo aikoi sitte. Sikshä mie aloin kopioija sen kirjotuksii ku se oli nii kova poistelee niitä. Miu sivullekkii kirjotteli ja koht poisti kirjotuksesa.
        Kaikki on talles myös kuvakaappauksina
        Mut nyt voit jatkaa iha yksinäs, mie lähen miniän ravintolaa aamukahville. BYE BYE!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä järki kopioinnissa kun kerran voi lukea itse ryhmästä?

        Miu sivuloil on luvettavis tän päivän iltalehe nettiversio iha näi pienen vinkkin
        T.Pikkupena


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Kopioitu PHn uuvesta Tainion ryhmästä. Se on kokonaa luettavis miun sivulla

        Valetta!


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        No voi voi, ryhmän yp on poistanu ne jo aikoi sitte. Sikshä mie aloin kopioija sen kirjotuksii ku se oli nii kova poistelee niitä. Miu sivullekkii kirjotteli ja koht poisti kirjotuksesa.
        Kaikki on talles myös kuvakaappauksina
        Mut nyt voit jatkaa iha yksinäs, mie lähen miniän ravintolaa aamukahville. BYE BYE!!

        Ja miksi luulet että ne kiinnostavat ketään paitsi sinua ja porukkaasi? Nyt mie lähen vävyn ravintollaa aamupalalle. HEI HEI!!


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Just sain kaikki kuvakaappaukset julkastuu. Niit olikii aika vähä.
        Seuraavaks alan nostaa näkyvii niit siu vanhoi kirjoksii. Niit onkii sit paljo.

        Ooha varovaine ko nostelet ettei selkä mee.Ikkää alkaa kummikii olla jo aika paljo


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        No voi voi, ryhmän yp on poistanu ne jo aikoi sitte. Sikshä mie aloin kopioija sen kirjotuksii ku se oli nii kova poistelee niitä. Miu sivullekkii kirjotteli ja koht poisti kirjotuksesa.
        Kaikki on talles myös kuvakaappauksina
        Mut nyt voit jatkaa iha yksinäs, mie lähen miniän ravintolaa aamukahville. BYE BYE!!

        Ihana Pena 💗Ja vielä kielimiehiäkin 💗Varmaan monellakin tapaa 😍


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Mikshän Imatran Somekerma tekee itestää hölmön? Kuvitteeko et ihmiset ei oo selvillä tän porukan henkilöllisyyksistä

        Äh piti sanoa -


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Kopioitu PHn uuvesta Tainion ryhmästä. Se on kokonaa luettavis miun sivulla

        Laita linkki tai muuten on pelkkää valhetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on YP?

        YliJumala Pena



      • Anonyymi

        Penan pitää synnyttää Valtsun edesssä torttu sillon hän saa vasta haluamaana huomiota...Täällä sitä ei saa !


    • Anonyymi

      Helppo päätellä. Kattoo penan sivun kansioita.

    • Anonyymi

      Penan sivulla on vanha keskustelu missä mukana somekerman johtohahmot hv ja jv.

      • Anonyymi

        Osapäivämaalainen ja niskan hirmu 😆


    • Anonyymi

      Isopomo on mahtikerma 😇

    • Anonyymi

      Muutamat tyypit on olleet aika hiljaa facessa viime aikoina. Mistähän se kertoo 🤔

      • Anonyymi

        Hmm... Niin... Mutta ei täällä....


    • Anonyymi

      Onko Isopomo ph?

    • Anonyymi

      Listaa et uskaltanut julkaista täällä koska en antanut siihen lupaani

      T:IsoPomo

      • Anonyymi

        Ei se täällä uskalla mitään julkaista, kunhan uhoaa ja trollaa vaan. Varmaan yhden käden sormin laskettavissa ne ketkä käyvät Penan sivuja katsomassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se täällä uskalla mitään julkaista, kunhan uhoaa ja trollaa vaan. Varmaan yhden käden sormin laskettavissa ne ketkä käyvät Penan sivuja katsomassa.

        Tääl on aika vaikee julkasta facebookin kuvakaappauksii.
        Ja eihä näist Imatran somekermast taija kukkaa päästä miu sivulle. Estot on päällä. Niil on kyl paljo feikkiprofiileit, niil ne kyl pääsee kattomaa miu sivuu.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Tääl on aika vaikee julkasta facebookin kuvakaappauksii.
        Ja eihä näist Imatran somekermast taija kukkaa päästä miu sivulle. Estot on päällä. Niil on kyl paljo feikkiprofiileit, niil ne kyl pääsee kattomaa miu sivuu.

        Ai nii ko sie ossaa kirjottaa.Kopijoia vaa


      • Anonyymi

        Enpä noita linkkejä kannata klikkaille.


      • Anonyymi

        Ei oo feispuukkii ,mitä siellä oli?


    • Somekerman eli Imatran Anonyymit saa helposti huijattuu keskusteluun mukaan. Penan ei tarvii avata kun yks keskustelu niin heti alkaa kova kuhina.

      • Anonyymi

        Aivan. Ja samalla koloistaan on kaivautuneet porukka ja kotkan kimuli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Ja samalla koloistaan on kaivautuneet porukka ja kotkan kimuli.

        pesservisseri
        27.05.2018 07:06

        Miettilän_miehii kirjoitti:
        Miks hyö ei Vuorisalon kanssa perusta ommaa ryhmää "Imatran Tietäjät" ja kirjottele sinne niit yhteisii juttujaa. Jos ei niihi keskusteluihi saa muut osallistuu. Mut niihä hyö teki tälkii palstal. Kilpaa haukku Tainion ryhmän ylläpitäjii. Oliha siel mukan pari muutakii ainakii yks Varis.


        Varishan se raakkuu siellä face-ryhmissäkin ja puuttuu aina sellasiin asioihin mitkä ei hänelle kuulu mitenkään. Ja oli hämmentämässä Tainion ryhmien soppaa alusta lähtien ja kirjotteli tännekin niitä törkeyksiä ihmisistä.


    • Nyt tulee uusi lista. Onkohan parempi kuin Penderin?
      Feikkiprofiilit joihi oon törmänny
      Kuuma karju
      Sini Makkonen/ Migu Johtaja / Sanna Korhonen
      Saku Johannes Rintee / Saku Rintee ( löytyy facesta Rintee Saku Johannes)
      Eve Mikkonen**
      Anu Saukko
      Roope Jem
      Tapio Jäämi
      Merja Meikäläinen/ Merja Kaarina
      Antti J. Niittymäki
      Heikki Vihanti**
      Risto Laitinen**
      Lasse Laamaniemi**
      Rauno Huhtanen
      Aarno Kiljunen
      Milla Seppänen
      Ensio Suulasvuo
      Veikko Hakuilinen
      Anonyymos Contriputer

      • Anonyymi

        Mitä tekee jollain feikkilistalla?Ja sitä paitsi pena.luukkonen puuttuu tuosta listasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tekee jollain feikkilistalla?Ja sitä paitsi pena.luukkonen puuttuu tuosta listasta

        Ei miu nimi voi olla siin ku tuo osta niist feikeist mitkä mihi mie oon huomannu. Toiset on niist on kkirjotellu miun sivulle ja toiset on lähetelly viestei.
        Ja kaiken lisäks nuo on facebook profiilei. pena.luukkonen on tän sivun nimimerkki, mie oon Facebookissa nimella Pena Luukkonen


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei miu nimi voi olla siin ku tuo osta niist feikeist mitkä mihi mie oon huomannu. Toiset on niist on kkirjotellu miun sivulle ja toiset on lähetelly viestei.
        Ja kaiken lisäks nuo on facebook profiilei. pena.luukkonen on tän sivun nimimerkki, mie oon Facebookissa nimella Pena Luukkonen

        "Ei miu nimi voi olla siin ku tuo osta niist feikeist mitkä mihi mie oon huomannu."
        Siis täh?Pitäskö siun vähä rauhottuu ko oot taas nii kiihyksissä ettei kirjottamisestakaa tuu mittää.Ilmankos sie otat niit kopiot ko et ossaa kirjottaa.


      • Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei miu nimi voi olla siin ku tuo osta niist feikeist mitkä mihi mie oon huomannu. Toiset on niist on kkirjotellu miun sivulle ja toiset on lähetelly viestei.
        Ja kaiken lisäks nuo on facebook profiilei. pena.luukkonen on tän sivun nimimerkki, mie oon Facebookissa nimella Pena Luukkonen

        Korj. "ku tuo lista on lista niist feikeist mitkä mie oon huomannu. Toiset on niist kirjotellu miun sivulle...."


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Korj. "ku tuo lista on lista niist feikeist mitkä mie oon huomannu. Toiset on niist kirjotellu miun sivulle...."

        Hyvä pena.Mut vejä ain välillä pari kertaa syvää henkee ja rauhotu.Tuos iässä ei oo hyväks olla koko aja noi kiihtynees tilas.Sit ko viel valvot kaiket yöt riidelles ja näitä asioita märehties.


      • Anonyymi

        Millä tavalla törmännyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tekee jollain feikkilistalla?Ja sitä paitsi pena.luukkonen puuttuu tuosta listasta

        Pena oli saku rintee nimellä feikkinä se on faktaa


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei miu nimi voi olla siin ku tuo osta niist feikeist mitkä mihi mie oon huomannu. Toiset on niist on kkirjotellu miun sivulle ja toiset on lähetelly viestei.
        Ja kaiken lisäks nuo on facebook profiilei. pena.luukkonen on tän sivun nimimerkki, mie oon Facebookissa nimella Pena Luukkonen

        Pena alias saku rintee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä pena.Mut vejä ain välillä pari kertaa syvää henkee ja rauhotu.Tuos iässä ei oo hyväks olla koko aja noi kiihtynees tilas.Sit ko viel valvot kaiket yöt riidelles ja näitä asioita märehties.

        Pena saattaa saada sydärin


      • Anonyymi

        Missä on penderin lista? Oliko se vaan huijausta? Koko listaa ei ole olemassakaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pena oli saku rintee nimellä feikkinä se on faktaa

        Nii olinkii vähä aikaa ku lähetin sille Elämää Tainionkoskella ryhmän Sakulle viestin. Mahto hämmästyy ku sai iteltä postii....hahhah


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Nii olinkii vähä aikaa ku lähetin sille Elämää Tainionkoskella ryhmän Sakulle viestin. Mahto hämmästyy ku sai iteltä postii....hahhah

        Mihihä sie sen viestin oot laittanu? Ei näy missää
        Hämmästyt sie ko juttelet välillä ittes kanssa?


      • Anonyymi

        unohdit oman nimesi HHEHEHEHEEHEHEHEHE


    • Anonyymi

      On tämä kyllä outo sivusto kun sallii julkaista linkkejä epämääräisille sivustoille.

    • Anonyymi

      Minä olin oikeassa pena ei uskaltanut listaa tänne julkaista koska määräsin niin

      T:IsoPomo

      • On jo julkastu monta kertaa. Siul taitaa olla esto päällä jos et saa noit kuvalinkkei auki. Mut onneks muut saa. Miun sivulkii se on nyt ylimmäisenä.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        On jo julkastu monta kertaa. Siul taitaa olla esto päällä jos et saa noit kuvalinkkei auki. Mut onneks muut saa. Miun sivulkii se on nyt ylimmäisenä.

        Täällä et julkaise koska määrään niin, omilla sivuilla tee mitä haluat, sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin totella minua!
        Sinä et uskalla uhmata käskyäni

        T:IsoPomo


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        On jo julkastu monta kertaa. Siul taitaa olla esto päällä jos et saa noit kuvalinkkei auki. Mut onneks muut saa. Miun sivulkii se on nyt ylimmäisenä.

        Ketkä muut? Ninni?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä et julkaise koska määrään niin, omilla sivuilla tee mitä haluat, sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin totella minua!
        Sinä et uskalla uhmata käskyäni

        T:IsoPomo

        Tääl alkaa olemaa samanlaiset viestittelyt ku aikoinaa UkkoYlijumalan eli Imatran Somekerman IsoPomon kanssa mesessä. Se on ain yrittäny määräillä ja halus ain sanoo viimesen sanan. https://www.facebook.com/photo/?fbid=406703131526323&set=a.107042958159010


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi että penaa taas koijataan

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        🤣🤣🤣

        Voi Pena minkä virheen olet nyt mennyt tekemään. En tiedä onko ihan tarkoituksella sinut saatu lankaan mutta nyt on paikka että Facebook-tilisi saadaan suljettua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi Pena minkä virheen olet nyt mennyt tekemään. En tiedä onko ihan tarkoituksella sinut saatu lankaan mutta nyt on paikka että Facebook-tilisi saadaan suljettua.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        🤣🤣🤣

        Oot sie pena mitant siu verenpainettas?
        Onks siul mittari kotona,kannattaa mitata välil ettei tuu yllätyksii


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        🤣🤣🤣

        Itse en jaksa käydä tuota tekemään mutta jos jollain kiinnostusta riittää niin kopiot Penan tyyliin noista hänen KAIKISTA linkki viesteistään. HUOM linkki pitää näkyä KOKONAISUUDESSAAN. Suosittelen myös sähköpostiin laittamaan tuosta mahdollisesta feikki profiili epäilystä jolla käy ottamassa kopioita ryhmistä.

        Viestiä siis tänne:

        [email protected] – You can use this email to report anything on Facebook that goes against the Facebook Community Standards.



        Ps. Ei muuten Pena tarvitse Facebook-tiliä että linkkejäsi voi käydä katsomassa jos vain homman osaa. Sanotaanko sinun ikäpolvellesi ymmärrettävämmin että osaa ATK:oon

        PPs. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse en jaksa käydä tuota tekemään mutta jos jollain kiinnostusta riittää niin kopiot Penan tyyliin noista hänen KAIKISTA linkki viesteistään. HUOM linkki pitää näkyä KOKONAISUUDESSAAN. Suosittelen myös sähköpostiin laittamaan tuosta mahdollisesta feikki profiili epäilystä jolla käy ottamassa kopioita ryhmistä.

        Viestiä siis tänne:

        [email protected] – You can use this email to report anything on Facebook that goes against the Facebook Community Standards.



        Ps. Ei muuten Pena tarvitse Facebook-tiliä että linkkejäsi voi käydä katsomassa jos vain homman osaa. Sanotaanko sinun ikäpolvellesi ymmärrettävämmin että osaa ATK:oon

        PPs. 🤣🤣🤣

        🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣

        Jännitääkö pena,nyt saattaa olla kopiointi ura katkolla, mitä teet jos FB tilisi suljetaan?? Tuhannet kuvakaappaukset häviävät bittiavaruuteen, kerro mitä teet sitten ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jännitääkö pena,nyt saattaa olla kopiointi ura katkolla, mitä teet jos FB tilisi suljetaan?? Tuhannet kuvakaappaukset häviävät bittiavaruuteen, kerro mitä teet sitten ?

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        🤣🤣🤣

        Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa #####
        T.Pikkupena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa #####
        T.Pikkupena

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        🤣🤣🤣

        Mites sie pena menit noi hiljaseks?Hymijöitä vaa ennää laittelet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites sie pena menit noi hiljaseks?Hymijöitä vaa ennää laittelet

        Minuu vaa naurattaa 🤣🤣🤣 ei oo muuta asiaa.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Minuu vaa naurattaa 🤣🤣🤣 ei oo muuta asiaa.

        Kaikkiha sen jo tietää et sinnuu aina vaa naurattaa.Siehä tunnetusti aika ilone vesseli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Pena minkä virheen olet nyt mennyt tekemään. En tiedä onko ihan tarkoituksella sinut saatu lankaan mutta nyt on paikka että Facebook-tilisi saadaan suljettua.

        Miten käy somekerman, jos penan facebook tili suljetaan? Hiljeneekö palsta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten käy somekerman, jos penan facebook tili suljetaan? Hiljeneekö palsta?

        Nii...ketä ne sit stalkkaa? Niitte elämä voi olla sit aika tylsää, onneks miu elämää ei hetkauta yks facetilin sulkemine. Kaikkee oon varautunu.
        Onha näit yrittäjii ollu täs vuosie mittaa, katotaa mite täs nyt käy....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten käy somekerman, jos penan facebook tili suljetaan? Hiljeneekö palsta?

        Ei hiljene. Pena porukoineen hakee edelleen huomiota täältä. Säälittäviä tapauksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hiljene. Pena porukoineen hakee edelleen huomiota täältä. Säälittäviä tapauksia.

        Eiköhä tääl kaikki voi kirjottaa? Vai onks täst palstast tullu Imatran Somekerman oma palsta?


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Nii...ketä ne sit stalkkaa? Niitte elämä voi olla sit aika tylsää, onneks miu elämää ei hetkauta yks facetilin sulkemine. Kaikkee oon varautunu.
        Onha näit yrittäjii ollu täs vuosie mittaa, katotaa mite täs nyt käy....

        En yhtään ihmettele että on ollut mutta kun onkin paljon siitä kiinni miten sen tekee. Matskua tältäkin palstalta löytyy tosi paljon jos vaan osaa käyttää sen hyödyksi.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Stacey Dooley: Stalkkerin vainoamat -dokumenttisarja ehti olla Yle Areenassa katsottavana neljän kuukauden ajan, mutta nyt sisältö on yllättäen poistettu.

    • Anonyymi

      Pena hiljeni! HAH HAA
      T. IsoPomo

      • Minuu vaa naurattaa 🤣🤣🤣 ei oo muuta asiaa.
        Vai jäiks siulle viel jottai kysyttävää? Miu mielest eile jo kaikki tuli kirjottuu.


      • Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Minuu vaa naurattaa 🤣🤣🤣 ei oo muuta asiaa.
        Vai jäiks siulle viel jottai kysyttävää? Miu mielest eile jo kaikki tuli kirjottuu.

        Imatran IsoPomo haluaa vaan olla esillä, vaikka ei ole mitään asiaakaan.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Minuu vaa naurattaa 🤣🤣🤣 ei oo muuta asiaa.
        Vai jäiks siulle viel jottai kysyttävää? Miu mielest eile jo kaikki tuli kirjottuu.

        Minuu naurattaa vielä enemmä!
        T.IsoPomo


      • Anonyymi
        t.nina kirjoitti:

        Imatran IsoPomo haluaa vaan olla esillä, vaikka ei ole mitään asiaakaan.

        On minulla asiaa 🤣🤣🤣
        T.IsoPomo


    • Anonyymi

      Mie veikkaan et penan tili ei mee kiinni.Penaa vaa taas vedätetää urakalla.Tuskin ees somekermaa kiinnostaa enää penan kopioinnit.Enkä usko et ees on oikee isopomo mikä täällä kirjottaa.Pena ei vaa ymmärrä. Harvinaisen hölmö tyyppi.

    • Anonyymi

      sairasta...sairasta !

    • Anonyymi

      Jos Pena lopettaa täällä trollasmisen loppuu koko asian jauhaminen siihen.

      • Minkä asian?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Pena ei pysty lopettamaan trollausta ja kopiointia ,siitä on tullut vuosien saatossa pakkomielle,mistä hän ei pääse eroon, jos ei muuta niin UPittaa vanhat ketjut ylös ilman nimimerkkiä,tää on jo nähty


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pena ei pysty lopettamaan trollausta ja kopiointia ,siitä on tullut vuosien saatossa pakkomielle,mistä hän ei pääse eroon, jos ei muuta niin UPittaa vanhat ketjut ylös ilman nimimerkkiä,tää on jo nähty

        Joo, alotin trollauksen ku se nii kovast tääl kiinnostaa


    • Mitäs nää Anonyymin alottaman ketjut täällä? Nekö ei oo trollausta?

      • Niit taitaa olla jo yli 150 ketjuu.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Niit taitaa olla jo yli 150 ketjuu.

        HAHAHAA
        T.IsoPomo


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2122
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      376
      1576
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1176
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      989
    5. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      21
      980
    6. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      979
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      93
      953
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      928
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      858
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      818
    Aihe