Ruuhkaa putkassa

Anonyymi

Moni vietti
yönsä poliisi-vankilassa viikonloppuna
Frida Keränen

Viikonloppuna Pohjanmaan poliisilla oli kaikkiaan 572 poliisitehtävää. Kiireisintä oli yövuorojen aikaan, jolloin pahoinpitelyt ja erilaiset häiriötehtävät työllistivät poliisia. Moni saikin viettää yönsä poliisivankilassa, kerrotaan poliisin tiedotteessa.

Viikonlopun aikaan päihtymyksen vuoksi oli kiinniotettuna kaikkiaan 39 henkilöä. Rikosperusteisesti kiinniotettuna oli kaksikymmentä henkilöä. Pahoinpitelyjä kirjattiin viikonlopun aikana neljätoista, joista yhdeksän tapahtui yleisellä paikalla. Näistä neljää tapausta tutkitaan törkeinä pahoinpitelyinä. Rattijuoppoja tavattiin viikonloppuna viisi ja törkeitä rattijuoppoja kuusi.

19

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      AitoTOSIrealisti
      14.08.2018 12:34
      Ilmoita
      On varsin merkillistä, että poliisia arvostetaan. Vihdoinkin totuus tuli ilmi.
      Poliisin ylin johto on rikollista, valehtelijoita, huumediilereitä, sopuleita, paskiaisia. Jouduin poliisin hyökkäyksen kohteeksi syyttä omalla pihallani kesällä 2011.
      200 metrin päässä asuva akka oli tehnyt perättömän ilmiannon. Poliisipartio hyökkäsi kimppuuni yllättäen ottaessani ilta-aurinkoa tuolissani. Sällit väänsivät käteni sijoiltaan ja kuljettivat poliisiputkaan käsiraudoissa. Onneksi pääsin keskussairaalaan yön tunteina hirvittävien kipujen saattelemana. "Tutkinta jatkuu", syylliset saavat tuomionsa...
      On näitä ollut aiemmin ei tarvitse Ressun hävetä.

    • Anonyymi

      Tämä siis sattui 2011 ja vielä uhoat täällä nimimerkin takaa etkä tässäkään asiassa ole saanut mitään aikaan. Olet nyt jo 65-vuotias ja mikään näistä tänne kirjoittamistasi asioista ei etene mihinkään. Olet tyhmä luuseri ja tyhjän nauraja.

    • Anonyymi

      Resu on nyt 69 vuotias eli niin se aika rientää ja Purontakasen uuni odottaa...

    • Anonyymi

      On se hyvä, että on noita viinijuhlia, ei lopu poliiseilta työt eikä sairaalassa paikkaukset. Vieraat yrittäjät vievät rahat Kokkolasta ja yhteiskunta maksaa juhlien jälkiseuraukset.

      • Anonyymi

        Jostainhan sen rahan siihen yhteiskuntaa kun pitää tulla, jolla me seuraukset maksetaan.


    • Anonyymi

      Nämä viikonloppurähinät ja rattijuoppoudet sai ehkä alkukimmokkeen NS: viinijuhlista. On ihmeellistä ja järkyttävää että tällaisilla juhlilla hekumoidaan jopa lehtien palstoilla.

    • "Hiljaa hyvä tulee ja aika näyttää", sanotaan. Onko Mikko Levijoella perhettä (Mikko Levijoki). Antaa jätkän kärsiä unettomia öitä. Virkapukunsa oikeudella sälli luuli olevansa suuri sankari vääntäessään käteni sijoiltaan omalla pihallani - sälli on pelkkä pahoinpitelijä aseiden kanssa, ja tarvitsi kaverinsa tuen. Mikko saa tuomionsa ennemmin tai myöhemmin, hah!!!... Onhan tuo sadisti jo erotettu, onhan...
      Jos sälli ei uskalla tulla YKSIN nyrkkeilyn kehäneliöön, niin loppuu tuo poliisin uhoaminen lyhyeen. Tuskin sälli uskaltaisi tulla "rehellisesti" nyrkkeilyn Suomen mestaria vastaan. Tulen joka tapauksessa niistämään tuon saa..nan sällin nenän ennemmin tai myöhemmin. Ja siinä saa mahdollinen perhekin osansa, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Voi taivas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi taivas?

        Vai se toinen paikka


    • Anonyymi

      Kaupungin viisain mies kirjoitellut tänne liikuttuneessa tilassa tai lääkityksessä.

    • Anonyymi

      Alkoholismin yksi seuraus on juomisen kontrollin menettäminen.Sitä kannattaa miettiä kun aamulla putkasta pääsee ja kävelee epävarmasti kaarlelankatua kohti keskustaa .

    • Asun Halkokarilla, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      On se vain tyhmä sälli eikä mikään ihme kun poliisit sen usein pysäyttää.

      • Anonyymi

        Ressu on Kokkolan ylivoimaisesti taitavin ajoneuvokuski. Yli 3 miljoonaa ajettua kilometriä 65:n vuoden aikana ilman ainuttakaan itse aiheutettua kolaria. Nyt voidaan koputtaa puuta, kop kop kop. Kokkolan Kingsi on mainio tyyppi, nerokas, raitis, reipas, rikas ja kaikkien Ystävä...


    • Anonyymi

      Nämä tässäkin esillä olevat uhkailut ovat varmasti poliisien tiedossa ja edesauttavat näitä puhallutuksia sekä pysäytyksiä joita kyseiselle tollolle on tehty ja tullaan tekemään jatkossakin. Jokainen meistä voi tehdä nimettömän ilmiannon ja tässä tapauksessa olen tehnyt sen muutaman kerran kyseisestä autoilijasta.

    • Anonyymi

      Hävettäisi kun joutuisi putkaan.Alkoholin kontroloitu käyttö menetetty ja jokaisen juopottelun jälkeen tiedossa vaikeuksia .

    • Anonyymi

      Saat..n sälli tarkoitatko minua? Tule hanskojeni rasvaksi vaikka olen jo seitsenkymppinen ukko vaippojen kanssa niin minulle ei hipit hillu eikä varjot nyrkkeile. Onko selvä, onhan, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Putka .Siinäpä elämän saavutus .

    • Anonyymi

      Viime viikonloppuna oli taas runsaasti yöpyjiä poliisin tiloissa. Erilaisia tapahtumia runsaasti mikä lisää häiriökäyttäytymistä.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe