Yhteinen kappale? Teidän kappale? Mikä?
Onks teillä joku
18
629
Vastaukset
Meillä on jo niin monta nallen kanssa, etten osaa valita. Pitää miettiä :)
- Anonyymi
Jouko ja Kosti- Sillä lailla pallo pomppii vaan
- Anonyymi
Mikko Alatalo- Kuule kuinka kulkee
- Anonyymi
Olisko Danny ja Armi tahdon olla sulle hyvin hellä
- Anonyymi
Joskus nuorempana en tykänny tästä,mut nyt tää alkas mennä,meille sopiva ois kyllä
- Anonyymi
On vain hänen biisit ja sitten on mun biisit. Ei taida olla mitään yhteistä sellaista.
- Anonyymi
Iltatuulen viesti.
- Anonyymi
Kaunis 💌😊
- Anonyymi
Perutaan häät
- Anonyymi
Perutaan yhteinen hautapaikka
- Anonyymi
No eiku mennään pahalta piiloon yhdessä,älä siis mene pois 🥰
- Anonyymi
Syviä tunteita tuntiessani musiikkimakuni muuttuu, kuuntelen mitä en yleensä edes vahingossa kuulisi.
- Anonyymi
En kuuntele radiota
En tykkää musiikkiohjelmista
Heitin cdeet vähä vahingossa roskiin
Sielu ei kestä kuunnella
Ehkä joskus
Uusista s.o 10 v tulleita biisejä en tunnista
Oli. Jokaisen sussun kanssa on ollut yksi tai useampi. Kaikkia en enää edes muista, mutta ihan ensimmäinen oli Dingon Sinä ja minä.
- Anonyymi
Mamma mia
Ei kai. Nimi vois olla vaiks, If I met you first. Niin päin.
https://youtu.be/W-jeG4kq54k- Anonyymi
Valittu kansa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768922Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593321- 422718
- 272241
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151763- 681705
- 181639