Limainen vuoto, jossa vähän verta yli 50 v

Anonyymi

Vaihtarit siis takana jo monta v sitten. Ihmettelen miksi aina kesäkelien jossain vaiheessa saan jonkin kutisevan, ja kirvelevän tulehduksen alapäähän. Koitan toki pitää huolta intiimihygieniasta, mutta se tulee silti, tyypillisin aika on hellejakson jälkeen.
Että taas kävin hiivalääkkeet. Ja kun ekan voiteen laitoin, aamulla oikein veriviiruisia rötkäleitä. Kävin vielä ne maitohappobakteerijutut hankkimassa.
Vuoto on aluksi ollut hirveän paksua ja limaista, ihan kuin liimaa. Muuttui tyypilliseksi hiivan kökkäreiseksi valkovuodoksi, kutina ja kirvely paheni, ja en mielelläni olisi hoitanut lääkkeellä, vaan koitin tehostaa hygieniaa. Paheni.
Vuoto ei silleen ole haissut millekkään.
Voiko hiivan tippuessa pois tosiaan tulla verta? Semmoista limaista, hyvin vaaleaa, ja sitkeän venyvää sieltä on tippunut jo vähän pois.
Tarkistin ettei herpes ainakaan nyt oireile, mutta voiko se olla syvemmällä oireisena ja tehdä sen vähän veren tulon.
Ei ole mitään seksielämää, ei oikein voi olla mikään ns uusi sp tautikaan.

4

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska viimeksi olet käynyt gynekologilla, ja mistä tiedät, että on hiiva?

Nyt kun on tämä korona ja siihen rokotteet, niin molemmat voi aiheuttaa veristä vuotoa, mutta sinun ikäisen on käytävä tutkimuksissa.

• Anonyymi

Verenvuoto vaihdevuodet ohittaneella on aina merkki jostain mikä ei kuulu asiaan, mene gynekologille.

• Anonyymi

Joo,aikojen saanti on se ongelma näillä pikkupaikkakunnilla.
        Oireilu on asettunut suurimmaksi osaksi,vuoto on loppunut: kyllä se vaan oli hiiva.
        Nuorempana hiiva teki aina runsaat valkeat peitteet,nykyään se muhii hissuksiin että vain jossain kohti on tyypillinen valkea kate,ja buoto tosiaan on limaisempi rötkäleinen.
        Maitohappopöpöjutut nyt lääkkeen jatkpksi.
        Olen jossain vaiheessa käyttäny sitä paikalle s hormonijuttua,kun kuivat limakalvot,sekin aloitettava uudelleenpyöräilen paljon ja paikat hankautuu,ei kiva mikään hiivakaan.

• Anonyymi

Niin ja toki oon käynyt kaikki ikäkausitarkistukset.
      Ei ole varaa rampata itte hoidettavien takia. Töissä kyllä,vaan pienet tulot.
      Se veri oli sitkeän liman seassa olevia viiruja. Ei siis täysin veristä,virläkin hiivahoidon jälkeen tulee tavallaan ruskehtavaa se valkovuoto,mutta hiivamöllöä ei siinä enää näy,eikä kirvele saati kutise.
      Muutama vuosi sitten oli niin kuivat limakalvot ettei edes valkovuotoa tullut yhtään ja kaikki ärsytti ja hankasi,nyt on ilmeisimmin sama perussyy että estrogeenia paikallisesti tarvitaan. Niitä on puoli paketillista.
      Olen aikoinani lapsia synnyttänyt ja jos jotain on ollut vaivaa välillä. Kyllä mahdan jo tällä ikää tietää mikä on nopean lääkäriin hakeutumisen syy.
      Kyselin vain jos on muitakin,vastaavia,millä edullisimmin ootte perusvaivaa eli kuivuutta hoitaneet vaihdevuosien mentyä että paikat ei niin herkästi ala äksyilemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe