Milloin tajusit että onneton ihastumisesi

Anonyymi

ei johda mihinkään?

103

2500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauan sitten. Mutta ei se ihastusta sammuttanut.

      • Anonyymi

        Yhdyn sinuun vaikka et takuulla ole se kehen ihastuin


      • Anonyymi

        Kai se ois tyhmemmänkin pitänny taluta jos on onnettomasti ihastunu olisi ollut syytä luovutta koska luultavammin on kyvytön sitoutumaan ihminenhän ihastuu päivittäin monet jopa satoja kertoja päivässä pitäs vaan osata tajuta että ihastus on ihastus joka ei useinkaan johda mihinkään muuhun kuin korkeintaan mieli pahaan


    • Anonyymi

      2.7.2021.

      • Anonyymi

        Miksi? 🤔 Mitä tapahtui?


      • Anonyymi

        Sen takia kirjoitit mitä kirjoitit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? 🤔 Mitä tapahtui?

        Sanotaanko nyt niin että todellisuus vain tuli karusti ja kirjaimellisesti silmille.


      • Anonyymi

        Kyllä se oli jo vähän tuota ennen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se oli jo vähän tuota ennen...

        Ootko miettinyt, että ehkä kyse oli väärinkäsityksestä?


    • Anonyymi

      Ajatuksissani ja unelmissani se on johtanut jo vaikka mihin, enempään kuin koskaan kenenkään kanssa todellisuudessa.
      Varmaan tajusin kaiken todellisuuden jo kauan sitten, mutta samoin kuin toinen vastaaja, ei ihastus silti sammunut, liekki jäi kytemään. Toisinaan se roihuaa vieläkin ja ajatukseni palaavat häneen, minkälaista kaikki olisi ollut hänen kanssaan.

      • Anonyymi

        Sama


      • Anonyymi

        Onko hän toisen! Sit se on syntiä ja väärin!


    • Anonyymi

      Kun täällä palstalla pyörinyt enemmän lähelle 10 vuotta kuin 5 niin pikkuhiljaa alkaa tajuta sen kuvion ettei se ihastuminen ole aitoa. Se etenee aina samalla tavalla irl mitään ei tapahdu kuin katseita ja täällä kaipaillaan.

      • Anonyymi

        Ei se ole aina ihan noinkaan. Jokaisella on omat syynsä siihen miksi täällä kirjoittelevat . Ei aina ole kyse siitä ettei uskalla, voi olla muitakin syitä siihen miksi ei pysty lähestymään kuin täällä. Tunteet voivat silti olla aitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole aina ihan noinkaan. Jokaisella on omat syynsä siihen miksi täällä kirjoittelevat . Ei aina ole kyse siitä ettei uskalla, voi olla muitakin syitä siihen miksi ei pysty lähestymään kuin täällä. Tunteet voivat silti olla aitoja.

        On ne varmasti aitoja tunteita ja ihastumista. Mutta minulla se vain toistaa samaa vuodesta toiseen. Kohde vaihtuu elämäntilanteesta riippuen mutta tilanne pysyy samana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne varmasti aitoja tunteita ja ihastumista. Mutta minulla se vain toistaa samaa vuodesta toiseen. Kohde vaihtuu elämäntilanteesta riippuen mutta tilanne pysyy samana.

        No niin jos noin on. Itselläni kohde pysynyt samana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin jos noin on. Itselläni kohde pysynyt samana.

        Oletko sinä ikävöinyt lähemmäs 10 vuotta samaa henkilöä täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä ikävöinyt lähemmäs 10 vuotta samaa henkilöä täällä?

        En. Vuosia kyllä, mutta ei ihan noin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Vuosia kyllä, mutta ei ihan noin paljon.

        Miten sinä ihastuit siihen ketä kaipaatkin? Minulla yhdelle vuosien takaiselle ihastukselle puhuinkin pari sanaa ja laitoin viestiäkin. Toisen kanssa tavattiinkin. Kolmas oli enemmän juoksemista karkuun ja tapailua ja nykyinen pelkät katseet ja kirjoitukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä ihastuit siihen ketä kaipaatkin? Minulla yhdelle vuosien takaiselle ihastukselle puhuinkin pari sanaa ja laitoin viestiäkin. Toisen kanssa tavattiinkin. Kolmas oli enemmän juoksemista karkuun ja tapailua ja nykyinen pelkät katseet ja kirjoitukset.

        Se vaan tapahtui. Yllättäen. Olosuhteissa, jotka eivät olleet kovinkaan otolliset tälläiselle. Kyllä me juteltiin, hänkin taisi ihastua minuun. Ollaan täällä kirjoiteltu toisillemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan tapahtui. Yllättäen. Olosuhteissa, jotka eivät olleet kovinkaan otolliset tälläiselle. Kyllä me juteltiin, hänkin taisi ihastua minuun. Ollaan täällä kirjoiteltu toisillemme.

        Menitkö sinä hänelle juttelemaan vai hän sinulle? Vuosia sitten tapahtunutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menitkö sinä hänelle juttelemaan vai hän sinulle? Vuosia sitten tapahtunutta?

        Monimutkainen juttu. Vuosia sitten tapahtui.
        Ei oikeastaan ollut kyse ihastumisesta, tajusin sen kyllä kun ei lähtenyt mielestä millään. Rakastuin häneen.
        Nyt mun täytyy lopetella, pitää lähteä käymään lääkärin luona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monimutkainen juttu. Vuosia sitten tapahtui.
        Ei oikeastaan ollut kyse ihastumisesta, tajusin sen kyllä kun ei lähtenyt mielestä millään. Rakastuin häneen.
        Nyt mun täytyy lopetella, pitää lähteä käymään lääkärin luona.

        Minä hämärästi muistan yhden tapauksen kun yksi mies tuli minulle vuosia sitten puhumaan kun olin yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monimutkainen juttu. Vuosia sitten tapahtui.
        Ei oikeastaan ollut kyse ihastumisesta, tajusin sen kyllä kun ei lähtenyt mielestä millään. Rakastuin häneen.
        Nyt mun täytyy lopetella, pitää lähteä käymään lääkärin luona.

        Mietin välillä käyköhän hän lääkärillä sen takia että on niin hoikka..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin välillä käyköhän hän lääkärillä sen takia että on niin hoikka..?

        Eihän tämä minulle kuulu kunhan kysyin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tämä minulle kuulu kunhan kysyin. :)

        Kävin lääkärillä kipujen vuoksi myös röntgenissä tänään taas.
        Parin viikon päästä saan tietää tuleeko pienempi leikkaus vai isompi, josta toipumiseen menee kuulemma puolesta vuodesta vuoteen.
        Itkin äsken, vähän herkillä kun en oo nukkunu kunnolla kuukausiin.
        Uusia lääkkeitä myös..
        https://youtu.be/_-GItZe6v9c


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin lääkärillä kipujen vuoksi myös röntgenissä tänään taas.
        Parin viikon päästä saan tietää tuleeko pienempi leikkaus vai isompi, josta toipumiseen menee kuulemma puolesta vuodesta vuoteen.
        Itkin äsken, vähän herkillä kun en oo nukkunu kunnolla kuukausiin.
        Uusia lääkkeitä myös..
        https://youtu.be/_-GItZe6v9c

        Onpa harmi toivottavasti se mikä onkaan paranee. Töissäkin varmaan sitten taukoa? Meneekö suunnitelmat uusiksi tai pitenee? Minulla on kaikki ollut niin hyvin ja terveenä paitsi pehmeä pääni että on vaikea kuvitellakaan mitä muut voi käydä läpi. Taistelen omien demonieni kanssa kaikilla tietysti omat ongelmat. Hänestä tiedän vain mille näyttää ja mietin että voisiko olla jokin sairaus/geeni miksi on niin hoikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa harmi toivottavasti se mikä onkaan paranee. Töissäkin varmaan sitten taukoa? Meneekö suunnitelmat uusiksi tai pitenee? Minulla on kaikki ollut niin hyvin ja terveenä paitsi pehmeä pääni että on vaikea kuvitellakaan mitä muut voi käydä läpi. Taistelen omien demonieni kanssa kaikilla tietysti omat ongelmat. Hänestä tiedän vain mille näyttää ja mietin että voisiko olla jokin sairaus/geeni miksi on niin hoikka.

        No mä en niin kauheen hoikka oo, aika normi varmaan.
        Töistä varmaan tulee pitkä breikki, oon ollu nyt jo useamman kuukauden pois.
        Kivut masentaa ja unettomat yöt, ollu itku aika herkässä.
        Suurimmalla osalle harrastuksista oon joutunu jättämään hyvästit hetkeksi.
        Joo ei tiedä tulevasta, isompi leikkaus ja sen riskit pelottaa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä en niin kauheen hoikka oo, aika normi varmaan.
        Töistä varmaan tulee pitkä breikki, oon ollu nyt jo useamman kuukauden pois.
        Kivut masentaa ja unettomat yöt, ollu itku aika herkässä.
        Suurimmalla osalle harrastuksista oon joutunu jättämään hyvästit hetkeksi.
        Joo ei tiedä tulevasta, isompi leikkaus ja sen riskit pelottaa kyllä.

        Hänellä siis enemmän kapeat reidet ja jalat en toisaalta tiedä miltä enää näyttää kun viimeksi nähty viime vuoden puolella. Toivottavasti tuo helpottaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä en niin kauheen hoikka oo, aika normi varmaan.
        Töistä varmaan tulee pitkä breikki, oon ollu nyt jo useamman kuukauden pois.
        Kivut masentaa ja unettomat yöt, ollu itku aika herkässä.
        Suurimmalla osalle harrastuksista oon joutunu jättämään hyvästit hetkeksi.
        Joo ei tiedä tulevasta, isompi leikkaus ja sen riskit pelottaa kyllä.

        Anteeksi en osaa enää nähdä muuta kuin hänet. Haluaisin puhua vain hänelle. On vaikea nähdä muuta. Hän on hoikka ja kuten aiemmin sanoin viime vuonna oli kapeat reidet ja kädet vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi en osaa enää nähdä muuta kuin hänet. Haluaisin puhua vain hänelle. On vaikea nähdä muuta. Hän on hoikka ja kuten aiemmin sanoin viime vuonna oli kapeat reidet ja kädet vielä.

        No toivottavasti näet hänet vielä.
        Minä en ole nähnyt sitä miestä viime vuonna.
        Nyt mun täytyy ottaa mömmöt ja painua petiin päikkäreille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin välillä käyköhän hän lääkärillä sen takia että on niin hoikka..?

        Sama tuli mieleeni, perunaa ja leipää ja vähän kanelbullarnaa poskeen, niin kyllä se siitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tuli mieleeni, perunaa ja leipää ja vähän kanelbullarnaa poskeen, niin kyllä se siitä..

        Mietin voiko joku sairaus sen aiheuttaa? Ei minulla kuulu asia millään tavalla kunhan vain pohdiskelen. Mies tuskin salillakaan käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan tapahtui. Yllättäen. Olosuhteissa, jotka eivät olleet kovinkaan otolliset tälläiselle. Kyllä me juteltiin, hänkin taisi ihastua minuun. Ollaan täällä kirjoiteltu toisillemme.

        Rakkaussuhde mikä on kielletty on se pahin.
        Kun järki sanoo ettei siitä koskaan tule mitään. Ja silti ovat molemmat rakastuneita toisiinsa vuosi kaupalla , kunnes se voimakkaampi katkaisee suhteen ja ymmärtää että ainoa oikea ratkaisu on yrittää unohtaa toisensa.
        Joten kaunis muisto sinänsä joka säilyy sydämessä aina.


      • Anonyymi

        Kauhee aika😲..tulisin hulluksi jo tuossa ajassa😅💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhee aika😲..tulisin hulluksi jo tuossa ajassa😅💔

        Ei se aika minusta hullua tehnyt vaan jo aika ennen sitä. Olen kokenut kovia ja epäreiluutta. Jossain vaiheessa sain omat demonit. Eihän sitä taistelua ole voitu yksin käydä. Aika on kasvattanut ja olen päässyt jotenkin itseni kanssa sopuun. En täysin terve ole vieläkään mutta jotain sinne suuntaan. Nämä demonit antoi minulle kyvyn vietellä ja siksi se on minulle helppoa sekä kyvyn saavuttaa mitä haluaa kun on tarpeeksi voimakas tahto. Useimmat miehet ei voi sitä vastustaa. Vastapainona sain epäonnea ja epäreiluutta elämään muilta ihmisiltä. Se on kuitenkin hallinnassa eikä räjähdä käsiin kuten joskus aiemmin. Ei voi elämässä vain saada jotain vaan joutuu myös antamaan. Siksi olen täälläkin tämä liittyy tähän epäonneen ja epäreiluuteen ihmisiä kohtaan. Annetaan ja näytetään pala taivasta sitten sitä ei voi saada vaan pyörii ajatuksissa päivästä toiseen ja puran siksi täällä ajatuksia. Voin hyvin päällepäin mutta se vaatii että voin purkaa ajatuksia säännöllisesti jotta ne ei häiritse normaalia elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se aika minusta hullua tehnyt vaan jo aika ennen sitä. Olen kokenut kovia ja epäreiluutta. Jossain vaiheessa sain omat demonit. Eihän sitä taistelua ole voitu yksin käydä. Aika on kasvattanut ja olen päässyt jotenkin itseni kanssa sopuun. En täysin terve ole vieläkään mutta jotain sinne suuntaan. Nämä demonit antoi minulle kyvyn vietellä ja siksi se on minulle helppoa sekä kyvyn saavuttaa mitä haluaa kun on tarpeeksi voimakas tahto. Useimmat miehet ei voi sitä vastustaa. Vastapainona sain epäonnea ja epäreiluutta elämään muilta ihmisiltä. Se on kuitenkin hallinnassa eikä räjähdä käsiin kuten joskus aiemmin. Ei voi elämässä vain saada jotain vaan joutuu myös antamaan. Siksi olen täälläkin tämä liittyy tähän epäonneen ja epäreiluuteen ihmisiä kohtaan. Annetaan ja näytetään pala taivasta sitten sitä ei voi saada vaan pyörii ajatuksissa päivästä toiseen ja puran siksi täällä ajatuksia. Voin hyvin päällepäin mutta se vaatii että voin purkaa ajatuksia säännöllisesti jotta ne ei häiritse normaalia elämää.

