Olen käyttänyt aikaisemmin 4mg pilleriä, mutta nyt pillerivalmistetta ei enää saa Suomen apteekista. Lääkäri määräsi inhalaation, jonka annoskoko on 0.1mg. Tämä ei tunnu miltään. En tunne mitään vaikutusta, kun taas 4mg tuntui voimakkaasti vielä useiden vuosien käytön jälkeen. Onko vaikutus oikeasti 40x pienempi, vai pitäisikö 0.1mg vaikuttaa kehkojen kautta nopeammin?
Ventoline pilleri vs inhalaatio
2
367
Vastaukset
- Anonyymi
Otatko oikealla lailla sitä , kyllä pitäisi vaikuttaa .niitä milligrammoja ei voi vertailla toisiinsa mikä on tabletissa ja mikä suihkeessa. Itse otan kaksi suihketta aamuisin , kaksi iltaisin ja hyvin menee . Joten keskustele hoitajankanssa että osaatko ottaa sen oikein .
Meillä oli yksi potilas joka kallisti suihkeet aina kuten pullon ylöspäin, joten silloin ei tule mitään tulosta ,- Anonyymi
Otan kyllä mielestäni oikein, koska tunnen lääkkeen maun suussa. Pilleristä tuli voimakkaat oireet vapina ja positiivisella tavalla boostia lihaksiin. Olen siitä harvinainen poikkeus, että käytän lääkettä tämän jälkimmäisen vaikutuksen vuoksi ja siihen minulla on oikeus/lääketieteelliset syyt. En siis kärki astmasta, vaikka käytän astma lääkettä. Ostin aikaisemmin lääkettä usean vuoden tarpeet Espanjasta ja resepti Suomessa jäi käyttämättä, kun pillereitä oli vielä myynnissä, mutta nyt niitä ei enää ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331401Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691115- 104984
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43973- 68805
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56769- 42766
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117755- 29665
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.55605