Valmistaako joku firma uusia meriläistyyppisiä (lasikuitu) veneitä? Voi olla tasaperäinenkin. Bella teki niitä joskus, mutta nyt ei näytä enää kuuluvan mallistoon.
Meriläinen?
8
278
Vastaukset
- Anonyymi
Myrsky janne
- Anonyymi
Marsund
- Anonyymi
Vene per vuosi on Marsundeja suunnilleen valmistunut, lienee jo tekijä ikämies ja tekemiset vähissä.
- Anonyymi
Mahtaakon Ulvilan Lasikuitu tehdä vielä veneitä?
- Anonyymi
Ei mahda.
- Anonyymi
Uppoumarunkoiset meriläisten valmistajia ei taida olla enää. Itse olen aina tykännyt uppiksen kyydistä ja veneillyt pitkään käytettynä hankitulla veneellä, jonka mielelläni päivittäisin uuteen, mutta tarjontaa ei ole. Tämä on harmillista. Luulisi tarjonnan lisääntyvän kallistuvan polttoaineen myötä.
- Anonyymi
Hollannista löytyy uppiksia uusi/käytettyjä teräksestä tai grp:stä.
- Anonyymi
Haetko puoliplaanareita, vai uppista. Veneveistämö Valkonen teki Fiskari 25 veneitä, mutta en tiedä onko viellä toiminnassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että319639Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542