        ” Nämä demonit antoi minulle kyvyn vietellä ja siksi se on minulle helppoa sekä kyvyn saavuttaa mitä haluaa kun on tarpeeksi voimakas tahto. ” tällainen käsitystä sulla mies on naisen elämästä? Demoneita ja kissanpäiviä? Huutonaurut jos joku näihin kirjoituksiin uskoo aika noloa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Nämä demonit antoi minulle kyvyn vietellä ja siksi se on minulle helppoa sekä kyvyn saavuttaa mitä haluaa kun on tarpeeksi voimakas tahto. ” tällainen käsitystä sulla mies on naisen elämästä? Demoneita ja kissanpäiviä? Huutonaurut jos joku näihin kirjoituksiin uskoo aika noloa on.

        Heti tuntuu kuin joku sitruunakilju ois alkanut käydä kevyestä naureskelusta🤫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti tuntuu kuin joku sitruunakilju ois alkanut käydä kevyestä naureskelusta🤫

        Palatafundamentalistit ei ole tunnettuja itseironiasta…


      • Anonyymi

        Tervettä se on kuitenkin esim. tänne niitä tuntojaan purkaa.
        Mitä kävisi jos patoisi kaikki tunteet sisälleen?


    • Anonyymi

      Tajusin heti kun ihastuin. Vaikka miten yritin estellä ihastumista, niin sitä pahempaa siitä tuli. Nyt eletään aalloilla eli välillä tunteet vähän laimenee, mutta heti kun näen kohteen ja juttelen, niin aallot vyöryvät niskaani.

      Onnetonta se on, koska kohde on liian vanha ja liian varattu.

      Toivon, että aika parantaa.

      • Anonyymi

        Kuinka vanha on liian vanha?


    • Anonyymi

      Samalla hetkellä kun näin hänet.
      No ei nyt ihan samalla hetkellä mutta kuitenkin.

    • Yym, ei sen tarvitse välttämättä johtaa mihinkään, kuin ymmärrykseen omasta ihmisyydestä ja toisen ihmisyydestä joka kosketti ja sytytti tunteen sydämeen. Lämmin ajatus pään sisällä ja tunne rinnassa.

      Joku pääsi lähelle sisintäni. Ja päästin jonkun sisimpääni.

      • Anonyymi

        Kauniisti kirjoitit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti kirjoitit.

        Ok. :)


    • Anonyymi

      Eilen. 1.8.

    • Anonyymi

      Ominaistuoksu sai toisiin aatoksiin ja uusiin idoleihin!😘😘

    • Anonyymi

      En ymmärrä sanaa onneton tässä mutta aina ei onnista. Ihastuminen tapahtuu luonnostaan joku ihminen on potenttiaalinen kumppani. Ihastuminen ei katso onko nainen varattu tms. Mies ei voi myöskään valita sitä kehen hän ihastuu. Ihastumisen seurauksena alkaa ihastunut käydä päänsä sisällä mahdollisuuksiaan kyseiseen naiseen. Ehkä sanomisia tai tilanteita tulkitaan väärin. Tilannetta katsotaan ruusunpunaisten lasien kautta joten todellisuus ja ihastuneen mielikuvat voi erota täysin toisistaan. On hienoa pystyä ihastumaan mutta joskus siitä on vaikea luopua ja se käy voimille. Yleensä eri paikassa oleminen auttaa ja keskittyminen johonkin muuhun juttuun ja vastakaikua saamaton ihastus laantuu. Nuorempana en uskaltanut kaikille ihastuksilleni sanoa juuri mitään mutta nykyään kerron sen myös varatuille joiden kanssa olen tekemisissä. Sanon sen mahdollisimman kauniisti esim olet viehättävä kaikella tavalla mitä nainen voi olla. Yleensä saan positiivisen vastaanoton koska lause ei ole tunkeileva tai seksuaalisesti virittynyt vaikka se tarkoittaa ihan kaikkea mahdollista luonteesta ulkonäköön päästä varpaisiin kirjaimellisesti. Myös siihen mystiseen hajuun joka on ihastumisen taustalla jota emme tietoisesti haista. Aina kun luulee että on löytänyt ihanimman naisen löytyy seuraava joten ei huolta kohtalotoverit naisia on paljon ja he ovat ihania.

      • Anonyymi

        Näin se on ei ole vain yksi ja ainoa pitäisi tämä palstalaistenkin miesten oppia.!


      • Anonyymi

        Jatkan vielä että huonoin asia jonka voit itsellesi tehdä on jäädä haaveilemaan naisesta jota et voi saada ja ruokkia omaa yksipuolista ihastumistasi päivästä toiseen viikosta kuukauteen. Moni jää ns roikkumaan ja pystyn täysin ymmärtämään miksi mutta niin ei kannata itselleen tehdä. Myöskään ne sinun tunteesi eivät ole sen toisen tunteita joten et voi vaatia vastakaikua jos toinen ei niin tunne. Vaikka olisit kuinka ihastunut sinun täytyy vaan hyväksyä se että asia täytyy tukahduttaa. Joskus sen tukahduttamiseen menee kuukausia joten mitään helppoa se ei aina ole. Ei ole myöskään olemassa mitään luokkia jonka mukaan saa ihastua on vaan ihmisiä jotka ihastuvat toisiinsa tai ovat ihastumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä että huonoin asia jonka voit itsellesi tehdä on jäädä haaveilemaan naisesta jota et voi saada ja ruokkia omaa yksipuolista ihastumistasi päivästä toiseen viikosta kuukauteen. Moni jää ns roikkumaan ja pystyn täysin ymmärtämään miksi mutta niin ei kannata itselleen tehdä. Myöskään ne sinun tunteesi eivät ole sen toisen tunteita joten et voi vaatia vastakaikua jos toinen ei niin tunne. Vaikka olisit kuinka ihastunut sinun täytyy vaan hyväksyä se että asia täytyy tukahduttaa. Joskus sen tukahduttamiseen menee kuukausia joten mitään helppoa se ei aina ole. Ei ole myöskään olemassa mitään luokkia jonka mukaan saa ihastua on vaan ihmisiä jotka ihastuvat toisiinsa tai ovat ihastumatta.

        Jatkan vielä. Se mitä naisilta toivoisin olisi selkeää rehellistä viestintää. Jos nainen on hiljaa eikä kieltäydy joskaan ei myönny jää tilanne tavallaan auki. Miksi ei voi sanoa kauniisti vaikka ei kiitos tms. Miksi kieltäytyminen on vaikeaa? Uskon että se lopettaisi monen turhan haaveilun jota tälläkin palstalla näyttää olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä. Se mitä naisilta toivoisin olisi selkeää rehellistä viestintää. Jos nainen on hiljaa eikä kieltäydy joskaan ei myönny jää tilanne tavallaan auki. Miksi ei voi sanoa kauniisti vaikka ei kiitos tms. Miksi kieltäytyminen on vaikeaa? Uskon että se lopettaisi monen turhan haaveilun jota tälläkin palstalla näyttää olevan.

        Näin naisen näkökulmasta yleensä pidetään siitä kun on joku joka kaipaa ja juoksee perässä tai jahtaa. Parhaillaan pidetään sellaista varasijoilla.


      • Jaa, miksi minusta sitten tuntuu ettei ole olemassa kuin yksi nainen, jonka tahtoisin jos jonkun tahtoisin?


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jaa, miksi minusta sitten tuntuu ettei ole olemassa kuin yksi nainen, jonka tahtoisin jos jonkun tahtoisin?

        Ja ei, ei hänkään ole täydellinen. Mutta hän on ihana itsenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin naisen näkökulmasta yleensä pidetään siitä kun on joku joka kaipaa ja juoksee perässä tai jahtaa. Parhaillaan pidetään sellaista varasijoilla.

        En kyllä pidä varasijalla vaan toivon lähestymistä ja lähentymistä. Kaipailu ja jahtaaminen on ok oman aikansa, pidemmän päälle se raastaa sydäntä.
        - nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä pidä varasijalla vaan toivon lähestymistä ja lähentymistä. Kaipailu ja jahtaaminen on ok oman aikansa, pidemmän päälle se raastaa sydäntä.
        - nainen

        Komppaan tätä. Itse olen aikoinaan kertonut tuollaiselle tämän ketjun aloittajan kaltaiselle miehelle tunteistani. Ei siis jäänyt hänelle epäselväksi. Jätin pallon hänelle ja silti ei tehnyt mitään lähentymisen eteen. Kuka johti ketä harhaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin naisen näkökulmasta yleensä pidetään siitä kun on joku joka kaipaa ja juoksee perässä tai jahtaa. Parhaillaan pidetään sellaista varasijoilla.

        Mä en kyllä pidä ketään varasijalla. Ikinä. Todellakaan.
        Jos toinen etenee ihan liian nopeasti heti ihan alkuun, alkaa ahdistaa. Jatkuvasti, ihan jatkuvasti yhteydessä että ei hetken rauhaa, menee maku ja ahdistaa.

        Jos kiinnostusta ei löydy kunnolla, on se ollut vaikeaa sanoa aiemmin, löytää sanoja siihen tai uskaltaa sanoa, että ei loukkaisi toista. Toivonut, että ajan kanssa toinen sen ymmärtää. Nykyään tajunnut että asia on juuri niin että se ei satuta lähellekään niin paljon, jos asian sanoo suoraan ja hienovaraisesti. Rohkeutta vaatii, olen parin kunnollisen miehen tehtyä (kaikki kunnia heille, arvostan) näin itselleni, tajunnut, että tuo on oikea tapa toimia. Tämän jälkeen olen itse toiminut samoin, jos sellainen tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kyllä pidä ketään varasijalla. Ikinä. Todellakaan.
        Jos toinen etenee ihan liian nopeasti heti ihan alkuun, alkaa ahdistaa. Jatkuvasti, ihan jatkuvasti yhteydessä että ei hetken rauhaa, menee maku ja ahdistaa.

        Jos kiinnostusta ei löydy kunnolla, on se ollut vaikeaa sanoa aiemmin, löytää sanoja siihen tai uskaltaa sanoa, että ei loukkaisi toista. Toivonut, että ajan kanssa toinen sen ymmärtää. Nykyään tajunnut että asia on juuri niin että se ei satuta lähellekään niin paljon, jos asian sanoo suoraan ja hienovaraisesti. Rohkeutta vaatii, olen parin kunnollisen miehen tehtyä (kaikki kunnia heille, arvostan) näin itselleni, tajunnut, että tuo on oikea tapa toimia. Tämän jälkeen olen itse toiminut samoin, jos sellainen tilanne.

        Puhut puuta heinää ja jätä se toisen rakas rauhaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut puuta heinää ja jätä se toisen rakas rauhaan!

        Millä ihmeen meedion kyvyillä sinä aina löydät täältä huuhaapalstalta juuri sen kommentoijan johon luulotautisi liittyy? Taisin ikäänkuin vasta omaan kysymykseeni, kun ihminen uskoo juttuihinsa, niin mitään muuta ei piisaa niin paljon kuin todisteita…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä ihmeen meedion kyvyillä sinä aina löydät täältä huuhaapalstalta juuri sen kommentoijan johon luulotautisi liittyy? Taisin ikäänkuin vasta omaan kysymykseeni, kun ihminen uskoo juttuihinsa, niin mitään muuta ei piisaa niin paljon kuin todisteita…

        Universaali näkemys kattaa kaikki nikke nakkertonit ym mukelot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin naisen näkökulmasta yleensä pidetään siitä kun on joku joka kaipaa ja juoksee perässä tai jahtaa. Parhaillaan pidetään sellaista varasijoilla.

        Vastakohta tälle ns jahtaamiselle taitaa olla se, ettei tehdä mitään muuta kuin jupistaan marttyyrimaiseen tyyliin. Taidat olla mies jonka taktiikat on hyvin luotaantyöntäviä ja siksi purnaat katkerana muka naisen näkökulmasta käsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä. Se mitä naisilta toivoisin olisi selkeää rehellistä viestintää. Jos nainen on hiljaa eikä kieltäydy joskaan ei myönny jää tilanne tavallaan auki. Miksi ei voi sanoa kauniisti vaikka ei kiitos tms. Miksi kieltäytyminen on vaikeaa? Uskon että se lopettaisi monen turhan haaveilun jota tälläkin palstalla näyttää olevan.

        Jos kysyt joltain henkilöltä suoraan, niin saat taatusti vastauksen myös hiljaisuuden voi katsoa sellaiseksi. Sen sijaan keskityt virittelemään tänne jotain älyvapaita illuusioita trollaajien kommenteista, eli omista kommenteistasi siis just tää naiset sitä ja tätä annetaan ymmärtää, ei sanota suoraan ym ”buuhuu” misogyynistä kukkua johon jotkut hyypiöt vielä osallistuu jostain syystä jopa ilman sen henkilökohtaisempaa tatsia märinään kunhan vain saa syytellä naisia jostain ja samalla kaikesta. Tämä on vain yksi tulkinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kysyt joltain henkilöltä suoraan, niin saat taatusti vastauksen myös hiljaisuuden voi katsoa sellaiseksi. Sen sijaan keskityt virittelemään tänne jotain älyvapaita illuusioita trollaajien kommenteista, eli omista kommenteistasi siis just tää naiset sitä ja tätä annetaan ymmärtää, ei sanota suoraan ym ”buuhuu” misogyynistä kukkua johon jotkut hyypiöt vielä osallistuu jostain syystä jopa ilman sen henkilökohtaisempaa tatsia märinään kunhan vain saa syytellä naisia jostain ja samalla kaikesta. Tämä on vain yksi tulkinta.

        Käy ottamassa mielialalääkkeesi välillä. Hiljaisuus ei ole vastaus se on epäkohteliasta jopa loukkaavaa. Hiljaisuus on pelkuruutta olla jotain mieltä hiljaisuus jättää asiat auki.Hiljaisuus varmasti normaalia kaltaisellesi ihmiselle mutta meille muille se ei ole. Misogyynisyydellä ei ole sen enempää tämän asian kanssa tekemistä kuin narsismillakaan tms ongelmalla.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jaa, miksi minusta sitten tuntuu ettei ole olemassa kuin yksi nainen, jonka tahtoisin jos jonkun tahtoisin?

        Vastasit itse kysymykseesi tuntuu siltä tällä hetkellä mutta se on ohi menevää. Kun lopetat haaveilun löytyy taas joku uusi jossa voit roikkua ja hän on ainoasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit itse kysymykseesi tuntuu siltä tällä hetkellä mutta se on ohi menevää. Kun lopetat haaveilun löytyy taas joku uusi jossa voit roikkua ja hän on ainoasi.

        En mä yleensä roiku, siksi tämä onkin ollut ahdistavaa. Mutta en nyt enää mieti häntä niin. Taidan olla pian ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit itse kysymykseesi tuntuu siltä tällä hetkellä mutta se on ohi menevää. Kun lopetat haaveilun löytyy taas joku uusi jossa voit roikkua ja hän on ainoasi.

        Tää on jotenki tosi ilkeä kommentti.. jos on syviä tunteita niin ei ne tosta vaa katoa. Ja aika ylimielistä ajatella, että joku roikkuu sinussa. Voisiko vaikka olla että viihtyy ja pitää seurastasi ja sen takia hakeutuu seuraasi tai laittaa vaikka viestiä.. Toivon että kyseinen henkilö tajuu että et ole hänen arvoisensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit itse kysymykseesi tuntuu siltä tällä hetkellä mutta se on ohi menevää. Kun lopetat haaveilun löytyy taas joku uusi jossa voit roikkua ja hän on ainoasi.

        Ei niitä ihastuksia tule kun sieniä sateella.Muutama elämän aikana.Tottakai sen merkitystä ajattelee erilailla kun kolahtaa ja kovaa.


    • Siitä vajaa vuosi on.

    • Anonyymi

      Eihän sille ja ehkä hyvä niin!

    • Anonyymi

      Kun viimein tajusin ettei hän tarkoituksellisesti hakeudu seuraani etenkään jos olisimme vain kaksin eikä ota millään tavalla yhteyttä oma-alotteisesti.

    • Anonyymi

      Kun ruudulta luin sen suorasanaisesti.

    • Anonyymi

      Kyllä se johonki johti

      • Anonyymi

        Totta puhut, johti se johonkin.


