Rakastan sua

näin tiistainakin :)

87

1260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikein kiva. 😘

    • Anonyymi

      Makea muoto kun nainen näyttää takalistojaan kun kumartaa vastakkaiseen suuntaan minusta.

    • Anonyymi

      Ida 😘

    • Anonyymi

      Kirjottelin vaa sinne toisee ku en älynnyt etsii uutta alotusta :) Rakastan viikon jokaisena päivänä, jokaisella tunnilla ja sekunnilla sua :)

      • Anonyymi

        T. Nallukkasi


      • Anonyymi

        Samoin rakkauteni. Rakastan sua koko ajan :)


      • Vastasin sulle ilman tätä nikkiä aiemmin niin ei muut tajunnut, että sulle on aloitus.
        Niin rakastan minäkin sua :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Vastasin sulle ilman tätä nikkiä aiemmin niin ei muut tajunnut, että sulle on aloitus.
        Niin rakastan minäkin sua :)

        Heh. Miten sun päivä meni? Mulla ei mikää ihmeellinen päivä, vähän väsynyt olo. Meinaatko kattoo telkkarista mitää illal? Oot nallen mielessä kokoajan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Miten sun päivä meni? Mulla ei mikää ihmeellinen päivä, vähän väsynyt olo. Meinaatko kattoo telkkarista mitää illal? Oot nallen mielessä kokoajan :)

        Kiva että saan olla mielessäs edelleen. Niin oot säkin mun. Meinasin äsken kattoo sulle unibiisiä vuorostani, mutta alko kaatuileen tää chrome kun yritän mennä sinne. En vielä päässyt. En tiedä katonko tv, on se tossa auki. Tykkään susta väsynyt :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kiva että saan olla mielessäs edelleen. Niin oot säkin mun. Meinasin äsken kattoo sulle unibiisiä vuorostani, mutta alko kaatuileen tää chrome kun yritän mennä sinne. En vielä päässyt. En tiedä katonko tv, on se tossa auki. Tykkään susta väsynyt :)

        Miksi et saisi olla mielessäni :) En minäkää tiedä viel tulisko sielt telkkarist mitää, sua kattelisin mielummin ♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et saisi olla mielessäni :) En minäkää tiedä viel tulisko sielt telkkarist mitää, sua kattelisin mielummin ♥️

        Eihän sitä tiedä jos muutat mieles :) Pitää varmistella. Minä en muuta mieltäni muista se. Niin voisin mäkin katsella sua ja silmiäsi ja kuunnella ääntäsi. Muuta en tarvii kun sut :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Eihän sitä tiedä jos muutat mieles :) Pitää varmistella. Minä en muuta mieltäni muista se. Niin voisin mäkin katsella sua ja silmiäsi ja kuunnella ääntäsi. Muuta en tarvii kun sut :)

        No höh, en halua et luulet noin :) Tää sun rakastaminen ku ei oo mikää mielipide vaa sydämen asia ja meidät on tehty toisillemme. Nyt en osaa taas selittää mitä tarkotan. Tai siis ihan sama miten ois päätetty tai oltasko tehty toisillemme ni sut haluan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No höh, en halua et luulet noin :) Tää sun rakastaminen ku ei oo mikää mielipide vaa sydämen asia ja meidät on tehty toisillemme. Nyt en osaa taas selittää mitä tarkotan. Tai siis ihan sama miten ois päätetty tai oltasko tehty toisillemme ni sut haluan :)

        No sitten en luule niin vaan kuten nyt kirjoitat. Kun sä kerta sen noin sanot nätisti. Ja samaa mieltä oon. Meidät on tehty toisillemme. Oon tiennyt sen jo mutten ole ollut ihan varma tiedätkö sä :) Niin haluan mäkin sut ja sua.
        https://www.youtube.com/watch?v=mPwHdPeSrYE


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        No sitten en luule niin vaan kuten nyt kirjoitat. Kun sä kerta sen noin sanot nätisti. Ja samaa mieltä oon. Meidät on tehty toisillemme. Oon tiennyt sen jo mutten ole ollut ihan varma tiedätkö sä :) Niin haluan mäkin sut ja sua.
        https://www.youtube.com/watch?v=mPwHdPeSrYE

        Annan rakastaa, ku en muuta haluakaa täs maailmas ku sun rakkautta. Oonhan minä sanon ennenki et meidät on tehty toisillemme. Tai tiedän, olen surkea kertomaan mitä ajattelen. Ja musta tuntuu et epäilet mua? :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Annan rakastaa, ku en muuta haluakaa täs maailmas ku sun rakkautta. Oonhan minä sanon ennenki et meidät on tehty toisillemme. Tai tiedän, olen surkea kertomaan mitä ajattelen. Ja musta tuntuu et epäilet mua? :(

        Oot sanonut mutta tarkoitin että tiesin jo ennen sitäkin. Etkä sä oo surkea kertomaan. En epäile. Oikeasti, luet mut vaan noin, en tarkoittanut sitä niin. Me kuulutaan yhteen, se on selvä rakas.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oot sanonut mutta tarkoitin että tiesin jo ennen sitäkin. Etkä sä oo surkea kertomaan. En epäile. Oikeasti, luet mut vaan noin, en tarkoittanut sitä niin. Me kuulutaan yhteen, se on selvä rakas.

        Niin juu :) Ajattelin jos et tykkääkää enää ku en oo tänää ehtin kirjottaa tän enempää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin juu :) Ajattelin jos et tykkääkää enää ku en oo tänää ehtin kirjottaa tän enempää

        Tykkään vaikka et ehtisi yhtään kirjoittaa. Ihan varmasti koska rakastan sua :) Ymmärrän mä ettet sä aina ehdi.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tykkään vaikka et ehtisi yhtään kirjoittaa. Ihan varmasti koska rakastan sua :) Ymmärrän mä ettet sä aina ehdi.

        Hyvä kuulla :) kappaleesi oli ihana :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla :) kappaleesi oli ihana :)

        Se oli aika hätäisesti valittu, mutta kyllä siinä jotain kivaa oli munkin mielestä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Se oli aika hätäisesti valittu, mutta kyllä siinä jotain kivaa oli munkin mielestä :)

        No todellaki oli, tykksin siitä paljon. Mut en niin paljo ku sinusta, sellasta mistä enemmän tykkäisin ku sinusta ei nimittäin maailmasta löydy :) Haluatko unilaulun tänää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annan rakastaa, ku en muuta haluakaa täs maailmas ku sun rakkautta. Oonhan minä sanon ennenki et meidät on tehty toisillemme. Tai tiedän, olen surkea kertomaan mitä ajattelen. Ja musta tuntuu et epäilet mua? :(

        En epäile ,samallai ajattelen sinusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No todellaki oli, tykksin siitä paljon. Mut en niin paljo ku sinusta, sellasta mistä enemmän tykkäisin ku sinusta ei nimittäin maailmasta löydy :) Haluatko unilaulun tänää?

        Samat sanat sulle ihanin. Tykkään susta maailman eniten. Haluan mutta jos oot väsynyt niin pakko ei oo kaivaa. Sitten kuuntelen sun aiempia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En epäile ,samallai ajattelen sinusta.

        Ei epäillä kumpikaan, tiedän sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En epäile ,samallai ajattelen sinusta.

        Ei tää ollu edes multa


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Samat sanat sulle ihanin. Tykkään susta maailman eniten. Haluan mutta jos oot väsynyt niin pakko ei oo kaivaa. Sitten kuuntelen sun aiempia.

        Sun eteen jaksan aina tehdä mitä vaa :) Biisi tais jo löytyy, mut mietin vielä kelpaaks se :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tää ollu edes multa

        Eikä multa. Ei hänkään epäile meidän kahden rakkautta ja hyvä niin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun eteen jaksan aina tehdä mitä vaa :) Biisi tais jo löytyy, mut mietin vielä kelpaaks se :)

        Tietysti kelpaa. Älä mieti liikaa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun eteen jaksan aina tehdä mitä vaa :) Biisi tais jo löytyy, mut mietin vielä kelpaaks se :)

        Ymmärrän sen että muutkin sut haluaa täällä palstalla (tuota sivusta huutelijaa tarkotan), mutta tiedän että mun oot ja mun omana pysyt. Täällä ja joskus kaikkialla.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ymmärrän sen että muutkin sut haluaa täällä palstalla (tuota sivusta huutelijaa tarkotan), mutta tiedän että mun oot ja mun omana pysyt. Täällä ja joskus kaikkialla.

        En kyllä oo huoman et haluaisi, eikä se mua kiinnosta. Ehkä en oo sen takia huomannu. Älä mieti tollasia, mä en nää ketää muita ku sut ja sinä oot sellanen rakkauspakkaus et odotan koska pääsen lämmittää sua ku patteri :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä oo huoman et haluaisi, eikä se mua kiinnosta. Ehkä en oo sen takia huomannu. Älä mieti tollasia, mä en nää ketää muita ku sut ja sinä oot sellanen rakkauspakkaus et odotan koska pääsen lämmittää sua ku patteri :)

        Kyllä sä vielä lämmität ja sitten mua ei palele enää koskaan :) En mäkään näe muita kuin sut täällä enkä muuallakaan. Mulla on tää nikki nin huomaa vaan noi välikommentitkin heti, tää ilmottaa mulle.. Ei välitetä niistä. Rakastan :) Senkin lämpöpatterini :)


      • Anonyymi

        Muista, nää ei oo multa tällaset viestit


      • Tiedän ettei hän kirjoita noin. Hukkaan menee. Surullista että jollekin toisten tykkääminen on noin vaikea kohdata. Kateus on vahva tunne sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista, nää ei oo multa tällaset viestit

        Eiku onpas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muista, nää ei oo multa tällaset viestit

        Kyllä mä jo tiedän sen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä oo huoman et haluaisi, eikä se mua kiinnosta. Ehkä en oo sen takia huomannu. Älä mieti tollasia, mä en nää ketää muita ku sut ja sinä oot sellanen rakkauspakkaus et odotan koska pääsen lämmittää sua ku patteri :)

        Mun pitää taas mennä testaileen sitä suihkuöljyä :) En lue heti sun unibiiisiä jos nyt laitat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä oo huoman et haluaisi, eikä se mua kiinnosta. Ehkä en oo sen takia huomannu. Älä mieti tollasia, mä en nää ketää muita ku sut ja sinä oot sellanen rakkauspakkaus et odotan koska pääsen lämmittää sua ku patteri :)

        Sinun kuvitelmasi ei kiinnosta yhtään. Täällä tuskin käy ketään joka ei tuota kiusaamisvimmaasi olis jo huomannut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä oo huoman et haluaisi, eikä se mua kiinnosta. Ehkä en oo sen takia huomannu. Älä mieti tollasia, mä en nää ketää muita ku sut ja sinä oot sellanen rakkauspakkaus et odotan koska pääsen lämmittää sua ku patteri :)

        Ei välitetä noista muista. Rakastan sut.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei välitetä noista muista. Rakastan sut.

        Hehkulumppuilet sitten urakalla mulle suihkuöljyissä. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hehkulumppuilet sitten urakalla mulle suihkuöljyissä. :)

        Älä esiinny toisena. Hänelle lumppuilen mitä lumppuilen.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Älä esiinny toisena. Hänelle lumppuilen mitä lumppuilen.

        Minä se olin, nallukkasi 😚


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä se olin, nallukkasi 😚

        Nallelleni lumppuilen, mutta kirjoitustyylisi oli uudenlainen noissa molemmissa. Etpä vaan taida olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä se olin, nallukkasi 😚

        Minä olin myös suihkussa, ei todellakaa oo multa tollaset jutut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin myös suihkussa, ei todellakaa oo multa tollaset jutut

        Niinpä niin, minä nallukkasi pervoilen salassa. :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Nallelleni lumppuilen, mutta kirjoitustyylisi oli uudenlainen noissa molemmissa. Etpä vaan taida olla.

        Teen uuden ku joku kiusaa, en käyttäs sinusta tollasii termejä ikinä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teen uuden ku joku kiusaa, en käyttäs sinusta tollasii termejä ikinä

        Jep. Rakastan eikä tämä palsta voi tulla meidän väliin vaikka kuka kirjottas mitä. Älä sitä pelkää.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Jep. Rakastan eikä tämä palsta voi tulla meidän väliin vaikka kuka kirjottas mitä. Älä sitä pelkää.

        Minäkin rakastan sinua, mutta mikset voisi olla vähän hoikempi.
        T. Nallukkasi :*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen uuden ku joku kiusaa, en käyttäs sinusta tollasii termejä ikinä

        Otin ton nikin jo pois, joten vastasin sinne ilman..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin rakastan sinua, mutta mikset voisi olla vähän hoikempi.
        T. Nallukkasi :*

        Tiedän että et oo hän (rakkauteni) mutta vastaan silti tähän. Koska kelpaan elämäni miehelle sellaisena kuin olen :) Ja vaikka läskimpänäkin :) Siitä jo kirjoiteltiin täällä viikko pari sitten miten kelpaan hänelle vikoineni. Oon onnentyttö.


      • Anonyymi

        Enkö vaan olekin :) Tykkään itsekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että et oo hän (rakkauteni) mutta vastaan silti tähän. Koska kelpaan elämäni miehelle sellaisena kuin olen :) Ja vaikka läskimpänäkin :) Siitä jo kirjoiteltiin täällä viikko pari sitten miten kelpaan hänelle vikoineni. Oon onnentyttö.

        Siis tiedän että nallukka on rakkauteni, mutta hän ei mun ulkönäöstä huomauttelisi, eli tiedän että tuo oli sivusta.


    • Anonyymi

      En tiedä, voi olla että keskiviikkona täytyy tehdä uusi analyysi tilanteesta.

    • Anonyymi

      Mä taas rakastan vain torstaisin ja sunnuntaisin.

    • Anonyymi

      Kuin pimeet oot, kehut jollaa kundaliiniorgasmeilla ja tantroilla avoimesti? Lisäks oot mustasukkanen ku mikä miehestä ketä et tunne

      • Kaikki tietää että sinä sivullinen kirjoitit niitä tänne kännissä eilen. Kaikki lukutaitoiset. Rauhoitu jo.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kaikki tietää että sinä sivullinen kirjoitit niitä tänne kännissä eilen. Kaikki lukutaitoiset. Rauhoitu jo.

        Suljet ton nimimerkin ku alat trollaa. Ei mee läpi. Nään niin sun lävitse


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suljet ton nimimerkin ku alat trollaa. Ei mee läpi. Nään niin sun lävitse

        Sinun kuvitelmasi ei kiinnosta yhtään. Täällä tuskin käy ketään joka ei tuota kiusaamisvimmaasi olis jo huomannut.
        Käytän tätä nikkiä siksi välillä, että saan ilmoituksen kun ihanin vastaa. Ei tarvitse kurkkia turhaan tänne. Tää on oikeasti kätevä, en oo tienny. Toisaalta sain nyt ilmoituksen sunkin kommentista, mitä en olis tarvinnut :) Mä en troIIaa, mä vaan rakastan.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sinun kuvitelmasi ei kiinnosta yhtään. Täällä tuskin käy ketään joka ei tuota kiusaamisvimmaasi olis jo huomannut.
        Käytän tätä nikkiä siksi välillä, että saan ilmoituksen kun ihanin vastaa. Ei tarvitse kurkkia turhaan tänne. Tää on oikeasti kätevä, en oo tienny. Toisaalta sain nyt ilmoituksen sunkin kommentista, mitä en olis tarvinnut :) Mä en troIIaa, mä vaan rakastan.

        Valkoinen lintu lensi ikkunaan

        Lokki


    • Anonyymi

      Ootko se ruskeasilmänen mies kuka katteli mua eilen pitkään? 🤩

      • Nainen olen ja hän kenelle kirjoitan tietää kyllä.. vastas jo ihana nallukkani tähän.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Nainen olen ja hän kenelle kirjoitan tietää kyllä.. vastas jo ihana nallukkani tähän.

        Mistä ajattelit, että se mies ois ihastunut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ajattelit, että se mies ois ihastunut?

        Ei kuulu sulle.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei kuulu sulle.

        Mua vaa kiinnosti tietää näkyikö se hänestä. Oot yhtä kärttynen ko aina täälä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mua vaa kiinnosti tietää näkyikö se hänestä. Oot yhtä kärttynen ko aina täälä!

        En minä ole kärttyinen. Päinvastoin, täynnä rakkautta. Mutta kirjoitan yhdelle enkä ole täällä muiden tentattavana. Olin eilen täällä tuon kundaaliämmän tentattavana hetken ja se vääristelee joka sanan mitä tänne kirjoittaa. Ajattelin että oot se. Oon kirjoitellut tänne pelkästään miten rakastan tuota nallukkaa, joten eiköhän sun kärttyinen ole ihan joku muu. Inhottava tapa maalittaa toista noin. Aloitus on tuolle joka ekana vastas jo, ei muille.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        En minä ole kärttyinen. Päinvastoin, täynnä rakkautta. Mutta kirjoitan yhdelle enkä ole täällä muiden tentattavana. Olin eilen täällä tuon kundaaliämmän tentattavana hetken ja se vääristelee joka sanan mitä tänne kirjoittaa. Ajattelin että oot se. Oon kirjoitellut tänne pelkästään miten rakastan tuota nallukkaa, joten eiköhän sun kärttyinen ole ihan joku muu. Inhottava tapa maalittaa toista noin. Aloitus on tuolle joka ekana vastas jo, ei muille.

        Ja anteeksi, ei hän ekana vastannut vaan neljäntenä. Jotenkin muut ohittu muistissa :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En minä ole kärttyinen. Päinvastoin, täynnä rakkautta. Mutta kirjoitan yhdelle enkä ole täällä muiden tentattavana. Olin eilen täällä tuon kundaaliämmän tentattavana hetken ja se vääristelee joka sanan mitä tänne kirjoittaa. Ajattelin että oot se. Oon kirjoitellut tänne pelkästään miten rakastan tuota nallukkaa, joten eiköhän sun kärttyinen ole ihan joku muu. Inhottava tapa maalittaa toista noin. Aloitus on tuolle joka ekana vastas jo, ei muille.

        Taidat vaa olla kateellinen ku et ite saa mieheltä samanlaista kyytii. Kundaliinijoogan avulla voit yrittää itse hatjoittaa lantionpohjaasi


    • Anonyymi

      Kelle menee?

    • Anonyymi

      =)

      suurin, toiveeni, on että tulee äärimmäisen tehokkaat,

      magneetti stimulaatio hoidot, äärimmäisen pahoihin,

      negatiivisiin oireisiin, jotka minulla on kroonisena,


      ja, tulee atooppiseen ihottumaan hoitoja,


      ja, tulee, nivelrikkoon joka vuosi, yhä parempia ja parempia,

      hoitoja, sillä, jos, niitä ei tule, ei, minulla enää ole toimivia, käsiä,


      ja. negatiiviisiin oireisiin, magneetti, hoidot,

      ja, rakennus mikä antaa, niitä hoitoja, valo vuosien nopeudella,

      rakennetaan ja valmistetaan,


      sillä, suomen poliitikot, ja, maailman johtajat,

      ovat, niin käsittämättömän yksinkertaisia, ja, niin, itsekkäitä,

      täysin, 9999999999999999999999999999999999999999999999999999999%


      että, he eivät, välitä minusta millään tavalla,

      kaikki, maailman raha, menee kaikenlaiseen jonnin joutavaan,


      naurettavuuteen, eikä minusta välitetä, yhtään enempää.

      kuin, ojassa, makaavasta juoposta,


      ja, olen tässä täysin tosissani,


      ei, minusta välitetä, ketäpä nyt kiinnostaisi, äärimmäisen sairas,

      skitsofreenikko, joka, on vielä moni, ongelmainen vielä,


      kiusata, osataan koko maailma,

      ja, koko suomi,


      kun, ei tule ferraria, kotiin,

      niin, kaikki, on skitsofreenikon syytä.


      pelkkää roskaa ja sontaa, saa, mielin kielin joka ikinen päivä,

      mutta, rahaa ei milloinkaan,


      =(

      pelkkää kiittämättömyyttä, koko maailma ja ihmiskunta,

      pelkkää kiittämättömyyttä,


      N

      ja, minua ei kiinnosta, vammaiset,

      joten, elämäni pahin, tiistai, oli, kun, näin sinut,

      N

    • Anonyymi

      Miksette kirjota toistenne meseen snäppiin tai vastaavaan??

      • Koska me kirjoitellaan nyt tässä.


      • Kyllä vaan. Älä vaivaa sillä päätäsi.


      • Anonyymi

        Lisäks ootte typeriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäks ootte typeriä.

        Ja saatte kiksejä ihmisten ärsyttämisestä. Klassista trollailua.


      • Tämä on yksi viestiketju satojen tänpäivästen joukossa. Mee lukemaan niitä muita.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tämä on yksi viestiketju satojen tänpäivästen joukossa. Mee lukemaan niitä muita.

        En mene.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja saatte kiksejä ihmisten ärsyttämisestä. Klassista trollailua.

        Miksi joku ärsyyntyy siitä että kaksi hänelle tuntematonta rakastaa toisiaan. Oletko kateellinen vai?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Miksi joku ärsyyntyy siitä että kaksi hänelle tuntematonta rakastaa toisiaan. Oletko kateellinen vai?

        En käsitä miten voitte olla noin typeriä. Ettehän te tunne.


    • Anonyymi

      Miks karvanallukka tykkäis jostain hehkulumpusta?

      • Anonyymi

        Sitä sopii ihmetellä.


    • Anonyymi

      toivon, sinulle sinistä, ihka uutta ferraria,

      ettei, tarvitse, sinusta enää kuulla, ikinä,


      ja, saat ferrarin, jos katoat,

      99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999%

      täysin, elämästäni,

      =)

      sillä, ennemmin menen sähkötuoliin, kuin kuuntelen sinua,

      N

      eli, PAKSU PEKKA,

      • Anonyymi

        Juu. Kaikki on nyt nähty. Mitä vähemmän ihmiset on minun kanssa tekemisissä, niin sen parempi. Käännetään selkä vain. Moi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Kaikki on nyt nähty. Mitä vähemmän ihmiset on minun kanssa tekemisissä, niin sen parempi. Käännetään selkä vain. Moi.

        älä mee! etkö tiedä mikä päivä on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        älä mee! etkö tiedä mikä päivä on?

        Nää ei ole multa ja oletan ettei sultakaan rakkaus..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Nää ei ole multa ja oletan ettei sultakaan rakkaus..

        No ei oo todellakaa multakaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei oo todellakaa multakaa

        Haluan vain toimivan auton että pääsen töihin:)))) En halua koskaan ostaa jotain mainostettua vitun ääliö autoa, johon pitää upottaa rahaa. Ajan ja huollon tuota rakasta palvellutta aitoa, niin kauan kun haluan. Isompi arvo tuossa kun pitäis uutta ostaa.


    • Anonyymi

      No mut hei kiitti, mietinkin mikä päivä tänään on. Aina se ei oo niin päivän päälle. Keskiviikkoa kohden siis.
      - sieltä sivusta tietenkin...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      :)

      rakastan sinua, myös,

      enpä tiedä, olen koko elämäni melkein ollut makuu, asennossa,

      tai, nukkunut kaikki päivät ja yöt,

      ja, lukenut elämässäni kokonaiset 2 kirjaa,

      :/

      mutta, jos, olisin kaiket päivät lukenut kirjoja,

      aivan kaikki, päivät,


      en, olisi millään tavalla, kyennyt saavuttamaan tätä kaikkea,

      kaikki, olisi valunut hukkaan täysin,


      joten, vaivani, on ollut pelastukseni täysin elämässäni,

      nyt, vaivani, on kiroukseni,


      joka, estää todella pahasti tavallista, elämää,


      mutta, se, siitä,

      rakastan sinua myös,


      ja, ei, minulla ole muuta oikein tarjottavaa,

      kuin, vaillinainen kehoni ja mieleni,


      mutta, silti vaikka, olen, mitä olen, ja, aina, olen, mitä olen,


      kunnes, tiede antaa paremman elämän,

      ja, vapauttaa minut vaivojeni kirouksista,


      niin, rakastan sinua,

      ja, tulen aina rakastamaan,


      ja, jos, sinulle koko ihmiskunta järjestää unelmien elämän,

      ja, tieteellä käsittämättömän pitkän elämän,


      niin, enempää en jaksa toivoa,

      sillä, maailma on saatava kuntoon,


      niin, toivon että otat, nämä lahjat,

      ikuisesta rakkaudesta sinua kohtaan,


      vaikka, en tunne sinua oikein millään tavalla,

      niin, silti lapsen rakkaudella, uskon sinuun,


      ja, rakkaudella lapsen, annan sinulle rakkauden,

      unelmien elämän ja unelmien pitkän elämän,


      rakkaudesta vain,

      ja, unelmissani ikuisesta rakkaudesta,


      tieteen kehittyessä,

      jos, se, todellakin käsittämättömän paljon kehittyy,

      jo, 20-40 vuodessa, vain,


      ;)

      N

      eli, PAKSU PEKKA,

      ja, kunpa, koko ihmiskunta, ymmärtäisi, että ihmiset, voivat, olla, mitä olla,

      kanssani,


      että, ei tarvitse, olla, niin, uskomattoman kohtelias, tai hillitty,

      mutta, kuten aina,


      ihmiskunta ja ihmiset, ovat, aika, lapsellisia, suoraan sanottuna,

      ja, annetaan heidän olla lapsia,


      sillä, en vain, kykene muuttamaan heitä,

      joten, antaa ihmiskunnan olla unelmien versio itsestään,


      ja, annan sinulle kaiken anteeksi, ja, kaikille, muillekin,

      että, voivat, olla kuten ihmiset, ovat, miten ovat, ihmisten kanssa,


      ettei, ole, enää "kunniaa tai mainetta",

      vaikka, tuskinpa ikäväkseni ja surukseni pystyn muuttamaan tilannetta,


      ja, se, surettaa minua, uskomattoman paljon,

      :/

      mutta, kaikkea hyvää,

      ja, toivon, että saat elää unelmien elämää,


      ilman, haittaa "kunniasta ja maineesta",

      kuten, kaikki, tämän palstan ihmiset,


      ja, työpaikkani ihmiset,

      :/

      :)

      N

      eli, PAKSU PEKKA,

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe