Dacia Anteron kulutus uutena noin 9 litraa satasella

Anonyymi

https://www.is.fi/autot/art-2000008092980.html

Melkoinen peli. Kovimmat kuskit ovat päässee 13 sekunnissa sataseen. Häpeää sekään ei poista. Tämä on todellinen nykyajan lada. CVT vaihteisto😂 kuka semmoista käyttää tänä päivänä. Yhtä kärsimystä olisi tälläsellä ajaa…onneksi kävin koulut niin voin ajaa laadukkaalla Audin sähköautolla.

10

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeps joskus täällä kommentoin tuota datsioiden järkyttävää kulutusta niin tuli heti pertti koivulan palvojat huutelemaan kuinka ei pidä paikkaansa ja kuluttaa vähemmän kuin mikään muu. Itselleen uskottelu vahvana dacistien keskuudessa, tässä pätee se että köyhä on ylpeä vähästä.

• Anonyymi

tää on just tätä. Köyhän paras huvitus on vilkas mielikuvitus ja ajaa tietysti mutkaista tietä näkymättömiin dacialla. Toinen roskamerkki on suzuki jossa hengenvaarallinen ohjaus. EI JATKOON.

• Anonyymi

Onko Sukisukissa vaarallinen ohjaus, kerro toki tarkemmin ja mielellään linkin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Sukisukissa vaarallinen ohjaus, kerro toki tarkemmin ja mielellään linkin kanssa.

Itsellä pyörähti suzuki liana jonkun aikaa. Oli kyllä aivan huippu ajettava, napakka ja tarkka ohjaus, mutta myös suuntavakaa 120km/h nopeudessa. Piti myydä pois kun vei niin helvatasti bensiiniä nurkka-ajossa.

• Anonyymi

Dacia on samassa luokassa Toyotan kanssa, mutta paljon edullisempi.
      Tyhmä maksaa brändistä ja viisas ostaa Dacian.

• Anonyymi

Mene sinä Pertti Koivulan palvoja jorpakkoon. Et osaa edes yhtään hyvää puolta autostasi kertoa?

• Anonyymi

Sulla ei ole edes autoa.
      Kukaan Audin sähköautolla ajelija ei pyöri Dacia palstalla
      ..ittuilemassa.

• Anonyymi

Niuvalainen pyörii kaikilla autopalstoilla ..ittuilemassa. Köyhällä on halvat huvit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niuvalainen pyörii kaikilla autopalstoilla ..ittuilemassa. Köyhällä on halvat huvit.

Minulla vahva fiilis että sinä olet siellä niuvassa kun sinulla on aina niuva neuroosit tulilla.

• Anonyymi

9 litraa sataselle. Ei hyvänen aika mitä bensarosvoja, luonnon pilaajia. Itse kauhistelen kun 5 litraa välillä ylittyy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109