Ihmiset pyrkii vaan hyväksi käyttämään ja vedättämään toisia
En usko enään rakauteen
49
569
Vastaukset
Tuskin kaikki niin tekevät.
ja kuinka moni vaan pettää omaa kumppaniaan ?
tässä maailmassa ei kannata luottaa keneenkäänNo siis elämän peruslähtökohta on se, että ainoa mahdollinen ihminen, joka voi pyyteettömästi rakastaa ja olla pettämättä sinua sekä olla rikkomatta sinua kohtaan, kohdusta hautaan, on sinä itse. Minkään muun olettaminen on hiukan hupsua, mutta sekin kuuluu elämään, koska juuri mitään ei saa, ellei ole valmis asialle jotain tekemään ja näkemään vaivaa, joskus myös kärsimään.
- Anonyymi
Jos ei edes yritä ei voi onnistua
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei edes yritä ei voi onnistua
Mainitsen esimerkkinä nyt yhden asian, jossa useimmat onnistuvat yrittämättäkin ja toisinaan yrittäneet epäonnistuvat. Kuoleminen.
Muitakin esimerkkejä on, mutta niitä saat keksiä itse.randombypasser kirjoitti:
Mainitsen esimerkkinä nyt yhden asian, jossa useimmat onnistuvat yrittämättäkin ja toisinaan yrittäneet epäonnistuvat. Kuoleminen.
Muitakin esimerkkejä on, mutta niitä saat keksiä itse.puuttinin vuoksi ukrainassa kuolee ihmisiä
historiassa hitler oli yhtä sekaisin päästäänen_ole_prinsessa kirjoitti:
puuttinin vuoksi ukrainassa kuolee ihmisiä
historiassa hitler oli yhtä sekaisin päästäänNiinhän siellä kuolee ja muualla maailmassa kuolee muiden toimesta, koko ajan on sotia käynnissä eri puolilla maailmaa. Ukraina nyt vaan sattui olemaan meidän takapihalla ja poru meillä sitten suurempi.
Ei suinkaan, Putin tietää tarkalleen mitä oli menossa tekemään. Hitler ei tiennyt kuin alussa, sen jälkeen huumeet ja suuruudenharhat sekoitti pään.randombypasser kirjoitti:
Niinhän siellä kuolee ja muualla maailmassa kuolee muiden toimesta, koko ajan on sotia käynnissä eri puolilla maailmaa. Ukraina nyt vaan sattui olemaan meidän takapihalla ja poru meillä sitten suurempi.
Ei suinkaan, Putin tietää tarkalleen mitä oli menossa tekemään. Hitler ei tiennyt kuin alussa, sen jälkeen huumeet ja suuruudenharhat sekoitti pään.huumeet pois tästä maasta
ruuasta pois säilöntä aineet mitkä on haitallista kemikaalia
ihmisä sairastuu ruokaan lisättyjen kemikaalien vuoksi
niinkun alettiin homogloomaamaan maitoa sen seurauksena moni sairastui laktoosi intoleransiin
- Anonyymi
En ajattelekaan kuin läheisiäni, jotka ovat olleet hyviä. Kukaan tuntematon ei hyödy.
- Anonyymi
Minä uskon rakkauteen. Ihmisillä on vaan niin hirveä hinku suhteeseen, että ne ei malta odotella sitä rakkautta. Joskus pitää olla yksin ja nauttia elämästä yksin, sitten saattaa nurkan takaan ilmestyä sitä oikeaa rakkauttakin. Tinderissä ja muualla haetaan hirveällä hingulla jotain täyttämään omaan tyhjyyttä ja ollaan kyvyttömiä olemaan edes hetki yksin. Ei ihme jos rakkautta ei tunnu enää olevan olemassakaan.
- Anonyymi
Juuri näin! Osuit oleellisimpaan!
- Anonyymi
Minä löysin rakkauden uudelleen samalla kun löysin Jeesuksen. Huomaan että olet luovuttanut koska olet pettynyt. Niin minäkin olin pettynyt. Omalla kohdallani huomaan, että Jumala oli tarkoittanut että minä pettyisin kaikkiin ihmisiin, että tulisin tuntemaan todellisen rakkauden, joka Hän itse on. Jumala itse tuli ja maksoi kaikkien maailman historian, nykyisten ja tulevien ihmisten syntivelan omalla verellään, kun hänet ristiinnaulittiin Jeesuksessa. Kuka ihminen sen ansaitsee, että joku täysin viaton ja tahraton kärsii hänelle kuuluvan rangaistuksen? Ei kukaan. Mutta Jumala on rakkaus ja hän on anteeksiantavainen. Siksi hän tuli, ajattomana ja muuttumattomana, ristiinnaulituksi Jumalaksi. On siis olemassa Yksi, kuka on sinun vuoksesi käynyt läpi helvetin. Eikä tämä ole vertauskuvallista. Helvetti tarkoittaa iankaikkista rangaistusta. Jeesus, ollen Jumala, on iankaikkinen, siksi hänen kärsimyksensä ristillä on luonteeltaan iankaikkista. Joka tähän uskoo, ei joudu tuohon rangaistukseen vaan saa elää ikuisesti taivaassa.
- Anonyymi
....
Ja kun tämän totuuden ymmärtää sydämessään, niin eipä rakkauden ymmärtämiseen muuta tarvita. Jeesus on totuudenmukaisen rakkauden lähde. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
....
Ja kun tämän totuuden ymmärtää sydämessään, niin eipä rakkauden ymmärtämiseen muuta tarvita. Jeesus on totuudenmukaisen rakkauden lähde.Totta.
- Anonyymi
Kyllä se kieltämättä noin on varsinkin, jos toinen on alkoholisti. Hyväksi käyttöähän se on, kun toinen mahdollistaa käyttämisen maksamalla vuokran jne. Toinen käyttää rahansa alkoholiin.
jos yhdessä asuu niin laskut puoliksi niin sen kuuluisi mennä
elämässä voi olla ilman alkohooliakin
- Anonyymi
Nyt kyllä näyttäisi pahasti siltä, että palstan rinssi ja ei rinsessa, ovatkin yksi ja sama henkilö.
En ole "en ole rinsessa". Minä olen vain minä. En kirjoittele tänne millään muulla nimellä. Harvemmin kirjoittelen tai kommentoin enää anonyyminäkään mitään.
- Anonyymi
Kaikki eivät ole pahoja ihmisiä. Kaikki ei vedätä ja hyväksikäytä toisia.
Oikeaa rakkautta on mutta ihmiset eivät löydä helposti sopivaa kumppania.Olet väärässä asioiden suhteen
Jos haluat vaan nähdä hyvyyden ihmisistä toista kohtaan se sokaisee silmät todellisuudelta
ihminen haluaa valheilla huomiota
Elämässä kun tarpeeksi pettyy ei sen vuoksi halua ihmisiä lähelleen päästää
Mieluummin lähtee pois
Kun tulisi uudelleen
VedätetyksiMonet vaan leikkii toisten tunteilla välittämättä siitä miltä toisesta tuntuu
Sillon on parempi lähteä poisMiksi kukaan haluaa suhteeseen
Ihmisen kanssa jos on toiselle
Vain pelkää ilmaaEnnemmin tai myöhemmin
Siinä hajoittaa itseään
Sisältä käsin
Eikä halua uudelleen
Joutua kokemaan saman kaltaista
Nöyryytystä- Anonyymi
Valitettavasti on paljon pahoja ihmisiä mutta kyllä hyviäkin löytyy.
Pitäisi opetella tuntemaan se toinen ihminen IRL, aina se ei ole helppoa tietysti. Älä enään valehtele
rakkaus sanoilla
En enään usko sanaakaan- Anonyymi
Hyväkskäyttöhän on ehdotonta. Niinkuin työ teette, niin teille tehdään.
Jotkun ihmiset sokaistuvat
Kun rakastuvat
Eivätkä nää asian tuttuuttaKaikkiin ihmisiin ei pidä luottaa
Luottamuksen kun menettää
On vaikea anteeksi antaaJos toisen tarkoitus on vaan loukaa
Niin lähden poisTurha huutaa perään
En jaksa sun valheita enään
en_ole_prinsessa kirjoitti:
Ja tiedän että et edes oikeesti välitä
Ja se olen suomalainen
En voi sietää että herjaat
Mua venäläiseksiEn halua nähdä sua enään
Mene poisLopeta jo se valehtelu
Mene itse heittämään ripaskaa
Puuttinin mafian eteenVenäjällä ei naisia arvosteta
Naiset pakotetaan venäjän mafialle
Prostituutioksi
Niin hulluksi Puuttinin valta mennytmieti että venäjällä ei arvosteta ihmisiä yhtään
kasvatus pperustuu alistamiseen
niin kuin Hitleri aikoinaan teki
puuttin on kun hitlerien halua enään sua nähdä
minua ei enään kiinosta sinun kusetukset yhtään
etsi vaan uusi kohde
unohda meidät
sinä tämän pilastit valehtelemalla
en minälopeta leikkiminen ja valehteleminen
aikuistu jo- Anonyymi
Hyvä neuvo, myös itsellesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609275Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492859Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja332639- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971945- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241816Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501351Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281211