Kumpi miellyttää

Anonyymi

Blondi vai Brunett?

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei väliä😂😂, on tummaa, punaista. Hmm..tummalla seksikkäät ja intohimoiset silmät, mutta ei se on se laitosapulainen...❤ ainii..oliks tää miehille? 😂😂😂😂..ei väliä

    • Anonyymi

      Ei väliä, mut tuuheat hiukset tai kunnon kokopääkalju miehillä.
      -nainen

    • Anonyymi

      Vaalea mies 👍

    • Anonyymi

      vaaleat miehet on aina ollu ommaan makkuun :)

    • Anonyymi

      Ei väliä. On viehättäviä naisia ja miehiä hiusten väriin katsomatta. Ja sitten myös niitä ei niin viehättäviä.

    • Anonyymi

      Aaivan sama minkä väriset kunhan on vaan hän :) mutta ei blondina :D

    • Anonyymi

      Tummahiuksinen ja sinisilmäinen mies on eniten mun makuuni.

    • randombypasser

      Kaikki käy 👍
      Punapäät jostain syystä saa pään kääntymään varmimmin.

      • Anonyymi

        Jostain syystä lähes sama, jo pentuna seukkasin punahiuksisen kanssa ja nyt kaksi punahiuksista kierroksessa😂 melkein kolmas, mut se ei kiinnostanut.


    • Anonyymi

      Blondi pitää olla kyllä se näi,n on jämpti

    • Blondi.

    • Anonyymi

      Blondi lyhyillä hiuksilla.

    • Anonyymi

      Tumma ja tulinen!

    • Anonyymi

      Olen tumma nainen ja vaikka en lesbo niin tummat naiset minun pään kääntää! Eksoottiset naiset on kauniita!

      • Anonyymi

        Siis joku Monica Bellucci!


    • Anonyymi

      Blondi. Tummia on 90% väestöstä. Jos pohjoismaalaiset ei pidä yllä pohjoismaalaisten arjalaisten kantaa, niin se ryhmä kuolee lopulta sukupuuttoon

      Jäljelle jää tummahiuksiset ja ruskee silmäiset ja siitä tulee ainoa maapallon rotu

      • Anonyymi

        Arjalaisuudesta et tiedä yhtään mitään. Se ei ole hiusten tai ihonväriä.olet arjalaisuudelle häpepilkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arjalaisuudesta et tiedä yhtään mitään. Se ei ole hiusten tai ihonväriä.olet arjalaisuudelle häpepilkku.

        Arjalaiset ovat vaalea silmäisiä, hiuksisia ja ihoisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arjalaiset ovat vaalea silmäisiä, hiuksisia ja ihoisia

        Kuka sinulle niin valehteli. Arjalaisuudella ei ole ihon tai hiustenbärillä mitään tekemistä. Arjalaisuus on henkistä,ei mitenkään fyysistä. Natsit ei ole arjalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arjalaiset ovat vaalea silmäisiä, hiuksisia ja ihoisia

        Niissä natsien kuvissa, joissa on kuvattu "arjalaisita ihannetta", ei kovin montaa blondia ole. Ei Saksasta ole koskaan suuressa määrin blondeja löytynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niissä natsien kuvissa, joissa on kuvattu "arjalaisita ihannetta", ei kovin montaa blondia ole. Ei Saksasta ole koskaan suuressa määrin blondeja löytynyt.

        Nämä natsit ei oikeasta arjalaisuudesta tienneetkään yhtään mitään. Pelkkiä pellejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä natsit ei oikeasta arjalaisuudesta tienneetkään yhtään mitään. Pelkkiä pellejä.

        Niin no. Arjalaisia oli laajalti Keski-Euroopassa ja Indo-Arjalaisia Intian suunnilla.
        Wikipediassa lisää: https://en.wikipedia.org/wiki/Aryan_race

        Ja hieno kartta artikkelissa kun suomalaisia ja suomalaiskansoja oli pitkälle itään melkein uralille saakka. :) Lappalaisia Suomen pohjoisosassa ja suomalaisia etelässä ja Suomesta itään: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/66/Meyers_map_('Caucasian_races').jpg

        -sivusta


    • Anonyymi

      Tummat miehet ja naiset enemmän omaan makuun.

    • Anonyymi

      Tumma mies ja vaalea nainen... tietysti

    • Anonyymi

      En ole kumpikaan joten en miellytä. J

    • Anonyymi

      Moni on lapsena vaalea lähes 90 % on, ja tummenee iän myötä maantienväriseksi hius. Ennen kuuli myös sanan ristiverinen, mutta eotuoppiin väittävät määreet on nykyisin lailla kielletty joten.

      • Anonyymi

        Mä olin sinisilmäinen blondipoika ensimmäiset elinvuoteni ja nyt hazel-silmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olin sinisilmäinen blondipoika ensimmäiset elinvuoteni ja nyt hazel-silmät.

        Silmien värin muuttuminen ei ole lainkaan tavallista. Mitä silmillesi on tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmien värin muuttuminen ei ole lainkaan tavallista. Mitä silmillesi on tapahtunut?

        Juurikin silmien värimuutos sinisistä silmistä hazel-värisiksi. Se tapahtui päiväkodissa.


    • Anonyymi

      Olin blondi lapsi.nuorena vaaleanruskea nyt värjään mustaksi. Tämän värin koen omakseni. Ja ihailen mustahiuksisia naisia. Katherine zeta jones jne. Ihanat!

    • Anonyymi

      Vaikka olen hetero niin kaikki pitkätummahiuksiset naiset saa mun pään kääntymään. Apua! Suorastaan lumoudun. Plondit ei herätä mitään tunteita.

      • Anonyymi

        Eihän sulla kasva minkään värisiä hiuksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sulla kasva minkään värisiä hiuksia!

        Hiuksemi ovat tummat pitkät ja kauniit🙋‍♀️


    • Anonyymi

      Blondit enemmän muttei ehdottomastia. Eräs blondi nyt kyl <3

    • Anonyymi

      Se on niin jännä että toiset tykkää vaaleista ja toiset tummista. Minä tykkään tummista. En tiä mikä siinä on mutta tummat saa mut polvilleen. Onhan se hienoa että meitä on moneen makuun ja hyvä niin!

      • Anonyymi

        Niinpä niin on. Ja suomalaisiakin on noin 6 miljoonaa niin tähän määrään mahtuu kaikenlaista hiihtäjää, jotkut jopa lähtivät vuonna 2014 sotimaan Krimille ryysyn joukkoihin, perkele!

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000001017549.html

        Me ollaan iso kansa! :)


    • Anonyymi

      Väriä saa purkista. Kai nainen saa olla kaljukin..

    • Anonyymi

      Tummanvaalea

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      124
      1826
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1133
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1097
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      915
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      84
      822
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      779
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      724
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      700
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      681
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      666
    Aihe