    • Anonyymi

      Silloin kun hän sanoi että ei pysty ja halua sitoutua. Kauan sitten.

    • Anonyymi

      Olen tiennyt sen tai epäillyt jo alusta asti, siksi en ole mitään edistänyt. Ainakaan vielä.

    • Anonyymi

      Kun hän sanoi haluavansa vain ihailla etäältä ja huudella tuuleen. Silloin.

    • Anonyymi

      v.2018

      • Anonyymi

        Sama. Oliko kesäkuuta kenties?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Oliko kesäkuuta kenties?

        Oli, noin puolessa välin, ennen kun jäin kesälomalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli, noin puolessa välin, ennen kun jäin kesälomalle.

        Et ole alkuperäinen vastaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli, noin puolessa välin, ennen kun jäin kesälomalle.

        Oletko m vai n?


    • Anonyymi

      Monta kertaa ja monesta syystä ja aina olen silti tajunnut jälkeenpäin että tästä saattaa sittenkin tulla vuosisadan rakkaustarina..

      • Anonyymi

        Niin minäkin luulin, mutta mies sanoi suoraan, ettei tule ikinä vuosisadan rakkaustarlnaa 💔😔


      • Anonyymi

        Täällä taas liiankin monta kertaa. Liiankin monesta syystä. Jälkeenpäin ja tossa välillä lähes 24/7 kuvitellut, että aineksia universaaliin rakkaustarinaan. Mutta eih, kyllä hän palauttaa maan pinnalle aina kun jalat alkavat nousta maasta.


    • Anonyymi

      2016 kun seisoin alttarilla.

    • Anonyymi

      Eilen. T. Johanna

    • Anonyymi

      Hyvin varhaisesa vaiheessa

    • Anonyymi

      Tänään. Kyllä se minulle suhteellisen kauan kestikin.

    • Anonyymi

      "Milloin tajusit että onneton ihastumisesi ei johda mihinkään?"

      No vähä sen jälkeen kun tajusin ettei Suomesta tule koskaan Naton jäsentä.

    • Anonyymi

      En ole ihastunut onnettomasti, koska en halua suhdetta kenenkään kanssa.

    • Anonyymi

      "Milloin tajusit että onneton ihastumisesi ei johda mihinkään?

      No vähä sen jälkeen kun tajusin ettei Suomesta tule koskaan Naton jäsentä."

      Jaxu halit.

      Nato pettää aina!

    • Anonyymi

      Kun tulin jätetyksi ja hän jatkoi elämäänsä kuin en olisi merkinnyt hänelle mitään. Toki omaa tunnetta kutsuisin rakkaudeksi, en ihastukseksi.

    • Anonyymi

      V. 1969.

      • Anonyymi

        C. 2042 on hono peli


    • Anonyymi

      Hän ei tervehtinyt takaisin, ei hymyillyt. Vaikutti välinpitämättömältä.

      • Anonyymi

        Ehkä hänellä on huono kuulo ja puunaama?


    • Anonyymi

      Nin niin, äänestämättä paras.

    • Anonyymi

      Olen alkanut ymmärtämään sen pikkuhiljaa. Pahinta on, että minusta tuntuu ettei tämä ole enää pelkkää ihastumista vaan rakastumista. Ja se on pelottava tunne, koska siitä on vaikeampaa päästää irti.

    • Anonyymi

      Ihastumiseni ei ole onneton vaikkakin raastavaa mutta niin taitaa elämäkin olla.
      En ole katkera vaikka tunnenkin ettei tämä mihinkään johda. En kuitenkaan halua elää ilman tunteita...
      Naiselle minulta.

    • Anonyymi

      Tavallaan aina sen tiennyt mutta nyt kun asiaa on tarkemmin miettinyt en kiinnosta sitä miestä ollenkaan, mieluusti olisi ilman minun olemassaoloa.

    • Anonyymi

      Tajusin sen heti ja tajuan koko ajan. Ei se sitä ihastumista muuta miksikään. Hän on noin viiden kilometrin päässä minusta, mutta todellisuudessa meillä on elämä välissä.

    • Anonyymi

      ALUSTA SAAKKA..tunne seku voimistu,ko nainen haki kokoajan jtn muuta. Vaikka muuta väittikii,no se ja sama enää en parisuhdetta halua.enkä mitää helvetin txt seuraakaa,eli jatkakaa keskenänne maikenmaailma ryöritystä. Siis jokainen tahollaan, mää oon jääby siintä junasta ihan omasta halusta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe