Vaihdoin avaimeen pariston ja sain koodattua sen tällä sivulla olevan ohjeen mukaan eli toimimaan, mutta....
Avain "kadottaa" välillä koodinsa eli ei aina ja taas toimiikin eli mikä häiriön aiheuttaa?
Tänään viimeksi kotipihalla toimi, mutta kaupan pihalla ei toiminut.
Kun palasin kotipihalle ja kokeilin kaukosäädintä autossa istuessa niin avain taas toimi?...
Tekee kyseistä temppuilua käytännössä joka päivä milloin missäkin paikassa.
Mazda 6 vm 2008 kaukosäädin ei aina toimi?
3
219
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla oli joskus hilpeitä hetkiä GH-matukan kaukosäätimen kanssa. Nakkilan kirkon vaiheilla on totaalinen musta aukko, ilmeisesti lentoliikenteen tutkat tunkevat samalla taajuudelle ja auto aukeaa vain mekaanisella avaimella. Testattu 2009 orkkiksella ja 2010 faceliftillä. Molemmat menivät lukkoon ihan kiltisti. Koodit ei katoa, testasin myös varamokkuloilla jotka ihme kyllä toimivat heti, jossain muunmerkkisissä menee varttitunti avaimen paritellessa auton kanssa. Kotona auto on tosin avaimen vaikutusalueella, voipi olla että avainkaapissa tapahtuu jotain, josta en ole tietoinen tai avaimet ovat klooneja toisistaan.
- Anonyymi
Onko lidl:n pihoilla olevilla sähköautonlatuksasemilla jotain osuutta asiaan?
Pihan "perälle" pysäköidessä kaukolukitus toimii mutta ei ihan sisäänkäynnin alueella?...- Anonyymi
Uskoisin että kyllä on, samoin S marketin pihalla taitaa olla sama vaikutus. Olen pari kertaa nähnyt Mazda kuskin joka puhuu konsolille ja painelee avaimen nappeja tuskastuneena
Kannattaa varmaan selvittää missä toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998